Jump to content

Recommended Posts

Evo mene zanima za 4 takltne motore kako jih predelati ker sem se odločo da nem kupo 2t, ker rem delat za 125 čes 6 mescov. amm, ki lahko dele dobim pa kaj vse gre zamenjat da dobiš na hitrosti pa pospeških... ajde folk cyaaa

Link to post
Share on other sites
Evo mene zanima za 4 takltne motore kako jih predelati ker sem se odločo da nem kupo 2t, ker rem delat za 125 čes 6 mescov. amm, ki lahko dele dobim pa kaj vse gre zamenjat da dobiš na hitrosti pa pospeških... ajde folk cyaaa

če misliš da boš zdaj za 6 mescov kupil 4T skuterja se ti ne splača nič predelovat, 6 mescov boš že preživel potem pa kupi 2T 125ko ;) nasplošno pa na 4T skuterjih lahko predelaš k***c :) nikamor pač ne grejo jebiga boš že preživel 6 mescov potem pa kupi 125ko ;) vse kar boš vrgel v 4T skuterja je brezpredmetno ker ne boš prodobil skoraj nič pa še zelo drago je ;)

Link to post
Share on other sites

Bom kar sm napisal....glede na to da imam kmalu servis in bo med drugim treba tud zračni filter zamenjat, me zanima ali se mi splača dat notri športnega. Ali je sploh kakšen efekt (zvok...). Naj napiše če ma kdo izkušnje.

Motor je pa Gilera VX 125 4T letnik 2005.

lp :whistle:

Link to post
Share on other sites

joj ne! grdi zvok,mogoče motor malo pridobi na odzivnosti samo bo ga v višjih obratih začelo dušit zaradi prevelike količine dovedenega zraka v uplinjač! ta 125tka menda ni ajnšpric ne?

Link to post
Share on other sites
Guest Brumer
Evo mene zanima za 4 takltne motore kako jih predelati ker sem se odločo da nem kupo 2t, ker rem delat za 125 čes 6 mescov. amm, ki lahko dele dobim pa kaj vse gre zamenjat da dobiš na hitrosti pa pospeških... ajde folk cyaaa

To nires,da se neda ,res pa je da malo več stane.Doma imam dve Hondi Zoomer 50 ccm 4-t eno sem sam predelal original je šla samo 45 Km/h podrejal samo na prenosu prednjo šajbo zdaj gre 55 + Km/h v drugo pa sem vgradil Polinija za 300 EUR(auspuh brez kat.,elektronika,usisna cev in valčki) vse je bilo v garnituri in zdaj gre točno 73 takrt pa zgleda izključi elektronika saj gre enako po ravnini kot v dolino tudi 1 Km/h negre več.Ampek 73 Km/h je kar vredu in tudi poraba ni velika kar verjetno pripomore vbrizgalni sistem. :worship:

Link to post
Share on other sites

ti ku kupujes 4t skuterja.. moje mnenje je da bo bolse da potrpis ta skuter bos potem tudi tezko prodav.. ce pa negre drugace :evilgrin: pa kr kup 125 pa pac mal tvegas :whistle:

Link to post
Share on other sites
Bom kar sm napisal....glede na to da imam kmalu servis in bo med drugim treba tud zračni filter zamenjat, me zanima ali se mi splača dat notri športnega. Ali je sploh kakšen efekt (zvok...). Naj napiše če ma kdo izkušnje.

Motor je pa Gilera VX 125 4T letnik 2005.

lp :whistle:

če ne boš povečal dovoda goriva, ne devi večjega zračnega filtra, ker bo preveč zraka, premalo goriva, nastavljen pa je motor na ravno pravo količino zraka/goriva.

LP

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

KIT80, nadgraditev skuterja na 80cc. S kompletom KIT80 boste nadgradili 4-taktni skuter iz 50cc na 80cc in s tem znatno povečali njegovo moč, navor in hitrost. Komplet vsebuje vse potrebne dele (cilinder, bat, batne obročke, sornik, tesnila ) za nadgradnjo 4-taktnih 50cc skuterjev kitajskega porekla.

KIT80, nadgraditev skuterja na 80cc Cena: 150,00 EUR (35.946,00 SIT)

A mislite, da se splača to narest pri kitajcih, al bi prej razpadel vse skupi?

post-17029-1187891791.jpg

Edited by Rok2
Link to post
Share on other sites
KIT80, nadgraditev skuterja na 80cc. S kompletom KIT80 boste nadgradili 4-taktni skuter iz 50cc na 80cc in s tem znatno povečali njegovo moč, navor in hitrost. Komplet vsebuje vse potrebne dele (cilinder, bat, batne obročke, sornik, tesnila ) za nadgradnjo 4-taktnih 50cc skuterjev kitajskega porekla.

KIT80, nadgraditev skuterja na 80cc Cena: 150,00 EUR (35.946,00 SIT)

A mislite, da se splača to narest pri kitajcih, al bi prej razpadel vse skupi?

placa se, splaca pa ne, razpadlo bi pa prej al slej, ce 2T, nevem zakaj 4T pa se kitajc nebi .....

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

no jst sm si nabavu pred 1 mesecom baotian bt49qt - 12g najnovejši in mi gre do 75 z blokado notr ( oziroma mislim da sploh nima blokad - mi je serviser reku) drgač mi je šu na začetku 50 in se mi je nevem kako akumolator spraznu pa še neki sm pokvaru pa sm ga pelu na servis in evo 75 končna sam pospeški so tko tko pa zvok ma k 150 ccm tko da je prov luštn za 1000 evrov jah pa tud mene zanima kje se da dobit auspuh alpa kit 70, 80ccm (pa če kdo dela "handmade" ) =)=) jah navit je k k***a

post-17557-1190551732_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
KIT80, nadgraditev skuterja na 80cc. S kompletom KIT80 boste nadgradili 4-taktni skuter iz 50cc na 80cc in s tem znatno povečali njegovo moč, navor in hitrost. Komplet vsebuje vse potrebne dele (cilinder, bat, batne obročke, sornik, tesnila ) za nadgradnjo 4-taktnih 50cc skuterjev kitajskega porekla.

KIT80, nadgraditev skuterja na 80cc Cena: 150,00 EUR (35.946,00 SIT)

A mislite, da se splača to narest pri kitajcih, al bi prej razpadel vse skupi?

a mi napišeš na PM alpa kle napišeš kje si dobu to informacijo za kit 80cc, poznaš kšn auspu za ta motor na sliki

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!