Jump to content

Triumph Street Triple 675


T-boy

Recommended Posts

To je original maska? lepše bi blo brez plastike za moje pojme...

dodatno bag spojlercek, pokrov zadnjega sedeza in se par stvari. aja vrjemi beli je carski črni tudi zeleni pa nekako ni to to. arow avspuhek je na voljo. ampak počakam na akrapota. ker sem hočem najboljse za mojo mšinco!! :worship:

Link to comment
Share on other sites

:yea2: brez besed...

torej če zastopim si ga v avstriji uzel,me zmer bol mika :kva2:

ja v avstriji. cena zlo dobra, pa ker se da z trgovcem za res fantastično ceno zmenit. ne pa ti nasi lojzeki. aja prvo sem mislil speeda vzet. ampak ker sem bolj kot ne začetnik, so mi tega definitivno bol priporočali. aja motor pa ima res navor tako ko ga more imet. da se po zadnji pelješ ni treba kaj dosti vec kot pa le zasuk ročice za gas. aja primerjava kawa z 750 je glede vodljivosti vleka iz nizkih obratov pa tega 0!! agilnost in vse je v prid triumfčku. aja v motoradkliniki lahko testirat od ducatija.. aguste vikend voznje do 500km itn......... ampak zdaj na zimo ne posojajo radi.

glede finančnih stvari pa rade volje odgovorim na privat, kako pa kaj se mora naredit z davki itn..... pa homologacijo

Link to comment
Share on other sites

no se malo :naughty: aja samo se akrapoviča čakam , pa bom povsem zadovoljen

Raje arowa. Čist resno pravim.

Edited by KeC
Link to comment
Share on other sites

Ker arow intenzivno sodeluje s Triumphom (Daytona, Speed Triple) in posledično bolj ustreza mašini. Vizuelno mi je lepši (ampak to je osebno mnenje). Pa zvok JE boljši!

Link to comment
Share on other sites

Ker arow intenzivno sodeluje s Triumphom (Daytona, Speed Triple) in posledično bolj ustreza mašini. Vizuelno mi je lepši (ampak to je osebno mnenje). Pa zvok JE boljši!

cena???? samo ne za slip on. za 2 rora?????homologacija itn....

Link to comment
Share on other sites

akrapovič v pripravi(baje tako da) odločitev 100% padla. ne more mi arow nikakor predjnačit pred top izdelkom . moje mnenje bomo videli :whistle:

Link to comment
Share on other sites

...Akrapovič v pripravi(baje tako da) odločitev 100% padla...

Hilton, ko boš nabacil Akrapota, bomo sestavili "noise" žirijo. Se bojim, da boš (si že :grim ) zmagal... :worship: :worship: :worship:

Pa da ne bo pomote, oni Arrow-ov 3 v 1 ilegalec sekaaa. :yea2:

Link to comment
Share on other sites

Hilton, ko boš nabacil Akrapota, bomo sestavili "noise" žirijo. Se bojim, da boš (si že :grim ) zmagal... :worship: :worship: :worship:

Pa da ne bo pomote, oni Arrow-ov 3 v 1 ilegalec sekaaa. :yea2:

ma meni pa ravno ni všeč. ker mi je neki čar motorja ravno da ima rore pod zicom. :naughty: ampak glas arowa ni slab. čuj lahko kaj mimo prides pogledat ce si ravno z ptuja nisva nekaj dosti razlike. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

ma meni pa ravno ni všeč. ker mi je neki čar motorja ravno da ima rore pod zicom. :naughty: ampak glas arowa ni slab. čuj lahko kaj mimo prides pogledat ce si ravno z ptuja nisva nekaj dosti razlike. :whistle:

Stvar okusa in denarja. Osebno bi izbral ono malo svinjarijo na boku. :evilgrin:

Se grem jutri spet malo past v Kliniko, obstaja resna nevarnost, da se ne vrnem. :whistle: Za obisk pa se najtopleje priporočam ( :beer2: inkluziv). Se slišima po PM-u.

Edited by T-boy
Link to comment
Share on other sites

Od kar sem slišal arrowa in pa videl design, bi se raje odločil zanj kot za akrapota. Ampak seveda vsake oči imajo svojega malarja. Edino kar je da predvidevam, da bi arrow malo bolj izboljšal delovanje mašine kot pa akrapo, saj Triumph in arrow zadnje čase tesno sodelujeta in imajo že ogromno izkušenj z daytono 675 (zelo podobna mašina). Ampak konj ali dva se ne bosta poznala, tako da če si se zagledal v akrapota, go for it!

Link to comment
Share on other sites

Od kar sem slišal arrowa in pa videl design, bi se raje odločil zanj kot za akrapota. Ampak seveda vsake oči imajo svojega malarja. Edino kar je da predvidevam, da bi arrow malo bolj izboljšal delovanje mašine kot pa akrapo, saj Triumph in arrow zadnje čase tesno sodelujeta in imajo že ogromno izkušenj z daytono 675 (zelo podobna mašina). Ampak konj ali dva se ne bosta poznala, tako da če si se zagledal v akrapota, go for it!

aja baje si je jarman sam naredil za njegovega. ampak kako zgleda pa kaksen zvok ma pa mi kolega ni znal povedat.

Link to comment
Share on other sites

Joj, kakšen lep zvok. :worship:

A se o okvirni ceni morda že kaj šušlja?

EDIT: 5500 Pounds == 7916.30367 EUR

Edited by Racon
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kakšna pa je zanesljivost teh triumphov? :? Meni je všeč street pa ne vem...slišal sem za nekoga, ki ima triumpha pa mora skoz šraufat. Kako je kaj s tem v primerjavi z japonci? Kaj pa servisi? Kakšna je servisna mreža? Da ga ne rabim peljat 200km stran na pooblaščen servis? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Kakšna pa je zanesljivost teh triumphov? :? Meni je všeč street pa ne vem...slišal sem za nekoga, ki ima triumpha pa mora skoz šraufat. Kako je kaj s tem v primerjavi z japonci? Kaj pa servisi? Kakšna je servisna mreža? Da ga ne rabim peljat 200km stran na pooblaščen servis? :huh:

kolikor imam jaz izkušenj, zelo zanesljivi

kerega Triumpha pa ima tisti nekdo ??

če že, se šraufajo podobno kot japonci (vsaj mehaniki tako pravijo)

servis imaš v Depali vasi (Trzin)

Link to comment
Share on other sites

Kakšna pa je zanesljivost teh triumphov? :? Meni je všeč street pa ne vem...slišal sem za nekoga, ki ima triumpha pa mora skoz šraufat. Kako je kaj s tem v primerjavi z japonci? Kaj pa servisi? Kakšna je servisna mreža? Da ga ne rabim peljat 200km stran na pooblaščen servis? :huh:

Že večkrat sem slišal, da vzdržljivost pri Triumph ni problem. Konkretno pa za Tiger 1050 in za Speedtriple 955.

Link to comment
Share on other sites

Saj jaz niti ne vem kdo je ta možak, ki baje veliko šraufa, niti katerega triumpha ima, zato se mi je zdelo primerno vprašati v tej temi, kjer je veliko lastnikov triumphov. Hvala za odgovore :worship:

Moti pa me, da ni veliko serviserjev za dotične motocikle oz., da ni nobenega v našem koncu. :BUA:

Link to comment
Share on other sites

Saj jaz niti ne vem kdo je ta možak, ki baje veliko šraufa, niti katerega triumpha ima, zato se mi je zdelo primerno vprašati v tej temi, kjer je veliko lastnikov triumphov. Hvala za odgovore :worship:

Moti pa me, da ni veliko serviserjev za dotične motocikle oz., da ni nobenega v našem koncu. :BUA:

Kot ze miljonkrat prezveceno, definirano in elaborirano: sraufa Jerman v Depali vasi. Ce se nisi slisal za njega, potem...

Glede zanesljivosti pa: Triumphi se ne kvarijo, so zelo vzdrzljivi. Tiste variante baba cula - baba kazala pa mi ni za komentirat. Govorim ti iz lastnih izkusenj..

Link to comment
Share on other sites

Kot ze miljonkrat prezveceno, definirano in elaborirano: sraufa Jerman v Depali vasi. Ce se nisi slisal za njega, potem...

Potem imamo po tvojih besedah v celi državi Sloveniji le enega serviserja triumphov, ravno to sem rekel, da je slabo.....

Glede zanesljivosti pa sem rekel, da sprašujem zato, da dobim podatke iz prve roke, tj. izkušenj......HVALA.

Link to comment
Share on other sites

Potem imamo po tvojih besedah v celi državi Sloveniji le enega serviserja triumphov, ravno to sem rekel, da je slabo.....

in v celi državi manj kot 100 Triumphov, ki se ne kvarijo B)

poleg tega pa marsikdo manjše servise dela sam (menjava olja, filtrov...) .)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!