Skoči na vsebino

Triumph Street Triple 675


T-boy

Priporočene objave

Sem imel danes čast sesti nanj v prodajalni Stupit. Prava igrača. Pa saj nima smisla ga opisovat. Angleži spet delajo čudeže. :worship: :OK:

Pirrulz, tako mimogrede, to bi bila prava ZVER zate. :naughty: Kako dolgo že prodajaš Duce-ja? :whistle:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj je eden zanimiv pdf iz testiranja na nurburgringu. - poglejte zadnji list. Street je hitrejši od 1050 speeda in enako hiter kakor BMW K1200R.

Dobri so ni kej. Še vedno pa jim zamerim nesramno ceno vsakega koščka plastike, ki ga naročiš iz seznama opreme.

http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10050/2328_001.pdf

Popravljeno . Popravil INFINITI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja. se zgodi da so nesramno dragi. ampak ko enkrat vozis to, verjemi da o kaksnem j..... ne razmišljaš :unsure:

Sem imel danes čast sesti nanj v prodajalni Stupit. Prava igrača. Pa saj nima smisla ga opisovat. Angleži spet delajo čudeže. :worship: :OK:

Pirrulz, tako mimogrede, to bi bila prava ZVER zate. :naughty: Kako dolgo že prodajaš Duce-ja? :whistle:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

zakaj nisi k meni priso, bi se testno dobil gratis. :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja. se zgodi da so nesramno dragi. ampak ko enkrat vozis to, verjemi da o kaksnem j..... ne razmišljaš :unsure:

zakaj nisi k meni priso, bi se testno dobil gratis. :whistle:

Hilton Triumphator, držim te za besedo. Samo, da mine ta zima.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jest sploh ne vem, zakaj je ta motor tako popularen, o daytoni 675 pa nikjer noben ne piše, kot da je ni :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sploh ne vem, zakaj je ta motor tako popularen, o daytoni 675 pa nikjer noben ne piše, kot da je ni :?

Ta motor je zelooo popularen, ker je njegovo razmerje med ceno in kakovostjo (trenutno) nenadkriljivo. :kva2: Preverite v zadnjem Motorradu! Daytona je pa dokazano nenadkriljiva na pisti, poznavalci jo še kako cenijo. :trance_33_sleep: Večino zmoti le precej visoka cena in mogoče zato ta občutek "pozabljenosti".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo informativno...sm malo bral to temo pa vsi tko hvalte tega triumpha...kaj je na tem modelu konkretno tolko bolje rečmo od z-ja oz hornetke oz. fz-6ke?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to, da ima samo 3 cilindre in ko moraš menjat svečke te pride 10€ ceneje :D

kaj pa je pri ducatiju 1098 toliko bolje kot pri R1 ali 1000RR, da je toliko dražji ??? pač je malo bolj prestižen motocikel kot japanerji, ki si jih lahko vsak privošči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo informativno...sm malo bral to temo pa vsi tko hvalte tega triumpha...kaj je na tem modelu konkretno tolko bolje rečmo od z-ja oz hornetke oz. fz-6ke?

lp

:rolleyes: aja boljse komponente, boljsa vodlivost.......... pač test si poglej pa bos videl. zakaj je moped dober, oz zakaj ga hvalijo :naughty:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa začnimo pri komponentah...zavore so nissinove...dvo-batne...nič kaj boljše kot pri hornetu ali z-ju naprimer...isto zadaj. Honda z ABS-om mislim da daleč prekaša te triumphove. Sama teža je zelo podobna hornetu ,hornet 173kg suha teža, triumph 167kg. Tako da pomojm tako tud vodljivost ni tolko boljša kot pri hornetu rečmo...ampak to so zgolj ugibanja. Vilice sprednje so kukr sm opazu pri triumphu ravno tako nenastavljive (z ima te celo nastavljive), vse pa so up side down sistem...hornet in triumph imata celo vizuelno zelo podobne vilice tako da ugotavljam če so obojne od SHOWA. Zadnji amortizer pa ne vem...hornet ma za štelat samo prednapetost...za triumpha ne vem...je polno nastavljiv?

vodljivost...hornetki ravno tako priznavajo zelo dobro vodljivost...je triumphova boljša?

Okvir je pri hornetki speljan pod rezevoarjem, alu...tu pri triumphz je videt kot mešanca med deltaboxom pa cevnim zadaj...

Ima pa res lepo razporejen navor, čeprav je konec koncev spet max. 69Nm...sevede številke niso vse...

Tako da ne razumem ravno zakaj je TOLIKO boljši...presvetlite me :D

post ni pisan z namenom pravociranja...samo rad bi malo bolje spoznal tega triumpha...mogoče pa me prepričate in bo to moj naslednji motor :)

lp

Popravljeno . Popravil axilon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, Rocky lol :P Uglavnem, kot je bilo že rečeno - danes je ob poplavi CBR-k, Hornetk, Fazerjev, Z-jev,SV-jev in Banditov osvežujoče videti oziroma posedovati motor, ki ga nima vsak čičo ki se je odloču da bi se pa šel motociklizem špilat (brez zamere lastnikom omenjenih motociklov, ponosni lastnik SV-ja tukaj :P) Ti motocikli so pač neki standard, podobno kot med avtomobili Golf ali Clio. Street Triple pa izstopa predvsem zaradi tega, ker ga nima vsak oziroma množica ne pada za njim - in ravno zaradi tega je vsaj meni toliko bolj zanimiv in všečen. Podobno mnenje imam recimo tudi o Ducatijevi Multistradi, ampak pustmo to za drugič :)

Kar se pa komponent in podatkov tiče - jaz osebno ne dam veliko na to, meni je važno da se mi motocikel dopade, pa se mi milo rečeno fučka kakšne performanse, komponente in karakteristike ima - da ne omenjam, kaj na to porečejo prijatelji in znanci :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rocky, brez komentarja... :wallbash:

Osebno se nikoli nisem oziral za to znamko a mi je že dejstvo da je 675 daytona (na osnovi katerega je narejen tale naked) bila 2X masterbike in premagal japonce (katerih sem sicer pristaš) po testih za šalo, bilo dovolj da vzamem ta motor po drobnogled.

Primerjalnih testov za street tripla je bilo že kar nekaj do sedaj. Rezultat - zmaga povsod in to ne za malo ampak za konkretno razliko.

Meni je najbolj zanimiv tale test:

http://www.postwhore.biz/albums/userpics/10050/2328_001.pdf -Bil je hitrejši celo od večjega brata 1050. Pa poglej recimo kako blizu je bil SS 600-takom po času na krog.

-Na japonskem je bil izglasovan za najboljši motor leta. V svoji kategoriji je definitivno najboljša izbira; ga ni nakeda, ki bi bil boljši paket.

-Lahko gledaš na papir kake zavore ima itd. Ampak poglej si raje kak navor in konjenico ima zadeva - 3je cilindri so dokazano najboljša kombinacija; navor že od nižin ala 2-valjnik in eksplozivnost 4-valjnika na vrhu. Baje japončki pospešeno razvijajo svojo verzijo, ker so videli kako super se zadeva obnese.

-Že nekaj kar nekaj časa spremljam ta motor in verjemi mi; trenutno med naked od 600-750 ccm; nima konkurence po performansah. Po izgledu pa definitivno ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no danes sprašil streeta skoraj do konca po avtocesti 229,6km/h tako da enih 500 obratov se je ostalo :naughty:

aja drugič se z gurtnami zavezem :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej je ta pravi stroj samo izgled??? čas jih je povozo, kaj češ angleži (Mr.Beana poglej pa ti je vse jasno)

mene bi tudi bolelo, če bi moral gledat pred sabo auspuhe od tega triumpha :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene bi tudi bolelo, če bi moral gledat pred sabo auspuhe od tega triumpha :whistle: :whistle:

ma nima te kaj bolet.samo pol nevem s čem bi se mogo vozit da bi od triumpha auspuhe gladal???? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: z APN 6 :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

no malce sem ga pognal po avtocesti in presenečen ugotovil ko se je števec ustavil pri 240km/k :naughty:

baje se gre malce vec ampak, kdaj drugič. aja dokazni material sledi :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!