Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
YZFgeorge

Smerokazi, LED smerniki, avtomati...

Recommended Posts

YZFgeorge

Ima kdo izkušnje z zamenjavo smerokazov? Saj veste, tiste majhne mislim. Rad bi zamenjal, pa sem sličal, da so lahko problemi glede napetosti in hitrosti utripanja. Menda tudi žarnice hitro crkujejo. Še najbolj po godu bi mi bili tisti, ki niso na "nosilcih", temveč se jih namontira direktno na oklep. Izkušnje, predlogi, kje bi se dobili, cena......???

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Če je po zamenjavi moč žarnic enaka moči žarnic prej, ostane frekvenca utripanja enaka.

Če imajo novi žarnice z drugačno močjo, kupi za začetek samo žarnice (ceneje kot kpl. smerniki) in preiskusi.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Našel.... Nekaj takega sem imel v mislih

www.hada.org/naoki/motorcycle/yzf-r1_brinker_exchange.html

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desmo

Zgledajo pa zelo v redu tile žmigavčki (še posebej v primerjavi z originalnimi). Si že ugotovil kako boš prišel do njih?

Bye

Desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

za zeljene smerokaze poglej k HG,louis itd.so standardni,z halogensko zarnico stane en par ca.EUR 21,50 (npr HG shop v graz-u).problemov z frekvenco utripanja ne bos imel,svetijo pa bolj,kot originalni.

BTW novi HG-katalog bi naj prisel konec meseca v trgovine (baje).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

quote:

Pri takšnih res ne bi smelo biti težav. Notri daj žarnice iz obstoječih smernikov in bo.

Brrrm

Zelo bodi pozoren na to, kakšne žarnice so vgrajene v smernike, ki jih nameravaš kupiti.

Na svojega "zelenca" sem namontiral mini smernike iz karbona. Nekaj malega je bilo dela z "kablovjem", drugače je vse štimalo (hitrost utripanja, jakost osvetlitve...). Problem je nastopil, ko mi je ena od žarnic pregorela. V smernik je bila vgrajena mini žarnica 21W/12V z asimetričnim 3 x bajonetnim nastavkom (niti slučajno podobna običajni avtomobilski), je pa vse skupaj tako miniaturno, da o zamenjavi nastavka in žarnice s kako bolj civilno varjanto ni govora! Po Mariboru in okolici so me trgovci gledali kot "svetsko čudo", ko sem iskal žarnico. V Lipnici na "kliniki" sem jo dobil brez problema, le cena je bila malce "problematična" (148 ATS - BTW, komplet smerniki stanejo

248 ATS/ par, tako, da sem potem raje še en par smernikov kupil).

Na koncu pa sem itak montiral nazaj original, ker smerniki niso dobro tesnili in se je v njih začela nabirati vlaga. Ampak, dobro je pa zgledalo, dokler je.

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

quote:

Našel.... Nekaj takega sem imel v mislih

www.hada.org/naoki/motorcycle/yzf-r1_brinker_exchange.html

Smerniki na sliki niso mini smerniki, zato sem mu napisal, da lahko vanje vloži obstoječe žarnice. Nekaj takega so imeli včasih hrošči na blatnikih, ali pa tovornjaki in avtobusi na strehah.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Kolega je že zamenjal z mini smerokazi, pa mu prehitro utripa.. kaj bi pomagal? Upor vmes, zamenjava avtomata za žmigovce...?

BTW: Če komu crkne avtomat, paše od yugota. Nov za yugota pa stane pod 2kSIT. Lani sem kupil za kawasakija, pa paše. Treba je paziti pri vezavi. Če imaš prej dva kontakta, ima tale tri. Enega se potem veže na maso, pa dela.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Glede hitrosti utripanja:

- če je avtomat za 4 X 21W, moraš za normalen utrip imet žarnice 21 W(avti in nekateri motorji )

- če pa je avtomat 4 X 10W , moraš imeti žarnice po 10 W

Glede manjših žmigavcem, ki imajo žarnice 5 ali 10 W, pa stvar rešiš z avtomatom za skuterje, vendar moraš paziti da ima toliko polov kot tvojv ( 3 ali 4 pole ) in da je za 12 V napetost.

Ko je men crknil sem avtomat zamenjal z avtomobilskim in za normalen utrip vstavil močnejše žarnice.

To je vsa znanost okoli žmigavcev.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Ali pa vgradnja dodatnih uporov, če so žarnice v novo nameščenih smerokazih nižje nazivne moči od originalnih. Cena uporov je skoraj zanemarjiva in brez dvoma so dodatni upori najcenejša rešitev, pa še prehod nazaj, na prvotno stanje omogočajo (jih samo premostiš).

Share this post


Link to post
Share on other sites
elektronik
Ali pa vgradnja dodatnih uporov, če so žarnice v novo nameščenih smerokazih nižje nazivne moči od originalnih. Cena uporov je skoraj zanemarjiva in brez dvoma so dodatni upori najcenejša rešitev, pa še prehod nazaj, na prvotno stanje omogočajo (jih samo premostiš).

Upori morajo biti vezani vzporedno z žarnicami in kar precej močni, npr. 21W-15W=6W. Treba jih dati na tako mesto, da se lahko hladijo, če ne, lahko ob daljšem delovanju, npr. v križišču stopijo kakšno nežno plastiko.

Za vzpostavitev prvotnega stanja se jih odstrani, ne premosti (kratek stik).

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

a kdo mogoce ve kje bi dobil za Yamaho Thundercat enako velikost smerokazov kot so original, samo da bi bile bele sipce...ker tisti tamali mi niso vsec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
Ali pa vgradnja dodatnih uporov, če so žarnice v novo nameščenih smerokazih nižje nazivne moči od originalnih. Cena uporov je skoraj zanemarjiva in brez dvoma so dodatni upori najcenejša rešitev, pa še prehod nazaj, na prvotno stanje omogočajo (jih samo premostiš).

Upori morajo biti vezani vzporedno z žarnicami in kar precej močni, npr. 21W-15W=6W. Treba jih dati na tako mesto, da se lahko hladijo, če ne, lahko ob daljšem delovanju, npr. v križišču stopijo kakšno nežno plastiko.

Za vzpostavitev prvotnega stanja se jih odstrani, ne premosti (kratek stik).

Točno. Znanec iz "Custom Clinic" mi je nekoč pokazal pregrešno drago (mislim, da okoli 100 USD) iz ZDA uvoženo in že "skurjeno" škatlico, ki jih dodajo, da mini-smerokazi na customih pravilno utripajo (primerna obremenitev za klasičen avtomat smerokazov). Vprašal je, če bi mu znal to narediti - saj so najverjetneje le upori. S pištolo za vroč zrak sva zmehčala črno pigmentiran epoksi, s katerim je bilo vse skupaj zalito, in izkopala vsebino. Voila! Dva močna upora (eden zanič - prekinjen), pa še vrednosti upornosti in moči so se videle. Cena za oba upora skupaj: krepko pod 100 SIT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

Danes gledal katalog Louis.

jaz bom zamenjal vsaj prvi par zmigavcev... pa zadni tudi, samo bosta najbrz se vedno na palcki 8ne samo pokrovcka).

Cena za par (pokrovcki) stane 15 €, zadnji (na palcki, manjsi) pa 10 €.

Zarnici imata 12V/21W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

Gregs a bos dal to original velikost??

Dej prosim poglej se, ce obstajajo za Yamaha Thundercat l.97--> beli smerokazi za spredaj in zadaj..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs
Gregs a bos dal to original velikost??

Dej prosim poglej se, ce obstajajo za Yamaha Thundercat l.97--> beli smerokazi za spredaj in zadaj..

Ne, ne original. Na prve mislim dati samo pokrovcke, na zadnje pa manjse zmigavcke, trikotne, krajsi nosilci. Ce bo pa dobro pasalo, pa mogoce celo pokrovcke, ampak se mi zdi, da je potem varnost malo bolj vprasljiva...

Drugace pa nimam vec kataloga, ampak po moje ne bi smelo biti problema, ker so to univerzalni pokrovcki... ?! :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Pozor.

Če boste kupovali smernike v Louisu, kupite tiste najdražje iz aluminija ker so plastični zelo slabo narejeni. Sam jih imam na guzziju in sem imel z njimi stalno probleme. Kar naprej so se v njih trgale žice in tudi zaradi hudih tresljajev so mi crkavale žarnice. Ko sem jih razdrl in pregledal, sem ugotovil, da se žica strga zato ker so notri ostri robovi. Ko sem to napako odpravil in smernike pritrdil z gumijasto podložko je bilo v redu.

Seveda ker so na motorju hude vibracije se mi je izpulil vlit nosilec iz smernika. Popravil sem ga z poliestrom (smolo). Sedaj držijo, vendar jih bom zamenjal za aluminijaste. Po moje na japoncih delujejo ker ni tako hudih vibracij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Pa še nekaj. Žarnice se dobijo tudi pri nas. So halogenske osram 20W 12V z majhnim grlom in delajo brez problema na avtomat za žmigavce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yankee

Pred par meseci sem se ravno pogovarjal z kolegom,ki je bil policaj-motorist....pogovor je nanesel na hitrost utripanja smerokazov in kot mi je rekel naj bi utripali 60x na minuto z moznostjo odstopanja 50% :shock: ...to se pravi,da je po zakonu dovoljeno utripanje od 30x do 90x na minuto...zanimivo... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
likitaro

pazi na hitrost utripanja smerokazov - ti naj bi utripali 60 x na min.

+ - 30 x (se pravi od 30x do 90x na minuto ) ,je pa dosti odstopanja od

zakonskih 60 x ,tako,da verjetno ne bo problema. za ta podatek še dosti plavih angelov ne ve ! verjetno večina ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Mavti
      nekaj me zeza brskalnik pa je odrezalo del objave ,vglavnem za februar odlično vreme, ki ga bom verjetno pogrešal maja meseca (ker bo vsak dan dež)  Kilometri pa kar letijo na števcu spet utripa lučka za servis ,a se jo da odklopit  
    • Mavti
      V soboto proti Murski soboti v šoping v nedeljo pa čez Pavličevo sedlo najvišja točka prehoda kjer so ob normalni zimi več meterski nanosi snega danes komaj za vzorec nato Jezerski vrh nato pa proti Kranju vmes pa en čuden znak
    • Loba
      Izbira Pravege oblacila je zame najmanj tako pomembna kot motor. Najvecji filing mi je seveda v usnju, ki ga pa ne uporabljam pri nizkih temperaturah. Takrat imam tekstil, ampak komaj cakam da so pogoji za leder. Zaradi dobrega obcutka v voznji nimam rad velikih touring vizirjev  zato je prava izbira obleke se bolj vazna. Oprijet leder je ziher najboljsi in najvarnejsi ni pa tako vsestranski kot kaksni touring kompeti ki so nekako komot ampak pri bolj resni voznji so lahko moteci. Se mi pa zdi da se kakovosti usnjenin kompleti v cenovnih razredih bolj razlikujejo od tekstila. Poceni leder je skoraj vedno zanic, poceni tekstil pa se nekako gre skozi Vsekakor pa je seveda vazno pri izbiri obleke vrsta motorja in nacin voznje. Mislim da treba menjati nekaj kompetov da ugotovis kaj ti pase. Ampak dobra roba se pozna v vrocini, ma mraz ni problem, biti zasciten v vrocini in pri tem ne prevec trpeti je pa tezje.
    • twom
      Start by doing what’s necessary; then do what’s possible; and suddenly you are doing the impossible.Francis of Assisi
    • Kugelschreiber
      Malo pazi kam in kako sivas jezke.  Velcro ni fajn nikjer, kjer lahko pride v stik s celado. Meni vcasih ta na ovratniku, prime oblazinjenje od pascka. Za znoret. Oziroma, za ustavit in resevat zaplet. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!