Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
YZFgeorge

Smerokazi, LED smerniki, avtomati...

Recommended Posts

ankh

Piskač oz. smeropisk za motor lahko kupiš pri proizvajalcu T.P.E., Milojke Štrukelj 13, Solkan 5250, tel. 05/330-03-66 (če ima še ta telefon) ali 041/647-781 - e-mail: tpe@siol.net.

Vgrajenega imam v skuter in dela v redu - tudi smerokazi normalno (hitro) utripajo. Montaža je preprosta - samo dve žici priklopiš in to je to. :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint

Kolkor sem gledal je tisto piskač, ne pa žarnica. Zanimivo samo, ne bi tega v motor dal, ker sem proti šlatanju elektrike, sem že preveč problemov z njo imel.

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

Alora, mam tamale žmugauce na diode (spredi in zadi) k so narjeni normalno za 12V, zravn majo pa upore... Zdej sm neki palamudu s temi kabli, pa ne znam več normalno prevezat z upori tko ku je blo prej :oops: oz. tko ku nej bi pravilno utripalo (že prej je mal prehitro). Embalaže kjer je bla tudi shema pa nimam več. Ima kdo kšno shemo ali pa mi pove po kmečko kukr otroku od 5 let (sej več jih nimam :P ) kako se to urihta. HVALA :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Preštej kolk je diod, ugotovi kolk voltne so, kako so vezane (zaporedno, vzporedno), pol pa z ohmovim zakonom zračunaj potrebno upornost, kupiš dost močne upore pa je. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak
Preštej kolk je diod, ugotovi kolk voltne so, kako so vezane (zaporedno, vzporedno), pol pa z ohmovim zakonom zračunaj potrebno upornost, kupiš dost močne upore pa je. :)

Hvala, na to sm tudi js pomislu U=R*I pa se mi je zdelo blesavo samemu pr sebi :slap:

OK hvala :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brdaus

Jest sm v Conradu kupu kao smerokaze, k se priklopjo na 12V. Samo ta stvar ne dela. :angry: Poiskusu sm s predupori, pa tut ne gre. Zdej mi je pa sosted reku da bi mogu s tranzistorji probat. Ko izvem kaj, vam pišem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi
pazi na hitrost utripanja smerokazov - ti naj bi utripali 60 x na min.

+ - 30 x (se pravi od 30x do 90x na minuto ) ,je pa dosti odstopanja od

zakonskih 60 x ,tako,da verjetno ne bo problema. za ta podatek še dosti plavih angelov ne ve ! verjetno večina ne

Zdaj vemo :oops: :devil: , HE HE! :slap:

Pa daj predstavljaj si policaja ko šteje utripe na minuto ali 10 s in potem komplicira, ne skrbi če se nisi komu v želodec ali žolč vsedel živi bog tega ne kontrolira - info iz prve roke da ne bo panike! :lol1:

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
donC

Pozdravljeni!

Soočam se s težavico. Nabavil sem LED smerokaze, sedaj pa mi po menda uspešno končani montaži (uspešno glede na to, da smerokazi delujejo) utripajo prehitro...kot takrat, ko eden recimo ne deluje. A ima kdo kakšno idejo, zakaj je temu tako...ali še bolje - rešitev?

Hvala, LP!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jax

LED diode imajo drugačno porabo električne energije kot žarnice. Sistem utripanja je vezan na to porabo. Ko se spremeni eno, se spremeni drugo. Izkušenj nimam, kakor je meni znano se zadeva reši z dodajanjem nekega upora oziroma primernega vezja. Primer takega vezja najdeš če na Louis.de vpišeš v iskalno okence: LEISTUNGSWIDERSTAND.

Slikca:

post-2284-1145572492_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzek

jax, čisto pravilno. Upor je pravilna rešitev. Upor (breme) mora pa imeti tako vrednost, da skozi njega teče tak tok, kot skozi dve žarnici. Upornost mora biti torej okvirno 3,5ohmov (ali pa še malce manj), moč upora pa cca 40W.

Mogoče bi se pa lahko samo še pozanimal, če se da dobiti avtomat utripalnik, ki je namenjen LED diodam. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
partyzan

40W upore bos tezko kje dobil.

Najlazja resitev je da vzporedno z LED vezes se zarnici in jih skrijes nekam kjer se jih nebo videlo.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brdaus

40W upore bos tezko kje dobil.

Najlazja resitev je da vzporedno z LED vezes se zarnici in jih skrijes nekam kjer se jih nebo videlo.

LP

:grrr Ne bo šlo... sm imel iste probleme... najbolš, če kupiš take predupore, kot jih je pokazal jax. Bo vsaj delel, kot se zagre

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Evo nisem štromar, ampak kolega se je na R1 poslužil ene finte - zadevo je rešil tako, da je za prednje žmigavce vtaknil močnejše žarnice (jakost = serijske x 2).

Zadaj naj bi tako zadeva delovala pravilno, ob pogoju, da spredaj pustiš serijske utripalke z močnejšimi žarnicami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bigi

Evo nisem štromar, ampak kolega se je na R1 poslužil ene finte - zadevo je rešil tako, da je za prednje žmigavce vtaknil močnejše žarnice (jakost = serijske x 2).

Zadaj naj bi tako zadeva delovala pravilno, ob pogoju, da spredaj pustiš serijske utripalke z močnejšimi žarnicami.

Pravilno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dry

Naj se ne pozabi potem javit tisti, ki mu bo z najbolj domisleno rešitvijo uspelo zanetit požar na motorju. :wacko: :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bigi

Naj se ne pozabi potem javit tisti, ki mu bo z najbolj domisleno rešitvijo uspelo zanetit požar na motorju. :wacko: :slap:

40W je na 12 V cca 3,3A kabli pa so 0,75mm2 ali pa 1,5mm2, kar je vrh glave dovolj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jax

Evo nisem štromar, ampak kolega se je na R1 poslužil ene finte - zadevo je rešil tako, da je za prednje žmigavce vtaknil močnejše žarnice (jakost = serijske x 2).

Zadaj naj bi tako zadeva delovala pravilno, ob pogoju, da spredaj pustiš serijske utripalke z močnejšimi žarnicami.

Govora je o LED žmigavcih... Tu z menjavo diod ne bo željenega efekta... :)

Naj se ne pozabi potem javit tisti, ki mu bo z najbolj domisleno rešitvijo uspelo zanetit požar na motorju. :wacko: :slap:

:lol1: :grim

Je res treba tako komplicirat zaradi tistih 4ih evrov? :doze:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bigi

Govora je o LED žmigavcih... Tu z menjavo diod ne bo željenega efekta... :)

:lol1: :grim

Je res treba tako komplicirat zaradi tistih 4ih evrov? :doze:

Kakšne diode snjaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Govora je o LED žmigavcih... Tu z menjavo diod ne bo željenega efekta... :)

:lol1: :grim

NIhče ne bo menjal diod :zzz: Preberi še enkrat kaj sm jst napisal

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

jst sm tut mel tak problem, namreč original regler za žmigavce je mel 4x10W jst sm pa kupil žmigavce z žarnicami 23W. potem sem pa kupil regler od avta (4x21W, dobil na odpadu) in ga zamenjal, pa sedaj lepo dela

za ledice si pa lahk zlotaš svoj regler, ampak ta daje ven zelo kratke impulze, kot stroboskop, za nastavljanje frekvence utripa pa imaš potenciometer (od 2Hz do toliko da skoraj gori):

če bo kdo šel to delat obvezno vzami integrirc z oznako NE555 !!!

post-9362-1145616931_thumb.jpg

post-9362-1145616986_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
lina

si jih nabavil v tc? Se jih sploh da odpret ali so kar zlepljeni skupaj?

Torej...ista težava JE BILA REŠENA na sila preprost način...ampak če ni volje na dva preprosta vprašanja odgovort...da ti ne bi prodala buče...jo pač pogruntaj sami...verjamem da bo tema obsežna.

hvala

Edited by lina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup. meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").
    • ligenjček
      Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš  edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled   pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje. drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje...  aja pa želim ti obilo varnih kilometrov 
    • Shillien
      1. v veliko avtošolah lahko plačaš uro in krožiš po poligonu, pokliči ali še bolje idi osebno v več različnih vprašat. Njihovi motorji so zavarovani ja, če slučajno padeš na vožnji se za tisti motor ne sekiraš. Mislim pa da v eni uri na poligonu neboš izvedel nič, sploh v tvojem primeru ko si kot praviš popolnoma brez vseh izkušenj. 2. leta niso problem, sploh pa ne 30, razen če bi hotel biti marquez, rossi, pol si že 28 let prepozen . kubiki niso noben problem oz, se je težko odločati po kubikih, neka yamaha virago 1100ccm je kot bicikel, z lahkoto prvi motor za začetnika, naprimer suzuki gsxr 1000 pa ni glih za začetnika. aja pa tisto uživanje na motorju poleti tud ni za vsakega, enim nam je to užitek, drugim trplenje. v avtu si na klimi na motorju si oblečen v bundo, škornje, rokavice in dolge hlače z piskrom na glavi in te kakor obstojiš pod rit peče mašina in asfalt.
    • Icexz
      Pozdravljeni, upam da nisem totalno falil teme. Ze nekaj casa listam po forumih in par let premlevam sledece... Ali je motor sploh zame? Nakratko imam 30 let z avti okoli pol milijona km prevozenih z nasreco nobene kazenske pike in hvala bogu nobene nesrece (treba potrkat). Poleti me namrec daje zavist ko vidim motorista kako uziva. Se gre malo razpihat. Mi je začelo disat. Iskusenj na motorju nimam. Nic. Nula. Tudi apn-a ne znam voziti. Enkrat ko sem bil mulc tam okoli 13-14 let me je od oceta bratranec prepeljal en krog na hondi cbr 600rr in takrat sem fasal strah ker je idiot nabil gas in od takrat se nisem vsedel na motor. Zdaj pa me malo mika.  Naj bo jasno hitrost in budalastine me ne zanimajo niti najmanj. Pa tudi zivel bi se rad. Mika me da bi se vsedel pa sel en krog okoli obcine mogoce kak skok do morja itd. Tudi o kakih 1000 kubicnih motorjih ne sanjam. Klical sem na lokalno avtosolo vprasal ce bi se dalo zmenit za kako uro na poligonu samo da mi dajo za probat pa so mi zaceli razlagat proceduro kako z cpp-ji itd. Ne bo slo kar tako... Torej vprasanje: ali moras bit zagrižen od majhnega da si dober motorist ali obstaja upanje tudi zame? Je kaka normalna avtosola kje cerknica/ribnica kjer bi se dalo zmenit za to zadevo probat? (Sklepam da avtosole imajo zavarovane motorje ni mi ravno kul da bi polozil motor od kakega znanca) Vnaprej hvala za nasvete/odgovore.
    • Shillien
      osebno teh mt03, z400 in ostalih malokubičnih varijant nebi kupoval, razen če misliš res v kratkem menjat. recimo mt07 veliko bolše pa je vseeno kar "švoh" sploh če misliš vozit v dvoje. Če se bojiš moči in zaradi tega gledaš te motorje kupi nekaj z 70kw in blokiraj na 35kw pa vozi tako dokler ne pridobiš izkušenj in samozavesti, potem pa namesto novega motorja samo odstaniš blokado. Ne pravim da moraš pretiravat samo bat konjev in kubikov se pa tudi ni smiselno. motor gre tolikor kolikor je blokade v glavi in desnem zapestju. tud z z400 se lahko sesuješ oziroma hujše.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!