Skoči na vsebino

Yamaha V Max


lampa

Priporočene objave

številke gištela in papirji se ujemajo, glavni problem je v tem, da "kao" niso prave številke zaradi precejšnje razlike u letniku med gištelom in mašino(ne začne se z 2EN... kot na temu motorju- na mašini, kjer so 2EN... ) oz. je bil delan za kak drug trg. Odkrito povedano, jz jih ne zastopm kako oni lahk misljo, da gištel od v-maxa oz. njegov del ne paše na druzga v-maxa...

2EN imajo ozako samo v maxi ,ki so bili delani za evropsko tržišče, do leta 2000 so imeli omejeno moč na nekje okoli 72-75 kw in nimajo V boost sistema.

na tem maxu ki ga omenjaš, je verjetno oznaka WE, LT za maxe ki so pa delani za japonsko pa ne vem na pamet oznake

Zanima kako se je izšla zadeva.

ima kdo kake izkušnje z USD vilicami (predelavo)?????

če komu leži kak spredni del od gsxr 1100 ali yzf 1000 z usd vilicami in bi zadevo prodal naj javi na ZS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J Y A 2WE E O X F A 123456 Japan Manual Motorcycle Modell USA Freizeichen Check Baujahr Osaka Nummer Hersteller Manuell Fahrzeugart Ausführung Exportland ohne Prüfer 1985 Herstellungs- Rahmen und Land Hergestellt Motorrad Grundmodell Optionen Bedeutung Geprüft ort Motor Grundtypen Leistung gemessen an der Kurbelwelle in PS und mkg Modell Exportland V-Boost Änderungen Leistung Bauzeitraum Leistung Drehmoment Exportland 1FK= USA 1985 mit Urversion volle 1985-1986 145 12,4 USA/Calif./Canada 1GR= Canada85/86 mit Urversion volle 1987-1989 145 12,4 USA 1JH= Calif. 1985 mit Abgasnorm offen 1990-1991 143 12,0 USA 1UR= Calif. 1986 mit Abgasnorm offen 1992-1996 140 12,0 USA 1UT= USA 1986 mit Urversion volle 1987-1989 140 12,0 Californien 2EN= Euro/France ohne EU offen 1990-1996 136 11,8 Californien 2LT= Canada 87- mit ohne volle 1987-1996 145 12,4 Canada 2WE= USA 1987- mit Geräuschnor. volle 1990- 97 11,3 Japan 2WF= Californ. 87- mit Abgasnorm offen 1996-1997 106 12,0 Deutschland 3UF= Japan 1990- ohne 160 Km/h Gedrosselt 1998- 109 11,8 Deutschland Deutsche Modelle über Yamaha Deutschland 1985- 122 12,0 Frankreich Modell Zeitraum V-Boost Drosselungsart Exportland 2EN= 1996/97 ohne Nockenwelle Vergaser E=USA EN=Frankreich 2LT= 1998- mit Stecker V-Boost Vergaser F=Californien EN=Deutsch N=Canada LT=Deutsch Baujahr F= 1985 G= 1986 J= 1987 K= 1988 L= 1989 M= 1990 N= 1991 O= 1992 P= 1993 R= 1994 T= 1995 U= 1996 V= 1997 W= 1998 X= 1999 Y= 2000 ?= 2001 Leistung bei Drehzahl und Drehmoment bei Drehzahl für obige Leistungsdaten PS U/min mkg U/min Exportland 145 9000 12,4 7500 USA CALIFORNIEN CANADA 143 8800 12,0 7500 USA 140 9000 12,0 7000 USA CALIFORNIEN 136 8700 11,8 6800 CALIFORNIEN 122 8700 12,0 7500 FRANKREICH 97 7000 11,3 6000 JAPAN 106 7500 11,7 6100 DEUTSCHLAND 50 4000 Mittelwerte der offenen Version 105 6000 Mittelwerte der offenen Version 134 8600 Mittelwerte der offenen Version 98 8000 10,3 3000 OFFIZIELLE DEUTSCHE VERSION MODELL 2EN 140 8800 11,0 7500 DEUTSCHE CANADA VERSION OFFEN MODELL 2LT 134 8600 12,0 6000 OFFIZIELLE MESSUNG DER FACHPRESSE 1995 MODELL 2EN 145 9000 12,1 7500 OFFIZIELLE MESSUNG DER FACHPRESSE 1985 MODELL 1FK ALLE ANGABEN BERUHEN AUF WERKSANGABEN UND MESSUNGEN DIVERSER FACHZEITSCHR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa bi ti to kolobocijo spravil v neko bralno obliko? nimam blage veze kaj sploh mislis s napisanim (se mi ne da desifrirati pomena).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa bi ti to kolobocijo spravil v neko bralno obliko? nimam blage veze kaj sploh mislis s napisanim (se mi ne da desifrirati pomena).

V predogledu je zgledalo OK. zdaj se pa tudi meni nea da to solato v red spravljat, so pa tovarniške cifre ,kam keri v max spada....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodal sem kratke ročke zavore in sklopke...

20100928210754_2010-09-2817-17-03-28092010302_resize.jpg

20100928211416_2010-09-2817-17-28-28092010303_resize.jpg

občutki so mešani... vizuelno mi je všeč, se zlije z ogledali, občutek na zavori je tudi ok, edino na sklopko se moram še navaditi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med vožnjo s starim in novim vmaxom je podobna razlika kot med vožnjo z gti golfom prve in zadnje generacije. neprimerljivo...

1st gen. v-max je bil premalo čvrst, dejstvo.

novi vmax (l.2009 in naprej) je prav predvidljiv, uporaben, agilen, čvrst in uglajen mopedek. pravi paradni konj, kot so zapisali!

v ovinkih stabilen tudi pri hitrostih okoli 300km/h.

je pa res, da je včasih bolje počakati da se poravnaš oziroma pokonci postaviš po tem ko prideš iz ovinka, predno vseh 205konjev, kolikor jih je na gumi, pričneš spravljati na asfalt. sploh v prvih treh prestavah, kjer 180Nm navora pač naredi svoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okoli 300 sem napisal. 300 po števcu... po gpsu je malo manj, lahko pa slikico prilepim, da ne boste v dvomih.

motor ima malček več kot 310kg, kot vilic in ostala geometrija niso v območju ss modelov... ve se, da se ga ne da prelagat iz ovinka v ovinek kot r6 ali r1... temu tudi ni namenjen.

saj veste v kateri kategoriji je vmax, kajne???

lahko noč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpis iz gps sledenja...

15sekundni interval osveževanja!!!

20100930082931_capture_resize.jpg

max: 288km/h. po gps-u, ne po števcu!

:boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies:

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšna brzina je verjetno že zaradi vetra in upora na takšnem vozilu svojevrsten podvig ali?

sam imam sicer zmontiran mini screen, pa vseeno piha ko hudič. še največji problem je ta, ko pri hitrostih nad cca 200km/h zračni tok zajame jakno, in ko obtok zraka povzroča labilno turbulentno in hudo moteče plapolanje jakne in čelade. zaradi tresenja čelade se ti skorajda zamegli pred očmi. res zoprno in nevarno...

tale vožnja je bila izvedena z oprijetim nahrbtnikom, ki zadevo povsem ublaži... obtekanje je v tem primeru povsem brez motenj. no ja, razen šuma, proti kateremu pa uporabljam ušesne čepke...

čau!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gps kot tak je ves čas "on-line". vsakih 15 sekund pa pošlje podatke na server.

dejanska maximalna hitrost v intervalu je iz izkušenj vedno večja od te posredovane... je pa napaka v tem primeru minimalna, saj je bilo to tišanje enakomerno oziroma se hitrost v obdobju ni spreminjala... pač, ožemanje do konca in držanje na tej hitrosti.

tankanje?

tale razdalja je bila narejena z dvemi tankanji, torej slabe 3 rezervoarje goriva...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam imam sicer zmontiran mini screen, pa vseeno piha ko hudič. še največji problem je ta, ko pri hitrostih nad cca 200km/h zračni tok zajame jakno, in ko obtok zraka povzroča labilno turbulentno in hudo moteče plapolanje jakne in čelade. zaradi tresenja čelade se ti skorajda zamegli pred očmi. res zoprno in nevarno...

tale vožnja je bila izvedena z oprijetim nahrbtnikom, ki zadevo povsem ublaži... obtekanje je v tem primeru povsem brez motenj. no ja, razen šuma, proti kateremu pa uporabljam ušesne čepke...

čau!

Jebo te ELO(počasi se te bom bal), jajca imaš ko veper,288 na tvojem maxu je.....naj preračunam da bodo vozniki SS motorjev razumeli, ma nekje kot 430 km h na CBR-ki :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a veš oni ovinek, v bistvu pentlja na izvozu iz južne ljubljanske obvoznice, odcep rudnik? iz smeri primorske?

in hitrost malo pod 300km/h...

no, tega ovinka s to hitrostjo definitvno ne zvoziš... vse ostale avtocestne ovinke med trojanami in ljubljano pač da. tudi vse ovinke med postojno in logatcem.

čau!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodal sem kratke ročke zavore in sklopke...

20100928210754_2010-09-2817-17-03-28092010302_resize.jpg

20100928211416_2010-09-2817-17-28-28092010303_resize.jpg

občutki so mešani... vizuelno mi je všeč, se zlije z ogledali, občutek na zavori je tudi ok, edino na sklopko se moram še navaditi...

Na sliki ne izgleda glih fajn. Možno, da v živo izgleda boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav svima,

Zadovoljna sam vlasnica bijelo perla Vmax-a 1992. godište otvorene verzije. U početku je bilo problema sa ciklistikom i trešnjom :kva2: pri većim brzinama, ali nakon malih dorada :bum: to čudovište je počelo čak i slušati što ja kažem. Eto krotim ga već jedno 10 godina i još uvijek mi je misterija i neopisivo zadovoljstvo ....

Oli, Rijeka, Croatia

crovmax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ELO daj še par slik npr:luknjo od dimnika še nisi slikal, bi rad videl, če je še sivo rujava ali si jo spoliral!!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!