Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Aprilia RSV 4

Recommended Posts

antares

Aprilia se bi z novim modelom, katerega ključna komponenta je V4 agregat aktivno vmešala v SBK.

Za SBK bo agregat sproščal 210konjev pri 13.500 obratih; za prodajo bodo agregat nastavili na 180 konjskih sil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Če bo taka bo lepa...

Antares-če že deliš z nami vse te koncepte oz. prihajajoče motorje, povej še kje to zvohaš :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
Če bo taka bo lepa...

Antares-če že deliš z nami vse te koncepte oz. prihajajoče motorje, povej še kje to zvohaš :naughty:

Povsod malo; enkrat ima en boljše slikce, drugič drugi,...

Novice malo pošraufamo skupaj, itd....

Res pa se spoznam samo na super sport in sport-turer, če pripelje po cesti kaj drugega, moram koga vprašati, kaj je za motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

Ha, ha, da imajo jajca tole skrpucalo ven dat :slap: :lol1:

Se, človek resno vpraša na čem so bili inžinirji, ko so jo zrisali

seveda mislim spodnjo sliko

Edited by gebre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja
Ha, ha, da imajo jajca tole skrpucalo ven dat :slap: :lol1:

Se, človek resno vpraša na čem so bili inžinirji, ko so jo zrisali

seveda mislim spodnjo sliko

Nič bat, tole skropucalo so spravili skupaj pri Motorradu (nemška šola dizajna :naughty: ), po drugi strani si jo japonski novinarji zamišljajo čisto v Hondini maniri, z nihajko in auspuhi od R1 :lol1:

Še dobro, da je vse to samo plod bujne mašte :grim

post-281-1188328309_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

No, če koga zanima, tukaj so čisto frišne fotke iz Noale B) Sprednji del prototipa SBK modela precej spominja na Ducati GP, motor pripravljajo za tekmovalno sezono 2008, v prodajo bo šla zelo omejena serija (300 kosov), redna prodaja 2009 pa bi naj bila oblikovno in tehnično zvesta kopija SBK modela :hooray: Motor bo tudi v seriji big-bang!

(na sliki levo in desno novi SBK, v sredini 250GP za sezono 2008)

post-281-1188329335_thumb.jpg

post-281-1188329351_thumb.jpg

post-281-1188329368_thumb.jpg

post-281-1188329380_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
condor
Aprilia je končno pokazala V4 superbike, RSV-4 :photo:

Všečna zadeva, samo izpuh se mi ne dopade preveč, mogoče še črn okvir pa bi bla zmaga...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Všečna zadeva, samo izpuh se mi ne dopade preveč, mogoče še črn okvir pa bi bla zmaga...

Ne zastopim vas več. Japonci so začeli delati ogabne izpuhe.Aprilia nadene na svoj superbike čisto klasiko od izpuha pa rečeš da se ti ne dopade...

Ne vem no...

Aja škoda ker jaz nisem bil povabljen na uradno predstavitev :D

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Burnout

Po mojem mnenju so pokvarili obliko, prvi konec me spominja na Hondo VFR 800, pa sam srednji del s sedežem se mi zdi nekam zelo širok, lahko bi tudi obržali stare plastike. Sicer je to samo moje mnenje, vendar bi mi bila zelo všečna če bi obdržala obstoječo obliko pa V4 motor :) Bomo videli kako bo zgledala v živo :)

Drugače je pa auspuh zakon, vsaj nekdo ki ostaja na klasiki, da ne daje tistih vesoljskih :)

Lp Burnout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio

Very nice, ker deluje malo robustno in nabito :naughty: . Kej dost pa vseen niso spremenil. Kaj, naked pade tudi? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™
02-22-2008 - 18:46

THE APRILIA RSV 4 “RACE MACHINE” IS UNVEILED FOR THE FIRST TIME

The Aprilia Superbike, the bike which from 2009 will bring the Noale based company back to four-stroke racing, has been unveiled for the first time during the Piaggio Group Convention in Milan.

After the success in the 2007 World Championships with Aprilia riders and bikes dominating the 125 and 250 classes (winning all four titles, a repeat of the 2006 performance), the Veneto company gave a preview of the eagerly awaited RSV 4 “Race Machine”.

An extraordinary preview to a privileged audience of more than 1,200 dealers attending the International Piaggio Group Convention.

Four cylinders, 1000 cc, power of well over 200 HP in the race version, the new bike due to make its road debut by the end of 2008 will mark Aprilia's return to the World Superbike Championship in the 2009 season.

The Aprilia RSV 4 is driven by the most revolutionary and powerful engine ever built by Aprilia. A four-cylinder one litre 65° V engine - a layout making it unique among all the world's production engines - in which the most sophisticated engine engineering is combined with top quality materials and the most advanced electronic control technology.

The Aprilia engine in fact uses integral ride-by-wire technology, opening up new frontiers in managing such a powerful engine, with almost infinite possibilities for controlling power output and traction.

Več fotk, filmček.

post-4351-1203766401_thumb.jpg post-4351-1203766381_thumb.jpg post-4351-1203766366_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Žorž
Ne zastopim vas več. Japonci so začeli delati ogabne izpuhe.Aprilia nadene na svoj superbike čisto klasiko od izpuha pa rečeš da se ti ne dopade...

Ne vem no...

Aja škoda ker jaz nisem bil povabljen na uradno predstavitev :D

jah, to je motocikel za dirkanje, kjer se jim ni treba obremenjevati z okoljevarstvenimi normami, zato je izpuh lahko tak kot je in na drugi strani mora biti na serijskih (!) japoncih tak kot pač je. ali se motim, in te norme ne vplivajo na obliko izpuhov?

Share this post


Link to post
Share on other sites
condor
Ne zastopim vas več. Japonci so začeli delati ogabne izpuhe.Aprilia nadene na svoj superbike čisto klasiko od izpuha pa rečeš da se ti ne dopade...

Ne vem no...

Aja škoda ker jaz nisem bil povabljen na uradno predstavitev :D

V mislih sem imel predvsem krajši izpuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Fingi_
jah, to je motocikel za dirkanje, kjer se jim ni treba obremenjevati z okoljevarstvenimi normami, zato je izpuh lahko tak kot je in na drugi strani mora biti na serijskih (!) japoncih tak kot pač je. ali se motim, in te norme ne vplivajo na obliko izpuhov?

Ne vplivajo...

Men je motorčk kr všečen, edino zadnja nihajka mi mogoče preveč masivna deluje proti okviru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mojgap

No končno!!

To pa je že res hudo, se že kar veselim prvih realnih primerjav z ostalo SBK smetano. Aprilia je zakon.

Res zanimiv, da ne rečem fascinanten zvok. :grupni:

Bo treba enga velikega pujsa kupit, pa začet notr metat.

Edited by mojgap

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
No končno!!

To pa je že res hudo, se že kar veselim prvih realnih primerjav z ostalo SBK smetano. Aprilia je zakon.

Res zanimiv, da ne rečem fascinanten zvok. :grupni:

Bo treba enga velikega pujsa kupit, pa začet notr metat.

Jst že mečem na stran dnar :evilgrin: :naughty: :krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • skalar36
      Jest bi samo še to dodal, da močno dvomim, da bi lahko kak pešec "skočil" vmes med preganjanega in preganjalca. Pa tud verjamem, da so policisti precej boljši vozniki od večine ljudi. Če so nonstop na cesti, imajo pa kr nekaj prakse. Za to so na cesrti, da opravljajo tako delo. Vse ostalo je pa @motozajebant napisal.
    • motozajebant
      Se treba strinjat z @DAMI34, govora je bilo o celotni kazni, torej, tudi točke poleg.   ps. A res treba vsako temo s tem prepucavanjem in merjenjem Qrcev izmaličit? Dej gremo tja v Stop policija, tole pa pustite za prispevke kot je zadnji Damijev-Mljetovanje. Prov prijetno ga je brati v deževnih dneh  
    • Zivnorc
      ..o.k.... če noben noče, bom pa jest: ..po moje bo tale rek taprav....k so ga poznale naše stare mame.... " ga bo že bo že enkrat pamet srečala" ..al pa: "mu bom že pokazala!  ! " al pa: "ti, ti, ti, pobalin... tega pa ne smeš... " ...ko ji pa gre vse čez mejo pa bi rekla: "ga bo že boh štrafou enkrat! "     ... haha.. .me je že motojebač prehitu, vidim....    in to po DESNI!    hahahaa      
    • motozajebant
      Lej, ljudje itak ne bomo nikoli zadovoljnji in bomo vedno pljuvali... če nebi šla za njima, bi bilo govora v smislu, zakaj nista, pa ta ogroža promet, to je treba spravit s ceste, bla bla bla... ker sta šla, je govora o temu, da bi lahko to naredila na bolj eleganten način, da sta ogrožala promet in ostale udeležence, da ni bilo potrebe po "pregonu", bla bla bla.. Tak to je, stvar posameznika, da se odloči ali je bilo ravnanje policistov pravilno ali ne. Strinjali se tak ne bomo nikoli Če vprašaš mene, bi potem, ko je izstopil iz avta, ga še s pendrekom fajn nalomil, da bi si za vse večne čase zapomnil, kaj sledi ko pobegneš. Ampak, ker so že današnji starši takšni, da otroke zavijajo v vato in da so njihovi otroci zlati in bog ne daj kaj mu rečt... tak ne smeš nič, še božat ga moraš in trepljat po rami, da bo vse OK in da ni take panike, ker je pobegnil
    • VS800
  • Similar Content

    • Špilferderber
      By Špilferderber
      povzeto po http://www.motori.hr

      Kada je na sajmu u Milanu prošle godine Aprilia predstavila novu V-twin mašinu od 450 kubika, svi su mislili da se radi o mašini za motocross model. Kada su novinari vidjeli tu mašinu, shvatili su da se nešto više krije iza cijelog projekta. Nova 4.5-V2 mašina će se ugrađivati u novi motocross motor, ali uz njega Aprilia izbacuje i novi racing motor te otvara novu klasu, klasu 450 ccm-a. Radi se o manjem bratu RSV-mille pod nazivom RSV 450. Po najavama, motor bi trebao biti brz poput 600 ccm konkurencije, a lagan poput mnogima dobro poznatog RS250. Biti će interesantno vidjeti što će Aprilia uspjeti sa tim novim modelom jer u klasi do 600 ccm, za sada nemaju nikakvog kandidata. Interesantan je taj podhvat Talijanskog proizvođača jer su Japanski konkurenti već odavno izbacili još uvijek jako popularne modele klase 400 ccm. Sigurno se sječate VTR400RR, CBR400RR, GSXR400RR i slično. Na nekim smo se primjercima uspjeli voziti makar ih je u to vrijeme bilo jako teško dobiti u Hrvatskoj.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!