Jump to content

Aprilia RSV 4


antares

Recommended Posts

Aprilia se bi z novim modelom, katerega ključna komponenta je V4 agregat aktivno vmešala v SBK.

Za SBK bo agregat sproščal 210konjev pri 13.500 obratih; za prodajo bodo agregat nastavili na 180 konjskih sil.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dolenc™

    18

  • Kawl

    16

  • sesir

    16

  • Urban K.

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hehehe. z špageti ki letijo ven iz mašine...pardon to je olje a ne vidiš da je črno.... Ej mora bit 5 let garancije sicer nihče nebi kupu ane.....

V soboto sem si v Kopru skozi okno salona PVG ogledal oba nova modela Aprilie RSV4 RR in RF. Motorja sta že tako lepa, v živo pa izgledata še lepše.  Me kar malo mika, da bi svojo R1 prodal in kupil

Posted Images

Če bo taka bo lepa...

Antares-če že deliš z nami vse te koncepte oz. prihajajoče motorje, povej še kje to zvohaš :naughty:

Povsod malo; enkrat ima en boljše slikce, drugič drugi,...

Novice malo pošraufamo skupaj, itd....

Res pa se spoznam samo na super sport in sport-turer, če pripelje po cesti kaj drugega, moram koga vprašati, kaj je za motor.

Link to post
Share on other sites

Ha, ha, da imajo jajca tole skrpucalo ven dat :slap: :lol1:

Se, človek resno vpraša na čem so bili inžinirji, ko so jo zrisali

seveda mislim spodnjo sliko

Edited by gebre
Link to post
Share on other sites
Ha, ha, da imajo jajca tole skrpucalo ven dat :slap: :lol1:

Se, človek resno vpraša na čem so bili inžinirji, ko so jo zrisali

seveda mislim spodnjo sliko

Nič bat, tole skropucalo so spravili skupaj pri Motorradu (nemška šola dizajna :naughty: ), po drugi strani si jo japonski novinarji zamišljajo čisto v Hondini maniri, z nihajko in auspuhi od R1 :lol1:

Še dobro, da je vse to samo plod bujne mašte :grim

post-281-1188328309_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

No, če koga zanima, tukaj so čisto frišne fotke iz Noale B) Sprednji del prototipa SBK modela precej spominja na Ducati GP, motor pripravljajo za tekmovalno sezono 2008, v prodajo bo šla zelo omejena serija (300 kosov), redna prodaja 2009 pa bi naj bila oblikovno in tehnično zvesta kopija SBK modela :hooray: Motor bo tudi v seriji big-bang!

(na sliki levo in desno novi SBK, v sredini 250GP za sezono 2008)

post-281-1188329335_thumb.jpg

post-281-1188329351_thumb.jpg

post-281-1188329368_thumb.jpg

post-281-1188329380_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
Všečna zadeva, samo izpuh se mi ne dopade preveč, mogoče še črn okvir pa bi bla zmaga...

Ne zastopim vas več. Japonci so začeli delati ogabne izpuhe.Aprilia nadene na svoj superbike čisto klasiko od izpuha pa rečeš da se ti ne dopade...

Ne vem no...

Aja škoda ker jaz nisem bil povabljen na uradno predstavitev :D

Edited by Kawl
Link to post
Share on other sites

Po mojem mnenju so pokvarili obliko, prvi konec me spominja na Hondo VFR 800, pa sam srednji del s sedežem se mi zdi nekam zelo širok, lahko bi tudi obržali stare plastike. Sicer je to samo moje mnenje, vendar bi mi bila zelo všečna če bi obdržala obstoječo obliko pa V4 motor :) Bomo videli kako bo zgledala v živo :)

Drugače je pa auspuh zakon, vsaj nekdo ki ostaja na klasiki, da ne daje tistih vesoljskih :)

Lp Burnout

Link to post
Share on other sites
02-22-2008 - 18:46

THE APRILIA RSV 4 “RACE MACHINE” IS UNVEILED FOR THE FIRST TIME

The Aprilia Superbike, the bike which from 2009 will bring the Noale based company back to four-stroke racing, has been unveiled for the first time during the Piaggio Group Convention in Milan.

After the success in the 2007 World Championships with Aprilia riders and bikes dominating the 125 and 250 classes (winning all four titles, a repeat of the 2006 performance), the Veneto company gave a preview of the eagerly awaited RSV 4 “Race Machine”.

An extraordinary preview to a privileged audience of more than 1,200 dealers attending the International Piaggio Group Convention.

Four cylinders, 1000 cc, power of well over 200 HP in the race version, the new bike due to make its road debut by the end of 2008 will mark Aprilia's return to the World Superbike Championship in the 2009 season.

The Aprilia RSV 4 is driven by the most revolutionary and powerful engine ever built by Aprilia. A four-cylinder one litre 65° V engine - a layout making it unique among all the world's production engines - in which the most sophisticated engine engineering is combined with top quality materials and the most advanced electronic control technology.

The Aprilia engine in fact uses integral ride-by-wire technology, opening up new frontiers in managing such a powerful engine, with almost infinite possibilities for controlling power output and traction.

Več fotk, filmček.

post-4351-1203766401_thumb.jpg post-4351-1203766381_thumb.jpg post-4351-1203766366_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Ne zastopim vas več. Japonci so začeli delati ogabne izpuhe.Aprilia nadene na svoj superbike čisto klasiko od izpuha pa rečeš da se ti ne dopade...

Ne vem no...

Aja škoda ker jaz nisem bil povabljen na uradno predstavitev :D

jah, to je motocikel za dirkanje, kjer se jim ni treba obremenjevati z okoljevarstvenimi normami, zato je izpuh lahko tak kot je in na drugi strani mora biti na serijskih (!) japoncih tak kot pač je. ali se motim, in te norme ne vplivajo na obliko izpuhov?

Link to post
Share on other sites
Ne zastopim vas več. Japonci so začeli delati ogabne izpuhe.Aprilia nadene na svoj superbike čisto klasiko od izpuha pa rečeš da se ti ne dopade...

Ne vem no...

Aja škoda ker jaz nisem bil povabljen na uradno predstavitev :D

V mislih sem imel predvsem krajši izpuh.

Link to post
Share on other sites
jah, to je motocikel za dirkanje, kjer se jim ni treba obremenjevati z okoljevarstvenimi normami, zato je izpuh lahko tak kot je in na drugi strani mora biti na serijskih (!) japoncih tak kot pač je. ali se motim, in te norme ne vplivajo na obliko izpuhov?

Ne vplivajo...

Men je motorčk kr všečen, edino zadnja nihajka mi mogoče preveč masivna deluje proti okviru...

Link to post
Share on other sites

No končno!!

To pa je že res hudo, se že kar veselim prvih realnih primerjav z ostalo SBK smetano. Aprilia je zakon.

Res zanimiv, da ne rečem fascinanten zvok. :grupni:

Bo treba enga velikega pujsa kupit, pa začet notr metat.

Edited by mojgap
Link to post
Share on other sites
No končno!!

To pa je že res hudo, se že kar veselim prvih realnih primerjav z ostalo SBK smetano. Aprilia je zakon.

Res zanimiv, da ne rečem fascinanten zvok. :grupni:

Bo treba enga velikega pujsa kupit, pa začet notr metat.

Jst že mečem na stran dnar :evilgrin: :naughty: :krneki:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Špilferderber
      By Špilferderber
      povzeto po http://www.motori.hr

      Kada je na sajmu u Milanu prošle godine Aprilia predstavila novu V-twin mašinu od 450 kubika, svi su mislili da se radi o mašini za motocross model. Kada su novinari vidjeli tu mašinu, shvatili su da se nešto više krije iza cijelog projekta. Nova 4.5-V2 mašina će se ugrađivati u novi motocross motor, ali uz njega Aprilia izbacuje i novi racing motor te otvara novu klasu, klasu 450 ccm-a. Radi se o manjem bratu RSV-mille pod nazivom RSV 450. Po najavama, motor bi trebao biti brz poput 600 ccm konkurencije, a lagan poput mnogima dobro poznatog RS250. Biti će interesantno vidjeti što će Aprilia uspjeti sa tim novim modelom jer u klasi do 600 ccm, za sada nemaju nikakvog kandidata. Interesantan je taj podhvat Talijanskog proizvođača jer su Japanski konkurenti već odavno izbacili još uvijek jako popularne modele klase 400 ccm. Sigurno se sječate VTR400RR, CBR400RR, GSXR400RR i slično. Na nekim smo se primjercima uspjeli voziti makar ih je u to vrijeme bilo jako teško dobiti u Hrvatskoj.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!