Skoči na vsebino

Aprilia RSV 4


antares

Priporočene objave

Kdor jo želi (oz ma dovolj dnarja) jo sedaj lahko naroči :) Je pa dobava nekje aprila-maja :) Vsaj tko pravijo. Pa baja je v angliji cenejša kot drugod po evropi :)

LP Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po "mojih informacijah" bosta v Slovenijo prišla cela 2 komada s prvo pošiljko, tko da se bo treba kar tepst kdor jo bo hotu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po "mojih informacijah" bosta v Slovenijo prišla cela 2 komada s prvo pošiljko, tko da se bo treba kar tepst kdor jo bo hotu :)

so že štirje na urgenci k se tok tepejo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

V "novem"aprilskem motopulsu je test-10 strani :worship: !

Par men zanimivih citatov...

...Novi Rsv4 ima odlično pogođen omjer udaljenosti sjedalo-upravljač-oslonci nogu,tako da se i viši vozači mogu smejstiti uprkos tome što je kompaktan...iza vetrobrana mogu se sakriti i vozači večih dimenzija...

...Usudili bismo reći da nova RSV4 ima ciklistiku jednog motocikla od 600ccm,snagu od 1000, dok joj je karakter izkazivanja snage kao kod dvocilindičnihagregata.Več od 3.000okretaja vuče dobro,ali prava igra počinje u razponu od 7000 do 8000 okretaja motora....Po našem sudu osjećaj na ručici gasa kaže,da je ova Aprilija najbliže najnovijoj R1 :naughty: Obje vuku konkretno već od niskih okretaja,ali rekli bismo da je Aprilija nešto jača na srednjim okretajima dok yamaha ima linearniju krivulju.

U samo dva dana koliko smo proveli na pisti u Misano Adriatico, novinari su razbili čak 10 motora,što je zasigurno neslavan rekord!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi blo fajn če bi bla tud za višje šoferje, čeprov malo dvomim, da se bom jst stlačil gor :D

Kmalu bo na voljo še nov DIMNIK, zraven je tudi test na valju.

Pa pri nas jo je možno že naročit, za prijetnih 20keur.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi blo fajn če bi bla tud za višje šoferje, čeprov malo dvomim, da se bom jst stlačil gor :D

Kmalu bo na voljo še nov DIMNIK, zraven je tudi test na valju.

Pa pri nas jo je možno že naročit, za prijetnih 20keur.

Niti ni tako draga če pogledaš kakšne komponente ima že v osnovi gor, ter kaj vse se da nastavljat. Ni pa to za moje pojem za na cesto, ne vem kaj sploh še prodajajo z lučmi če je itak brezveze se vozit s takim motorjem po cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

evo s tole "bitch" je pa Fabrizio Pelizzon haral po Grobniku v nedelo... 1:31,9 in zmaga v Open dirki :worship:

post-1406-1240933670_thumb.jpg

post-1406-1240933685_thumb.jpg

post-1406-1240933700_thumb.jpg

post-1406-1240933717_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo s tole "bitch" je pa Fabrizio Pelizzon haral po Grobniku v nedelo... 1:31,9 in zmaga v Open dirki :worship:

Sam dec ga je pelov k stomatr hudo :)

Zna bit zanimiva dirka za alpe adria pokal čez dva tedna...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je da so s tega motorja pometal vn tipične aprilija trademarke. Sklopka ni več hidravlična, kar je poenstran dober, ker razen tega da je teoretično ful fejst zadeva je dost problemov z njo :D, potem nima več suhega karterja, ki je spet v teoriji ful fejst, ampak je pa glupo čekiranje olja, pa na teži so pršparal. Agregat itak ni več v2, ampak okej lahko da bo v4 fajn zadeva. Čez ene 5 let če bo treba mojo prašičko menat :D. Pa baje kljub kompaktnosti, je pozicija taka da "kokertolk" ustreza tudi višjim šoferjem, kar je čist sam zame + :D

Se bo vidlo kako se obnese ko bo na cesti/stezi, zaenkrat kaže kar fajn.

Pa en kolega je omenu, po pogovoru z enim aprilijašem, se splača mogoče prvi letnik preskočit :D

(pa še čist neumesna, da niso nikol mel neki pritožb da je kej narobe s štromom na obstoječih modelih :D :D :D)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je da so s tega motorja pometal vn tipične aprilija trademarke. Sklopka ni več hidravlična, kar je poenstran dober, ker razen tega da je teoretično ful fejst zadeva je dost problemov z njo :D, potem nima več suhega karterja, ki je spet v teoriji ful fejst, ampak je pa glupo čekiranje olja, pa na teži so pršparal. Agregat itak ni več v2, ampak okej lahko da bo v4 fajn zadeva. Čez ene 5 let če bo treba mojo prašičko menat :D. Pa baje kljub kompaktnosti, je pozicija taka da "kokertolk" ustreza tudi višjim šoferjem, kar je čist sam zame + :D

Se bo vidlo kako se obnese ko bo na cesti/stezi, zaenkrat kaže kar fajn.

Pa en kolega je omenu, po pogovoru z enim aprilijašem, se splača mogoče prvi letnik preskočit :D

(pa še čist neumesna, da niso nikol mel neki pritožb da je kej narobe s štromom na obstoječih modelih :D :D :D)

:hmm: Pelizzon sicer ni tako hitro vozil kot zx10 in 1098s, ampak, ja, zagotovo je strašno hitra stvar. jaz bi na masterbiku stavil kar nanjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hidravlična sklopka je meni čisto brezveze. Edina prednost ki jo jaz vidim je samonastavljivost torej je zračnost ročke več ali manj konstantna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa strgat se ne more, če maš crap motor tko k sem ga jst mel k sem na 2 mesca zajlo menu, si še kako želiš take :) (ja vem pri novih ni problemov)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta aprilija mi je pa res vedno bolj všeč! Res so jo dobro skup spacali :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa strgat se ne more, če maš crap motor tko k sem ga jst mel k sem na 2 mesca zajlo menu, si še kako želiš take :) (ja vem pri novih ni problemov)

Hidravlična sklopka je zakon. Zaradi nje sem zlomil ključnico :)

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Aprilia bo na dirki za prvenstvo superbike v Imoli pokazala cenejšo različico cestnega superbajka RSV4. Po Factory torej še 'R'.

RSV4 Factory je všeč skoraj vsem, privoščijo pa si jo sila redki (pri nas sta bili bojda prodani le dve). Zakaj? Ker je (pre)draga. Za 18.490 evrov, kolikor trenutno zanjo hočejo pri Avto Triglavu, sicer ponuja vrhunec tehnike na dveh kolesih, a kaj, ko večina motoristov tega niti ne potrebuje in ne zna izkoristiti.

Zato je več kot dobrodošla še cenejša izvedba, ki bo prihodnje leto na voljo v črnih in belih plastikah. Pričakujemo lahko manj ogljikovih vlaken in slabše (hm, kako bi napisal, da ne bo izpadlo da bodo slabe?) komponente vzmetenja. Namesto Ohlinsa bosta za blaženje neravnin skrbela Showa spredaj in Sachs zadaj, seveda še vedno popolnoma nastavljiva.

Nekaj magnezijevih delov v motorju bo nadomestil cenejši aluminij, okvirju pa ne bo mogoče nastavljati vpetja zadnje nihajke, kota glave okvirja in položaja motorja. Vseh 180 konjev, napredna elektronika in odlične vozne lastnosti ostajajo.

Cena? Bojda konkurenčna japoncem in BMW-ju S1000RR, torej okrog trinajstih tisočakov. To pa se že lepše sliši... Kdo bo naročil?

vir:KLIK

Tle pa je več še več slik KLIK

Starting from the initial model, Aprilia has taken the all-new RSV4 through a process of removing all the expensive parts and replacing them with much cheaper ones. As a result, the fully-adjustable Ohlins front and rear suspension is gone and it is expected that so will be the carbon fibre fairing and lightweight wheels.

Overall, the 2010 Aprilia RSV4-R will weigh more and not be able to go as fast around bends as its much more expensive brother, but cost

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!