Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Suzuki GSX 650 F

Recommended Posts

antares

Suzuku se eje podal v zelo popularen turer segment srednjega razreda.

Agregat ima 650cc; bazira na Bandit, nima ABS, kar se mi malo "izven" pričakovanj; bo pa cena zelo ljudska; motor je tudi izredno všečnega izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
triler

Mal svohotno za bolj sportno voznjo v dvoje. Pa se vzmetenje ma cist v k***. Je pa cena dobra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rokprodan

Za prihodnjo sezono bi si rad omislil nov motor. Izbiram pa med Suzukijem GSX650F in Kawasakijevo Ninjo 650 R. 

Zanima me kakšne so še ostale alternative. Gledam pa za motor, ki bo bil športen po izgledu in udoben.

Ali je res, da se da motorje iz tujine (Nemčije) dobiti ceneje kot pri nas?

:rolleyes:

Hvala vsem za pomoč!

Lp, Rok :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
the JACK

Po karakteristikah, ki jih navajaš je to potem Kawa, vsaj jaz bi jo, Suzuki pa je po mnenju lastnikov zelo nezahteven in zanesljiv (tako so mi povedali) pa tudi dovolj ali pa še bolj udoben ! :hmm:

Težka izbira, najbolje da jih temeljito ogledaš in se vsaj vsedeš na njih in nato odločiš kaj! jaz v vsakem primeru tistega, ki ima možnost ABS zavor! Imaš pa v tem razredu širok izbor modelov različnih znamk in poglej še kaj drugega!

Predlagam ti obisk sejma v Padovi naslednji mesec, marsikaj se da otipat tam !

Za ceno iz faterlanda ne bi tega trdil, ker se pri nas dobi lahko tudi za boljšo ceno, spet odvisno od eksotike modela ali znamke, smo pač premajhno tržišče !

Kakorkoli že srečno kupi in vozi !

:yea1:

Edited by the JACK

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Ninja 650R?????? si na kakšni ameriški strani snedel ne?

Daj kaki link...........

Da nisi ti pri ER6F?? ali ZX6R (636 ccm)?

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Ninja 650R?????? si na kakšni ameriški strani snedel ne?

Daj kaki link...........

Da nisi ti pri ER6F?? ali ZX6R (636 ccm)?

LP Bajsi

ninja 650r je ameriska oznaka in gre za er6f, itak je pa to identicen motor, samo ninja se mal bl "fancy" slis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
_Fingi_

Razlika je tudi v samem agregatu motorja, Kawasaki ima dvovaljnik, Suzuki pa štirivaljnik. Od 4valjnika lahko pričakuješ višjo moč, v višjih obratih, dvovaljniki pa so znani po uporabnem navoru in moči pri nižjih obratih.

Jaz bi, če bi izbiral med tema dvema vzel ER-6F, se mi zdi da ima tudi možnost ABSa, kar je po moje, velika prednost. Pa še nekako lepši je :D Seveda, je to čisto subjektivno...

Če se boš vozil sam, moči ne bo zmanjkalo, če pa misliš potovati v dvoje, bi bilo pa mogoče bolj smiselno pogledati za večjimi kubikažami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rokprodan

Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure
Če se boš vozil sam, moči ne bo zmanjkalo, če pa misliš potovati v dvoje, bi bilo pa mogoče bolj smiselno pogledati za večjimi kubikažami.

Se pridružujem.. Sicer se da tudi z Er6 pomoje prav lepo potovativ dvoje, ampak glede na to, da motor šele izbiraš, imaš možnost pogledati tudi po segmentu malce bolj touring motorjev s kakšnim ccm več, sploh če boš motor večinoma uproaljal za daljše ture v dvoje.

Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

Nisem še probal ABSa, pomoje je super zadeva, ampak jaz (vsaj pri SS) motociklih prisegam na ABS v desnem zapestju :D Pri nakupu takega motorja, kot kupuješ ti, bi se pa definitivno malce bolj pozanimal pri lastnikih kako se obnese in se mogoče celo odločil zadnj. Če se ne motim ima Brumer ER6 z ABSom, lahko ga malce povrapašaš kako se obnese. Kolikor se spominjam iz drugih tem, kar pohvali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

ABS je odlicna stvar za normalno voznjo, ce pa mislis zahajati na dirkalisca oz. zavirati globoko v ovinek pa kar pozabi... dejstvo je da nas - vecina povprecnih motoristov uspe zavirati tja s pojemkom do nekje 0,6G.. medtem ko ti ABS omogoca da zavres s pojemkom cca 1G, lahko tudi malenkost vec... vsekakor super stvar za normalno - nesportno voznjo... sploh v dezju :), problem nastane ko zaviras globoko v ovinek kjer se stvar bolj slabo konca...

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01
Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

ABS deluje takrat, ko človek več ne deluje ali naredi napako.

In to je ponavadi v kritičnih situacijaah, ko reagiraš instiktivno.

V takih primerih ti reši življenje, pri normalnem bremzanju pa tako ali tako ne veš, da ga imaš.

Definitivno ne kupuj novega motorja brez tega pripomočka, čeprav podraži motor za cca 500E.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01
problem nastane ko zaviras globoko v ovinek kjer se stvar bolj slabo konca...

A lahko to mogoče razložiš ?

Če ne zaviraš do meje zdrsa, se ABS niti ne vklopi, kako se lahko potem zaviranje globoko v ovinek z ABSom slabše konča kot brez ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01
Nisem še probal ABSa, pomoje je super zadeva, ampak jaz (vsaj pri SS) motociklih prisegam na ABS v desnem zapestju :D

V okoliščinah, za katere je ABS namenjen ga v desnem zapestju ni, ne glede na to kak strokovnjak za bremzanje si človek misli da je.

ABS je cool predvsem zato, ker ne pozna emocij kot so strah in panika, ki ponavadi hočeš nočeš sjeb... ABS v desnem zapestju.

(BTW: ja govorim iz lastnih izkušenj ... )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
A lahko to mogoče razložiš ?

Če ne zaviraš do meje zdrsa, se ABS niti ne vklopi, kako se lahko potem zaviranje globoko v ovinek z ABSom slabše konča kot brez ?

ce se le ta vklopi med globokim zaviranjem bos po vsej verjetnosti telebnu, vecja verjetnost je kot pri klasicnih zavorah

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01
ce se le ta vklopi med globokim zaviranjem bos po vsej verjetnosti telebnu, vecja verjetnost je kot pri klasicnih zavorah

Če se je vklopu ABS pomeni, da bi imel globoko v ovinku blokirano sprednje kolo ?!?

Kako bi se pa iz tega izvlekel ?

Z ABSom imaš vsaj kanček upanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure
V okoliščinah, za katere je ABS namenjen ga v desnem zapestju ni, ne glede na to kak strokovnjak za bremzanje si človek misli da je.

ABS je cool predvsem zato, ker ne pozna emocij kot so strah in panika, ki ponavadi hočeš nočeš sjeb... ABS v desnem zapestju.

(BTW: ja govorim iz lastnih izkušenj ... )

Se strinjam, zato pa sem dopisal, da zgornja trditev velja za SS motocikle, kateri tudi kakšno pisto ponavadi vidijo. Tam pa nevem koliko je ABS primeren, če sodim po dirkalnih motorjih, ki ga ne uprabljajo. Za na cesto pa kot sem že prej napisal, pomoje je super zadeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01

Da se mogoče vrnem bolj on topic, ker sem pred kratkim sam gledal za tem tipom mopedov:

1. GSXF 650F pravijo po sedaj znanih podaktih je lepše oblečeni bandit 650. Kolikor sem prodajne prospekte gledal izgleda, da sploh ne bo možnosti z ABS, kar ga je pri meni postavilo daleč na začelje na listi zaaželenih mopedov.

2. ER6f se je po izračunih navora/(brutto teža) vedno znašel med prvimi tremi ali štirimi, je zelo lahek, ima možnost ABS, verzijo ER6n pa sem za par kilometerčkov tudi sprobal in je pravi fun bike. Na moji listi (kriterij navor/teža v relaciji s ceno) pa so pred njim bili samo Bandit 1250AS in TDMka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
    • Nightmare
      Vrhunsko, čestitke.   Lp, Samo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!