Skoči na vsebino

Suzuki GSX 650 F


antares

Priporočene objave

Suzuku se eje podal v zelo popularen turer segment srednjega razreda.

Agregat ima 650cc; bazira na Bandit, nima ABS, kar se mi malo "izven" pričakovanj; bo pa cena zelo ljudska; motor je tudi izredno všečnega izgleda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Za prihodnjo sezono bi si rad omislil nov motor. Izbiram pa med Suzukijem GSX650F in Kawasakijevo Ninjo 650 R. 

Zanima me kakšne so še ostale alternative. Gledam pa za motor, ki bo bil športen po izgledu in udoben.

Ali je res, da se da motorje iz tujine (Nemčije) dobiti ceneje kot pri nas?

:rolleyes:

Hvala vsem za pomoč!

Lp, Rok :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po karakteristikah, ki jih navajaš je to potem Kawa, vsaj jaz bi jo, Suzuki pa je po mnenju lastnikov zelo nezahteven in zanesljiv (tako so mi povedali) pa tudi dovolj ali pa še bolj udoben ! :hmm:

Težka izbira, najbolje da jih temeljito ogledaš in se vsaj vsedeš na njih in nato odločiš kaj! jaz v vsakem primeru tistega, ki ima možnost ABS zavor! Imaš pa v tem razredu širok izbor modelov različnih znamk in poglej še kaj drugega!

Predlagam ti obisk sejma v Padovi naslednji mesec, marsikaj se da otipat tam !

Za ceno iz faterlanda ne bi tega trdil, ker se pri nas dobi lahko tudi za boljšo ceno, spet odvisno od eksotike modela ali znamke, smo pač premajhno tržišče !

Kakorkoli že srečno kupi in vozi !

:yea1:

Popravljeno . Popravil the JACK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninja 650R?????? si na kakšni ameriški strani snedel ne?

Daj kaki link...........

Da nisi ti pri ER6F?? ali ZX6R (636 ccm)?

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninja 650R?????? si na kakšni ameriški strani snedel ne?

Daj kaki link...........

Da nisi ti pri ER6F?? ali ZX6R (636 ccm)?

LP Bajsi

ninja 650r je ameriska oznaka in gre za er6f, itak je pa to identicen motor, samo ninja se mal bl "fancy" slis :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je tudi v samem agregatu motorja, Kawasaki ima dvovaljnik, Suzuki pa štirivaljnik. Od 4valjnika lahko pričakuješ višjo moč, v višjih obratih, dvovaljniki pa so znani po uporabnem navoru in moči pri nižjih obratih.

Jaz bi, če bi izbiral med tema dvema vzel ER-6F, se mi zdi da ima tudi možnost ABSa, kar je po moje, velika prednost. Pa še nekako lepši je :D Seveda, je to čisto subjektivno...

Če se boš vozil sam, moči ne bo zmanjkalo, če pa misliš potovati v dvoje, bi bilo pa mogoče bolj smiselno pogledati za večjimi kubikažami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš vozil sam, moči ne bo zmanjkalo, če pa misliš potovati v dvoje, bi bilo pa mogoče bolj smiselno pogledati za večjimi kubikažami.

Se pridružujem.. Sicer se da tudi z Er6 pomoje prav lepo potovativ dvoje, ampak glede na to, da motor šele izbiraš, imaš možnost pogledati tudi po segmentu malce bolj touring motorjev s kakšnim ccm več, sploh če boš motor večinoma uproaljal za daljše ture v dvoje.

Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

Nisem še probal ABSa, pomoje je super zadeva, ampak jaz (vsaj pri SS) motociklih prisegam na ABS v desnem zapestju :D Pri nakupu takega motorja, kot kupuješ ti, bi se pa definitivno malce bolj pozanimal pri lastnikih kako se obnese in se mogoče celo odločil zadnj. Če se ne motim ima Brumer ER6 z ABSom, lahko ga malce povrapašaš kako se obnese. Kolikor se spominjam iz drugih tem, kar pohvali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

ABS je odlicna stvar za normalno voznjo, ce pa mislis zahajati na dirkalisca oz. zavirati globoko v ovinek pa kar pozabi... dejstvo je da nas - vecina povprecnih motoristov uspe zavirati tja s pojemkom do nekje 0,6G.. medtem ko ti ABS omogoca da zavres s pojemkom cca 1G, lahko tudi malenkost vec... vsekakor super stvar za normalno - nesportno voznjo... sploh v dezju :), problem nastane ko zaviras globoko v ovinek kjer se stvar bolj slabo konca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja razmišljal sem potovanje v dvoje na dolge razdalje.

O ABS-su pa nimam ravno pozitivnega mnenja. Vsekakor ima svoje prednosti, ampak nevem koliko je učinkovit

kadar je potrebno bremzati na cesti, kjer se znajde pesek.

ABS deluje takrat, ko človek več ne deluje ali naredi napako.

In to je ponavadi v kritičnih situacijaah, ko reagiraš instiktivno.

V takih primerih ti reši življenje, pri normalnem bremzanju pa tako ali tako ne veš, da ga imaš.

Definitivno ne kupuj novega motorja brez tega pripomočka, čeprav podraži motor za cca 500E.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem nastane ko zaviras globoko v ovinek kjer se stvar bolj slabo konca...

A lahko to mogoče razložiš ?

Če ne zaviraš do meje zdrsa, se ABS niti ne vklopi, kako se lahko potem zaviranje globoko v ovinek z ABSom slabše konča kot brez ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem še probal ABSa, pomoje je super zadeva, ampak jaz (vsaj pri SS) motociklih prisegam na ABS v desnem zapestju :D

V okoliščinah, za katere je ABS namenjen ga v desnem zapestju ni, ne glede na to kak strokovnjak za bremzanje si človek misli da je.

ABS je cool predvsem zato, ker ne pozna emocij kot so strah in panika, ki ponavadi hočeš nočeš sjeb... ABS v desnem zapestju.

(BTW: ja govorim iz lastnih izkušenj ... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko to mogoče razložiš ?

Če ne zaviraš do meje zdrsa, se ABS niti ne vklopi, kako se lahko potem zaviranje globoko v ovinek z ABSom slabše konča kot brez ?

ce se le ta vklopi med globokim zaviranjem bos po vsej verjetnosti telebnu, vecja verjetnost je kot pri klasicnih zavorah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce se le ta vklopi med globokim zaviranjem bos po vsej verjetnosti telebnu, vecja verjetnost je kot pri klasicnih zavorah

Če se je vklopu ABS pomeni, da bi imel globoko v ovinku blokirano sprednje kolo ?!?

Kako bi se pa iz tega izvlekel ?

Z ABSom imaš vsaj kanček upanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V okoliščinah, za katere je ABS namenjen ga v desnem zapestju ni, ne glede na to kak strokovnjak za bremzanje si človek misli da je.

ABS je cool predvsem zato, ker ne pozna emocij kot so strah in panika, ki ponavadi hočeš nočeš sjeb... ABS v desnem zapestju.

(BTW: ja govorim iz lastnih izkušenj ... )

Se strinjam, zato pa sem dopisal, da zgornja trditev velja za SS motocikle, kateri tudi kakšno pisto ponavadi vidijo. Tam pa nevem koliko je ABS primeren, če sodim po dirkalnih motorjih, ki ga ne uprabljajo. Za na cesto pa kot sem že prej napisal, pomoje je super zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se mogoče vrnem bolj on topic, ker sem pred kratkim sam gledal za tem tipom mopedov:

1. GSXF 650F pravijo po sedaj znanih podaktih je lepše oblečeni bandit 650. Kolikor sem prodajne prospekte gledal izgleda, da sploh ne bo možnosti z ABS, kar ga je pri meni postavilo daleč na začelje na listi zaaželenih mopedov.

2. ER6f se je po izračunih navora/(brutto teža) vedno znašel med prvimi tremi ali štirimi, je zelo lahek, ima možnost ABS, verzijo ER6n pa sem za par kilometerčkov tudi sprobal in je pravi fun bike. Na moji listi (kriterij navor/teža v relaciji s ceno) pa so pred njim bili samo Bandit 1250AS in TDMka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!