Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Suzuki GSX 650 F

Recommended Posts

borist

Je na forumu kdo, ki ima GSX 650 F od letnika 2008 naprej? Očitno so precej redki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shogun

Je na forumu kdo, ki ima GSX 650 F od letnika 2008 naprej? Očitno so precej redki.

Jaz :yes: Se mi pa vedno bolj dozdeva, da sem edini na MS, ker še nisem nikogar opazil :unsure:

Sicer pa, super tema res, o vsem drugem se bluzi kot o tem motorju :topic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Čeprav zaprisežen anglež, Triumphator, pa moram napisat, da mi je ta motorin izredno všeč. Zraven tega ima zelo dober in vzdržljiv motor. Deluje tako nezahtevno, preprosto pa kljub temu tako lično in lepo. Še posebej mi je všeč prva polovica motorja z lepo prednjo masko. Zame resnično eden lepših sport touring motociklov. Pa še cena je zelo ugodna. Bi rekel za malo denarja, veliko motorja. Sem pa ga slišal z akrapovičevim raufankom in moram reči, da prede zelo lepo. V glavnem luštna igrača.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mopek

Je na forumu kdo, ki ima GSX 650 F od letnika 2008 naprej? Očitno so precej redki.

Jaz :yea1:,pred kratkim nabavil motorček in zaenkrat zelo zadovoljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zopet

Tudi jaz sem kupil pred kratkim novega GSX 650F modelno leto 09 pri Panigazu.

Srečen tako z odnosom pri prodajalcu kot s samim motorjem, ki ima vse, kar sem od motorja pričakoval... enostavnost vožnje, ravno prav močen, edino kar je morda malo moteče je teža 240kg, ki se pozna pri premikanju motocikla ob sklopljenem motorju. Za to ceno pomojem boljše ne bi mogel izbrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mopek

edino kar je morda malo moteče je teža 240kg, ki se pozna pri premikanju motocikla ob sklopljenem motorju.

Zato,sem jaz mojega znižal,da bolje dosežem tla in ga lažje premikam. :010

Share this post


Link to post
Share on other sites
zopet

mopek a si ga kupil tudi ti pri Panigazu? Enega takšnega oranžnega so še imeli ko sem jaz svojega kupil cca 1 mesec nazaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mopek

mopek a si ga kupil tudi ti pri Panigazu? Enega takšnega oranžnega so še imeli ko sem jaz svojega kupil cca 1 mesec nazaj.

Ne jaz sem svojega kupil v motorjet Maribor,pred nekaj dnevi naredil prvi servis.sedaj pa gassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zemljan

Pozdravljeni, poznavalci!

 

Kaj menite o tem motorju: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7017322

 

Mislim, da niso original plastike gor, pa nekam dolgo se že prodaja. Cena se mi pa zdi še kar ugodna (baje ima podrsano desno plastiko zaradi padca na mestu), Ali si ga je že kdo slučajno ogledal?

 

Hvala za mnenja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
aleksandergabriel

Cena je zelo ugodna, sploh če se bo dalo še kaj zbarantat (motor prodaja mislim da že od lani). Motor je najverjetneje uvožen iz italije, kar samo po sebi ne pomeni ničesar. Če je res padel samo na mestu in ima servise potem je odličen nakup, drugače bi iskal kaj drugega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DaJoker

Gledam 2011 letnik gsx650f, nimam nobenih izkušenj s tem motorjem, pa me zanima; do sedaj sem vozil z750 - kakšna je vožnja s suzukijem v dvoje - se pozna manjko konjaže ali je dovolj - je vzmetenje trše in kaj bolj nastavljivo kot na z750 - je dovolj zmogljiv za dva z opremo in kovčki (nosilnost)?

 

Hvala za vse informacije, lp!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Gledam 2011 letnik gsx650f, nimam nobenih izkušenj s tem motorjem, pa me zanima; do sedaj sem vozil z750 - kakšna je vožnja s suzukijem v dvoje - se pozna manjko konjaže ali je dovolj - je vzmetenje trše in kaj bolj nastavljivo kot na z750 - je dovolj zmogljiv za dva z opremo in kovčki (nosilnost)?

 

Hvala za vse informacije, lp!

Ne bom preveč modroval samo te ne razumem,da greš (sploh gledaš) motor z manjšo kubikažo.Če se vozita v dvoje glej raje nekaj z 900-1000 ccm !

Edited by Bremzer

Share this post


Link to post
Share on other sites
fajko

Tudi jaz sem kupil gsx650f. Letnik 2011, prevoženih 11000. Upam da mi bo služil kot je treba.

Še slikca

 

post-35391-0-09473200-1397818332_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
inštruktor

Pozdravljeni vsi skupaj. Imam suzukija 650 gsx f letnik 2009 ,ki  je začel pri obratih med 4000 do 5000 grdo izgubljati moč oziroma dobesedno "trokirat " smo včasih rekli. Najprej sem zamenjal zračni filter pa ni bilo dosti bolje. Peljal sem ga k mehaniku ki je ugotovil ,da je v rezervoarju veliko smeti in je bencinska pumpa zaradi tega crknila..Bolj me zanima če se sploh lahko pumpa okvari kljub filtru ki čisti bencin predno pride do nje. Ko je mehanik vse očistil motor dela normalno čeprav je omenjal ,da sedaj cuka pri 8000 obratih. Prevoženih imam 17000 km in res se mi čudno zdi ,da bi pumpa kar crknila..Imel sem občutek ,da bi nekdo rad samo zaslužil ker je omenjal ceno te črpalke 535 evrov...našel sem jo potem občutno ceneje samo zaenkrat je ne bom menjal ker mašinca dela..Hvala za vsak odgovor in lep pozdrav.Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Pozdravljeni vsi skupaj. Imam suzukija 650 gsx f letnik 2009 ,ki  je začel pri obratih med 4000 do 5000 grdo izgubljati moč oziroma dobesedno "trokirat " smo včasih rekli. Najprej sem zamenjal zračni filter pa ni bilo dosti bolje. Peljal sem ga k mehaniku ki je ugotovil ,da je v rezervoarju veliko smeti in je bencinska pumpa zaradi tega crknila..Bolj me zanima če se sploh lahko pumpa okvari kljub filtru ki čisti bencin predno pride do nje. Ko je mehanik vse očistil motor dela normalno čeprav je omenjal ,da sedaj cuka pri 8000 obratih. Prevoženih imam 17000 km in res se mi čudno zdi ,da bi pumpa kar crknila..Imel sem občutek ,da bi nekdo rad samo zaslužil ker je omenjal ceno te črpalke 535 evrov...našel sem jo potem občutno ceneje samo zaenkrat je ne bom menjal ker mašinca dela..Hvala za vsak odgovor in lep pozdrav.Boštjan

Če je vse očistil in motor sedaj deluje normalno ni potrebe po menjavi črpalke. Smeti še sploh, če je to bila rja od tanka lahko poškoduje črpalko iztrošijo se valčki in posledično pumpa deluje z nižjim pritiskom ! Zato VEDNO še sploh,če imaš plehnati tank,ko se vrneš s fure natoči benzin tako,da tank nerujavi in v njem ne kondenzira voda kar lahko tudi pri plastičnem tanku povzroča težave !

Share this post


Link to post
Share on other sites
inštruktor

Živjo. Hvala za odgovor motor imam šele kakšni dve leti pa rabim vas izkušene mojstre. Sedaj mi deluje dobro pa tudi dobil sem zelo ugodno ponudbo črpalke če bi jo res moral menjat. Lep pozdrav pa srečno na cesti.Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
inštruktor

Živjo..Jaz imam podobno zadevo letnik 2009 16000 km. Pa mi ga je zadnje čase nekaj sral pri pospeševanju. Cukal in bil brez prave moči. Na koncu smo ugotovili ,da je polno svinjarije v rezervoarju in ,da je bencinska pumpa kao crknila. Na srečo je nisem takoj zamenjal ker je okoli 500 evrov in očitno je moj dragi mehanik hotel samo zaslužiti na moj račun. Ko je bilo vse očiščeno spet dela super. Če boš imel možnost poglej rezervoar in filtre do bencinske pumpe. Pri povpraševanju bi jo dobil v Ljubljani novo za 480 in rabljeno za 170 evrov. Drugače sem zelo zadovoljen z motorjem. Lp Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
inštruktor

Očitno sem se veselil prezgodaj..Po kakšnih 15 km je zopet začel cukat tako ,da bo res treba bencinsko črpalko pogledat in najti kakšno ugodno varianto. Najprej ga bom peljal v Eliso Domžale ,da mi še enkrat pogledajo pa kaj pametnega svetujejo. Čudno se mi zdi ,da je nekaj km šlo res odlično potem pa zopet isto .. najbrž je res v črpalki kaj obrabljeno zaradi umazanije..lp Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Očitno sem se veselil prezgodaj..Po kakšnih 15 km je zopet začel cukat tako ,da bo res treba bencinsko črpalko pogledat in najti kakšno ugodno varianto. Najprej ga bom peljal v Eliso Domžale ,da mi še enkrat pogledajo pa kaj pametnega svetujejo. Čudno se mi zdi ,da je nekaj km šlo res odlično potem pa zopet isto .. najbrž je res v črpalki kaj obrabljeno zaradi umazanije..lp Boštjan

Ni 100% da je črpalka lahko se zamaši samo mrežica pred črpalko ali benzinski filter najprej naj šeenkrat vse očisti in izmeri pritisk črpalke tako se ugotovi ali je črpalka še dobra ali ne,kolikšen pritisk mora imeti pa poglej manual !

Share this post


Link to post
Share on other sites
inštruktor

Hvala za nasvet pa ko zrihtamo se  oglasim... lp Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
inštruktor

Živjo. Še kar se ubadam z bencinsko črpalko svojega motorčka. In namesto da bi poslušal nasvet Tomaža in nabavil originalno pumpo in imel mir sem šel menjat samo motorček pumpe. Ampak bi bilo prelepo da bi bilo res predvsem pa poceni. Problem nastane po kakšnih 10 km vožnje ko se po mojem pumpa segreje. Do takrat vleče kot mora potem pa naenkrat konec in zopet cukanje kot zmešano. Črpalko sem razstavil že kakšnih petkrat pa zanimivo vedno je isto. Ko jo dam nazaj zopet 10 km super potem pa veselja konec.. .motorček  črpalke naj bi bil za moj tip motorja je nov ni pa original ker se je ne dobi. Na koncu bom najbrž vseeno šel po kompletno novo pumpo da bo mir ampak vseeno me zanima če ima kdo kakšno zanimivo idejo zakaj mi to dela? Svečke in filtri so vsi novi...je pa gsx 650 f..lep pozdrav vsem skupaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!