Skoči na vsebino

Dainese


devilish

Priporočene objave

Če imaš na izdelku samo velikostno številko, potem to zagotovo ni original. Vsak proizvajalec, ki mu je do zadovoljstva kupca in da nekaj nase, da na všivno etiketo še podatke o vzdrževanju, saj se spremne deklaracije običajno vržejo stran in jih verjetno nihče ne hrani. Prav tako mora proizvajalec , v kolikor prodaja v izdelku kakšno posebno tehnološko tkanino z lastnostmi, ki imajo zaščitena imena (Coolmax,Thermolite,Goretex, itd) k spremni deklaraciji priložiti tudi spremno deklaracijo, ki jo dobi od proizvajalCA metraže in katera dokazuje, da je izdelek narejen res iz tega materiala in po postopku, ki ga predvideva tisti, ki je izdelek patentiral. Proizvajalec pa mora pri sebi zadržati certifikat rezultati atesta, kateri je pravna podlaga, da daš lahko tak listek sploh na artikel.

Tudi mi izdelujemo podoblačila iz novih, tehnološko naprednih materialov in si tudi slučajno ne upamo nekaj blefirati, saj so kontrole proizvajalcev teh materialov zelo pogoste, kazni za ponarejanje pa ogromne.

Že če imaš na artiklu, ki ni original, napis DAINESE, je to kaznivo, saj zavaja kupca. Svetujem ti, da se obrneš direktno na tovarno in prijaviš ponaredek, saj pri prodajalcu, kot kaže ne boš uspel.

LP Damjan

DAM-PRO

Popravljeno . Popravil Damian
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me...

V glavnem frka vidim...hja,kaj pa kupujete pri konkurenci...he he he

Nič ne razločim preko slik,zato,bi najraje dobla to v roke,pa ti bom poslala v tovarno,pa naj oni ocenio kaj to je...Vse podatke mi boš poslal,pa če je ponaredek,naj rešuje tovarna z njim,ti boš dobil denar nazaj in jaz ti bom prodalala tapravega:whistle:

Ma hecam se,ju3 bom okrog 14h na Brniku in če ti je huda želja,se zapelji dp LJ,pa se bova na Barju dobila in vse zmenila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p1030227.jpg p1030229.jpg p1030230.jpg p1030231.jpg

p1030232.jpg p1030233.jpg p1030235.jpg

Evo,po teh slikah kar vidim zadeva izhaja iz kataloga 2003-04,je pa res da nimam pri roki katalogov,ampak vem,da je obstajalo spodnje perilo iz notranje kombinezonove mrežice.

Ker npr.ko sem delala tečaj za kombiče po meri,so modeli prišli oblečeni glih v tako zadevo,samo se ne spomnem,da bi imela takle napis na hrbtu,to pa res ne.

Drugače pa se spomnem,da so ga na Kozini prodajali lani,če se prav spomnem je imel ime summer suit,ampak res nisem prepričana o imenu.Cena je bla 60eu,to se pa spomnem;D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako potem, je to ponaredek al star original? If so, kako potem, da je brez vseh potrebnih etiket in da napis gleda kot da bi ga kdo doma naredil? :?

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, tudi mene je to žuljenje blazno zmotilo...

ne moreš dati za rokavice 270 ali 350 eur, nato te pa vse tišči in v notranjosti čutiš vsak šiv posebej...

sam sem si potem za isti denar kupil dvoje cloverjeve rs4... dejansko style and comfort... vsaj če primerjam z "full metal pro" in "replica valentino".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

G. Boštjan iz AC MB mi je odgovoril, da v 10 letih prodaje Dainese-ja kaj takšnega še ni videl in pa da takšnega deklaracijskega listka baje Dainese nikoli ni imel ... Tako, da s tem že nekako imam potrditev, da je zadeva ponaredek ... sedaj samo upam, da mi bo g. Boštjan lahko to izjavo spravil na nekakšen bolj uraden dopis, ki ga potem lahko posredujem Paypalu ... O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tišči zaščita, ki je všita na mezincu. Mi tišči direktno na členek.

No sej to je tut mene žulil , da sm skor znoru. In pol sm v ta mezinc ZA PAR DNI ZABASU NOT TULC OD CIGARE !!! in zdej je uredu k se je tm mal raztegnil in jih nosm brez problema. Sej usnje se, da mal raztegn kokr se tut sam s časom. Probi to more delat :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi bilo boljše. Vendar XL je prevelika rokavica za mojo roko.

Kaj pa vem. Berik-ove sem imel XXL pa so mi pasale, Dainese pa mi paše XL, tako da niso vse rokavice enako velike kljub "številki".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iz savinjske doline in nekako upam, da lahko nekdo na podlagi slik spiše takšen dokument. Ne bi si rad delal dodatnih stroškov in se vozil v Kozino v živo kazati to zadevo ... Ima kdo mogoče kakšen kontakt, email itd. kamor lahko pošljem zahtevo oz. prošnjo za takšen dokument?

glej... meni je žal zate, da si kupil nekaj, kar potem nisi dobil.

ampak... a se je res tako težko nekam zapeljat, da si urediš ta papir?

to bi lahko vzel kot kakšen kratek izlet in si s tem pridobil še neke odgovore, ne pa da ti je težko se kam zapeljat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej... meni je žal zate, da si kupil nekaj, kar potem nisi dobil.

ampak... a se je res tako težko nekam zapeljat, da si urediš ta papir?

to bi lahko vzel kot kakšen kratek izlet in si s tem pridobil še neke odgovore, ne pa da ti je težko se kam zapeljat!

Morda mu je pa nerodno trgovcem v oči pogledat, ker je jasno, da pač ni hotel k njim prit kupit zadeve, zdaj pa rabi njihovo pomoč ... ? No, pač po kmečko razmišljam ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa? Meni vsekakor ne bi bilo. Ajde ne bi šel kar v eno trgovino težit, kjer slučajno prodajajo Dainese, ampak če greš pa k zastopniku te znamke, je pa verjetno tudi v nejgovem interesu, če ne v njegovem pa vsaj v interesu Dainesa, da dela v dobro znamke in pomaga pri preprečevanju širjenja ponaredkov, če ima možnost.

To je mal hecna logika, da bi te moralo bit sram.. Isto kot, da bi kupil Audija v Nemčiji, pa bi te bilo sram peljat na pooblaščeni servis v Sloveniji, ker nisi kupil pri njih, ampak drugje. Ne gre to tako. Audi je firma in mora poskrbet za svoje kupce. Enako je tu. Dainese je firma in naj bi poskrbela za svoje kupce. Konec koncev nima veze ali je kupil preko ebaya ali pa v eni lokalni trgovinci v Slo, z vidika Dainesa je to njihov kupec, ki je hotel kupit njihovo stvar. Nekdo tretji ga je pa pač opeharil in s tem ne samo njega, ampak tudi Dainese. Ni razloga za sramovanje :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je mal hecna logika, da bi te moralo bit sram.. Isto kot, da bi kupil Audija v Nemčiji, pa bi te bilo sram peljat na pooblaščeni servis v Sloveniji, ker nisi kupil pri njih, ampak drugje. Ne gre to tako. Audi je firma in mora poskrbet za svoje kupce. Enako je tu. Dainese je firma in naj bi poskrbela za svoje kupce. Konec koncev nima veze ali je kupil preko ebaya ali pa v eni lokalni trgovinci v Slo, z vidika Dainesa je to njihov kupec, ki je hotel kupit njihovo stvar. Nekdo tretji ga je pa pač opeharil in s tem ne samo njega, ampak tudi Dainese. Ni razloga za sramovanje :)

Ni lih isto...ker servis Audija ti lepo zaračunajo(še veseli, da jih k njim pripelješ ;)..to pomaganje pri ˝plagiatu¨ je pa nekak zastonj

Ne vem zakaj se ne zapelje do Dainese-a. Ne morem verjeti, da je toliko len/škrt.

Preko slik pričakovati, da ljudje nekaj označijo za plagiat in na konc se pa lahko izkaže za nek predpotopni Dainese orginal hmnja.

Nekdo, ki poda tako izjavo lahko zabrede v konkretne težave s strani Dainese(brez da je njih pobaral za mnenje preden in poda izjavljo v imenu tovarne).

Tisti, ki ti je to prodal ima tud možnost dokazovati svoj prav in če dobi potrjeno s strani tovarne-ti pa pač ne(ker se ti ni dalo mal potrdit), bye bye 70+ €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni lih isto...ker servis Audija ti lepo zaračunajo(še veseli, da jih k njim pripelješ ;)..to pomaganje pri ˝plagiatu¨ je pa nekak zastonj

Ne vem zakaj se ne zapelje do Dainese-a. Ne morem verjeti, da je toliko len/škrt.

Preko slik pričakovati, da ljudje nekaj označijo za plagiat in na konc se pa lahko izkaže za nek predpotopni Dainese orginal hmnja.

Nekdo, ki poda tako izjavo lahko zabrede v konkretne težave s strani Dainese(brez da je njih pobaral za mnenje preden in poda izjavljo v imenu tovarne).

Tisti, ki ti je to prodal ima tud možnost dokazovati svoj prav in če dobi potrjeno s strani tovarne-ti pa pač ne(ker se ti ni dalo mal potrdit), bye bye 70+ €

Nisem ciljal ravno na plačljive servise, ampak na razne brezplačna garancijska popravila, ki so jih v imenu Audija dolžni izvajati vsi pooblaščeni zastopniki/serviserji. Seveda to ni ista situacija, hotel sem samo ponazorit, da je oboje v interesu znamke, ki ščiti svoj ugled in z imenom nudi tudi določeno mero kakovosti in zanesljivosti, na kakršenkoli način že.

Se pa strinjam, da se to ne dela nekaj preko fotografij, ampak če želiš zadevo rešit, se usedeš v avto, zapelješ do slo zastopnika, osebno predstaviš težavo in potem se skupaj proba rešit, če je mogoče. Jaz vem, da ne bi nikomur ničesar potrjeval preko slik..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakaj bi imel zastopnik neki hud interes tle.. Ajde, za preprecevanje sirjenja ponaredkov ze, sam kaksna kaplja v morje je to... Dvomm, d bo kaksen pokazal kaj razumevanja in se odlocu pomagat, kvecjem si bodo mislil, kot je mashina povedal... ˝Jebi ga, nategnu se je, lahk mu sam prodam originačl iz nasih trgovin˝.. Kot je Bela napisala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da malo razblinim vaše mnenje o meni, da sem škt, len, itd, ker se pač ne zapeljem fizično zadevo zrihtat ... Meni se ni problem zapeljati z motorjem (ker je mimogrede še fajn turca) tudi do Italijanske meje po takšen dokument, če bi le mel vsaj neko zagotovilo od nekoga, da mi bo takšen dokument lahko spisal, da se ne bom sedaj res vozil križem in kražem po celi Sloveniji in prosijačil za papir, ki mi ga nikjer ne bodo dali ... jaz bom pa za bencin, živcev in časa več zapravil, kolikor je vse skupaj vredno ...

Bil danes pri Dainese uvozniku, kjer mi pa ne morejo napisati takšnega dokumenta, ker lahko kao edino Dainese to napiše (ki so mu zadevo že posredovali, žal pa baje nima interesa, da bi na take zadeve sploh reagiral), čeprav so bili čisto vsi prodajalci mnenja, da je to ponaredek ... ne vem no ... na dopis bi lepo lahko napisali, da je pač njihovo mnenje, da je zadeva ponaredek in njihove argumente, s čimer pa še seveda ne potrjujejo sedaj 100%, da je zadeva sedaj res absolutno ponaredek. Pač podali bi svoje mnenje in argumente, kar je zame ravno dovolj. Paypal od mene zahteva prav mnenje tretje nepristranske osebe, ki pokriva to področje, dealerji in še posebej uvozniki Daineseja pa nedvomno ga, saj morajo biti po svoji naravi dela seznanjeni ubistvu z vso Dainese ponudbo. Če bi dobil ta denar kdaj nazaj, bi ga z veseljem šel zapravit v trgovino, ki bi mi takole pomagala, kot pa da bi ga takole prepustil nategunskem prodajalcu na ebayu, samo zaradi tega, ker nisem uspel pridobiti mnenja tretje osebe ...

Popravljeno . Popravil salko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakaj bi imel zastopnik neki hud interes tle.. Ajde, za preprecevanje sirjenja ponaredkov ze, sam kaksna kaplja v morje je to... Dvomm, d bo kaksen pokazal kaj razumevanja in se odlocu pomagat, kvecjem si bodo mislil, kot je mashina povedal... ˝Jebi ga, nategnu se je, lahk mu sam prodam originačl iz nasih trgovin˝.. Kot je Bela napisala..

Gre se preprosto za ugled firme.. Zadovoljen kupec je dober kupec. Očitno je človek želel Dainese, zato ga je kupil. Če so ga pač nategnili je edino logično, da se to tiče tudi tovarne. Prvič zato ker jim ponarejevalec dela škodo in zbija ugled in drugič zato, ker vsako resno podjetje skrbi za zadovoljstvo svojih strank. Nekdo, ki kupuje Dainese je najverjetneje že kdaj prej kaj kupil in bo še kdaj, če bo zadovoljen. Ne gre se zato, da bi imel zastopnika kakšen velik interes se ubadat s tem, ampak če pa že neka oseba pride s težavo in ta težava za zastopnika ne predstavlja nobenega dela in stroška, razen 10 minut za pogledat zadevo in napisat dva stauka na a4 format, potem res ne razumem zakaj kdo tega ne bi hotel. Gre se za splošen ugled znamke in pripravljenost pomagati svojim kupcem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne preveč nabijat, da se ne bo na koncu ugotovilo, da je tako kot je Bela rekla..da gre za star Dainesejev izdelek. Potem je treba samo ugotoviti sestavo in dokazati, da je tip v opis izdelka napisal podatke od enega drugega izdelka..potemtakem ne bi rabil nobenih uradnih dokumentov proizvajalca ali zastopnika (razen kataloga ali spletne strani s podatki o tem 'starem' izdelku).

Zato se zmeni z Belo, če ti že prijazno ponija pomoč in verjemi, da o Daineseju zelo veliko ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako. 10 min si vzet pa napisat.

To pa sigurno ni racing seamless 2010, ker ga imam sam in je tako specifičen vzorec in obdelava materiala, da ne moreš sfalit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo če ti bo kaj pomagalo ker verjetno iz italije od dainese ne boš dobil nič.

opcija ti je bella ali če ti boštjan v MB spiše da SICER NE MORE 100% POTRDITI DA TO NI KAK PRODUKT DAINESE IZ DALJNE PRETEKLOSTI (čeprav on v 10 letih prodajanja dainese artiklov še tega izdelka ni videl) AMPAK TO NI TO, KAR JE OGLAŠEVANO KER:

1. 37°CCR-Technology™ je zaščitena tehnologija ™ firme X-Technology. če pogledaš sliko 2010 dainese (to ker si ti hotel) ima na rokavu znak firme, ki ima to zaščiteno http://www.x-technol...-ccr-technology

tvoj nima nikjer tiste švicarske zastave in X-Technology ali druge oznake materiala.

2. po njegovi strokovni oceni pravi X-UnderGear® in 37°CCR-Technology™ material na izgled in otip krepko odstopata od spornega izdelka prav tako pa na izdelku ni nobene deklaracije ali druge oznake proizvajalca, materiala, sestave,...

3. spodaj navedena cena 139€ je zavajujoča ker se nanaša na popolnoma drug izdelek in sicer iz 2010 linije, ki po materialu in kakovosti ni primerljiv s spornim produktom.

Se pravi čistopis:

Spoštovani pay pay,

spodaj podpisani X, se več kot X let ukvarjam s prodajo Dainese izdelkov v podjetju X, ki je pooblaščen uvoznik opreme Dainese za Slovenijo.

Po pregledu spornega izdelka lahko izrazim sum, da ne gre za originalni proizvod podjatja Dainese, saj na izdelku ni prišitih oznak proizvajalca, deklaracije ali sestave materiala. Čeprav ne izključujem možnosti, da je nekoč tak izdelek obstajal v ponudbi, ga sam še nisem zasledil. Poizvedbo smo poslali v matično podjetje vendar se ne nadejamo odgovora v od vas zahtevanem roku.

Neglede na poreklo, menim da gre za zavajujoče oglaševanje, saj lahko z gorovostjo trdim, da izdelek ni izdelan iz X-UnderGear® materiala z uporabo 37°CCR-Technology™, saj se na izgled in otip krepko razlikuje. Dainese in podjetje X-Technology sta ta material in tehnologijo patentirali in mora kot takšna biti na izdelkih tudi označena kar na originalnih izdelkih tudi je. Menim, da ge pri spornem izdelku za notranjo mrežo, ki se navadno uporablja všita v kombinezone.

Zavajujoča je tudi cena, saj Dainese ceno 139€ priporoča za najnovejše perilo RACING SEAMSUIT kolekcije 2010 kar sporni izdelek nedvomno ni. Tudi če bi izdelek obstajal v prodaji nikakor nebi upravičil te cene.

S spoštovanjem

X

ZRAVEN DAJ ŠE TVOJE SLIKE IN SLIKE 2010 MODELA IN NAŠITKOV MODELA IN ČE TI PAY-PAL TEGA NE UPOŠTEVA POTEM BOM RESNO PODVOMIL V VARNOST E-BAYA IN PAY-PALA.

DOLŽEN SI MI PIR :whistle:

Najlepša hvala, da si si vzel čas tole spisat, tudi sam sem že spisal nekaj podobnega, sicer se nisem skliceval na tiste tehnologije, ampak dobro si se tole spomnil ... Mislim, da sem ti dolžen še kak pir+ ... :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa? Meni vsekakor ne bi bilo. Ajde ne bi šel kar v eno trgovino težit, kjer slučajno prodajajo Dainese, ampak če greš pa k zastopniku te znamke, je pa verjetno tudi v nejgovem interesu, če ne v njegovem pa vsaj v interesu Dainesa, da dela v dobro znamke in pomaga pri preprečevanju širjenja ponaredkov, če ima možnost.

To je mal hecna logika, da bi te moralo bit sram.. Isto kot, da bi kupil Audija v Nemčiji, pa bi te bilo sram peljat na pooblaščeni servis v Sloveniji, ker nisi kupil pri njih, ampak drugje. Ne gre to tako. Audi je firma in mora poskrbet za svoje kupce. Enako je tu. Dainese je firma in naj bi poskrbela za svoje kupce. Konec koncev nima veze ali je kupil preko ebaya ali pa v eni lokalni trgovinci v Slo, z vidika Dainesa je to njihov kupec, ki je hotel kupit njihovo stvar. Nekdo tretji ga je pa pač opeharil in s tem ne samo njega, ampak tudi Dainese. Ni razloga za sramovanje :)

Iz tega vidika bi pač lahko slovenski prodajalci gospodu zaračunali za ekspertizo, ki mu jo morajo napisati ;-).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!