Jump to content

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • antares

    156

  • Bela81

    59

  • ROBČEK

    46

  • INFINITI

    35

Top Posters In This Topic

Popular Posts

99% vseh objav Robčka v tej temi; nekatere napade name je par moderatorjev pobrisalo. G. ali ga. Antares. A si ti kakšen Italijanski poslanec za DAINESE. Moram ti povedati, da so cene DAINESE

Ti pa se sam hvališ g. Antares. Same ZGODBICE so te

Dragi gospod FACOLIČ...t.i.ROBČEK!!!! 1. Dovolim si prekrstiti tvoj nik,ker si tudi ti mojega.Kajti moj je Bela in ne Bella,ko si ti napisal-pomota me jezi zaradi pomena!!!!! 2. nikdar več si ne d

Posted Images

Vožnja motociklov je nedvomno nekaj posebnega; namesto sedenja v oblazinjeni košari s štirimi kolesi ponuja neposredni stik z okoljem. Motorist je tudi sestavni element vožnje same; z motociklom se nagiba in s prestavljanjem lastne telesne teže nadzoruje in usmerja motor.

Občutek, ki je še najbolj podoben letenju ima žal tudi ceno za svojo prostost-freedom.

Če gre kakšna malenkost narobe, je na udaru človeško telo; skupek med seboj zalepljenih celic, ki se že ob silah pojemkov, brez udarca, razlepijo, kar pomeni smrt dela tkiva.

Od prvih dni motociklizma, stoletje nazaj, se je že pričelo uporabljati zaščito; v upanju, da bo v primeru padca ostala neoribana vsaj koža.

Oribana koža je namreč ena najbolj bolečih poškodb, ki se tudi izredno težko celi, ter pušča za seboj izredno grde ožiljke. Nihče pa zaradi enega padca ne želi ostanek življenja izgledati, kot da je stopil iz Zvezdnih stez.

Dainese je s svojimi usnjenimi kombinezoni vodilni na svetu na področju varnosti, združene s komfortom in dizajnom.

Temo namenjam znamki, ki je vedno v prvih vrstah v želji zagotoviti varnost in s tem neovirano uživanje tehnično pridobljene svobode premikanja.

Antares

Link to post
Share on other sites

Malo Dainese zgodovine.

Dainese ima glavni sedež v Molveni pri Vicenzi; tam se nahaja Vodstvo in oddelek za raziskave, razvoj in proizvodnjo.

V Vicenzi sami pa deluje komerciala, skladišče in seveda Show Room v kateri predstavijo javnosti svoje vsakoletne kolekcije. S tem, ko je predstavitev tukaj, namesto na svetovnih moto sejmih, tovarna privarčuje ogromno denarja, ki ga raje nameni za razvoj izdelkov, namesto, da bi ga porabila za reklamo.

Dainese s svojimi kombinezoni vodi na najbolj razvitih svetovnih trgih; Nemčiji, Veliki Britaniji, Franciji, Španiji, Avstriji, Švici, državah Beneluksa in ZDA.

Dainese se je na trgu pojavil 1972 leta, ustanovitelj je Lino Dainese, ki je še danes predsednik podjetja. Začel je s usnjenimi hlačami za motokros; kmalu je, v 70. letih, že pričel oblačiti prvake, ki so ustvarjali motociklizem na Svetovnem hitrostnem prvenstvu (Agostini in Sheene). Dainese je bil prvi, ki je za Sheen Barrija vgradil zaščito za hrbtenico. Par let kasneje je ta zaščita rešila hudih trajnih poškodb Spencer Barija pri padcu v Kyalamiju.

Prva razvita rešitev na področju knee slider je prav tako delo podjetja Dainese.

Način vožnje, pri kateri se s kolenom drsa po asfaltu, je sicer plod Ameriške šole vožnje. Kenny Roberts je tehniko vsidral na svetovnih prvenstvih 500.

Z leti in tehniko je šel razvoj seveda naprej; kompozitne zaščite na ramenih, komolcih, podlakteh, kolenih in gležnjih so skupaj z razvojem visoko tehnoloških zaščit za hrbtenico prinesle celovito zaščito najbolj ogroženih in občutljivih delov telesa.

Link to post
Share on other sites

Dainese ima glavni sedež v Molveni pri Vicenzi.

Na sedežu podjetja imajo tudi tako imenovano tovarniško prodajalno, kjer lahko dobite izdelke Dainese iz starejših kolekcij, z manjšo tovarniško napako... po znižanih cenah.

Zadeva je uporabna če se potikate v tistih krajih.

Srečno

Tonček

Link to post
Share on other sites
Pa BTW....Tist beli "lady yu" kombinezon je brez vseh ščitnikov. Samo usnje - šminka.

To pa ne bo držalo. Ima gobba (ščiti gornji del hrbtenice), kompozitne ščitnike na ramenih in komolcih, vstavke za zaščito stegneničnega sklepa, kolenske sliderje. Po želji se lahko doda še kaj ekstra.

Kombinezon je bolj varen kot večina moških, ki se jih vidi po naših cestah.

Link to post
Share on other sites

Sam sem preizkusil kar nekaj znamk, vendar sem na koncu ugotovil, da je Dainese še nekako najboljši.

Je zelo dobro sešit, tako, da šivi ne bodo popustili v primeru nezgode ali padca.

Spidi in nekateri modeli Alpinestars so tudi zelo v redu, samo da končna obdelava in izdelava ni ravno na nivoju Dainese.

Spodaj sem nalepil slikico enega dela mojih moto oblačil, da viidte, da ne govorim nekaj na pamet.

post-16602-1190202144_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Bo držalo, vendar M4 ostaja v prodaji

Model Steel ima res zanimiv dizajn , ponujali ga bojo v dveh varijantah;Steel P. in Steel Div. (eno/dvodelni),

pozabil pa si glavno novost; enodelca W-Frame

Edited by P182
Link to post
Share on other sites
Sam sem preizkusil kar nekaj znamk, vendar sem na koncu ugotovil, da je Dainese še nekako najboljši.

Je zelo dobro sešit, tako, da šivi ne bodo popustili v primeru nezgode ali padca.

Spidi in nekateri modeli Alpinestars so tudi zelo v redu, samo da končna obdelava in izdelava ni ravno na nivoju Dainese.

Spodaj sem nalepil slikico enega dela mojih moto oblačil, da viidte, da ne govorim nekaj na pamet.

post-16602-1190202144_thumb.jpg

Vsi ti kombinezoni so tvoji?? :slap: :lol1: :lol1: :lol1:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Prednji del, ki se zapenja med usnje, je pri tem enodelci iz tkanine, ki ima na površini izbokline v obliki nekakšnega prepleta žil; ravno tako, ker vidim, da je fotografija zaradi sence mogoče malo nejasna.

Link to post
Share on other sites
na postu #3, rumeno-črn kombi, laguna seca. a kdo ve, a ma hlače čez škorne al po starem? na slikah ni videt, al je model bos, al ma škorne pod hlačami!

TNX!

Slika številka 3 je Izalco dvodelen (črno, rdeč); številka osem je rumeno črn laguna seca (drugič bolje šteti).

Hlače imajo obe možnosti, tako čez škornje kot v njih (dvojni ločeni zadrgi).

Si ga boš nabavil?

Link to post
Share on other sites
Slika številka 3 je Izalco dvodelen (črno, rdeč); številka osem je rumeno črn laguna seca (drugič bolje šteti).

Hlače imajo obe možnosti, tako čez škornje kot v njih (dvojni ločeni zadrgi).

Si ga boš nabavil?

napisal sem na postu #3 drugič bolje brati. če že pišemo tarzanščino.

Nevem. hvala za info

Edited by Cartman
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Noise
      By Noise
      Dainese je sporočil več podrobnosti o novi zaščiti vratu, ki v novi sezoni prihaja na police. Novi bestseller?

      http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2853


    • kasti
      By kasti
      Vsi vemo da je začšitna oprma Dainese ena boljših, če že ne najboljša.
      Kaj pa menite o njihovih čeladah?

      Nekaj se ogrevam za model Performance Mugello, pa bi pred nakupom rad slišal še kakšno mnenje.
    • PILY
      By PILY
      RABIM KAKŠNO KORISTNO INFORMACIJO O NAKUPU KOMBINEZONA! ENODELEN- DVODELEN?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!