Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
devilish

Dainese

Recommended Posts

Balistični

A se da še zmenit za popust 20% pri Dainese v LJ ali v MB. Ker mislim, da so jih že ukinli. Predvsem računam na MB ker rajš kupujem tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Vožnja motociklov je nedvomno nekaj posebnega; namesto sedenja v oblazinjeni košari s štirimi kolesi ponuja neposredni stik z okoljem. Motorist je tudi sestavni element vožnje same; z motociklom se nagiba in s prestavljanjem lastne telesne teže nadzoruje in usmerja motor.

Občutek, ki je še najbolj podoben letenju ima žal tudi ceno za svojo prostost-freedom.

Če gre kakšna malenkost narobe, je na udaru človeško telo; skupek med seboj zalepljenih celic, ki se že ob silah pojemkov, brez udarca, razlepijo, kar pomeni smrt dela tkiva.

Od prvih dni motociklizma, stoletje nazaj, se je že pričelo uporabljati zaščito; v upanju, da bo v primeru padca ostala neoribana vsaj koža.

Oribana koža je namreč ena najbolj bolečih poškodb, ki se tudi izredno težko celi, ter pušča za seboj izredno grde ožiljke. Nihče pa zaradi enega padca ne želi ostanek življenja izgledati, kot da je stopil iz Zvezdnih stez.

Dainese je s svojimi usnjenimi kombinezoni vodilni na svetu na področju varnosti, združene s komfortom in dizajnom.

Temo namenjam znamki, ki je vedno v prvih vrstah v želji zagotoviti varnost in s tem neovirano uživanje tehnično pridobljene svobode premikanja.

Antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Malo Dainese zgodovine.

Dainese ima glavni sedež v Molveni pri Vicenzi; tam se nahaja Vodstvo in oddelek za raziskave, razvoj in proizvodnjo.

V Vicenzi sami pa deluje komerciala, skladišče in seveda Show Room v kateri predstavijo javnosti svoje vsakoletne kolekcije. S tem, ko je predstavitev tukaj, namesto na svetovnih moto sejmih, tovarna privarčuje ogromno denarja, ki ga raje nameni za razvoj izdelkov, namesto, da bi ga porabila za reklamo.

Dainese s svojimi kombinezoni vodi na najbolj razvitih svetovnih trgih; Nemčiji, Veliki Britaniji, Franciji, Španiji, Avstriji, Švici, državah Beneluksa in ZDA.

Dainese se je na trgu pojavil 1972 leta, ustanovitelj je Lino Dainese, ki je še danes predsednik podjetja. Začel je s usnjenimi hlačami za motokros; kmalu je, v 70. letih, že pričel oblačiti prvake, ki so ustvarjali motociklizem na Svetovnem hitrostnem prvenstvu (Agostini in Sheene). Dainese je bil prvi, ki je za Sheen Barrija vgradil zaščito za hrbtenico. Par let kasneje je ta zaščita rešila hudih trajnih poškodb Spencer Barija pri padcu v Kyalamiju.

Prva razvita rešitev na področju knee slider je prav tako delo podjetja Dainese.

Način vožnje, pri kateri se s kolenom drsa po asfaltu, je sicer plod Ameriške šole vožnje. Kenny Roberts je tehniko vsidral na svetovnih prvenstvih 500.

Z leti in tehniko je šel razvoj seveda naprej; kompozitne zaščite na ramenih, komolcih, podlakteh, kolenih in gležnjih so skupaj z razvojem visoko tehnoloških zaščit za hrbtenico prinesle celovito zaščito najbolj ogroženih in občutljivih delov telesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toncek

Dainese ima glavni sedež v Molveni pri Vicenzi.

Na sedežu podjetja imajo tudi tako imenovano tovarniško prodajalno, kjer lahko dobite izdelke Dainese iz starejših kolekcij, z manjšo tovarniško napako... po znižanih cenah.

Zadeva je uporabna če se potikate v tistih krajih.

Srečno

Tonček

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
Pa BTW....Tist beli "lady yu" kombinezon je brez vseh ščitnikov. Samo usnje - šminka.

To pa ne bo držalo. Ima gobba (ščiti gornji del hrbtenice), kompozitne ščitnike na ramenih in komolcih, vstavke za zaščito stegneničnega sklepa, kolenske sliderje. Po želji se lahko doda še kaj ekstra.

Kombinezon je bolj varen kot večina moških, ki se jih vidi po naših cestah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

Sem spregledal da je enodelni.

Dvodelna varianta tega nima. Sem ga videl na lastne oči. Edino kar ima, je prostor na hrbtu, kamor lahko daš spužvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
girox

Sam sem preizkusil kar nekaj znamk, vendar sem na koncu ugotovil, da je Dainese še nekako najboljši.

Je zelo dobro sešit, tako, da šivi ne bodo popustili v primeru nezgode ali padca.

Spidi in nekateri modeli Alpinestars so tudi zelo v redu, samo da končna obdelava in izdelava ni ravno na nivoju Dainese.

Spodaj sem nalepil slikico enega dela mojih moto oblačil, da viidte, da ne govorim nekaj na pamet.

post-16602-1190202144_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Dainese je za kolekcijo 2008 uvedel nov model kombinezona in enega prenovil.

prenovljen je M4, ki se sedaj kliče M5

nov model je kombinezon Steel; krasen simetričen dizajn in zelo lepo oblikovanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
P182

Bo držalo, vendar M4 ostaja v prodaji

Model Steel ima res zanimiv dizajn , ponujali ga bojo v dveh varijantah;Steel P. in Steel Div. (eno/dvodelni),

pozabil pa si glavno novost; enodelca W-Frame

Edited by P182

Share this post


Link to post
Share on other sites
_N3jC_
Sam sem preizkusil kar nekaj znamk, vendar sem na koncu ugotovil, da je Dainese še nekako najboljši.

Je zelo dobro sešit, tako, da šivi ne bodo popustili v primeru nezgode ali padca.

Spidi in nekateri modeli Alpinestars so tudi zelo v redu, samo da končna obdelava in izdelava ni ravno na nivoju Dainese.

Spodaj sem nalepil slikico enega dela mojih moto oblačil, da viidte, da ne govorim nekaj na pamet.

post-16602-1190202144_thumb.jpg

Vsi ti kombinezoni so tvoji?? :slap: :lol1: :lol1: :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
_N3jC_

Aja pa ta tema je čist brez veze ker si lohk usak sam use to pogleda na dainesovi strani...samo nabijanje :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus
Aja pa ta tema je čist brez veze ker si lohk usak sam use to pogleda na dainesovi strani...samo nabijanje :headbang:

... ali pa reklama ... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Prednji del, ki se zapenja med usnje, je pri tem enodelci iz tkanine, ki ima na površini izbokline v obliki nekakšnega prepleta žil; ravno tako, ker vidim, da je fotografija zaradi sence mogoče malo nejasna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Tega enodelca sicer ne izdelujejo več. Je replika Pedrosovega kombinezona in mislim, da je eden najlepših kombinezonov, vsaj po mojem mnenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Za vse ki boste kupili letošnji Kawasaki ninja 1000ccm pa še dve verziji kombinezona Flanker (tudi dvodelna varianta):

Edited by antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

na postu #3, rumeno-črn kombi, laguna seca. a kdo ve, a ma hlače čez škorne al po starem? na slikah ni videt, al je model bos, al ma škorne pod hlačami!

TNX!

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
na postu #3, rumeno-črn kombi, laguna seca. a kdo ve, a ma hlače čez škorne al po starem? na slikah ni videt, al je model bos, al ma škorne pod hlačami!

TNX!

Slika številka 3 je Izalco dvodelen (črno, rdeč); številka osem je rumeno črn laguna seca (drugič bolje šteti).

Hlače imajo obe možnosti, tako čez škornje kot v njih (dvojni ločeni zadrgi).

Si ga boš nabavil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
Slika številka 3 je Izalco dvodelen (črno, rdeč); številka osem je rumeno črn laguna seca (drugič bolje šteti).

Hlače imajo obe možnosti, tako čez škornje kot v njih (dvojni ločeni zadrgi).

Si ga boš nabavil?

napisal sem na postu #3 drugič bolje brati. če že pišemo tarzanščino.

Nevem. hvala za info

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
PRJATU
Za vse ki boste kupili letošnji Kawasaki ninja 1000ccm pa še dve verziji kombinezona Flanker (tudi dvodelna varianta):

kakšna je cena za dvodelnega?

LP

Edited by PRJATU

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Največ 740 euro; z običajnim popustom v Italiji.

Lahko kaj manj.

Če je kakšna akcija določene številke (ponavadi 50 ali 52) pa se zna dobiti tudi po 600 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
  • Similar Content

    • Noise
      By Noise
      Dainese je sporočil več podrobnosti o novi zaščiti vratu, ki v novi sezoni prihaja na police. Novi bestseller?

      http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2853


    • kasti
      By kasti
      Vsi vemo da je začšitna oprma Dainese ena boljših, če že ne najboljša.
      Kaj pa menite o njihovih čeladah?

      Nekaj se ogrevam za model Performance Mugello, pa bi pred nakupom rad slišal še kakšno mnenje.
    • PILY
      By PILY
      RABIM KAKŠNO KORISTNO INFORMACIJO O NAKUPU KOMBINEZONA! ENODELEN- DVODELEN?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!