Skoči na vsebino

Stunt, vragolije, wheeliji, stoppiji, burnouti


Stric Burek

Priporočene objave

Kaj!!??? a maš blokado....hehe

ja...v glavi bi lahko reku da jo mam...sem že probavou, pa :xx: ...mi boš mogu kak dobr nasvet dat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

švoh...R1 je lani pokazala 23x km/h na zadni koli :D

pa to maš komaj v 2. brzini :P

R1 pokaže tud 255 na zadnjem :OK:

Bom ob priliki dodal tudi kako tako fotko :Dsam jo je treba naredit,ker imam le eno pa še ta je,ko je bila kamera v čeladi in se po sami sliki sploh ne vidi,da si na zadnjem-le po posnetku...[/

kak bvz...jaz sem mislo da je to tvoja slika :(

Kdaj sem se še pa jz po zadnjem vozu O:-)

ja...v glavi bi lahko reku da jo mam...sem že probavou, pa :xx: ...mi boš mogu kak dobr nasvet dat :P

Po spominu-je le že 6let od takrat...V prvi gre gor od 6500rpm z malim potegom.V drugi od 8000rpm,v tretji pa jo lahko dvigneš med 205km/h in 214km/h

Pazit moraš le,da imaš nogo ves čas na zadnji bremzi in pa da nisi na zadnjem do blokade,ker v tem primeru te zna grdo "zabit" v tla in pretrest!

@didl kje pa ti treniraš?Se bi kdaj pripelju mal gledat...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa pred kratkim sprobal in se navadu ''standup wheelije'' (v stoje), pa se morem še malo izpopolnit, ker mi ga vedno ne rata čist v vago dobit. Zdej ga v glavnem v 2. brzini s sklopko mal cuknem (2004 letnik R1), da ga dvignem, potem pa ustanem. Je pa dost bl zajeban, kot v sede po zadnji, sploh ker imaš motor še toliko bol dvignen, in te lahko prej kipne nazaj, poleg tega pa u stoje ne upam šaltat. Če je tukaj še kdo tak, ki obvlada standup, nej pove, če je lažji da že prej ustaneš pa ga brez sklopke dvigneš, al je boljše da ustaneš po tem, ko ga že imaš na zadnji?

Še en primer kako to zgleda ( nisem jaz; me more en enkrt slikat... )

post-10859-0-97298800-1307131166_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Urban K.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stand up wheelie, je ponavadi dosti lažji, saj je težišče bol zadaj na motorju in maš nad njim večjo kontrolo, samo ko praviš da ga maš v vagi, zakaj bi pol šaltal....Ena noga naj bo skos na zavori, probaj ga tako dvignit da ga boš včasih moral na rahlo zabremzati, potem boš delal prave npočasne wheelie....pa še en trik, povečaj si štant gas, kr na ene 3000 obratov, tako boš v vagi imel motor bol miren in ga boš nadzoroval več z zavoro got pa z gasom... aja pa meni je najlažje desna noga na zavori, leva pa na zadnji stopalki, seveda na streetlegal motorju, na onem za stunt pa tak ni važno :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stand up wheelie, je ponavadi dosti lažji, saj je težišče bol zadaj na motorju in maš nad njim večjo kontrolo, samo ko praviš da ga maš v vagi, zakaj bi pol šaltal....Ena noga naj bo skos na zavori, probaj ga tako dvignit da ga boš včasih moral na rahlo zabremzati, potem boš delal prave npočasne wheelie....pa še en trik, povečaj si štant gas, kr na ene 3000 obratov, tako boš v vagi imel motor bol miren in ga boš nadzoroval več z zavoro got pa z gasom... aja pa meni je najlažje desna noga na zavori, leva pa na zadnji stopalki, seveda na streetlegal motorju, na onem za stunt pa tak ni važno :evilgrin:

Hehehe, to vse se dogaja okoli 150 km/h in nad 8000 rpm, tako da si res ne predstavljam, kako bi lahko pri taki hitrosti motor lovil z zadnjo zavoro in iz 8000 rpm prišel na 3000 rpm (pri stuntu, kjer se triki v glavnem ne izvajajo pri visokih hitrostih, je to popolnoma drugače).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi razumel....ti nastavi gas na 3ooo, pa tudi če se pol na 8000 voziš, več občutka boš mel na gasu....probaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa pred kratkim sprobal in se navadu ''standup wheelije'' (v stoje), pa se morem še malo izpopolnit, ker mi ga vedno ne rata čist v vago dobit. Zdej ga v glavnem v 2. brzini s sklopko mal cuknem (2004 letnik R1), da ga dvignem, potem pa ustanem. Je pa dost bl zajeban, kot v sede po zadnji, sploh ker imaš motor še toliko bol dvignen, in te lahko prej kipne nazaj, poleg tega pa u stoje ne upam šaltat. Če je tukaj še kdo tak, ki obvlada standup, nej pove, če je lažji da že prej ustaneš pa ga brez sklopke dvigneš, al je boljše da ustaneš po tem, ko ga že imaš na zadnji?

Sem napisal cel spis...pa sem raje pobrisal,da nem preveč pametoval,ker le ne obvladam tolk...

V glavnem stoje se jz prej vstanem.Recimo peljem se na circa 6000rpm v prvi prestavi,se vstanem in istočasno oz zatem dvignem mopi.Če pa si pomagaš s sklopko obrati itak niso važni sam pa si v tem trenutku nekje v pol stoječem položaju. Uporaba zadnje bremze pa je lažja kot je že didl napisal,če imaš levo nogo na zadnji stopalki.Vendar je v štartu potrebno malo občutka kolk teže kam....

Pri vožnji z eno roko pa sem vsaj ko sem se učil prvo dvignil in potem spustil levo roko!

@didl boš v nedeljo kaj treniral bi mogoče prišu mal gledat?No al pa ker drug dan,če nem v službi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Približno koliko metrov daleč imaš pa rekord, ker vidim, da ga ujameš čisto na ''vago''?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Približno koliko metrov daleč imaš pa rekord, ker vidim, da ga ujameš čisto na ''vago''?

Več k 15 let nazaj k sm treneru še s Hondo CBR 900 RR , vem da sm se pelu tok k so bli trije šleperji parkirani drug za drugim na Brnčičevi v industrijski coni. Sm mogu met zmer olje čez maksimum ker je po parih sekundah vožnje začela lučka za olje svetit, ker je oljna pumpa začela v prazn vrtet. Mislm, da ene 50 metrov bi spravu skupi, če ga točno ujamem, da mi ne začne zadnji konc uhajat v stran.

post-8975-0-38909800-1324747939_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo da se šport pri nas ne razvija nikamor glede na to da vidim da je dosti talenta za take stvari, me zanima če bi se zmenli za kako stunt "srečanje " kdaj kolko bi vas prišlo, pa da še malo bolj spoznate sceno.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm mogu met zmer olje čez maksimum ker je po parih sekundah vožnje začela lučka za olje svetit, ker je oljna pumpa začela v prazn vrtet.

Ravno zato mi je nekoč zaribala CBR900RR, olje bolj proti min in po zadnji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!