Skoči na vsebino

Honda CBR 600 RR


Vojč

Priporočene objave

EJ A VEŠ DA JE ISTI KURAC K NA CBRKI 2007 AL pa 2006 POSNETKE PA NAJDŠ NA YOUTUBU. JIH JE K DREKA. ITAK PA VEMO KDO JE NAJBOLŠI, ČEPROV JE tud leovince zelo top top :worship:

aha hvala za odg....bom pogledu mal na youtub

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A MA MOGOČE KDO NA TANOVI CBR-ki 600RR AKRAPOVIČA AL PA LeoVince-ja gor.....zanima me kakšn ma zvok, ker se odločam kerg bi nabavu...in bi rad kakšnga k to že ma slišu......

če ga ima kdo, naj javi na PM al pa tukej......

hvala za odgovore

Zvok z Akrapovičem je :OK: iz prve roke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A MA MOGOČE KDO NA TANOVI CBR-ki 600RR AKRAPOVIČA AL PA LeoVince-ja gor.....zanima me kakšn ma zvok, ker se odločam kerg bi nabavu...in bi rad kakšnga k to že ma slišu......

če ga ima kdo, naj javi na PM al pa tukej......

hvala za odgovore

Kontaktiraj uporabnika royko. Mel akrapoviča, visel postrani in nato vzel leovinceja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontaktiraj uporabnika royko. Mel akrapoviča, visel postrani in nato vzel leovinceja.

To je res, ampak je bil akrapovič kupljen rabljen. Ko sem ga zmontiral je lonec stal zelo postrani in ni bilo šanse da bi ga naštelal.

dsc00500.jpg

Najbrž ni bil za moj letnik motorja, kljub temu da je prodajalec tako trdil. Akrapoviča sem vrnil, potem sem pa kupil leovincita ki stoji lepo naravnost. Akrapovič je bil titan in se mi zdi da je bil glas malo boljši od leovincija aluminija.

Če bi kupil novega akrapoviča v trgovini bi sigurno vse pravilno pasalo. Tako da če imaš denar kupi novega akrapoviča in nimaš kaj zgubiti. Je pa tudi leovince za pol cene akrapoviča zelo dober izpuh.

:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontaktiraj uporabnika royko. Mel akrapoviča, visel postrani in nato vzel leovinceja.

To je res, ampak je bil akrapovič kupljen rabljen. Ko sem ga zmontiral je lonec stal zelo postrani in ni bilo šanse da bi ga naštelal.

Najbrž ni bil za moj letnik motorja, kljub temu da je prodajalec tako trdil.

Če bi kupil novega akrapoviča v trgovini bi sigurno vse pravilno pasalo.

:rolleyes:

@royko

prav sklepaš, ta akrapovič ni bil nikakor za tvoj tip oz.letnik CBR in upam, da prodajalcu nisi ostal dolžan(te je nategnil). Že Cbr-ke "06" niso mele tak tip auspoha..

Takšen zgleda akrapo za 07 naprej

0e5c7aab841ac0d57c433dfc165c7dc2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A MA MOGOČE KDO NA TANOVI CBR-ki 600RR AKRAPOVIČA AL PA LeoVince-ja gor.....zanima me kakšn ma zvok, ker se odločam kerg bi nabavu...in bi rad kakšnga k to že ma slišu......

če ga ima kdo, naj javi na PM al pa tukej......

hvala za odgovore

Naša CBR-a ima Akrapota. Zvok je tako kot mora biti, če ne verjameš pridi poslušat. :D Edino kar je potrebno paziti je to, da pri montaži namažeš vijake, ki držijo objemko lonca pod sedežom z loctitom. V nasprotnem primeru boš ostal brez spodnjega dela objemke.

post-300-1208589614_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da sem bil nategnjen. Hvala bogu mi je takrat vrnil denar. Imam pa cbro letnik 2003 (pc37) tako da so taki lonci. Po mojem tista krivinca ni bila prava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da sem bil nategnjen. Hvala bogu mi je takrat vrnil denar. Imam pa cbro letnik 2003 (pc37) tako da so taki lonci. Po mojem tista krivinca ni bila prava.

ampak pri 03/04 edino akrapo stoji naravnost nakar pri 05/06 pa tudi ostali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak pri 03/04 edino akrapo stoji naravnost nakar pri 05/06 pa tudi ostali

Zakaj pa drugi nebi naravnost stali? Evo ga leovincija-

dsc00548.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa drugi nebi naravnost stali? Evo ga leovincija-

dsc00548.jpg

to sem prebral na nemškem forumu tak da ne morem povedat...vem sam za 05/06 da vse stoji naravnost ker kolega ima leovince jaz pa akrapota in se mi zdi da akrapo lepše pride ker je krajši

p.s. lep motor :)

Popravljeno . Popravil Erik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to sem prebral na nemškem forumu tak da ne morem povedat...vem sam za 05/06 da vse stoji naravnost ker kolega ima leovince jaz pa akrapota in se mi zdi da akrapo lepše pride ker je krajši

p.s. lep motor :)

Ne vem zakaj naj bi katerikoli auspuh stal postrani, če je kupljen za dotični motor? Če bi vsi ostali stali postrani potem bi veliko ljudi raje imelo original gor, kot pa da ti takole stoji:

dsc00501.jpg

Ker oni prodajalec rabljenega akrapota je trdil da mora stati postrani, da da iz sebe prave konje :slap: :lol1: :slap: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal sm pozn, ampak vseen.

Pred kakima 2ma mesecema sm zmontiru pletene lajtunge na sprednih bremzah. In morm rečt da je fealing na ročki velik bolši kot prej. Sploh na Grobniku kjer je blo skos lepo enakomerno in se ni po 5-10 krogov hod ročice poveču. Tko da sem zelo zadovoljen.

Mal problemov je blo edin pri montaži, ker ko sm dal skp z ravnimi zgornjimi priklučki so se kabli zaletaval na eni strani ob tank, na drugi pa ob plastiko. Tko da sm skombiniru z 45° priključki.

Če kdo rabi lahko poslikam pa obesm slike sm gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal sm pozn, ampak vseen.

Pred kakima 2ma mesecema sm zmontiru pletene lajtunge na sprednih bremzah. In morm rečt da je fealing na ročki velik bolši kot prej. Sploh na Grobniku kjer je blo skos lepo enakomerno in se ni po 5-10 krogov hod ročice poveču. Tko da sem zelo zadovoljen.

Mal problemov je blo edin pri montaži, ker ko sm dal skp z ravnimi zgornjimi priklučki so se kabli zaletaval na eni strani ob tank, na drugi pa ob plastiko. Tko da sm skombiniru z 45° priključki.

Če kdo rabi lahko poslikam pa obesm slike sm gor.

Na CBR-i zavore tako dobro delajo, da sploh ne vidim razloga zaradi katerega bi zamenjal lajtunge. Tudi na Grobniku nisem opazil fading-a. Moreš bit pa že res hud racer, da si na CBR-i bremze pregrel. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah nevem, jz sm na moji občutu da se je hod poveču. Še posebi ko sm bremzu v 1 ovink na Grobniku in pri vstopu v Zagrebški ovinek. Sj se niso bremze pregrele, pač guma ko se segreje se več podaja kot pa ojačana pletene lajtunga po moji kmečki logiki.

V glavnem jz sm zlo zadovoln.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je že kdo invenstiral v poliesterske oklepe za CBR 600 rr, letnika 2007 naprej?

Predvsem tisti, ki se občasno zapeljete tudi na dirkališče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko ste pa veliki latniki cbrke?

se mi zdi, da s svojimi 185cm nikakor ne pašem na tako mali motor!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sm 172 pa lepo pašem na motor, mi ni ne prevelk ne premajhn.

Kolega ma bliz 190 tko kot ti in mu je motor kar majhen. Ampak mislm, da bi se vseen mogu brez problema vozt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno je ta motor premajhen, ma premalo šipco spredaj in premajhno medosno razdaljo. Drugače pa je super, ker ma majhno maso..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

177 ... pa ne bi imela nič proti če bi bila malo večja medosna razdalja :rolleyes: ...., šipa .... čist dosti velka :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sm 172 pa lepo pašem na motor, mi ni ne prevelk ne premajhn.

Kolega ma bliz 190 tko kot ti in mu je motor kar majhen. Ampak mislm, da bi se vseen mogu brez problema vozt.

Jest sm 178 pa mi je ko ulita :)

Meni osebno je ta motor premajhen, ma premalo šipco spredaj in premajhno medosno razdaljo. Drugače pa je super, ker ma majhno maso..

Sipo je pa res treba menjat ker je kriza - razn za ljubitelje stalnega lezanja na motorju :) Kratka medosna mi pa zelo odgovarja - zna pa bit problem pri visjih motoristih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm 178 pa mi je ko ulita :)

Sva že 2 :rolleyes: .

Glede šipe pa mene ne moti, če grem malo hitreje se skrijem za njo pa je problem rešen. .)

Za ta motor (letnik 2005) pa po mojih izkušnjah priporočam stabilizator krmila :grim

Popravljeno . Popravil TinaRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Ehm a je kaka "caka" pri zategovanju zadnjega amortizerja pri tem motorjem. S tistim ključem ni šans da ga zategnem (noče in noče obrnit). :angry:

A je bolje, da je zadnje kolo v luftu al na tleh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če imaš tam dve tisti nazobčani matici, je ena za zaklep druge, torej moraš najprej eno matico tolk odvrtet da ima lufta od druge, šele potem lahko zavrtiš tisto pravo, ki zateguje fedr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!