Skoči na vsebino

Nakup motornih sani


Stric Burek

Priporočene objave

Fotrčk bi rad v kratkem nabavu motorne sani za oskrbovanje planinske koče. Če se mogoče kdo kej spozna bi prosu če mi poveste katere firme so kej v redu in kolk močne je dobr met. More met 2 zica in še kej placa za stvari, ki jih gor rabmo... Mogoče pridejo prav kake sani AKA prikolica style?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotrčk bi rad v kratkem nabavu motorne sani za oskrbovanje planinske koče. Če se mogoče kdo kej spozna bi prosu če mi poveste katere firme so kej v redu in kolk močne je dobr met. More met 2 zica in še kej placa za stvari, ki jih gor rabmo... Mogoče pridejo prav kake sani AKA prikolica style?

malo offtopic...samo me zanima, oskrbnik kere koče je tvoj foter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edine koče v Sloveniji ki jo oskrbujemo ljudje in ne razni helikopterji. Ni pa tudi poti za z avtom...

Aja, poleg tega sem enkrat nekje bral da je nelegalno se furat, razen po smučuščih(če si v "ekipi")

Maš PM ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če niso v zadnjem času kaj spreminjali zakonodaje, se z motornimi sanmi lahko voziš po gozdnih poteh (po kategoriziranih cestah in brezpotjih se ne smeš). Znanec za profesionalno rabo kupuje Skidoo-jeve. Sicer "pljuva", da so ameriška jajca (potrebuješ kup posebnega orodja in določeni deli se dobijo le originalni), vendar očitno niso tako zelo slabe, ker še ni zamenjal znamke. Po njegovih izkušnjah se je dobro izogibati preveč "navitih" modelov, ker je vzdrževanje potem predrago. Za dva potnika in malo prtljage so dovolj močni praktično vsi modeli, za vleko prikolice, pa bi bilo verjetno dobro pogledati za kakšnim močnejšim (4t motor).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Priporočam ski-doojeve(ski doo je mislm da kr najbolš) touring(mislm da je za nove oznaka GTX) pa nej bojo 600ccm, 400 so tud zadost, sam če je dost snega je z močnejšimi manjša možnost da kje ostaneš ker lažje splezaš. Če rabiš za kej prevažat so mogoče še bolš delovne sanke, ampak pozor: So veliko bolj nerodne in komot jih prevrneš. Obvezno 2T, ker 4T je zgrešeno pri sankah, podobno kot je zgrešeno pri motorjih do 125ccm. Glede vzdrževanja, pri nas smo meli mislm da že kr enih 5 različnih sank od ski-dooja in vzdrževanje je samo mogoče menjava svečk in nič drugega. Mašine so skoraj neuničljive.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočam ski-doojeve(ski doo je mislm da kr najbolš) touring(mislm da je za nove oznaka GTX) pa nej bojo 600ccm, 400 so tud zadost, sam če je dost snega je z močnejšimi manjša možnost da kje ostaneš ker lažje splezaš. Če rabiš za kej prevažat so mogoče še bolš delovne sanke, ampak pozor: So veliko bolj nerodne in komot jih prevrneš. Obvezno 2T, ker 4T je zgrešeno pri sankah, podobno kot je zgrešeno pri motorjih do 125ccm. Glede vzdrževanja, pri nas smo meli mislm da že kr enih 5 različnih sank od ski-dooja in vzdrževanje je samo mogoče menjava svečk in nič drugega. Mašine so skoraj neuničljive.

Ne razumem zakaj so 2T boljše od 4T?!?

Kake so pa kej cene? Kaj se dobi za 4k €?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lanski in letošnji modela motornih sani JAMAHA in SKY-DOO s štiri taktnim motorjem se brez problema kosa s dvo taktnim.Kar se pa tiče porabe goriva in vzdržlivost se pa ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lanski in letošnji modela motornih sani JAMAHA in SKY-DOO s štiri taktnim motorjem se brez problema kosa s dvo taktnim.Kar se pa tiče porabe goriva in vzdržlivost se pa ve.

Mislimo nabavit(če sploh, verjetno bomo avto) nekaj starejšega, za kake 3k €...

Kake so dejanske razlike med 4 in 2 T pri motornih saneh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislimo nabavit(če sploh, verjetno bomo avto) nekaj starejšega, za kake 3k €...

Kake so dejanske razlike med 4 in 2 T pri motornih saneh?

2T stegne da te bo dol poteglno če se ne boš fajn prjeu, 4T je pač mnogo bolj lena mašina. Pač z isto kubikažo ni šans da bi šle 4T bolj od 2T. Zaenkrat 4T na sankah ni tako razvit kot npr. pri motokrosu. Doma mam sicer katalog in cenik, sam ne vem točno kje je, ampak se spomnm da so 4T sanke bolj švoh, dražje in težje, verjetno pa pokurijo vsaj pol manj, pri 2T res misliš da kje pušča. Lahko da se 4T 1000ccm al pa 1300ccm kosa z 400ccm 2T. Če maš pa 800ccm 2T(0-100kmh v 3-4sekundah na snegu) pa ni šans da bi ble kšne 4T blizu, takšnih ni na tržšču. Vrzdrževanja ni ne tu ne tam, to je ko da bi mel enga APN-a. Mogoče morš gdaj svečke zamenat al pa kšne dize spucat(to ti tud na servisu lahko nardijo), nebo ti pa zaribalo al pa da bi mogu kšne bate menjavat kot je to pri RS-kah MITO-tih... Rabljene sanke pa so skor use 2T. Če boš rabljeno kupoval boš tudi zelo težko dobil 4T, ker je to nova zadeva in tud skor noben tega ne kupuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!