Skoči na vsebino

2T ali 4T


Cola400

Priporočene objave

Pozdravljeni,

v mislih imam, da bi si nabavil endurota (125ccm), pa me zanima kakšna je bistvena ralika med 4T in 2T motorjem?

V iskalniku nisem vedu kje naj iščem (ključne besede)

Najlepša hvala za vnaprej, Luka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4t

manjsa poraba, manjsa kvarljivost, manjsa moc, manj uzitkov

2t ravno obratno

ps: manj uzitkov kar se mene tice, da nau kdo kj reku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj pol predlagaš? Za popolnega začetnika, edine izkušnje s 4-ko...

2T ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nvm odvisn kako mas u glavi poslihtano..jest naprimer sm meu prej DNAjko pa pol direkt odprtga mitota...

tko da ti ne morm predlagat nic heh:>

mam kolegico k ma tdjko ki je 4t, pa ji gre 110 pa ji je premal...tko da...ce je punci premal :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo to tvoj čist prvi motor komot uzameš 4t. Tud 2t ni neka raketa(no ajde v primerjavi z 4t je :D), pa tist dnar, ki ga boš prišparal na vzdrževanju boš glih lahko uporabil, ko bo treba kej močnejšega kupit, ker oba ti bosta kar hitro postala premalo. (to govori pamet)

Če maš pa saj mal veselja do šravfanja (no ajde velik boš rabu :D), pa bi rad, da že s to kubikažo vleče, pa še 2t občutek ko se motorju strga (čeprov se ga kmalu navadiš in ga nit ne čutiš več). Pol moraš met pa še mal večji proračun, za vzdrževanje, pa olje. Pa motor tud ni vsak dober, če ma 15 konjev je isti drek ko 4t. Pa, da te ne motijo tresljaji :devil:, potem je 2t way to go!

(to rečmo da govorim pa jst)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO...pošten odgovor ;)...a mi lahko kdo predlaga kak motor iz kacga oglasnika (do 2k E).... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO...pošten odgovor ;)...a mi lahko kdo predlaga kak motor iz kacga oglasnika (do 2k E).... :yea1:

ja kaj zdej 2T al 4T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am...men je čist useen al je 2,4t...kr se glih ne spoznam na endurote (bol na skuterje, 4ke)...vaša presoja...kar se splača za 2k...nevem kako bi povedu (upam da razumete) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Hehe...sm mislu, če mi kdo da direktn link (oz. če kdo pozna koga ki ga prodaja) O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Js sm gledu neki takega veveve pika avto pika net /2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1412142#

drugač ne morm poslat

Popravljeno . Popravil Cola400
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pri nas ne najdeš nečesa kar bi ti blo ušeč pa pejt na kkšne italijanske strani, če sio kkšni blizu meje...če maš možnost da ti ga kdo prpele...aya pa pr italjanih morš ful pazt kaj kupujš raj koga k se spozna sabo uzem... :) :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO...pošten odgovor ;)...a mi lahko kdo predlaga kak motor iz kacga oglasnika (do 2k E).... :yea1:

jaz ti prodam mojo yamaho dt125r letnik 2003, ohranjena ja pa kot iz trgovine! lahko marsi kdo potrdi, dam ti jo pa za 2000 ojrov točn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni to mal prepoceni za tak motor? :blink:

za motosvetovce ga dam cenejš za 200€ se pravi okroglih 2000€ aja poglej pm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da je to kr postena cena, pa motor je tut uporabn

4t ane ?

2t :grim :OK: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam 4T, pa ti morm rečt, da sm fejst zadovoln, če odmislimo zmogljivosti .)

pije 3l na 100, zdej, ko smo se dva vozila, na mobikrogu sm biu, v glavnem skos na povno...če ga pa lepo šparaš, prideš tud na 2,5l/100km. je pa tako...4T z 7,5kW ni dejansko nič, končna hitrost okoli 100, 110 v idealnih pogojih (brez vetra, sklonjen, sam seveda, brez sopotnika). je pa tako...za navadit se je super, speljuješ z malo gasa pri nizkih obratih, ne rabiš kupovat olja in po 30k kilometrih normalne uporabe in vzdrževanja še na misel ne pride menjanje bata, cilindra...

navadu se ga boš pa hiter...sicer, takoj, ko se vsedeš se ti zdi prekleto hiter...ampak po par tisoč kilometrih rata pa švoh...precej švoh...

če si padu not, kot bi rekli...boš pri 18 oz. ko se ti 'poveča' ispit, ziher prestopu na nekej več, ne glede na to al maš 4T al pa 2T...res je sicer, da se z 2T naužiješ več užitkov in adrenalina že pri teh letih, ampak, če trofiš kako zgonjeno sranje, potem zna bit več popravil kot pa uživanja med vožnjo .)

odločitev je tvoja...kej več o 4T nimam kej povedat. zdrava logika pa uči, da recimo odprt 2T z ne vem...25 konji ali še huje kilovati "mal" bol potegne kot pa 7,5kW, poleg tega, da je že 15kW 2T v prednosti z zmogljivostmi proti 15kW 4T. .)

zdej je odvisno samo še od tebe kaj hočeš .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh...hvala za ta odgovor..s kod pa si? Kr vidm da si z gorjancev...bolj natančen kraj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!