Skoči na vsebino

Yamaha XV 250 Virago


alen1

Priporočene objave

Mogoče kdo ve kje bi se dal dobit 250 ccm bata. Poleti imam namen kupiti 125 ccm yamaho virago in na njega dati 250 ccm bat. Je mogoče kdo to že probal ?

Popravljeno . Popravil VERMA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morš kr tko bata menjat no :). Mora bit tudi cilider večji, Nevem zdej kakšne so razlike med viragoti ampak to za sabo potegne rezkanje bloka. cilindrov, drugo glavo, odmične, rmiljenje odmičnih, vžig, ojnice itd.... če že hočeš menjaj mašino. Ampak ne vem kako bo potem tehnični..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Virago - elektrika!

Moj mali virago mi veselo prazni akumulator. Zdaj ga odklapljam. Je pa problem bolj kompleksen. Električni vžig mi ne dela, ampak to bom upam popravil z zamenjavo štartne električne enote (pozabil ime). Letos sem kupil nov akumulator ker je bil prejšnji fuč. Grem na lepo turo, ko začne kar naenkrat močno cukat, ko sem vklopil smernik. Z izklopom je bilo spet vse v redu. V nadaljevanju vožnje spet cukanje, ko sem nekako porajtal, da cuka tudi ko so luči prižgane. Sem dal na pozicijske in se pripeljal do doma. A je mogoče kje kratek stik? Sem sumil ključavnico, jo demontiral, očistil, pa isto. Po končani turi je bil akumulator vroč, kar pa verjetno ni v redu (nevarno). Pred par leti sem menjal regulator. A je mogoče, da je spet šel.

Če bi vedel kdo pomagat, bi bil prezadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Virago - elektrika!

Moj mali virago mi veselo prazni akumulator. Zdaj ga odklapljam. Je pa problem bolj kompleksen. Električni vžig mi ne dela, ampak to bom upam popravil z zamenjavo štartne električne enote (pozabil ime). Letos sem kupil nov akumulator ker je bil prejšnji fuč. Grem na lepo turo, ko začne kar naenkrat močno cukat, ko sem vklopil smernik. Z izklopom je bilo spet vse v redu. V nadaljevanju vožnje spet cukanje, ko sem nekako porajtal, da cuka tudi ko so luči prižgane. Sem dal na pozicijske in se pripeljal do doma. A je mogoče kje kratek stik? Sem sumil ključavnico, jo demontiral, očistil, pa isto. Po končani turi je bil akumulator vroč, kar pa verjetno ni v redu (nevarno). Pred par leti sem menjal regulator. A je mogoče, da je spet šel.

Če bi vedel kdo pomagat, bi bil prezadovoljen.

Sigurno je spet crknil regler ! izmeri z V-olt metrom koliko polni pri ca 2K o/min. in če preveč(večkot 13,8-14,5 V ) potem polne preveč in tak akumulator se pregreva voda izpari in akumulator se uniči !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Bremzer. Bom izmeril in poročal. Sicer pa sem imel sedaj regler od 535 (je isti). A kdo mogoče prodaja kakšen rezervni del od 250. Par drobnih stvari bi mi prišlo prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Situacija je naslednja: motor je bil prižgan cca 5 minut. Regler je bil po tem času zelo vroč. Merjeno na reglerju se je ob dodajanju gasa napetost povečala do 17 V, vsekakor pa že pod "štandgasom" skoraj 15 V. Ko sem potem meril na akumulatorju (ugasnjen motor), se je napetost zmanjševala cca 0,2 V na minuto.

Akumulator se mi sprazne čez noč in zato kleme odmontiram. Ali je to povezano z reglerjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler je fuč-preveč fila in ti lahko sčasoma uniči tudi akumulator. Praznjenje baterije je lahko tudi posledica okvare reglerja-fuč dioda-če hočeš prverit odklopi regler pa pomeri če še kaj prazne. Če ne je relger, če ja je pa vzrok nekje drugje...

Skratka:regler moraš v vsakem primeru menjat!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 let pozneje...

Na zadnjem kolesu Yamahe xvs 250 Dragstar imam zlomljeno eno napero - špico, vsi ponujajo samo komplet, ali kdo ve kje bi dobil eno oz. manjšo količino. Ali jo lahko menjam sam, verjetno samo zlomljeno odvijem in vstavim novo??

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posamezno bos dobil mogoce samo original. Delta Team so generalni za Yamaha al pa ce do Primca skocs uprasat. Gumo spusti in "nipl" naspricaj z WD40. Nasponas da spica "zapoje".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎7‎. ‎04‎. ‎2019 ob 17:28, marincspeedshop pravi:

Posamezno bos dobil mogoce samo original. Delta Team so generalni za Yamaha al pa ce do Primca skocs uprasat. Gumo spusti in "nipl" naspricaj z WD40. Nasponas da spica "zapoje".

Hvala bom poskušal pri delti v Krškem

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎9‎. ‎04‎. ‎2019 ob 4:52, brinko pravi:

Hvala bom poskušal pri delti v Krškem

 

Ob ‎9‎. ‎04‎. ‎2019 ob 4:52, brinko pravi:

Špice dobil, menjati pa mi ni uspelo...so napoti ostale špice in obroč??

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdravo!

Ima kdo za prodat pipo za gorivo za yamaho virago 250S?

Mimogrede: yamaha je naprodaj (kupujem 535 cm3). Letnik 1999, kot iz salona.

 

DSCF6935.JPG

DSCF6938.JPG

DSCF6941.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, heizenberg pravi:

Zdravo!

Ima kdo za prodat pipo za gorivo za yamaho virago 250S?

Mimogrede: yamaha je naprodaj (kupujem 535 cm3). Letnik 1999, kot iz salona.

 

DSCF6935.JPG

DSCF6938.JPG

DSCF6941.JPG

tule bo prava tema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sašo Svensek Moto spirit ima moto odpad blizu Maribora. Ima kar precej rabljene robe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zdravo,

Mi lahko kdo svetuje kaj bi bil problem na virago 250 letnik 1993,namreč motor nekaj časa ni bil v pogonu,sedaj mi pa ko motor zalavfa bencin meče na zračni filter in ugasne.Gre za cev ki je speljana iz rezervarja na zračni filter.

20210716_171809.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ni bil virago, ampak to se zna zgodit ko se uplinjač zatakne v odprti poziciji in teče potem iz njega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma čudno mi je tisto cev iz rezervarja na zračni filter, morda je oddušnik? Najprej preveri da res ne teče iz tiste cevi, če je uplinjač/kaburator kot bi jaz sumil, ga moraš vzetz dol in pogledat ali je membrana cela, očistit spodaj posodico , da plovček ni zapacan ali pa katera od lukenj. In potem nazaj gor na motor in probaš spet užgat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

100% teče iz te cevke.Ko zalavfam dela kot bi ga dušilo,potem pa teče benz in cevi ki speljana na ohišje filtra in motor neha laufat.Na tujem forumu pravjo da je to odzračevalna linija uplinjača omenjajo še dotrajan plovec na igelnem ventilu,ne vem kaj naj prvo preverim.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Virago 5c če boš pogledal v servisna navodila, boš med drugim našel tudi poglavje kjer je opisano kako preveriš dovod goriva. Tudi Virago ima podtlačno črpalko, mogoče je napaka na njej, "okvarjena" membrana in ti zato "toči" bencin v podtlačno komoro.

Pri tako starih motorjih je ponavadi prva stvar, ki jo preveriš stanje vseh gumijastih tesnil in membran, ki so v vplinjaču in črpalki, če jo motor ima. Seveda je OBVEZNA uporaba servisnih navodil, "na pamet" bo šlo bolj težko, razen če imaš res veliko izkušenj...

Na strani 181, poglavje 5-9 imaš opis kako preveriš črpalko, pred tem pa tudi za vplinjač.

LP Mirč

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Kupujem virago 535, a ima kdo kaj?

Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? V bistvu se mi sploh splača, ali bo to denar čisto stran vržen, mislim zato, ker so to že stari motorji? Razna tesnila, gume, armortizerji, puše, to je verjetno že vse bolj slabo, ali se motim? Res bi ga z ženo imela, sva kar neki časa varčevala, pač nimava veliko prihodkov, prosim ne obsojati.  A bova vrgla denar stran?

Hvala vsem, za prijazen in koristen nasvet.

Hvala

Jože

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

Še par let nazaj smo ga imeli pri hiši. Zelo trpežen motor, enostaven za vzdrževat, deli dobavljivi... Predvsem bi opozoril, da je to kar majhen motor tako da upam da sta bolj nižje rasti.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali res želiš Viraga ali le motor te klase?

Jaz sem imel Kawasakija EN500 in se mi je zdel precej več motorja od Viraga. Je pa res, da je imel vrstni motor in verigo, sicer pa večji na izgled in dovolj udoben tudi za dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!