Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Ducati 848 2008

Recommended Posts

antares

Ducati 848 bi se moral prodajati že z letošnjim letom, vendar je bila premajhna kapaciteta in fleksibilnost proizvodnje, prizadeta zaradi velikega povpraševanja po 1098, kriva, da prodaja štarta s pomladjo 2008; novo sezono torej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares
kopija 1098 z manj kubikaze....nic posebniga...vsaj za mene ne,ker sem pac ratal anti za italjane

Jim končno teče denar v blagajno.

To je najbolj pomembno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz

vprašanje kaka bo cena! Komu bo ta motor konkurenca? 600 kubičnim al 1000? 848 je lih nekje vmes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Balistični

Glavno da se bo peljal tako kot se spodobi, kupce si bo že najdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SEOI-NAGE
vprašanje kaka bo cena! Komu bo ta motor konkurenca? 600 kubičnim al 1000? 848 je lih nekje vmes :)

Saj veš da Ducati nima sploh konkurence ne glede na podatke :naughty:

Bomo vidli kako bo z navorom pri 848 sicer bomo kar 999 vzeli

Share this post


Link to post
Share on other sites
replica

cena bo nekje med 10.000 in 12.000 eur

120 hp na zadnjem kolesu.

klinc, ce se r1 le stezka otrese daytone 675 s 123 konji, bo tudi ducati 848 konkurencen kr litrskim cestakom.

ce mi bo denar dopuscal (imam ze 1098s in nissan z350 na kredit), bo z novo sezono v garazi nasu plac tudi ducati 848

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolenc™

Moj nasledni motor po naslednem motorju, sploh s tako cenovno politiko kot jo ima Ducati zdaj, lepo so se uštimal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
kopija 1098 z manj kubikaze....nic posebniga...vsaj za mene ne,ker sem pac ratal anti za italjane

vsak italjanski motor je po svoje poseben, edina napaka je njihova "slamparija" ampak ko enkrat govoris z ljudmi ki delajo motorje vidis da jih delajo s srcem in motor skriva nekje globoko v sebi duso in ne tko kot pri japonskih strojih ki se mnozicno proizvajajo z bistveno vecjo natancnostjo

Share this post


Link to post
Share on other sites
replica
vsak italjanski motor je po svoje poseben, edina napaka je njihova "slamparija" ampak ko enkrat govoris z ljudmi ki delajo motorje vidis da jih delajo s srcem in motor skriva nekje globoko v sebi duso in ne tko kot pri japonskih strojih ki se mnozicno proizvajajo z bistveno vecjo natancnostjo

zarad tega pa js furam italjana (poleg angleza in, po novem, nemca :rolleyes: )

aja, sej husqvarna se zdej steje pod nemce, ko jih je BMW kupu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tadejz
ce mi bo denar dopuscal (imam ze 1098s in nissan z350 na kredit), bo z novo sezono v garazi nasu plac tudi ducati 848

zakaj 848??? a ni 1098 boljš ??? :naughty:

Je pa res,da je 848 več kot preveč,glede moči...glede navora pa ne vem,lahko bi znalo mal manjkat,tako kot pri 749.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matic doc

Verjetno bo 848 enakih mer kot 1098. A ima kdo od vas, ki je bolj visok (1,90) kake probleme z držo, ker tko na oko zgleda kr majhen (mislim da je manjšhih mer od 999, al se motim).

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Roko na srce, ampak poševnookci me sploh ne fascinirajo več z kako premišljeno strojegradnjo... Pri takem številu majstrov, k se vlačijo tam okrog, bi človek pričakoval bolj dovršene izdelke, pač ne kupujemo vsi motorja za eno sezono... Vedno bolj so kot motocikli "mačjih kuharjev" izpred petnajstih let, le da so v večini primerov še bolj neuporabni, letom razvoja navkljub...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

a pa bojo s tem loh vozil v SS??? :unsure:

drgač je pa hud motorček, zna bit kr fajna žverca za bolj zavite in počasnejše steze :rolleyes: :evilgrin: sam rumena mu ne paše :grrr

aja no pa drugič se loh "anti-ducatisti" oz. anti-italijanarji vzdržite takšnih in podobnih komentarjev ;) kt da mi po vaših rižotarskih temah serjemo s takimi objavami :krneki: :evilgrin:

lp kađiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brdaus
sam rumena mu ne paše :grrr

:angry: Qwa da ne... prou lepa bananabike je :P

OK, komentarjev se pa vzdržim :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matic doc
sam rumena mu ne paše :grrr

Se strinjam, duče mora bit rdeč. (ker vem, da je ta barva najhitrejša :evilgrin: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Uradna predstavitev motocikla bo na EICMA v Milanu novembra meseca.

Seveda je potrebno računati na kakšno majhno presenečenje glede spremembe kakšnega detajla v dizajnu.

-Agregat je razvit na novo,

-sklopka je plavajoča-oljna

- moč 137Hp (če bi bil agregat litrski bi znantno presegal dosežke testastretta evoluzione 1098)

-navor 95Nm

Teža je cca. 3kg manjša od 1098.

Barve:

-tradicionalna ognjeno rdeča

-perla bela (barva okvirja še ni določena)

Komponente so sicer cenejše izvedbe od 1098.

Varianta S ni v planu; trenutno.

Prve (rdeče) variante se bo dala kupiti že sredi decemra, ostale barve v začetku 2008.

Cena s poputom bo nekaj pod 13.000 euro.

Antares

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
137hp :krneki: :evilgrin:

in 13.000 evrov?

al pa nova honda..11.000 al kolk že pa čez 175 hp?

kawasaki..tut tm nekje sam 185 pa še kej hp?

ducati kupjo tisti k ga pač kupjo zarad tega k je ducati..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jskrablin
      Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:   Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.
    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!