Skoči na vsebino

Ducati 848 2008


antares

Priporočene objave

Ducati 848 bi se moral prodajati že z letošnjim letom, vendar je bila premajhna kapaciteta in fleksibilnost proizvodnje, prizadeta zaradi velikega povpraševanja po 1098, kriva, da prodaja štarta s pomladjo 2008; novo sezono torej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kopija 1098 z manj kubikaze....nic posebniga...vsaj za mene ne,ker sem pac ratal anti za italjane

Jim končno teče denar v blagajno.

To je najbolj pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje kaka bo cena! Komu bo ta motor konkurenca? 600 kubičnim al 1000? 848 je lih nekje vmes :)

Saj veš da Ducati nima sploh konkurence ne glede na podatke :naughty:

Bomo vidli kako bo z navorom pri 848 sicer bomo kar 999 vzeli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena bo nekje med 10.000 in 12.000 eur

120 hp na zadnjem kolesu.

klinc, ce se r1 le stezka otrese daytone 675 s 123 konji, bo tudi ducati 848 konkurencen kr litrskim cestakom.

ce mi bo denar dopuscal (imam ze 1098s in nissan z350 na kredit), bo z novo sezono v garazi nasu plac tudi ducati 848

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj nasledni motor po naslednem motorju, sploh s tako cenovno politiko kot jo ima Ducati zdaj, lepo so se uštimal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kopija 1098 z manj kubikaze....nic posebniga...vsaj za mene ne,ker sem pac ratal anti za italjane

vsak italjanski motor je po svoje poseben, edina napaka je njihova "slamparija" ampak ko enkrat govoris z ljudmi ki delajo motorje vidis da jih delajo s srcem in motor skriva nekje globoko v sebi duso in ne tko kot pri japonskih strojih ki se mnozicno proizvajajo z bistveno vecjo natancnostjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak italjanski motor je po svoje poseben, edina napaka je njihova "slamparija" ampak ko enkrat govoris z ljudmi ki delajo motorje vidis da jih delajo s srcem in motor skriva nekje globoko v sebi duso in ne tko kot pri japonskih strojih ki se mnozicno proizvajajo z bistveno vecjo natancnostjo

zarad tega pa js furam italjana (poleg angleza in, po novem, nemca :rolleyes: )

aja, sej husqvarna se zdej steje pod nemce, ko jih je BMW kupu ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mi bo denar dopuscal (imam ze 1098s in nissan z350 na kredit), bo z novo sezono v garazi nasu plac tudi ducati 848

zakaj 848??? a ni 1098 boljš ??? :naughty:

Je pa res,da je 848 več kot preveč,glede moči...glede navora pa ne vem,lahko bi znalo mal manjkat,tako kot pri 749.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bo 848 enakih mer kot 1098. A ima kdo od vas, ki je bolj visok (1,90) kake probleme z držo, ker tko na oko zgleda kr majhen (mislim da je manjšhih mer od 999, al se motim).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roko na srce, ampak poševnookci me sploh ne fascinirajo več z kako premišljeno strojegradnjo... Pri takem številu majstrov, k se vlačijo tam okrog, bi človek pričakoval bolj dovršene izdelke, pač ne kupujemo vsi motorja za eno sezono... Vedno bolj so kot motocikli "mačjih kuharjev" izpred petnajstih let, le da so v večini primerov še bolj neuporabni, letom razvoja navkljub...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pa bojo s tem loh vozil v SS??? :unsure:

drgač je pa hud motorček, zna bit kr fajna žverca za bolj zavite in počasnejše steze :rolleyes: :evilgrin: sam rumena mu ne paše :grrr

aja no pa drugič se loh "anti-ducatisti" oz. anti-italijanarji vzdržite takšnih in podobnih komentarjev ;) kt da mi po vaših rižotarskih temah serjemo s takimi objavami :krneki: :evilgrin:

lp kađiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam rumena mu ne paše :grrr

:angry: Qwa da ne... prou lepa bananabike je :P

OK, komentarjev se pa vzdržim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Uradna predstavitev motocikla bo na EICMA v Milanu novembra meseca.

Seveda je potrebno računati na kakšno majhno presenečenje glede spremembe kakšnega detajla v dizajnu.

-Agregat je razvit na novo,

-sklopka je plavajoča-oljna

- moč 137Hp (če bi bil agregat litrski bi znantno presegal dosežke testastretta evoluzione 1098)

-navor 95Nm

Teža je cca. 3kg manjša od 1098.

Barve:

-tradicionalna ognjeno rdeča

-perla bela (barva okvirja še ni določena)

Komponente so sicer cenejše izvedbe od 1098.

Varianta S ni v planu; trenutno.

Prve (rdeče) variante se bo dala kupiti že sredi decemra, ostale barve v začetku 2008.

Cena s poputom bo nekaj pod 13.000 euro.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

137hp :krneki: :evilgrin:

in 13.000 evrov?

al pa nova honda..11.000 al kolk že pa čez 175 hp?

kawasaki..tut tm nekje sam 185 pa še kej hp?

ducati kupjo tisti k ga pač kupjo zarad tega k je ducati..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!