Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


marko55

Priporočene objave

Tina, tebe razumem in se tud sprašujem zakaj nisi že od nekdaj na naked bike varjanti .)

Kako me razumeš in se sprašuješ, saj me sploh ne poznaš :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tina, tebe razumem in se tud sprašujem zakaj nisi že od nekdaj na naked bike varjanti .)

Kako me razumeš in se sprašuješ, saj me sploh ne poznaš :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjem avstrijskem "REITWAGEN-u" zelo zanimiv test naked-ov: CB1000R, KTM SUPERDUKE in TRIUMPH SPEED TRIPLE. Novo Hondo so primerjali s trenutno najboljsima naked-oma in ce upostevam malce "ZAEvropa" :whistle: usmeritev testnih voznikov, se je Honda zelo spodobno odrezala.

http://www.reitwagen.at/jart/prj3/mmagazin...rve-mode=active

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa nekaj ni jasno - v članku govorijo o 'obogatenem srednjem območju':

Pritisk na gumb za zagon ne sproži nikakršnih presenečenj. 998-kubični agregat, povzet po Fireblade 2007, elegantno zapoje v svojem značilno popolnem tonu. Agregat je dobil nove odmične gredi z nižjim dvigom ventilov, predrugačene sesalne kanale in tako je na račun odvzete moči v zgornjem območju pridobil obogateno srednje območje.

Prožnost agregata se kaže v odličnem odzivu in podajanju moči preko celotnega območja. Pravi cestni športniki boste najbrž takoj občutili, da v višavah kar nekaj manjka. Tisti zadnji šus. Tako sem omejevalnik pri 11.000 vrtljajih moral namenoma pričakati, saj bi nagonsko že prej prestavil. Takoj po 10.000, ko ima največjo moč 125 KM. Največji navor 100 Nm je pri 8.000 vrtljajih in to pošteno občutite.

Če pa pogledamo diagram navora za CBR1000 RR model 2007, pa vidimo, da ima ta 100Nm že pri 7500 vrtljajih, s tem da navor še raste do končnih 108Nm pri 9000 vrtljajih (s serijskim izpuhom).

Kje je torej tisto 'obogateno' srednje območje? :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je torej tisto 'obogateno' srednje območje? :hmm:

D.

na papirju..

podobna zgodba je z B-kingom in Hayabuso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako me razumeš in se sprašuješ, saj me sploh ne poznaš :winkiss:

:lol: Ti mene ne poznaš, jaz pa tebe že dolg, še iz časov srečanja na tromostovju pred Prešernovim spomenikom :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ta Honda CB je popolna, jo je mel bratranc na testu pa sva se šla pelat en krog. :worship: Odličn motor :worship:

Pol pa najboljs da ostali kar nehajo delat motorje, ce je pa CBjka popolna :) Ce ni tako kot z Arielom, k vsak pere se bolj belo od belega ;)

janez

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: Ti mene ne poznaš, jaz pa tebe že dolg, še iz časov srečanja na tromostovju pred Prešernovim spomenikom :winkiss:

"Ima neka tajna veza ..." :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Halo,halo...kje ste vsi lastniki novega CB-ja???

Je še kdo opazil,da mu zadnja luč ne dela...meni namreč ne,na testni hondi iz AS-a tudi ne!!!

Štala!!!

post-17446-1220814289_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, serijska napaka. Vendar mislim, da ni tezava pri luci, temvec nekje na povezavi, kajti mojo so na servisu odmontirali, pogledali kaj bi bilo lahko narobe, narocili novo (garancija) in zdaj cudezno spet deluje. No, vseeno mi jo bodo zamenjali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapo je baje že narejen...tu sem dobil sliko z neke francoske revije...

Škoda,ker ne bo komplet sistema,le slip-on :( ..tudi kar se tiče dizajna mi ni ne vem kaj... :? sem vseeno upal,da se bodo kaj bolj potrudili...klasika...hexagonal...

post-17446-1220881299_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapo je baje že narejen...tu sem dobil sliko z neke francoske revije...

Škoda,ker ne bo komplet sistema,le slip-on :( ..tudi kar se tiče dizajna mi ni ne vem kaj... :? sem vseeno upal,da se bodo kaj bolj potrudili...klasika...hexagonal...

Brezveze!! Ničemu ni podoben! Še original je VELIKO bolj "strupen" po izgledu!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enemu izmed članom "foruma CB1000R" naj bi g. Mihelčič iz Akrapoviča konec avgusta (potem ko se baje pri Akrapoviču zelo dolgo niso odzivali na poizvedbe/emaile "zainteresirane javnosti") poslal spodnje:

"Dear Mr. Flaction,

Due to very high demand for this product we have been changed our development plan and start with development of exhaust system for CB1000R. We should be able to introduce it within few months. Slip on system and optional link pipe will be available.

Kindly follow our web page or contact our importer in your country for further information.

Kind regards,

Uroš Mihelčič

Sales department"

http://www.hondacb1000r.com/mb/viewtopic.p...3a&start=10

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No danes jo je dobu kolega jo na provo pa sem šel naredit kak

kilometer ,ni kaj dosti pisat super motorček razen mal premehka,

no to se pa itak da neštelat.

Aja tud na teji ni gorela zadnja luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

11Matej,kaj si že dobil novo luč???

Jaz jo še vedno čakam,pa me zanima,če je enaka ali so to napako odpravili?? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo dobim v torek...kot so mi dol v Italiji povedali,naj bi bila za enkrat luč popolnoma enaka,tako,da lahko čez 1000 km spet čakamo na enak problem.... a vseeno upam,da ne??? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huda, HUDA fotka! :worship: Se jo da dobiti v kaj večji resoluciji?

Drgač sem se pa zadnjič na hitro zapeljal s tole CB1000R in me je motor zelo presenetil. Jurja je le jurja, navor, moč. Zelo okreten motorčič, pozicija na motorju prav vabi v ovinke. Super all-around. Edino pri estetiki sem mel pomisleke in sicer ko sediš za krmilom motor izgleda, kot bi med nogami mel 125ccm - drobčkan. Ampak, če odmislim to, je moped čisto pravi street fighter. Nice :evilgrin:

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!