Skoči na vsebino

Aprilia 750 SMW Dorsoduro


kasti

Priporočene objave

Mogoče neumno vprašanje, ampak v testih sem bral, da nimam kazalnika količine goriva...ima pa verjetno lučko ki te opozori da si na rezervi????

? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Da malo obudim temo. Ima še kdo ta motorčič na MS? Ali je že kdo našel kak proizvod, ki bi obšel tisto elektronsko nadzorovano loputo? Sicer je še nisem vozil, samo pa že mora bit nekaj na temu :D. Iščem nek supermoto wannabe pa se mi ta Aprilia trenutno še najbolj dopade. Kaj bo čez en teden pa še sam ne vem. Trenutno so trije na a.netu, vendar se mi zdijo cene še kar zasoljene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ima kdo od članov foruma dorsoduro 750? Kako ste zadovoljni? Predvsem me skrbi zanesljivost elektrinike, katere ima ta motor kar veliko.zato me zanimajo vaše izkušnje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moja shiverca si lasti večino istih komponent pa tudi z vodo v igri ni problemov kar se tiče elektrike/elektronike. :) Zasledil sem le, da se nekaterim občasno zatakne stikalo za štarter (pri starejših modelih) - se da komot razdret in malo podmazat. 

Trije programi motorne elektronike za podajanja moči so prav tako zelo uporabni, večino časa prevozim kar na T (touring), R (rain) pride v poštev za kak makadam in če že, tudi v dežju ... Pri programu S (sport) pa je ročica za plin zelo občutljiva in se pozna že najmanjša sprememba, zato kar malce otežuje vožnjo po mestu ... za ležerno vožnjo je T povsem OK. Verjetno bi se pa tudi na S navadil, če bi več vozil s tem programom. 

 

Pogrešam le ABS, vendar je moj letnik '08 in ga še niso imeli. Če boš le imel možnost si nabavi dorsoduro z ABS. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je to? Koliko pa lahko narediš z rezervo?

 

Pri Shiver-ci naredim 200km dokler zasveti lučka - potem ti izpiše koliko km si že prevozil na rezervi - tu naj bi bilo še nekje 50km lufta. Še nisem probal vozit na hlape. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 let pozneje...

Pri bratovi Aprilli-ji Dorsudor se je 2x zgodilo, da med prestavljanjem iz 3 v 4 prestavo agregat ni "potegnil". Kot da bi bil motor v nuli. Ko je spet potisnil v prestavo je šele menjalnik "zagrabil". Ali se je še komu kdaj zgodilo kaj takega? Oziroma če je komu znan ta težava? Je pa nova z 3k prevoženih, letnik 2012.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne na dorsoduro...se mi je pa ze zgodilo da je ostal menjalnik nekje vmes na drugih motorjih. Ponavad takrat ko nisem dost odlocno prestavil. Ni treba bit prevec nezen z menjalnikom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri bratovi Aprilli-ji Dorsudor se je 2x zgodilo, da med prestavljanjem iz 3 v 4 prestavo agregat ni "potegnil". Kot da bi bil motor v nuli. Ko je spet potisnil v prestavo je šele menjalnik "zagrabil". Ali se je še komu kdaj zgodilo kaj takega? Oziroma če je komu znan ta težava? Je pa nova z 3k prevoženih, letnik 2012.

 

To je znana stvar, se dogaja vsem, ostane pa v "leru" med vseemi brzinami, če preveč kak bi se izrazil prestavljaš kot "pička"...ma kdo boljši izraz?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z menjalnikom je treba malo bolj po moško, sploh če prestavljaš brez sklopke. V nasprotnem primeru se hitro zgodi, da te pričaka vmesni ler in ruženje ko zobniki grdo zagrabijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Pozdravljeni lastniki dorsodur do letnika 2010 .zanima me kako ste zadovoli z motorjem kaksne so izkusnje mogoce napake oz.stvari ki moras biti pozoren ob nakupu hvala za mnenja pa ce je med vami kdo zeljen prodaje se tudi lahko javi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Glede na to, da ima pod 70kW, in tist butast količnik 0.19, a je kateri probal to spravt na A2?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Do zdaj z dorso naredil cca. 1000km in lahko recem da je vredu, zavore delujejo fantasticno, motor je odziven zelo sploh v "S" mode voznji, tako da sam raje vozim v "T" ni tako odziven gas ze pri malenkostni spremembi rocice, tam do 140kmh se se lahlo normalno pelje, zvok motorja je zelo dober,  fresco izpuha.  Zadnji amortizer ni plinsko vzmeten, ampak vseeno kr dobro blazi slovenske ceste. Meni je motor dobro vodljiv cez ovinke.  Ko lucka zasvetla, gre v rezervoar kakih 6-7 litrov od skupnih 11l, nivoja pa nekaze. Poraba pri meni je po racunalniku 5.5l/100km. Sklopka in bremze so vse hidravlicne. Nekih slabosti se trenutno nisem zaznal, edino da ma sopotnica vzadaj malo prostora. Za 1x zelo navdušen nad motorjem. Pa se to, prej sem vozil Ktm 640lc4 pa ce primerjam je na aprili dosti bolsa voznja kaj se tice vibracij, pa malo bolj gre. Upam da je teh nekaj podatkov komu prav prislo. Lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

*zadni mortizer je monotube. Je sicer plinski vendar sta olje in plin v isti komori. Bolsi mortizerji pa imajo posebej locen rezervoar za plin, olje in plin pa loci batek ali bleeder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!