Jump to content

Aprilia 750 SMW Dorsoduro


kasti

Recommended Posts

Mogoče neumno vprašanje, ampak v testih sem bral, da nimam kazalnika količine goriva...ima pa verjetno lučko ki te opozori da si na rezervi????

? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Da malo obudim temo. Ima še kdo ta motorčič na MS? Ali je že kdo našel kak proizvod, ki bi obšel tisto elektronsko nadzorovano loputo? Sicer je še nisem vozil, samo pa že mora bit nekaj na temu :D. Iščem nek supermoto wannabe pa se mi ta Aprilia trenutno še najbolj dopade. Kaj bo čez en teden pa še sam ne vem. Trenutno so trije na a.netu, vendar se mi zdijo cene še kar zasoljene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ima kdo od članov foruma dorsoduro 750? Kako ste zadovoljni? Predvsem me skrbi zanesljivost elektrinike, katere ima ta motor kar veliko.zato me zanimajo vaše izkušnje??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moja shiverca si lasti večino istih komponent pa tudi z vodo v igri ni problemov kar se tiče elektrike/elektronike. :) Zasledil sem le, da se nekaterim občasno zatakne stikalo za štarter (pri starejših modelih) - se da komot razdret in malo podmazat. 

Trije programi motorne elektronike za podajanja moči so prav tako zelo uporabni, večino časa prevozim kar na T (touring), R (rain) pride v poštev za kak makadam in če že, tudi v dežju ... Pri programu S (sport) pa je ročica za plin zelo občutljiva in se pozna že najmanjša sprememba, zato kar malce otežuje vožnjo po mestu ... za ležerno vožnjo je T povsem OK. Verjetno bi se pa tudi na S navadil, če bi več vozil s tem programom. 

 

Pogrešam le ABS, vendar je moj letnik '08 in ga še niso imeli. Če boš le imel možnost si nabavi dorsoduro z ABS. 

Link to comment
Share on other sites

In to je to? Koliko pa lahko narediš z rezervo?

 

Pri Shiver-ci naredim 200km dokler zasveti lučka - potem ti izpiše koliko km si že prevozil na rezervi - tu naj bi bilo še nekje 50km lufta. Še nisem probal vozit na hlape. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ve kdo ,če se kakšna prodaja. najraje factory model....poleg tistega kar se najde na avto.net

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Pri bratovi Aprilli-ji Dorsudor se je 2x zgodilo, da med prestavljanjem iz 3 v 4 prestavo agregat ni "potegnil". Kot da bi bil motor v nuli. Ko je spet potisnil v prestavo je šele menjalnik "zagrabil". Ali se je še komu kdaj zgodilo kaj takega? Oziroma če je komu znan ta težava? Je pa nova z 3k prevoženih, letnik 2012.

Link to comment
Share on other sites

Ne na dorsoduro...se mi je pa ze zgodilo da je ostal menjalnik nekje vmes na drugih motorjih. Ponavad takrat ko nisem dost odlocno prestavil. Ni treba bit prevec nezen z menjalnikom..

Link to comment
Share on other sites

Pri bratovi Aprilli-ji Dorsudor se je 2x zgodilo, da med prestavljanjem iz 3 v 4 prestavo agregat ni "potegnil". Kot da bi bil motor v nuli. Ko je spet potisnil v prestavo je šele menjalnik "zagrabil". Ali se je še komu kdaj zgodilo kaj takega? Oziroma če je komu znan ta težava? Je pa nova z 3k prevoženih, letnik 2012.

 

To je znana stvar, se dogaja vsem, ostane pa v "leru" med vseemi brzinami, če preveč kak bi se izrazil prestavljaš kot "pička"...ma kdo boljši izraz?

Link to comment
Share on other sites

Z menjalnikom je treba malo bolj po moško, sploh če prestavljaš brez sklopke. V nasprotnem primeru se hitro zgodi, da te pričaka vmesni ler in ruženje ko zobniki grdo zagrabijo. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Pozdravljeni lastniki dorsodur do letnika 2010 .zanima me kako ste zadovoli z motorjem kaksne so izkusnje mogoce napake oz.stvari ki moras biti pozoren ob nakupu hvala za mnenja pa ce je med vami kdo zeljen prodaje se tudi lahko javi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Glede na to, da ima pod 70kW, in tist butast količnik 0.19, a je kateri probal to spravt na A2?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Do zdaj z dorso naredil cca. 1000km in lahko recem da je vredu, zavore delujejo fantasticno, motor je odziven zelo sploh v "S" mode voznji, tako da sam raje vozim v "T" ni tako odziven gas ze pri malenkostni spremembi rocice, tam do 140kmh se se lahlo normalno pelje, zvok motorja je zelo dober,  fresco izpuha.  Zadnji amortizer ni plinsko vzmeten, ampak vseeno kr dobro blazi slovenske ceste. Meni je motor dobro vodljiv cez ovinke.  Ko lucka zasvetla, gre v rezervoar kakih 6-7 litrov od skupnih 11l, nivoja pa nekaze. Poraba pri meni je po racunalniku 5.5l/100km. Sklopka in bremze so vse hidravlicne. Nekih slabosti se trenutno nisem zaznal, edino da ma sopotnica vzadaj malo prostora. Za 1x zelo navdušen nad motorjem. Pa se to, prej sem vozil Ktm 640lc4 pa ce primerjam je na aprili dosti bolsa voznja kaj se tice vibracij, pa malo bolj gre. Upam da je teh nekaj podatkov komu prav prislo. Lp

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

*zadni mortizer je monotube. Je sicer plinski vendar sta olje in plin v isti komori. Bolsi mortizerji pa imajo posebej locen rezervoar za plin, olje in plin pa loci batek ali bleeder.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!