Skoči na vsebino

Čelade - Value for Money


antares

Priporočene objave

Avstrijski avtomobilisticni, motoristicni in touring club je pred pricetkom letosnje -2008 motoristicne sezone testiral integralne motoristicne celade.

Testirali so deset celad, ki se jih trenutno dobi v redni prodaji v trgovini.

Celade na preizkusu: Schubert R1, Shoei XR-1000, Nolan x-lite 602, Arai Chaser, Nolan N94, Uvex Helix RS 750, HJC HQ1, Lazer Fiber D1, Scorpion Exo 1000, Shark RSR2m.

Poudarek testiranja je lezal na zasciti v primeru nesrece, nivo hrupa, vidljivost, komfort.

Preverili in ocenili so odpornost vizirjev na praske, odpornost na na dez, ucinkovitost prezracevanja in odpornost zunanje graficne obdelave in koncnega zascitnega sloja.

Kot lahko vidite iz imen je cenovni razpon od 280-480 euro (v tujini), kljub temu, da vse celade spadajo v “srednji razred”. Rezultati na testu so si bili nasprotno znatno manj razlikujoci, saj ni posebej izstopala nobena celada; nobena se ni odrezala z najboljso oceno, ampak so si bile vse dokaj blizu.

Zaradi enakomerno solidnih ocen na vseh podrocjih ocenjevanja je z rahlo prednostjo zmagala celada Schubert R1. (glede na ostale izstopa po visokem komfortu in perfektnem blazenju hrupa).

če R1 (ki je nisem še imel v rokah/na glavi) vsaj malenkost podobna zmagovalki testa par let prej čeladi Schuberth S1, je to TOTALNA PODRTIJA.. kvaliteta izdelave, oblazinjenja..podn za to ceno.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bilo zapisano; tako, da ti ne morem povedati.

najdel podatek; SPEQ, vom Discounter Aldi im März für nur 39,99 Euro angeboten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

britanci so štartali poseben program SHARP, v katerem bodo primejalno preverjali varnost vseh čelad, ki se prodajajo na njihovem trgu.

Pričeli so z integralnimi čeladami, prvi rezultati objavljeni spomladi letos.

Do danes se je že nabralo lep kup testiranih čelad.

Nekateri rezultati potrjujejo to, kar sem že bil napisal, da cena in varnost ni eno in isto oziroma sorazmerno.

Najdražja čelada, ki so jo testirali, to je Arai RX7 Corsair, je dobila samo tri točke od petih.

Med čeladami, ki so pobrale pet točk nasprotno najdemo Lazer LZ76, ki stane samo delček prej omenjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ostalo si boste pogledali sami, ker je na ta forum izredno težko prenašati podatke (ne prime nič razen explorer in še s tem so vsake toliko težave).

Program Shark je program Ministrstva za transport Britanske vlade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 zvezdic so prejele:

AGVS4

Bell M1

HJC HQ1

Lazer LZ6

Shark RSR2

samo dve zvezdici:

Arai Condor

porazne TRI zvezdice:

Arai RX-7

Arai Viper GT

Arai Astro

Shoei XR 1000.

Druge (znatno cenejše) čelade so prejele po štiri zvezdice.

Se pravi, da zveneča imena ne opravljavljajo najbolj osnovne funkcije-VARNOSTI. Ampak prodajajo ime in dizajn, ki vaši betici v primeru potrebe ne koristi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omg, Arai ni najbolj oh in spljoh? Ja kaj bodo še ugotovil, da mogoče Dainese ni najvarnejši? :whistle:

Drugače pa antares hvala za tole, končno nekaj malo bolj konkretnega glede kvalitete in varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omg, Arai ni najbolj oh in spljoh?

Oprosti, ampak imaš napčen pristop, oziroma razmišljanje.

Upoštevati moraš vse faktorje. Pri testu so dali absolutne vrednosti, se pravi samo čelada glede na čelado.

V praksi je povsem drugačna situacija; upoštevati moraš relativne vrednosti, saj so v čeladah še glave.

S pravo betico v čeladi pridejo 3 Arai-jeve zvezdice mimogrede na 5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste, ki radi izvejo vse do konca še nekaj rezultatov testov, sicer samo do leta 2007 .

Verjetno kdo najde tudi svoj model čeladice. :headbang:

Sorry, ampak na tem linku je bolj malo za izvedeti do konca; to je ameriški program testiranja s čeladami za njihov trg.

Poleg tega, da je to testiranje popolnoma neprimerljivo z Britanskim, je ta Agencija znana vsem evropejcem po tem, da je najbolj izpopolnjene evropske avtomobile slabše varnostno ocenila kot njihove ameriške škatle, narejene s tehnologijo cenene proizvodnje izpred 20 let.

Še ena zadeva, Britanski test je zasnovan povsem po novih strokovnim standardih in merilih, medtem ko Američani testirajo približno tako, kot to počnejo evropske moto revije zadnjih deset let.

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Pri testu so dali absolutne vrednosti, se pravi samo čelada glede na čelado.

V praksi je povsem drugačna situacija; upoštevati moraš relativne vrednosti, saj so v čeladah še glave.....

Torej je metoda testiranja primerna za birokrate, manj pa za uporabnike......?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je metoda testiranja primerna za birokrate, manj pa za uporabnike......?

Približno tako; trdobučneži s trdoto betice nadoknadijo to, kar manjka čeladi.

(na tem motosvetu jih je kar precej, tako, da si ni treba delati skrbi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno, da bo vse na enem mestu. Nolan je predstavil novo serijo čelad za leto 2008.

Pri modularnih čeladah N103 je Nolan prvi proizvajalec (znamke Nolan, x-lite), ki jepridobil dvojno homologacijo; tako tipa P kot J za isto čelado hkrati.

Do sedaj je modularna čelada N103 imela oznako P, kar je pomenilo, da v kolikor vas je ustavil policaj, ker ste se vozili z dvignjenim prednjim delom, ste odšli naprej od kraja srečanja s precej tanjšo denarnico.

Z dodatno oznako J (jet), pa se boste lahko vozili naokrog z dvignjenim prednjim delom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italijani so se malo preveč pohvalili. Prvi proizvajalec z dvojno homologacijo je bil Shark z modelom Evoline.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

[5*] AGV S-4 Stealth

[5*] Bell M4R

[5*] Buell Turbulent

[5*] Caberg V2R

[5*] Marushin Tiger

[5*] Marushin RS1 Carbon

[4*] Duchinni D801

[4*] Lazer Vertigo

[3*] ROOF Daytona

[3*] VIPER RS 40

[3*] VIPER RS 66

[2*] Schuberth S1 Pro

[1*] KBC Force RR

V oklepaju je število zvezdis, ki jih je na testu dobila čelada (primerjaj z že objavljenim-britanski program Sharp).

3*] HJC CS-12N

[2*] Schuberth R1

[1*] HJC CS-R1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........

V oklepaju je število zvezdic, ki jih je na testu dobila čelada (primerjaj z že objavljenim-britanski program Sharp).

.......

Ne vem, Antares, meni te zvezdice ne pomenijo prav veliko, približno toliko kot predlanski sneg. Marushin ali pa AGV S-4 5 zvezdic, Schubert in HJC pa 2 oz. eno zvezdico?? Ne ga j.... no! Tud drugi rezultati Sharpa, ne le tile, ki si jih navedel so malce čudni, vsi Sharki so bolje ocenjeni od Araik.....ne vem, no, jaz ne verjamem. :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super tema. A lahko kdo bolj natančno opiše MARUSHIN čelade. L.p.

Popravljeno . Popravil Halozan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, Antares, meni te zvezdice ne pomenijo prav veliko, približno toliko kot predlanski sneg. Marushin ali pa AGV S-4 5 zvezdic, Schubert in HJC pa 2 oz. eno zvezdico?? Ne ga j.... no! Tud drugi rezultati Sharpa, ne le tile, ki si jih navedel so malce čudni, vsi Sharki so bolje ocenjeni od Araik.....ne vem, no, jaz ne verjamem. :nono:

Nihče te ne sili, da ne kupiš take čelade, ki bo vzbujala zavist (zaradi cene); vera pa je zako ali tako osebna privat zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, Antares, meni te zvezdice ne pomenijo prav veliko, približno toliko kot predlanski sneg. Marushin ali pa AGV S-4 5 zvezdic, Schubert in HJC pa 2 oz. eno zvezdico?? Ne ga j.... no! Tud drugi rezultati Sharpa, ne le tile, ki si jih navedel so malce čudni, vsi Sharki so bolje ocenjeni od Araik.....ne vem, no, jaz ne verjamem. :nono:

vse skupaj začne imet mal (ne veliko) več smisla , če upoštevaš dejstvo, da primerjanih modelov med seboj v resnici ni za primerjat - Schubertova allrounderska S1 pač ne more bit tekmica semi-tekmovani čeladi marušina. In čeprav ta po večini izdeluje čelade nižjega cenovnega razreda, še ne pomeni, da ne zna naredit vrhunske čelade.

skratka - precej zavajajoči rezultati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse skupaj začne imet mal (ne veliko) več smisla , če upoštevaš dejstvo, da primerjanih modelov med seboj v resnici ni za primerjat - Schubertova allrounderska S1 pač ne more bit tekmica semi-tekmovani čeladi marušina. In čeprav ta po večini izdeluje čelade nižjega cenovnega razreda, še ne pomeni, da ne zna naredit vrhunske čelade.

skratka - precej zavajajoči rezultati.

Se strinjam; ko zadaneš ob asfalt se glava najprej vpraša kakšne vrste je bila čelada (All-round, sport, race, preklopna), nato pa izračuna knjiženje škode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem pršu do zaključka je od kvalitete čelade predvsem odvisno udobje, in trajnost čelade. govorim o relativnem udobju seveda. plačujemo kvaliteto izdelave, ki nam omogoča udobno nošnjo, ne da bi žrtvovali varnost. (oblazinjenje, zračenje, ergonomija. . . ) In ko to opazujem in preizkušam, se mi zdi, da so japonske čelade na enem drugem nivoju od evropskih. (mel sm že arai suomy agv schuberth, x-lite sposodu sm si shoei, kar bo moja naslednja čelada)

še vedno mislim, da je zelo malo odvistno od čelade, če bo motorist živel ali umrl. kadar pride do tega, da je čelada premalu zavarovala glavo, je ponavadi že zelo zelo hudo.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s Cartmanom, namreč sam sem lastnik Nolanove čelade 5 let, imel sem pa tudi (lansko sezono) 9 let staro araiko rx7 in je bila v primerjavi z Nolanom še kot nova, medtem ko se Nolanki precej poznajo leta, da ne govorim o udobju. Sedaj sem kupil Shoei, ker sem ugotovil, da mi nekako bolje stoji na glavi kot Arai, o rezultatih nošenja pa bom še poročal.... .)

Vsak pa naj si kupi kar pač želi, samo mislim, da je čelada zadnja stvar, pri kateri se kaj prišpara.....

Vsakomur svoje B) Pa dobro nosite, karkoli že kupite B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

model je padel s kolesom, ko je peljal psa na sprehod.

ja, nesreča nikoli ne počiva. ampak res...

http://forums.mtbr.c...ad.php?t=111566

po ogledu tegale me ne vidite več brez čelade... četudi peljem motor samo 180m kolikor imam od trenutnega doma pa do garaže pri starših...

če je že bilo pa naj administratorji/moderatorji zbrišejo...

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelada na glavo, pa amen. Sem se že zalotil, da dajem čelado na glavo, ko iz dvorišča parkiram motor v garažo... Pa je tja samo deset metrov. To ti mora priti v kri, pa konec. Ne razumem pa tipov, ki že par sto metrov, preden ustavijo, dajejo čelado z glave in na komolec :wacko: :wacko: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!