Skoči na vsebino

Čelade - Value for Money


antares

Priporočene objave

Rad bi si nabavil preklopno čelado pa bi malo za primerjavo rad slišal Vaša mnenja in argumente za in proti.

Naprimer zakaj je boljša preklopna od klasične in obratno; ali pa primerjava kake čoper varjante (ala varjanta vojaške iz 2. Svetovne vojne :-) )al pa skuter varjanta ki ima tak velik vizir za čez cel obraz...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene kot "očalanosilca" je preklopna čelada idealna. In kot potovalni voznik je fajn ko si lahko "odprem" gobec in zadiham sveži zrak.

Imam pa nolanko N 103 - je pa precej glasna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo povej kak motor voziš, to je najpomembnejši faktor pri nabavi.

PS: dosti tistih čoperskih tamalih (brain-cap) ni homologiranih zato niso veljavne. če se policaj spozna na te zadeve dobiš kazen, o varnosti takih čelad pa rajše sploh nebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa imaš temo o čeladah, kjer notri vse piše.

Predvidevam, da bo ta tema kmalu zaklenjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo povej kak motor voziš, to je najpomembnejši faktor pri nabavi.

PS: dosti tistih čoperskih tamalih (brain-cap) ni homologiranih zato niso veljavne. če se policaj spozna na te zadeve dobiš kazen, o varnosti takih čelad pa rajše sploh nebi.

Motor je Honda Deauville. Ni ne vem kaj, ampak za mene nebeški strojček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa imaš temo o čeladah, kjer notri vse piše.

Predvidevam, da bo ta tema kmalu zaklenjena.

Res je vendar so teme tak posmetene, da sploh ne vem kaj sem bral.

Najbol mi je bila v pomoc tema Čelade A-Ž, vendar se odgovori ponavljajo v nedogled.

temo sem odprl predvsem zato ker iščem mnenja uporabnikov in ne pihanje na dušo prodajalcev.

( drugače pa je to gradivo za mlajšega brata, ki je delal seminarsko v šoli in se je nad motorizmom tako navdušil da hoče vedet še več).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekajkrat že povedano, da vsaka glava ne paše v vsako čelado. Jaz imam preklopno N90 in sem čisto zadovoljen. Super ko je vroče da se odpre cel obraz, dobro gredo korekcijska očala v njo, ima sončni vizir, n-com in to je to.Kar se hrupa tiče , se pač vozim z motorjem in nekaj mora ropotat in pihat. Naslednja, vprašanje kaj bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno ne dam preklopne celade na glavo, razen v najhujsi stiski. videl kako je kolegu pri padcu odtrgalo preklopni del (pa ni bila "neka no name" celada za 200 ojrof). zmerna hitrost in najbrz je s celado nekje zahaklal.

na sreco ima se vedno originalni obraz.

in da, nosim ocala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno ne dam preklopne celade na glavo, razen v najhujsi stiski. videl kako je kolegu pri padcu odtrgalo preklopni del (pa ni bila "neka no name" celada za 200 ojrof). zmerna hitrost in najbrz je s celado nekje zahaklal.

Maš mogoče kako fotko?

Sam imam Schubertovo C3 (poleg R1 in S1), boljša polovica ima Nolanko ... doslej sem mislil, da so OK, je pa logiš po drugi strani, da imajo take čelade šibko točko pri pregibnem elementu :/

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je vendar so teme tak posmetene, da sploh ne vem kaj sem bral.

Najbol mi je bila v pomoc tema Čelade A-Ž, vendar se odgovori ponavljajo v nedogled.

temo sem odprl predvsem zato ker iščem mnenja uporabnikov in ne pihanje na dušo prodajalcev.

( drugače pa je to gradivo za mlajšega brata, ki je delal seminarsko v šoli in se je nad motorizmom tako navdušil da hoče vedet še več).

Nekaj moraš vedeti: če tvoj motor nima vetrne zaščite bo preklopna neusmiljeno glasna. Vozim touring motor in sem z N103 zadovoljen, pa tudi servis v Compaco je zelo dober. Če se ne motim so preklopne Nolanke edine homologirane tako, da jo lahko uporabljaš tudi z odprtim predbradnim delom, kar se izkaže kje v mestu v vročini pri počasni vožnji. Še vedno pa velja pravilo, da jo moraš najprej poveznit na betico in se po možnosti z njo peljat (Compaco ti omogoči tudi to) :worship: . Pa želim ti, da ti jo ne bi bilo treba testirat na asvaltu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi si nabavil preklopno čelado pa bi malo za primerjavo rad slišal Vaša mnenja in argumente za in proti.

Naprimer zakaj je boljša preklopna od klasične in obratno; ali pa primerjava kake čoper varjante (ala varjanta vojaške iz 2. Svetovne vojne :-) )al pa skuter varjanta ki ima tak velik vizir za čez cel obraz...

Če misliš vzet Nolan N103, raje malo počakaj, v prihodu je popolnoma prenovljen model te čelade, ki je dosti bolši glede hrupa-šuma znotraj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi si nabavil preklopno čelado pa bi malo za primerjavo rad slišal Vaša mnenja in argumente za in proti.

Naprimer zakaj je boljša preklopna od klasične in obratno; ali pa primerjava kake čoper varjante (ala varjanta vojaške iz 2. Svetovne vojne :-) )al pa skuter varjanta ki ima tak velik vizir za čez cel obraz...

Če se boš odločil za preklopno,kar ti zeloooo priporočam vzemi Schubertko res da je malo dražja od ostalih preklopnih čelad je za toliko boljša.Sicer pa je to tvoja odločitev in bi ti predvsem svetoval,da čelado sam sprobaš na svojem motorju.Jaz imam vedno malo večjo šipco in vozim brez pripomb že tretjo in četrta bo spet Schubertka !!! :whistle:

Še par dobrih lastnosti;notranji temni vizir,ki ga med vožnjo po želji spustiš ali pred tunelom vdigneš,vgrajen pinlok(se sploh nerosi),zelo vredu vožnja po dežju,nerosi ne spušča vode sprobana na 17-najstih kolesarskih dirkah po Slovenuji,preklopna je zelo praktična za zapenjat,na semaforju jo poleti dvigneš in jo ko spelješ lahko z eno roko zapreš,vredu in enostavna nastavitev zračenja med vožnjo(zgoraj,spodaj in vizir z obeh strani),dober servis,dobiš vse rezervne dele,notranji štov je snemljiv in ga lahko pereš,praktična kdor nosi očala(tudi sončna)itd.!

Slaba stran: cena(400€++) in če nimaš nič veterne zaščite je malo glasna ampak od VSEH preklopnih najtišja. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš vzet Nolan N103, raje malo počakaj, v prihodu je popolnoma prenovljen model te čelade, ki je dosti bolši glede hrupa-šuma znotraj.

LP

Pred nekaj dvemi tedni sem poizkusil N103, res je glasna, veliko glasnejša od moje Caberg. Drugače je pa dobra in mi je všeč. Ali se že ve, kdaj pride nova? :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred nekaj dvemi tedni sem poizkusil N103, res je glasna, veliko glasnejša od moje Caberg. Drugače je pa dobra in mi je všeč. Ali se že ve, kdaj pride nova? :closedeyes:

N104 pride v 2012(compacopress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej preklopna da ali ne? Kaj pa pravite na skuter varjanto, kjer je vizir čez cel obraz?

Jaz sprašujem glede nakupa, brat pa za šolo...

Durugače pa ma bratec projekt kao možnost robotizacije odpiranja preklopne čelade al nekaj takeag. S tem da bi vodila za dvig delovala na boku kot dodatna opora pri trdnosti čelade al nekaj takega.

Jaz ga pa zajebavam naj mi še zobno ščetko notr zmontira da si bom kr po poti čakane pral :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred nekaj dvemi tedni sem poizkusil N103, res je glasna, veliko glasnejša od moje Caberg. Drugače je pa dobra in mi je všeč. Ali se že ve, kdaj pride nova? :closedeyes:

N104 pride v 2012(compacopress)

Saj to niti ni taka skrivnost :whistle:http://www.n104.it/

Jo bo pa treba testirat da bomo "videli" razliko od n103.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi si nabavil preklopno čelado pa bi malo za primerjavo rad slišal Vaša mnenja in argumente za in proti.

Naprimer zakaj je boljša preklopna od klasične in obratno; ali pa primerjava kake čoper varjante (ala varjanta vojaške iz 2. Svetovne vojne :-) )al pa skuter varjanta ki ima tak velik vizir za čez cel obraz...

Če se odločiš za preklopn potem za Schubertko,res da je malo drajžja je pa v vseh segmentih odlična čelada in najmanj glasnana od ostalih preklopnih čelad !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je Honda Deauville. Ni ne vem kaj, ampak za mene nebeški strojček

Tudi sam vozim Hondo Deauville s preklopno ćelado Nolan. Mislim, da je Nolan 90 in sem zelo zadovoljen z njo. Pri taki vetrni zaščiti, kot jo ima Dauville, posebno model od 2005 naprej, hrupnost čelade sploh ni vprašljiva.

Seveda pa ima vsaka čelada svoje prednosti in slabosti. Meni je všeč, ker jo tudi lažje nataknem na glavo in snamem, pa na meji je ni treba dol dajat, da pokažeš svoje obličje.

Popravljeno . Popravil Vodnar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš Deauvillko, ne sanjaj o kakšni staronemški čeladi, no. Ta je samo za pozerje, varnosti nima nobene. Torej odpade. Tudi jet čelade odpiši. Ne izgledajo na pravem motorju (tu chopperisti jih vedno manj nosijo). Torej ostaneta preklopna in integralna čelada. Jaz imam preklopno N100, res je malo glasnejša od integralke, je pa super za poleti. Pa na meji samo odpreš podbradni del, ali pa na pumpi. Zapelji se enkrat v Velenje, poskusi preklopno in zaprto. Boš videl razliko, če je glasnejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preklopna čelada mi je bolj všeč, kakor integralna iz dveh razlogov. Čik lahko pokadiš do konca, preden se že ves pripravljen odpelješ in lažje uporabljaš sončna očala (ali pa korekcijska). Jet (skuter, kot praviš) čelade prav tako zadostujejo zakonu (ki ga imamo zato, da nas varuje :wallbash: ), vendar je v primeru, da se moraš zares nujno metat po tleh resnično neprijazna do čeljusti.

Prepričan sem, da bo znanost o čeladah dosegla najvišji nivo, ko ga bodo dušebrižniki definirali za voznike kabrioletov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam uporabljam Nolan N 103 o kateri sem na različnih forumih prebral ogromno kritik na račun hrupnosti. Ko sem kupoval čelado sem med drugim testiral tudi Schubert C3,ki je po svojih lastnostih nekaj boljša od konkurence v razredu preklopnih čelad. Vseeno pa se mi zdi da je glede na svojo ceno precenjena oz. ni toliko boljša od ostalih kolikor je dražja. Na Hondi Deauville ki jo vozim, pa zaradi dobre protivetrne zaščite motorja hrupnost čelade ni bistveno večja kot pri ostalih preklopnih čeladah, ki pa so že v osnovi malo glasnejše od integralnih.

Seveda pa je izbira prave čelade povsem odvisna od vsakega posebej. Meni N 90 nikakor ni sedela na glavi tako kot recimo N 103 ali Schubert, nekdo drug pa jo bo lahko zlahka nosil, zato si je pred nakupom res potrebno vzeti čas in preizkusiti več modelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker že govorite o hrupnosti N103 me zanima, ali to mislite z vložki ali brez. Sam imam to čelado. Nekaj časa sem vozil bez "ušesnih vložkov" (pridejo zraven čelade) in je bilo res hrupno. Sedaj, ko sem jih dal noter je razlika v hrupnosti kar precajšna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz neke razlike z vložki ali brez praktično ne opazim. Dejstvo je, da če hočeš met malo miru z N103, si moraš v uhlje potisnit kakšne čepke. In takrat je mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!