Jump to content

Čelade - Value for Money


antares

Recommended Posts

vseeno boljše kot morda z top opremo in nevemkako predelavo motocikla, ki je navsezdanje le korejec :lol1: ...kot da bi kravo učil hodit po modni pisti :D

v USA pejt pa začni težit zakaj una jajca predelujejo pa rihtajo pa pucajo k se lahk pol sam naravnost pelješ..

se opravičijem ker sem :topic:

mimgrede..a je kdo pomislu k kupuje čelado pa obleko..pa ko pride domov pa da še podkapo gor pa želvo..pa je naenkrat nekaj tesno?

Edited by biker77
Link to comment
Share on other sites

Glede snemljivih notranjih oblog bi dodal, da jih ni potrebno vzeti za nepogrešljive in merilo pri nakupu nove čelade. V resnici je ta zadeva, vsaj trenutno, bolj marketing poteza kot neka res velika prednost.

Po pranju takih snemljivih notranjih oblog je po zaključku vse procedure najbolj umestno bentenje nad čelado in tistim, ki si je zadevo snemljivosti izmislil.

Občutek, da so se navzlic vsej skrbi deli po pranju spremenili je odmev tega, da po sestavljanju čelada ni več takšna kot prej. Preprosto se obloge ne več tako prilegajo oziroma stojijo. Večkrat kot tako vzdrževanje ponovite bolj vas spremembe motijo, tako, da postane na koncu zadeva že precej iritantna, ker postane človek pozoren še na malenkosti, ki bi jih drugače verjetno spregledal.

Poleg tega je potrebno dodati, da bolj kot dele perete, bolj se obrabijo, tako, da je po nekaj pranjih razlika očitna.

S temle pa se glih ne morem strinjat. Ti lahko pokažem notranjost, ki je bila vsaj 10x že oprana v pralnem stroju. Seveda pa moraš prat na temperaturi katera piše na oblogi. Gre pa za notranjost Nolanove čelade, katero lahko snameš ven.

Link to comment
Share on other sites

Sem neki cajta delal v trgovini z opremo za motorje in to se me naucili:

celada more ob nakupu malo stiskat,saj po cirka 1 tednu uporabe dobi obliko od glave,

edinole kar ore bit cimvec udobno je na celu,ker tam material zelo malo popusti,medtem ko na licih material se prilagodi kar hitro.

Recimo ce si probas celado in ko si jo snames dol imas na celu rdeco crto,pomeni da jti je premajhna.

ce pa ti plese in ti je kar udobna,po enem tednu se ti bo kar sama snemala.

Odvisno je malo od glave do glave in od celade do celade...

nekaterim Shoei zdi top spica,drugim pa pade kot loncek.

Nekatere firma nudijo moznost,da se celado narihtamo tako da zamenjamo notranje licnice z drugimi razlicnih debelosti,tako da dosezemo idealen komfort.

Glede pranja notranjosti celade:

jaz svetujem uporabo "haube" iz bombaza ali svile,tako da ko je ta umazaan se jo da kar prat in mir besed.

Pri motokrosu je sicer razlicno,ker po izkusnji se dosti vec spotis in umazes ze po eni turi (ce se npr. blokiras po kasni grapi in porabis 1 uro da se zvelces vn,bos gotovo bolj poten kot po enodnemvnem furanju po vetricu sz cestnim lepotcem...)

Link to comment
Share on other sites

Pri motokrosu je sicer razlicno,ker po izkusnji se dosti vec spotis in umazes ze po eni turi (ce se npr. blokiras po kasni grapi in porabis 1 uro da se zvelces vn,bos gotovo bolj poten kot po enodnemvnem furanju po vetricu sz cestnim lepotcem...)

Tudi pri preganjanju po stezi se konkretno spotiš - še posebej na kaki majhni in tehnični (npr. Novi Marof). Tako da je odstranljiva in pralna notranjost zelo zaželena - pravzaprav je to bil edini razlog, da sem letos kupil novo čelado (no, pa tista malenkost od 100000+ km, ki sem jih prevozil s prejšnjo).

D.

Link to comment
Share on other sites

vseeno boljše kot morda z top opremo in nevemkako predelavo motocikla, ki je navsezdanje le korejec :lol1: ...kot da bi kravo učil hodit po modni pisti :D

veš kaj pubec... ko se boš ti znal pelat s svojim oh in sploh mopedom, kot se DEX s svojimi "korejskimi jajci", pol se javi... pa to ne pomeni nažiganja po MB.. predvsem pa poskusi preživet.. ker če si na mopedu tak pameten kot si tu... nečeš dugo....... :closedeyes:

MHO :winkiss:

Link to comment
Share on other sites

veš kaj pubec... ko se boš ti znal pelat s svojim oh in sploh mopedom, kot se DEX s svojimi "korejskimi jajci", pol se javi... pa to ne pomeni nažiganja po MB.. predvsem pa poskusi preživet.. ker če si na mopedu tak pameten kot si tu... nečeš dugo....... :closedeyes:

MHO :winkiss:

veš kaj ti pubec, prvo kot prvo ti mene ne poznaš osebno in ne govori nekaj napamet, kot drugo pa se ne spuščaj na osebni nivo, ker govora je o kvaliteti posameznih izdelkov in ne kak je kdo dober motorist, in kak dobro vozi itd...jaz nisem nič rekel čez dexa oz govoril o njem, nevem zakaj si ti napadel mene??? govora je samo o kvaliteti določenih stvari/ v mojem prejšnjem postu o motorju, zato mislim da si malo brcnil v temo s temle postom...sploh pa se vzdrži komentarjov o raznem preživetju in podobno

Edited by _Nejko_
Link to comment
Share on other sites

Antares, in kakšna čelada je po tvoje nekje proti vrhu v varnosti, pa da ni preplačana?

Če mene prašaš X-Lite 801RR,Nolan N94...poleg dobrih lastnosti čelade imaš pri nas še super servis oz. uvoznika, ki se usaki stranki maximalno posveti in rad odgovori na vsako vprašanje (vem iz osebnih izkušenj) - g.Boris Kompare :worship:

Edited by Roky
Link to comment
Share on other sites

S temle pa se glih ne morem strinjat. Ti lahko pokažem notranjost, ki je bila vsaj 10x že oprana v pralnem stroju. Seveda pa moraš prat na temperaturi katera piše na oblogi. Gre pa za notranjost Nolanove čelade, katero lahko snameš ven.

Najprej glede pralnega stroja; pralni stroj je zadnji kraj kamor spadajo snemljive notranje obloge čelade.

Vsaka dobra specializirana trgovina z moto opremo v tujini, zastopnik proizvajalca ali služba za pomoč strankam tovarne, bo svetovala ročno pranje z npr. nevtralnim milom.

Notranje obloge je potrebno nazaj sestaviti v čeladi, kjer se morajo na svoje predvideno mesto natančno in tesno prilegati, zato dvomim, da obloge hrepenijo po gnetenju, prepogibanju, pasiranju in premetavanju v bobnu pralnega stroja, medtem ko so vse prepojene z vodo in agresivnim detergentom za pranje perila.

Nolan je imel v letošnjem programu samo dve integralni čeladi s snemljivimi oblogami, to je N84 in N62. Čeladi, ki sta po ceniku 130 oziroma 214 euro, pa ne moreta imeti niti materialov niti izdelave, ki bi naravnost ljubile pranje.

Marja, mislim, da bi moral zaznati razliko, če boš šel v trgovino in si dal na glavo isti nov model, takoj zatem pa še lastno preprano čelado, ki bi jo gotovo ceneje odnesla v pomivalnem stroju.

Link to comment
Share on other sites

Nedvomno snemljiva notranjost poenostavi in olajša vzdrževanje, ter ga naredi dosti manj zamudnega, kot je fiksna notranja obloga.

Tako Shoei kot precej zagretih športnih motoristov pri integralkah prisega na kompaktno in celovito notranjost (torej brez odstranljivih delov) že brez razprave o ponovnem sestavljanju več ali manj spremenjenih delov po pranju, kar po mnenju mnogih čelado prekmalu razkvasi in razgunca.

Mislim, da bi si glede na visoko kakovost in izbranost materialov oblog ter skrbnost izdelave notranjosti Shoei lahko snemljivost delov privoščil znatno prej kot (skoraj) vsa ostala konkurenca, ki nasprotno od njega veselo oglašuje snemljivo in pralno notranjost. Shoei v nasprotju s trendom v bistvu vztraja pri fiksni notranjosti, prednjačili so nasprotno ponudniki cenenih čelad.

To, da se pod čelado nosi sotocasco (bombažni ali svilen) pa je, vsaj upam, samoumevno.

Antares

Link to comment
Share on other sites

Antares, pri naštevanju si pozabil na Uvex, ki imajo v ponudbi par zelo kvalitetnih čelad iz termoplastov (kvaliteta primerljiva z Nolanom) in tudi nekaj zanimivih modelov iz kompozitov, zelo lahki in z malo školjko. Pa še pretirano drage niso.

V ostalih stvareh se popolnoma strinjam s tabo, bi pa še nekaj dodal.

Pri varnosti čelade ni toliko pomembna sama školjka kot pa notranji stiroporni vložek, ki blaži same udarce. Ta stiroporni vložek deluje kot nekakšna mečkalna cona, ki absorbira energijo, nastalo pri udarcu. Sam vložek se pri tem seveda deformira, zato tudi ni pametno uporabljati čelade, ki je že bila enkrat bolj konkretno na tleh, pa čeprav sama školjka ni poškodovana.

Sicer je pa največja razlika med termoplasti in kompoziti življenska doba oz. občutljivost na UV žarke (termoplasti so zelo občutljivi na UV žarke, ki zelo pospešeno starajo material) in v teži školjke (čelade iz kompozitov so načeloma lažje). Ni pa neke ogromne razlike v sami varnosti čelade.

Link to comment
Share on other sites

Antares, in kakšna čelada je po tvoje nekje proti vrhu v varnosti, pa da ni preplačana?

Proti vrhu; razlike so bolj zaradi imena proizvajalca ali tržne politike in dodelanosti; če čelada stane pol manj je lahko varnostno enakovredna, ni pa vse drugo tako dodelano.

Najbolj pomembno je, da probaš katere ti prilegajo na glavo, iz seznama pa delaš izbor.

Link to comment
Share on other sites

Najprej glede pralnega stroja; pralni stroj je zadnji kraj kamor spadajo snemljive notranje obloge čelade.

Vsaka dobra specializirana trgovina z moto opremo v tujini, zastopnik proizvajalca ali služba za pomoč strankam tovarne, bo svetovala ročno pranje z npr. nevtralnim milom.

Notranje obloge je potrebno nazaj sestaviti v čeladi, kjer se morajo na svoje predvideno mesto natančno in tesno prilegati, zato dvomim, da obloge hrepenijo po gnetenju, prepogibanju, pasiranju in premetavanju v bobnu pralnega stroja, medtem ko so vse prepojene z vodo in agresivnim detergentom za pranje perila.

Nolan je imel v letošnjem programu samo dve integralni čeladi s snemljivimi oblogami, to je N84 in N62. Čeladi, ki sta po ceniku 130 oziroma 214 euro, pa ne moreta imeti niti materialov niti izdelave, ki bi naravnost ljubile pranje.

Marja, mislim, da bi moral zaznati razliko, če boš šel v trgovino in si dal na glavo isti nov model, takoj zatem pa še lastno preprano čelado, ki bi jo gotovo ceneje odnesla v pomivalnem stroju.

Sploh pa imam N 102, ki je po ceniku okol 300€, kupljeno lansko leto in pa staro N 100. Obloga se tesno prilega brez skrbi, ko je pa dovolj sprana se pa kupi nova in je.

Link to comment
Share on other sites

Sploh pa imam N 102, ki je po ceniku okol 300€, kupljeno lansko leto in pa staro N 100. Obloga se tesno prilega brez skrbi, ko je pa dovolj sprana se pa kupi nova in je.

Nolan N 102/103/100 je preklopna čelada. Jaz sem govoril o športnih integralkah. Glede na vse razlike jih je nemogoče tlačiti v isti koš.

Mimogrede; na etiketi na pasu čelade, kakšna je sploh oznaka P ali J ?

Antares

Link to comment
Share on other sites

nalaga pa mu odgovornost zaradi neznanja ali slabe informiranosti stranke. Ko si boš šel prebrati bistvena člena ju prekopiraj še sem.

V kolikem času-meseci lahko stranka uveljavi svoje?

njegov šef pa mu nalaha prodaj al pa letiš. zdej, za koga se bo odloču? e, zate se nebo. Moj kolega je đšu sam kupit svojo prvo čelado, je prnesu domow XXL!!!!, in utemeljitev? mi je udobna! o Yes! durg dan sva jo šla zamenjat, vsaj težili niso. Pravilna velikost je bla M.

Teoretično lahko stranka blago zamenja v 8ih dneh, če ni uporabljeno. če v čeladi prodajalec najde las, mu je ni treba menjati.

Link to comment
Share on other sites

njegov šef pa mu nalaha prodaj al pa letiš. zdej, za koga se bo odloču? e, zate se nebo. Moj kolega je đšu sam kupit svojo prvo čelado, je prnesu domow XXL!!!!, in utemeljitev? mi je udobna! o Yes! durg dan sva jo šla zamenjat, vsaj težili niso. Pravilna velikost je bla M.

Teoretično lahko stranka blago zamenja v 8ih dneh, če ni uporabljeno. če v čeladi prodajalec najde las, mu je ni treba menjati.

... resen trgovec se ne gre take politke, vsaj ne na dolgi rok ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Avstrijski avtomobilisticni, motoristicni in touring club je pred pricetkom letosnje -2008 motoristicne sezone testiral integralne motoristicne celade.

Testirali so deset celad, ki se jih trenutno dobi v redni prodaji v trgovini.

Celade na preizkusu: Schubert R1, Shoei XR-1000, Nolan x-lite 602, Arai Chaser, Nolan N94, Uvex Helix RS 750, HJC HQ1, Lazer Fiber D1, Scorpion Exo 1000, Shark RSR2m.

Poudarek testiranja je lezal na zasciti v primeru nesrece, nivo hrupa, vidljivost, komfort.

Preverili in ocenili so odpornost vizirjev na praske, odpornost na na dez, ucinkovitost prezracevanja in odpornost zunanje graficne obdelave in koncnega zascitnega sloja.

Kot lahko vidite iz imen je cenovni razpon od 280-480 euro (v tujini), kljub temu, da vse celade spadajo v “srednji razred”. Rezultati na testu so si bili nasprotno znatno manj razlikujoci, saj ni posebej izstopala nobena celada; nobena se ni odrezala z najboljso oceno, ampak so si bile vse dokaj blizu.

Zaradi enakomerno solidnih ocen na vseh podrocjih ocenjevanja je z rahlo prednostjo zmagala celada Schubert R1. (glede na ostale izstopa po visokem komfortu in perfektnem blazenju hrupa).

Na drugem mestu skupne ocene: Uvex Helix RS 750; zelo lahka z zelo dobrim blazenjem udarca.

X lite 602 ; kompaktna celada z dobro zvocno izolacijo in zelo dobrim blazenjem udarca.

Shoei Xr 1000; klasicna lahka celada, ki je enostavna za vsakodnevno rokovanje.

Arai chaser; klasicna udobna celada, ki je kljub manjsim pomanjkljivostim primerna za vsakodnevno uporabo.

HJC HQ 1; lahka, varna, vendar zelo glasna.

Lazer Fiber; udobna celada z manjsimi pomanjkljivostmi.

Nolan N94; kompaktna vendar zelo glasna celada z zelo dobro obdelavo.

Scorpion; precej tezka vendar z bogato opremo.

Shark; ta celada je za razliko od prejsnjih, ki so vse zelo priporocljive samo priporocljiva v skupni oceni; je udobna vendar ima precej manjsih pomanjkljivosti.

Schubert; 1.5kg teze. Cena 420 euro (avstrija).

Blazenje udarca ocena 2

Test strganja z glave ocena 1

Ocena teze 2.9

Odposrnost vizirja na udarec 1.2, na praske 1, polje vidljivosti 2

Aerodinamicnost 1.7, hrup 1.4, zaznavanje hrupa okolice 2.5

Rokovanje celade 1.7, zapenjanje 2.2, rocnost vizirja 2.4.

Uvex; teza 1.06kg, cena 500euro

Blazenje udarca ocena 1.7

Test strganja z glave ocena 1.3

Ocena teze 0.9

Odpornost vizirja na udarec 2.1, na praske 1.4, polje vidljivosti 1.8

Aerodinamicnost 2.1, hrup 3.1, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 2.8, zapenjanje 2.3, rocnost vizirja 2.1.

X lite 602 teza 1.4kg, cena 300 euro.

Blazenje udarca ocena 1.9

Test strganja z glave ocena 1.3

Ocena teze 2.4

Odpornost vizirja na udarec 1.0, na praske 2.7, polje vidljivosti 1.5

Aerodinamicnost 2.1, hrup 3.1, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 2.7, zapenjanje 2.0, rocnost vizirja 2.4.

Shoei XR-1000 1.35kg, cena 410 euro

Blazenje udarca ocena 1.9

Test strganja z glave ocena 2.0

Ocena teze 2.1

Odpornost vizirja na udarec 2.0, na praske 3.0, polje vidljivosti 2.5

Aerodinamicnost 2.0, hrup 3.7, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 1.7, zapenjanje 2.0, rocnost vizirja 2.0.

Arai Chaser 1.46kg, cena 500 euro

Blazenje udarca ocena 2.6

Test strganja z glave ocena 1.5

Ocena teze 2.7

Odpornost vizirja na udarec 1.0, na praske 2.0, polje vidljivosti 2.8

Aerodinamicnost 2.2, hrup 2.9, zaznavanje hrupa okolice 2.0

Rokovanje celade 2.5, zapenjanje 2.2, rocnost vizirja 3.2.

HJC Q1 teza 1.33kg, cena 400 euro

Blazenje udarca ocena 2.0

Test strganja z glave ocena 1.8

Ocena teze 2.1

Odpornost vizirja na udarec 2.5, na praske 1.1, polje vidljivosti 2.3

Aerodinamicnost 1.8, hrup 3.7, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 2.7, zapenjanje 2.2, rocnost vizirja 2.1.

Lazer fiber teza 1.49kg, cena 380 euro

Blazenje udarca ocena 2.4

Test strganja z glave ocena 1.1

Ocena teze 2.8

Odpornost vizirja na udarec 1.0, na praske 4.5, polje vidljivosti 2.5

Aerodinamicnost 2.8, hrup 3.1, zaznavanje hrupa okolice 2.0

Rokovanje celade 2.4, zapenjanje 1.8, rocnost vizirja 2.0.

Nolan N94 teza 1.41kg, cena 480 euro

Blazenje udarca ocena 2.3

Test strganja z glave ocena 1.3

Ocena teze 2.4

Odpornost vizirja na udarec 1.0, na praske 1.9, polje vidljivosti 2.3

Aerodinamicnost 2.7, hrup 3.7, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 2.9, zapenjanje 2.2, rocnost vizirja 2.4.

Scorpion EXO teza 1.65kg, cena 300 euro

Blazenje udarca ocena 2.0

Test strganja z glave ocena 2.0

Ocena teze 3.5

Odpornost vizirja na udarec 1.6, na praske 5.5, polje vidljivosti 2.5

Aerodinamicnost 2.1, hrup 2.9, zaznavanje hrupa okolice 2.5

Rokovanje celade 2.3, zapenjanje 1.7, rocnost vizirja 2.1.

Shark teza 1.49kg, cena 460 euro

Blazenje udarca ocena 2.6

Test strganja z glave ocena 1.5

Ocena teze 2.8

Odpornost vizirja na udarec 2.6, na praske 5.5, polje vidljivosti 2.3

Aerodinamicnost 3.0, hrup 3.3, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 2.1, zapenjanje 2.0, rocnost vizirja 3.3.

Za referenco so vzeli se eno poceni celado s police (nima znamke).

Blazenje udarca ocena 2.8

Test strganja z glave ocena 2.0

Ocena teze 2.8

Odpornost vizirja na udarec 4.9, na praske 5.5, polje vidljivosti 2.5

Aerodinamicnost 2.1, hrup 3.1, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 3.7, zapenjanje 2.4, rocnost vizirja 2.7.

Kot vidite so najvecje razlike ravno pri odpornosti vizirja.

Link to comment
Share on other sites

Za referenco so vzeli se eno poceni celado s police (nima znamke).

Blazenje udarca ocena 2.8

Test strganja z glave ocena 2.0

Ocena teze 2.8

Odpornost vizirja na udarec 4.9, na praske 5.5, polje vidljivosti 2.5

Aerodinamicnost 2.1, hrup 3.1, zaznavanje hrupa okolice 1.5

Rokovanje celade 3.7, zapenjanje 2.4, rocnost vizirja 2.7.

:blink: prav zanima me katera čelada je to

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!