Skoči na vsebino

Cagiva Supercity 125


Zip

Priporočene objave

Zdravo!

Na forumu sem nov, tko da vsem najprej lep pozdrav.

Zanima me kakšne izkušnje mate z Cagivo supercity 125?

A se mi splača kupit tak motor, če vem da je lepo ohranjen, menjan bat, veriga...

Pregledal sem vse teme pa ni nekih konkretnih informacij....

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Na forumu sem nov, tko da vsem najprej lep pozdrav.

Zanima me kakšne izkušnje mate z Cagivo supercity 125?

A se mi splača kupit tak motor, če vem da je lepo ohranjen, menjan bat, veriga...

Pregledal sem vse teme pa ni nekih konkretnih informacij....

Lp

počakaj da pride fingi v to temo, ti bo vse povedal, ker ga je imel... drugače pa z moje strani eno skromno mnenje: fajn motorčič -> dvotakten, čeprav lahko to povzroča tudi rahle preglavice, tako kot na primer fingiju... za 125ko takšnega segmenta gre dobro... če imaš malo žilico za šraufanje lahko vse pošlihtaš doma samo dele naročiš, v slo je ta motorčič redek, malo ga tudi že bašejo leta pa ne delajo jih že dolgo več ne

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haaaa, sem dobil nasmeh do ušes, ko sem videl tole temo. Lih učerej sem razmišljal da nisem mel še neobenga tacga motorčka k bi ga dost folka mel da bi se lohk na kkšnmu srečanju dobil. No, zdej se je pa spet en najdu k kupuje to. Škoda da ga jest nimam več.

No, na kratko o motorčku. Je res supr za vozt, udobn, vetrna zaščita je kar dobra... do nekje 140km/h sploh ni problema, za kej več je fajn če se skloniš. Ima mašino od Cagive mito, po mojem mnenju je resonanca malenkost drugačna, tako da ma 17kw. Odprta. Saj moja je imela v prometni toliko. Hitrosti do 160km/h niso problem, seveda se morš sklont. Po ravnem to&po števcu. V klanc dol je šla meni 165, mogoče bi šlo še dl. Je pa res da sem imel jest spredaj za en zob večji in zadaj za dva zoba manjši zobnik. Se pravi slabše pospeške in boljšo končno. Pa mi je še vseeno lahko razvrtel vseh 7 prestav. Ja, če še nisem omenil, to, da ma mašino od mitota pomeni tudi 7 Speed :OK: Tud po zadnji gre, s sklopko al pa brez :grim

Sam okvir ne zgleda neki masivn, ampak je dobr. Vilce so sploh dobre, jest sm se z nekje 60km/h zabil direkt v avto pa se niso skrivile. Masivne, da je joj.

Bremze so tud supr, take kot pri mitotu, se pravi največje/najboljše? v 125cc klasi(poleg aprilie rs)

Motor je meni kuru okol 5,5 litra, seveda sem ga vozil dokaj normalno, recimo zmeraj okoli 6,7k rpm, če sm ga pa tišal je pa poraba narasla do kkšnih 8l. Kestla ima 14 litrov(se mi zdi da je rezerve okoli 3L) tko da okoli 200km se da narest(brez rezerve). Litr olja maš približno za 1000km. Raje za manj kot za več.

A sm že omenu da ma ogromno prostora? Recimo, jest sm na en motozbor mel gor 2 spalke, 2 šotora, punco k je mela ruzak, pa še jest sm meu čist polhn ruzak. Tud trije se čist normaln pelejo, no mogoče se je mal treba stisnt. Je fajn k maš enojn zic, ga daš na štendr pa se lahko uležeš gor.

Drgač pa ja, če se boš odloču za nakup, upam da ti bo služil bolje kot meni. Namreč jest sem kupil že ''zaribanga'', pa nisem vedel, in sem menjal bat+cilinder pa ležaj, vse skupaj me je prišlo 400€. Kupil sem nek ponaredek original cilindra, MITAKA, za katerega pravijo da ni preveč dober. No, po 7500km mi je zaribal šeeenkrat, na avtocesti, pri 160km/h. Ni bil fletn občutk. Drgače kkšnih večjih problemov ni z nemu. Večina delov paše od mitota (elektronika, cilinder, bat, zavore, feltne...) Okvir in plastike ima od W8.

Je pa res da kkšnih luči pa to se mal teži dobi. Amapk, ne vem, jest raje vidim da se malo bolj zajbavam z iskanjem delov, pa imam en unikaten motor. No, sicer ni tako kriza, se vse da če se hoče. V italiji je tko al tko polhn delov.

No, ena večja prednost pri cagivi je tudi to, da ima že serijsko CTS ventil, da tudi pri nizkih obratih normalno vleče.

Ja, kot je že čamac rekel, če znaš in čeimaš možnost doma šraufat, je to še tok večji plus. Edin nebi se strinjal glede let. Meni osebno je oblika še zmerom lepa, pa glede na to da ga delajo že od 91 leta... nimam kej za pripomnit. Mašina - zakon, vrjetn ti bo letel bl k večini sedanjih 125k k so use neki zablokirane , pa tud če jih odblokiraš ni to to, komponente so pa tud 1A.

Sej ne vem kaj nej ti še povem. Če te zanima kej konkretnga pa uprašej, ti z veselam odgovorim.

LP,

Fingi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haaaa, sem dobil nasmeh do ušes, ko sem videl tole temo. Lih učerej sem razmišljal da nisem mel še neobenga tacga motorčka k bi ga dost folka mel da bi se lohk na kkšnmu srečanju dobil. No, zdej se je pa spet en najdu k kupuje to. Škoda da ga jest nimam več.

No, na kratko o motorčku. Je res supr za vozt, udobn, vetrna zaščita je kar dobra...

.

.

.

LP,

Fingi

to ravno ni na kratko :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa še to je Fingi pozabu povedat,da če se "sopotnik" ne drži dobro,boš lohka prec kšne noge vidu pred sabo :ninja: :blush: :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ravno ni na kratko :P

nism zanalš

Ja pa še to je Fingi pozabu povedat,da če se "sopotnik" ne drži dobro,boš lohka prec kšne noge vidu pred sabo :ninja: :blush: :blush:

Zna bit kr nevarn ja, če je en nepripravlen pa v prvi nabiješ gas... sm že 3 tko ''neprijetno'' presenetu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super...hvala Fingi za opis. Glavne stvari si povzel.

Predvsem me je zanimal glede šraufanja oz. "pokvarljivosti". Če ga bo prodajal ga bom kupil od znanca tako da glede ohranjenosti me res ne skrbi. Hvala šeenkrat, zdej sm zihr da ga bom vzel....če ga bo le prodajal :blush: .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest upam da ti bo lepo služila, v primeru da jo boš kupil. Šraufanje teh 2t mašin res ni problem... pa tud, sej se ne kvari neki ne vem kaj, da bi mogu skoz šraufat. Samo pozoren morš bit na nivo olja za mešanico, jest bi, če bi mel šeenkrat 2t mašino, tud pumpo za olje malenkostno bolj odpru, včasih je fajn, k se pr nizkih obratih peleš, da daš gas do konca, da mal zamori motor, ker, je olje vezano na obrat gasa, tko da, se takrt še mal bl podmaže...

Pa merkej da boš motorčk pred vožnjo lepo ogrel :) Sej boš vidu, tud če se boš hotu pelat, pa bo mrzla, ne bo šlo čez 7k obratov. Samo to ni priporočljivo delat.

LP,

Fingi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal me samo barva odbija...tačudna zelena, taka kot tvoja tam pod slikami motociklov.

Da bi ga pa prebarval pa nevem no...

Me pa to sigurno nebo odvrnil od nakupa. :yea1:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? ker nism videl še druge supercity take barve v slo kot je bla pa moja... :whistle:

Kako pa je ime temu k jo prodaja?

Haha :kva1: :kva1:

kva je tebe kr naenkrat začel razganat?

a ma tvojo? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tista zelena barva je čisto lepa :D

hvala :whistle:

no, mogoče res ni najlepša, je pa posebna :wub: :wub:

kva je tebe kr naenkrat začel razganat?

a ma tvojo? :)

jap :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj js sm mel tut tasno zeleno, zdej pa mal komentarjev...

Ima mašino od Cagive mito, po mojem mnenju je resonanca malenkost drugačna, tako da ma 17kw. Moja 20, letnik 93.

Je pa res da sem imel jest spredaj za en zob večji in zadaj za dva zoba manjši zobnik. Se pravi slabše pospeške in boljšo končno. Pa mi je še vseeno lahko razvrtel vseh 7 prestav. ??? ce tko podalsas razmerje tut na big bike se fuuul pozna. Isto kot da bi zadaj dal za 5 (pet!!) manjsi zobnik. To je za 125 smrt... Mozno da ko si kupu da si imel krajse kot original??Js sm mel montirano 41, potem sem dal 43 in je sele takrat zvrtelo sedmo...Pa ce ti je slo s tko dolgim prenosom po zadnem...neki ne stima...

Vilce so sploh dobre, jest sm se z nekje 60km/h zabil direkt v avto pa se niso skrivile. Masivne, da je joj. To je smesna izjava. sori :) Vilca ma sam na eni strani vzmet, druga je blazilna...

Bremze so tud supr, take kot pri mitotu (Sicer od prve mito, dvobatne), se pravi največje/najboljše? v 125cc klasi(poleg aprilie rs)

Vse ostalo stima, in je res dobr motor, js nisem mel nic problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zgleda sem imel jest še mašino od tapruga mitota, tisti majo tud 17kw v prometni, ti pa od novejšiga.

Prej sem imel zobniško razmerje 13:42, potem pa 14:41(za zadnjega nisem siguren)...

zdej ne vem kaj ti misliš s besedo razvrteti, do rdečega polja je v 7. prestavi šlo.

Kaj je smešnega pri izjavi od vilic? Vem da ima ena fedr , v drugi pa samo olje. Kje pa sem rekel kaj od tega sploh? A boš rekel da vilce niso dobre? Ne vem, če bi se s kkšnim drugim vilcam pr 60km/h zabil... ne vrjamem da bi ostale dobre.

To od čeljusti se mi je pa zdelo malo sumljivo, da ne more biti od drugega mitota, ker ma druge ploščice, samo nisem pa pomislil da bi bile lahko od prvega :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa jo mam :) ....Cagivo namreč.

Sivo-oranžne barve. Lep motorček, sicer še pri kolegu na enem manjšem servisu.

Drugače pa kar velik motor na prvi pogled. Še slike prilepim v kratkem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

zdravo :worship:

mene zanima če je še gdu lastnik cagive supercity 125 na tem forumu, d bi kako rekl al p dve :D:D

zdravo :worship:

mene zanima če je še gdu lastnik cagive supercity 125 na tem forumu, d bi kako rekl al p dve :D:D

zdravo :worship:

mene zanima če je še gdu lastnik cagive supercity 125 na tem forumu, d bi kako rekl al p dve :D:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ti si edini z supercity jaz sem edini z raptorko.

How cool are we B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!