Skoči na vsebino

Cagiva Supercity 125


Zip

Priporočene objave

ej _Fingi_ vidm d si ti taku že neki rihtal pa tako an;)

povej kako si mel kej supercity narihtano? kje so kej blokade, kako zobniško razmerje si meu kaj bi naredu d bi mal bl šlo uglaunem :P

pa še neki me zanima, men pod niskimi nedela glih supr, morš kr tko mal spelat že znt skor >< mislš d RAVE ni kej prav naštelan?

pa kje je pr original supercity posoda za olje kr jst je nimam...

hvala za odgovore:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej _Fingi_ vidm d si ti taku že neki rihtal pa tako an;)

povej kako si mel kej supercity narihtano? kje so kej blokade, kako zobniško razmerje si meu kaj bi naredu d bi mal bl šlo uglaunem :P

pa še neki me zanima, men pod niskimi nedela glih supr, morš kr tko mal spelat že znt skor >< mislš d RAVE ni kej prav naštelan?

pa kje je pr original supercity posoda za olje kr jst je nimam...

hvala za odgovore:)

p še neki če mi lahko poveš, kOci prav d 2T motor dela na 60-65°C a ni to mal malu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da grem kr po vrsti.

Posoda za olje je na desni strani motorja, pod zadnjo plastiko. Plastika je nekako tako narejena da se samo stakne dol.

Z nizkimi obrati je tko, da je to pač 2t, in je normalno da slabo vleče. Težko je to opisat nekomu, ki ima prvič 2t 125, mene je tudi v začetku to ful zajebavalo. Kok pa so to zate nizki obrati? 2-3k ? Jest sm se pr moji zajbavov mal z CTSom, samo se pa zdele ne spomnem najbol, a mi ga je uspelo uštimat, al sm se samo navadu na motor, ker imam občutek da ni tako švoh uleku pod 7k, se je dal normalno peljat...

Kaj bi naredu da bi kej bl šlo, hm, lej prvo morš vedt, da Supercity ni nek cestak, torej je sama površina motorja že večja kot pri cestaku in tudi drža je bolj pokončna, to pa vpliva na to, da se končna ustavi pri 160km/h, po števcu...

Za zobnike hm, ti pa zdele res ne znam povedat. Vem samo to da takrt k sm menjal ketno, sem tudi zobnike, pa sm mel potem malenkost drugačne, zdej pa ne vem, a je bil spredej en zob več ali manj... Načeloma sem pa jaz zagovornik tega, da imaš raje malo večje prestavno razmerje, da ni recimo pri 130km/h motor že skoraj na rdečem polju... čeprav malo manj potegne, ampak je pa vožnja veliko lepša. Ma pa vsak svoj okus, kaj mu paše oz. kaj mu več pomeni. Ni pa tko,da te bo kr na zadnjo metal, če boš dal 1 ali 2 zoba več zadej... Čeprov se jo da tud na zadnjo spravt :)

Sicer se mi zdi da ni bila porihtana nč, v smislu predelav da bi mal bl letela, kar se spomnim je to,da sem si naredil nek prostor za prvo pomoč, k pride ubistvu pod sedež, med okvir, je blo lih toliko prostora...

Zdele sem gledal na slikah, in tudi pri meni je bila temperatura nekje tam, kukr je reku Koci. Več kot 80°C se mi zdi da mi je šla samo enkrat, k sm v en klanc lezu dalj časa...

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da grem kr po vrsti.

Posoda za olje je na desni strani motorja, pod zadnjo plastiko. Plastika je nekako tako narejena da se samo stakne dol.

Z nizkimi obrati je tko, da je to pač 2t, in je normalno da slabo vleče. Težko je to opisat nekomu, ki ima prvič 2t 125, mene je tudi v začetku to ful zajebavalo. Kok pa so to zate nizki obrati? 2-3k ? Jest sm se pr moji zajbavov mal z CTSom, samo se pa zdele ne spomnem najbol, a mi ga je uspelo uštimat, al sm se samo navadu na motor, ker imam občutek da ni tako švoh uleku pod 7k, se je dal normalno peljat...

Kaj bi naredu da bi kej bl šlo, hm, lej prvo morš vedt, da Supercity ni nek cestak, torej je sama površina motorja že večja kot pri cestaku in tudi drža je bolj pokončna, to pa vpliva na to, da se končna ustavi pri 160km/h, po števcu...

Za zobnike hm, ti pa zdele res ne znam povedat. Vem samo to da takrt k sm menjal ketno, sem tudi zobnike, pa sm mel potem malenkost drugačne, zdej pa ne vem, a je bil spredej en zob več ali manj... Načeloma sem pa jaz zagovornik tega, da imaš raje malo večje prestavno razmerje, da ni recimo pri 130km/h motor že skoraj na rdečem polju... čeprav malo manj potegne, ampak je pa vožnja veliko lepša. Ma pa vsak svoj okus, kaj mu paše oz. kaj mu več pomeni. Ni pa tko,da te bo kr na zadnjo metal, če boš dal 1 ali 2 zoba več zadej... Čeprov se jo da tud na zadnjo spravt :)

Sicer se mi zdi da ni bila porihtana nč, v smislu predelav da bi mal bl letela, kar se spomnim je to,da sem si naredil nek prostor za prvo pomoč, k pride ubistvu pod sedež, med okvir, je blo lih toliko prostora...

Zdele sem gledal na slikah, in tudi pri meni je bila temperatura nekje tam, kukr je reku Koci. Več kot 80°C se mi zdi da mi je šla samo enkrat, k sm v en klanc lezu dalj časa...

ja ja tu vem d je motor pač 2T in d pod 7k obratu ni to to, ampk u tem smislu k gledam kaku drugi motorji speljujejo (2T seveda) se mi zdi d se mn motor trud kot pa pri mojem...

pa tko nevem moj motor gre okol 130 pa ima original zobniški set (veličino pa to) pol neki ni uredu, al se motm?

kr se tiče temperature pa povem u kratkm na kuk mi naraste kr bom zdej termometr zrihtou d bo prou kazal:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, potem je pa res možnost da ti CTS neki ne dela dobr... si že kej gledov, kok ti ga odpre? Blokade dvomim da ima notri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, potem je pa res možnost da ti CTS neki ne dela dobr... si že kej gledov, kok ti ga odpre? Blokade dvomim da ima notri...

nism nc.... ubistvu nevem kaku more bit ''naštelan'' ta ventil?

kje pa majo sicr tile ,motorji blokade?

v resonančni cevi, elektronika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, če se prav spomnim so vse blokade ki so na cagivi: zamašen airbox (no, pač ima manjšo vhodno luknjo), "nepravilno" nastavljen frgazr ter v izpuhu...

Prvi dve "blokadi" ni problema poštimati, zaplete se pri izpuhu, ki bi ga bilo potrebno rezat, zato da bi dobil blokado vn. Mislim da je najbolje, če se spraviš to delat, da se najprej prepričaš, če jo imaš res notr (kar močno dvomim) tako da probaš mal podrezat notr s kkšno zajlo ali čim podobnim...

No, pa ko boš imel auspuh dol, samo kontakt dej, pa poglej v izpušni kanal pri cilindru, kako se ti premika ventil, če ti ga odpre na polno, tako da ne zakriva luknje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, če se prav spomnim so vse blokade ki so na cagivi: zamašen airbox (no, pač ima manjšo vhodno luknjo), "nepravilno" nastavljen frgazr ter v izpuhu...

Prvi dve "blokadi" ni problema poštimati, zaplete se pri izpuhu, ki bi ga bilo potrebno rezat, zato da bi dobil blokado vn. Mislim da je najbolje, če se spraviš to delat, da se najprej prepričaš, če jo imaš res notr (kar močno dvomim) tako da probaš mal podrezat notr s kkšno zajlo ali čim podobnim...

No, pa ko boš imel auspuh dol, samo kontakt dej, pa poglej v izpušni kanal pri cilindru, kako se ti premika ventil, če ti ga odpre na polno, tako da ne zakriva luknje...

kako se pa pravilnu nastav vplinjač?

in če je izpušni kanal čist odprt k je kontakt je dobr nastavln CTS an?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, čist odprt more bit, pa dost zaprt ko je na spodnji legi. Ker pri nizkih obratih more biti ta izpušnja lukna mejhna, pri visokih pa večja in zarad tega sploh je CTS.

Vplinjač se pa pravilno nastav tko, da si vzameš en dopoldne časa in se igraš, pa skoz gledaš svečko kakšne barve je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, čist odprt more bit, pa dost zaprt ko je na spodnji legi. Ker pri nizkih obratih more biti ta izpušnja lukna mejhna, pri visokih pa večja in zarad tega sploh je CTS.

Vplinjač se pa pravilno nastav tko, da si vzameš en dopoldne časa in se igraš, pa skoz gledaš svečko kakšne barve je.

oprosti kr sm mau počasn, sam zdej k pogledam v izpušni kanal dam kontakt in se more tista pološčica dvignit in nazaj spustit, če bi biu pa motor užgan in ko bi dau gas naj bi se dvinila oz odprla an?

aham tako pol tu za svečko, kake barve pa more bit? pa kuk razmaka more met tist jezičk na svečki za iskro, naj bi mau 0.5mm an?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ko daš kontakt gre tista ploščica gor in nazaj dol. Med vožnjo oz. tud če ga maš v leru, se pa more pri 7k. rpm odpreti.

Lej, za barvo svečke je lepo tlele napisan: KLIK S tem da je od 17 naprej že prerevna mešanica.

Za razmak pa ne vem, jest nism nikoli posebej meru...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ko daš kontakt gre tista ploščica gor in nazaj dol. Med vožnjo oz. tud če ga maš v leru, se pa more pri 7k. rpm odpreti.

Lej, za barvo svečke je lepo tlele napisan: KLIK S tem da je od 17 naprej že prerevna mešanica.

Za razmak pa ne vem, jest nism nikoli posebej meru...

a tko pol:)

ej najlepša hvala, ful si mi pomagou:trance_27_notworthy::trance_27_notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo.

jst se bi kr nate obrnu _Fingi_ kr drugi najbrš nepišejo kle nc...

ole mi je steklo vn iz vilc (prvih seveda) maš kakšne iskušnje stem kje bi lahko naroču semeringe pa tiste gumice pa take stvari, je drago?

hvala za odg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, s semeringi je tako, da so ponavadi kar standardni, tako da je najbolj da vzameš enega s sabo, pa greš do štacune s temi deli. Tle okol nas vem da je ena (Šenčur) sigurno je pa kakšna trgovina bližje tebi. Drgač jih najdeš na strani od skf - www.skf.com, piše da jih trži euroton njihove izdelke. Tako da bi jest šel pogledat tja, ali pa najprej poklical.

Za uno gumico, pa verjetno misliš tist, k pride čez vse, in preprečuje da bi prah notr pršu? To pa ne vem kje bi dobu, edino langus motocenter, k je včasih imel še servis za cagive, zdaj pa ne vem več če ima še.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, s semeringi je tako, da so ponavadi kar standardni, tako da je najbolj da vzameš enega s sabo, pa greš do štacune s temi deli. Tle okol nas vem da je ena (Šenčur) sigurno je pa kakšna trgovina bližje tebi. Drgač jih najdeš na strani od skf - www.skf.com, piše da jih trži euroton njihove izdelke. Tako da bi jest šel pogledat tja, ali pa najprej poklical.

Za uno gumico, pa verjetno misliš tist, k pride čez vse, in preprečuje da bi prah notr pršu? To pa ne vem kje bi dobu, edino langus motocenter, k je včasih imel še servis za cagive, zdaj pa ne vem več če ima še.

ja ja sej mam trgovino s takimi deli zo bliz tko d ni problema za semeringe, za tiste gumice pa nemislm tistoki pride čez vse ampak neke gumice ki pridejo v vilicah not, sicer nevem kakšne so kr jst jih še nism vidu, tu mi je sam en reku d so not.

tako da zdej u kratkm pride kolega in radreva zadevo..

naj bi pa blo ole samo na eni strani (desni najbrš kr je tm ole priteklo) in v drugi fedr al kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, ja v eni je fedr, v drugi pa olje. No, sej če ti olje pušča, potem veš v kateri je olje. Jest sm moje enkrat razstavu, no, samo to v kateri je bilo olje in je bila tista vilica, na kateri je pritrjena bremza, torej desna stran.

Za une gumice ti pa težko rečem karkoli, jest ima mene slike vendar pa se nč ne vidi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, ja v eni je fedr, v drugi pa olje. No, sej če ti olje pušča, potem veš v kateri je olje. Jest sm moje enkrat razstavu, no, samo to v kateri je bilo olje in je bila tista vilica, na kateri je pritrjena bremza, torej desna stran.

Za une gumice ti pa težko rečem karkoli, jest ima mene slike vendar pa se nč ne vidi...

ja v desni je olje pr disku, vem kr mi je fino na disk teklo in ni nč bremzalu...

kaj pa tu olje je drago za v vilce?

sej bomo razdrl tule pa bomo vidl kaj treba menjat pa kako;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

en lep pozdraučk ;)

Stvar je take... Pozna kdo kašnga k cilindre rihta po ugodni ceni al pa mogoče za kašn cilindr ohranjn ki je naprodaj? Seveda govorimo o cilindru za cagivo supercity.

cilinder naj bi se prevleklo z nikasilom če so praske ane? al pa nardilo pušo, če poznate koga ki dela puši bi biu vesel kašne kontaktne številke al pa kej podobnega :P

Pa še nekej me zanima, kr pač nimam posodice za olje :glare: ( bo v kratkem namonterana ;) ) me zanima kolk % mešanico se dela za takele motorje? 2%?

hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi mešalo 2% bi že zdavnaj zaribalo. Se mi zdi, da meša 6? Ali 4%? Nisem ravno prepričan. Glede cilindra pa poglej malo po avto.net kakšne Cagive Mito in se mi zdi, da en prodaja zraven motorja tudi cilinder. Pokliči ga in ga vprašaj če ti proda samo cilinder :) Če ne pa kontaktiraj http://www.zupin.si/ ki je uradni zastopnik MV Agusta koncerna v Sloveniji :) Pod njega spadajo Husqvarna pa tudi Cagiva :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi mešalo 2% bi že zdavnaj zaribalo. Se mi zdi, da meša 6? Ali 4%? Nisem ravno prepričan. Glede cilindra pa poglej malo po avto.net kakšne Cagive Mito in se mi zdi, da en prodaja zraven motorja tudi cilinder. Pokliči ga in ga vprašaj če ti proda samo cilinder :) Če ne pa kontaktiraj http://www.zupin.si/ ki je uradni zastopnik MV Agusta koncerna v Sloveniji :) Pod njega spadajo Husqvarna pa tudi Cagiva :)

Husqvarna spada pod BMW zato pa ma avtoval tud huso čez....2% bo dovolj! v nekatere kros mašinke gre tud 1,5 % seveda s pravim oljem... za gvišno pa lahk daš 2,5% pa še to nepotrebno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!