Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


miki

Priporočene objave

Not good!

Pr 40.000 multistrada 1000 DS letnik 2003/2004 ne pušča niti kapljice olja, tut žre ga ne.

Sem videl tvojo v galeriji, lepa je ko sam vrag. haha, ne res je lepa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Not good!

Pr 40.000 multistrada 1000 DS letnik 2003/2004 ne pušča niti kapljice olja, tut žre ga ne.

Servisna mi je sumljiva, preveč lepo vse notr piše da bi blo res, tko da ne zaupam kilometrom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisna mi je sumljiva, preveč lepo vse notr piše da bi blo res, tko da ne zaupam kilometrom.

Ne vem, zakva men to odgovarjaš, sej moje servisne nis vidu ... :-) to verjetn za uno, k si jo šu gledat?

drgač pa - pr teh motorjih je verjetn useen, al je 40.000 al pa 70.000 kilometrov, k tehnologija je zlo 'trpežna' pr teh stvorih ... niso to japončki, k pr 80.000 sami od sebe razpadejo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Avto-net za 4.100 EUR..., Rdeča

Moje mnenje je, da za 4000€ dobre multistrade ne morš dobit. Jz bi vseeno dal kakega tidočaka zraven in nekje najdel boljšo. Sej ne gre samo za ceno, a iz tvojih besed, sem dobil občutek zanemarjenosti - od takega motorja jz kaj hitro poberem šila in kopita :). Seveda se odločiš na koncu sam.

ajd

pa še mashini - "tehnologija je trpežna" :P hud si hud! Za letnik 2003 se je bralo že marsikaj po internetu, tako da bi vseeno bilo modro poseči po čem novejšem.

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za letnik 2003 se je bralo že marsikaj po internetu, tako da bi vseeno bilo modro poseči po čem novejšem.

Kva, recimo? A lohk narediš povzetek, da bomo vedl? :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakva men to odgovarjaš, sej moje servisne nis vidu ... :-) to verjetn za uno, k si jo šu gledat?

Sem mislil na uno ki sem jo šel gledat, brez zamere ;)

Bom šel še kakšno pogledat, v ta prvo se ne bom zaletu z nakupom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala za informacije

No tole sem šel gledat

<a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2678834" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2678834</a>

... Avto-net za 4.100 EUR..., Rdeča

Pa mi je mal sumljiva, lastnik ne ve kej dost o motorju.

Sigurno bi bilo treba narest komplet servis motorja, sprednji amortizer pušča in ima luft

Motor je spodaj masten.

A mi lahko ocenite približno stroške kompletnega servisa motorja.

Ja pa motor ima podrsan zadnji izpuh??, je šel na tazadnjega, pa še mal čez...

Seveda je iz Italije.

Vnaprej hvala za informacije

LP Zvone

cel post se se bere kot de ma motor 2o let?!?!?! Glede mastnega motorja pa. . .Gledal sem dve leti star monster S2R, in je bil na desni strani precej masten. . . . nevem kako taljani skup mečejo. morda je bil petek al pa je bla jutranja kava zanič . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne to je pač hiba vseh teh zračno-oljno hlajenih Ducati mašin, puščajo slejkoprej vse, ker jim o-ring tesnila na zadnjem cilindru ne dihtajo več dobr...jebiga je zlo grdo za pogledat, sam s tem funkcioniranje agregata ni nč slabše :rolleyes: ...men teče ven že odkar ga imam, tud tesnila mam že kupljena sam enkrat se bo treba spravt narest to :)

kar se MTS tiče, vseen rajš za kakšno SLO poglej ;)

eden iz Alfa foruma je lepo napisal: "poceni Alfa bo na koncu zelo draga Alfa za lastnika" isto nekak velja tud za Dučeta :)

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je mastna še ne pomen da je kej hudo narobe-lahko da malo pušča na šraufu za olje (niso zamenjali podložke pri menjavi olja), lahko je filter premalo zategnjen... nč strašnega.

Kar se tiče zanemarjenega motorja: lahko imaš srečo in če ga poštimaš in nato lepo skrbiš za njega si ga kupil poceni; lahko pa res dobiš mačka v žaklju. Sam to je pa itak loterija pri vsakem motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se MTS tiče, vseen rajš za kakšno SLO poglej ;)

Vem za eno črno 1000 DS, k se prodaja, s komplet potovalno opremo. Mal je podrajsana pa tko ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, v čakanju Suhijevih odgovorov sem se pa spomnu res ene reči, ki je pri Multistradah označena kot 'vudu magija'.

Namreč - nekatere pri bremzanju spredaj tresejo, pa niti ne vedno, ampak le običajno. Se je s tem ukvarjala že cela fabrka Ducati, pa ne morjo pogruntat, kaj točno bi blo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem za eno črno 1000 DS, k se prodaja, s komplet potovalno opremo. Mal je podrajsana pa tko ...

Zvončk kaj pa kej tazga, pa če je mal porajsana, bi se mal poigral pa vrgel dol tisto nagravžno masko. Dej mashina povej kej več o tej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvončk kaj pa kej tazga, pa če je mal porajsana, bi se mal poigral pa vrgel dol tisto nagravžno masko. Dej mashina povej kej več o tej.

Tukej je oglas. Edin cena je mal visoka, še od lan verjetn ...

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multistrada zna bit včasih mal muhasta. Vsaj moja je bila. letnik 2003 in 15.000 km prevoženih. Noče stat na neravni podlagi, malce masti pri tesnilu pokrova ventilov in ko je hladna zna crknt. Aja. Pa tud malenkost je tresla, ko si bremzal. Vendar le pri mali hitrosti.

Ampak, ko se pa enkrat pelješ z njo je pa čista poezija. Ko sem jo kupoval in sem na veliko prebiral tuje teste sem nekje zasledil primerjavo, da je to kot Porsche Cayenne med avti. Lahko bi rekel, da so podobnosti B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- Noče stat na neravni podlagi,

- ko je hladna zna crknt.

- Pa tud malenkost je tresla, ko si bremzal. Vendar le pri mali hitrosti.

Stoji na nreavni podlagi lepše, če kupiš daljšo tačko - tako, ki so jih začeli leta 2005 vgrajevat ... Moja ma to zamenjano in bojazni, da se bo kje ulegla, ni več.

Če hladna crkuje, je treba malček nastavit pr mehankarju, pa je.

Občasnega tresenja pr bremzanju se pa res ne da odpravit, so se ukvarjal v fabrki s tem taglavni majstri, pa niso mogl pogruntat, zakaj je tko. No, eni folki to uspešno odpravijo z menjavami določenih komponent na lajtngah in eni celo z menjavo ploščic/kolutov - ne pa vsi ... zato univerzalne rešitve ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Zdravo,

zanima me kako rešiti težavo s stransko tačko pri Multistradi 1000 do letnika 2005 (prva izdaja).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!