Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


miki

Priporočene objave

Kakšna pa je razlike med multistrado in monstrom 1000 v vožnji, multistrada naj bi bla za ovinke napadat, ka pa monster kuker se jest spomnem pa nej bi bla tle ista fora->ovinki,ovinki,...a je to samo neka prodajna poteza ducatija al pa so res nardil še bolš motor k pa monster?

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna pa je razlike med multistrado in monstrom 1000 v vožnji, multistrada naj bi bla za ovinke napadat, ka pa monster kuker se jest spomnem pa nej bi bla tle ista fora->ovinki,ovinki,...a je to samo neka prodajna poteza ducatija al pa so res nardil še bolš motor k pa monster?

LP by gebre

Monster je cestni motor rojen za ovinke, znjim lahko kvalitetno potuješ, dirkaš, ali se voziš v službo, če ti tako paše. Multistrada je vse to in še več ... preberi Il Passo Della Futa ... in ti bo gotovo bolj jasno kaj je Multistrada ...

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...take grdobe zraven apnja nebi spustil...če bi se valjalo kaj tako grdega po mojem motorju, bi ga dal prelakirat, pras*** pa za dvajset let na prisilno delo. Ja pizda kako morjo, barabe laške, lep motor zjebat z grdobami. Pol je cel kontekst grd...

To je tko, kot bi reklamno kampanjo z Palmers posneli v domu za ostarele...

aja...MSTRD ... grda sicer ko svinja ampak lepa na en perverzen način...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred tednom sem bil na Motokliniki - Leibnitz Avstrija, ker sem rabil neke dele za svoj motor. In tam je stala na pločniku - testna Multistrada metalik sive barve. Moram reči da v živo ni nič lepša kot na sliki. Lepa je edino če jo gledaš od zadaj.

Lahko bi jo celo testiral, vendar bi se to zaradi formalnosti (izpolnjevanje formularjev ipd, pa tudi VD nisem imel pri sebi) zavleklo. Zato sem se samo vsedel nanjo. Občutek je podoben kod da sediš na katerikoli drugi "kozi" (beri enduro). Le ena razlika je - sedež na Multistradi je svinjsko neudoben, kot da sediš na deski preoblečeni v skaj.

Hvala lepa, raje ostanem pri Kawasakiju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razdvaja tale Multistrada, he he. Imam pa eno vprašanje: Ducatisti, ali vas tudi razdvaja?

mene ne razdvaja ... mene je prepričala. Je pač malce drznejši design, ki ga vsak slovencelj ne more takoj pogoltnit ... B)

@Kawaman: čestitam za odlično oceno motorja ... objektivno in strokovno zapisano .... NOT

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočko bo zamenjal motor. Cool. Moje vprašanje je bolj temeljilo na tem, kako Ducati skupnost sprejema nekaj, kar ni čisto cestno, npr.. Image je bil zgrajen na cestnih športnih strojih. Pravzaprav poskušam izzvati reakcijo na šok, ko bo Ducati ponudil recimo Power Cruiser. Enako se pripravlja zapriseženim enduristom v zvezi S KTMom (cestni motorji).

Sam menim, da obstoj Ducatija ni neposredno vezan na uspešnost Multistrade. Je pa poskus pritegniti tudi drug segment motoristov (ne samo cestnih) ob povdarjanju samosvoje oblike in križanju že prej skrižanih zadev.

Več kot nas bo različnih, bolj zanimivo bo. In zato se ne jezi Hočko, malce drugačni imajo vedno težave v okolju, temeljito drugačne pa izolirajo. Obramba povprečnežev. Čeprav narava sama teži k izravnavanju. Baje je tako lažje obstati in preživeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo videl sem jo včeraj pred Europarkom v MB.. in sem obstal za par minut.

Meni je všeč,.. zelo všeč.

Rdeče barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočko bo zamenjal motor. Cool.
bomo videli ... bomo videli ... malo me ča$ baše ... ;)

Moje vprašanje je bolj temeljilo na tem, kako Ducati skupnost sprejema nekaj, kar ni čisto cestno, npr.. Image je bil zgrajen na cestnih športnih strojih. Pravzaprav poskušam izzvati reakcijo na šok, ko bo Ducati ponudil recimo Power Cruiser. Enako se pripravlja zapriseženim enduristom v zvezi S KTMom (cestni motorji).
Saj MultiStrada je še vedno cestni motor, hudo dobro vozen in daleč od kakšnih endur ...

še enkrat zares priporočam branje sestavka do katerega link sem že večkrat objavil ... Passo Della Futa ... po branju tega sestavka je meni postalo popolnoma jasno kaj je Multistrada ... točno to Multistrada

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat zares priporočam branje sestavka do katerega link sem že večkrat objavil ... Passo Della Futa ... po branju tega sestavka je meni postalo popolnoma jasno kaj je Multistrada ... točno to Multistrada

aha se prav neki tacega

post-4-1061552961.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj MultiStrada je še vedno cestni motor, hudo dobro vozen in daleč od kakšnih endur ...

Otepaš se besede Ducati endura kot hudič križa, (čeprav je križanec že skrižanih). Hočko, ti pa želim, da te ča$ ne bi basal. Pa malce počakaj, vodno hlajen tudi še pride, pa otroške bolezni bodo še vmes odpravili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Otepaš se besede Ducati endura kot hudič križa, (čeprav je križanec že skrižanih). Hočko, ti pa želim, da te ča$ ne bi basal. Pa malce počakaj, vodno hlajen tudi še pride, pa otroške bolezni bodo še vmes odpravili.

... mene "Ducati Enduro" nič ne moti, ampak nima pa Multistrada z vožnjo po terenu niti 5% skupnega ...

kar se pa ča$a tiče, bomo pa videli ... zaenkrat sem potrdil svojo vezo z Monstrom 750 - HE. Ko bo pa ča$, bom pa začel razmišljat naprej. Najkasneje ko bo stari prdec na 200.000 km :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najkasneje ko bo stari prdec na 200.000 km :)

Scenarij je dober. Prpeleš Dučeja z 200 jurji v tovarno in padejo dol od vzdržljivosti svojih "mašin" in ti za nagrado dajo MultiStrado.

Malo bolj resno vprašanje: ali je kaj problemov pri hlajenju zadnjega cilindra na Multistradi, ker ima zaščito pod agregatom. Na Cagivah Elefant so imeli probljeme.

Popravljeno . Popravil ceco
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bolj resno vprašanje: ali je kaj problemov pri hlajenju zadnjega cilindra na Multistradi, ker ima zaščito pod agregatom. Na Cagivah Elefant so imeli probljeme.

Predvidevam, da ni prav velikih težav, saj so cilindri pri 900 in 1000ccm zračno hlajenih Ducati mašinah hlajeni tudi z oljem ... Nova 1000DS mašina pa ima izboljšano hlajenje, zmanjšan prenos toplote iz izgorevalne komore na glavo, ki je bolj problematična od samega cilindra, ima pa tudi dodatna hladilna rebra ... čas bo pokazal ...

Poznama pa nekaj Elefantov in noben ni opisal podobnih težav ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ali lahko primerjaš moderne dvovaljnike( Suzuki,KTM,Honda, seveda tudi 999,996) z tem motorjem???Po zmogljivostih zaostaja, kaj pa vzdržljivost, ne vem, skeptičen sem z tem konceptom zračnega hlajenja(kljub vsem izboljšavam). glej :

Motor 1000DS

Osebno mislim da so ti motorji primerni samo za choperje( nizki obrati in obremenitve), za tako navit motor kot je pa ta, :hmm: :hmm: hmmmm?????? Še Harley je moral izdelalti vodno hlajen motor, če so hoteli kaj več.

02.jpg

Drugače pa mi je ta koncept Multistrade zelo všeč-razen cene!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali lahko primerjaš moderne dvovaljnike( Suzuki,KTM,Honda, seveda tudi 999,996) z tem motorjem???Po zmogljivostih zaostaja, kaj pa vzdržljivost, ne vem, skeptičen sem z tem konceptom zračnega hlajenja(kljub vsem izboljšavam). glej :

Motor 1000DS

Osebno mislim da so ti motorji primerni samo za choperje( nizki obrati in obremenitve), za tako navit motor kot je  pa ta, :hmm:  :hmm:  hmmmm?????? Še Harley je moral izdelalti vodno hlajen motor, če so hoteli kaj več.

Bobo ... kar se bojazni o pregrevanju tiče imajo pri Ducatiju (pa ne samo pri Ducatiju), zadeve okoli hlajenja zračno/oljno hlajenih motorjev dobro poštudirane ... do sedaj z Monstri, SS-i in celo Elefanti (vsi enak agregat) v glavnem ni bilo tovrstnih težav ... tudi v velikih vročinah.

S čoperji primerjava ni povsem na mestu, saj je tam en cilinder skrit za drugim, pri L90 kot ga ima Ducati pa ima vsak cilinder skoraj neomejen dotok zraka.

Konec koncev pa 1000DS motor ni takozelo navit saj ima "le" okoli 85KM ... ampak navooooora pa povsod dovolj ;) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

LP!

Videl sem v IT kar nekaj Multistrad, še posebej mi je v oko padla ena črna. Stvar zgleda zelo brutalno in elegantno hkrati :wub: :wub: ! Auspufi so bli menjani z Termignoni-ji in ko je "špaget" prižgal motor sem se ves naježil!!!! :yea2: V salonu je prodajalec povedal da je ta motor letos hit v Italiji in jih je zelo težko dobiti ker so bojda razprodani!!!!!!

A kdo morda ve kolko košta ta zadeva PRI NAS?????

Se mi zdi da so ti Ducatiji in njihovi vozniki pravi posebneži. Lahko bi rekel da imajo močno "karmo"!!!

f09_1024x768.jpg

LP Bobo! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

black lady will be mine ... soon ... very soon ... :)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

black lady will be mine ... soon ... very soon ... :)

Kaj te je tako pritegnilo na Multistradi da si pripravljen take $(2,8 mio.SIT) zanjo dati??? Motor mika tudi mene, sem jo gledal v Lipnici in jo jahal na IMOT-u pa ne vem no, mi je bil ST3 tudi zelo všeč??

V Salomonu je ena rabljena za 2,4 mio.SIT, tip je že podrsal z njo(pravi da na mestu :lol1: ) in je cela prelepljena z nalepkami(Pirelli.......) :hmm: :hmm: :hmm: , bojda so mu zaradi tega preventivno menjali prednjo os, se splača sploh iti gledati tak motor???????

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!