Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

FYI - Yamaha FJR1300 letnik 2006 ima spredaj drugačne zavorne ploščice kot prejšnji letniki - česar pa serviserji ne vedo... Očitno tudi Yamaha tega ne ve, saj mi je serviser pokazal uradni Yamahin katalog (računalniško verzijo), v katerem so bile za letnik 06 navedene NAPAČNE ploščice - tako v Sloveniji kot tudi v Avstriji.

Če ploščic pri Yamahi ne boste dobili - enake ploščice uporabljajo še Suzuki Burgman AN250 (98-02), AN400 (99-03) in Kawasaki Epsilon SC250A1 (02), za FJR pa boste potrebovali 8 ploščic.

D.

Odvisno kateri serviser. Ta ki si ga ti spraševal očitno nima update narejen v programu. Za 05 letnik je ena kataloška za 06 druga( tudi slika drugačna),prav tako program napiše koliko je potrebnih ploščic za disk.

Pa brez zamere.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: 2X2=4 odspredaj in 1X2=2 zadaj, sumarum znese 6. :hmm:

Česa ne vem? :cry:

Tega, da ima 2006 model spredaj 4 ploščice - na vsaki strani. Torej 4x2 = 8... ;)

Govoril sem samo o prednjih zavorah - zadnje ploščice so enake kot pri prejšnjih modelih (in tudi TDM900).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: 2X2=4 odspredaj in 1X2=2 zadaj, sumarum znese 6. :hmm:

Česa ne vem? :cry:

2x2=4 na vsakem disku spredaj torej ker sta 2 diska je vseh 8 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega, da ima 2006 model spredaj 4 ploščice - na vsaki strani. Torej 4x2 = 8... ;)

...

Urkaduš, to pa žlajfa k prasica! :naughty:

Donkešon za odgovor! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem govoril z strakovnjakom, ki je diplomiral iz maziv na strojni fakulteti, pa sem ga vprašal, katero olje mi predlaga za motor (mašino) ali pa za kardan, pa je odgovoril, da obvezno katerokoli znamko ful sintetičnega olja primerne vizkozitete (ne vem točno koliko ima YAMAHA FJR 1300). Povedal mi je da je katerokoli najslabše ful sintetično olje v vsakem primeru boljše kot najboljše pol sintetično, ali pa bog ne daj navadno mineralno olje.

Motilo me je edino to, da mi je prej nastavljen prosti tek iz nastavljenih 900 obratov padel po cca 2000 km na cca 500 pa se je motor malo zaganjal sem ga malo privil zopet nazaj na 900 obr/min. Morda je za to kakšna razlaga v katalizatorju ali pa mogoče v zračnem filtru. Neki kolega mi je ravno danes rekel, da če bi bil zračni filter zamašen bi bili obrati večji ker bi bila bolj bogata mešanica.

Reči kolegu naj ponovno prebere kaj je v diplomsko delo napisal...

Trdiš, da je npr. "mercator motorno olje ful sint" boljše od npr. "castrol mineral" ?

Kvaliteta olj je določena z aditivi, mineralno ali sint. je samo osnova olju ; tudi sint je v bistvu mineralno ... :krneki:

Kolegu reči da se ne spozna na zgorevanje, kadar je zmes obogatena(npr. zamašen filter) se obrati znižajo, ravno tako temp. zgorevanja. Povišajo se ob osiromašeni zmesi.

Pa če bi bil filter toliko zamašen, da bi vplival na prosti tek bi ga ob odprtju plina zalilo v momentu...

Kar pa se tiče prostega teka je pa možno da je zaradi kakšnih vibracij prišlo do odvitja vijaka za nastavitev prostega teka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Politiziranje okoli maziv je verjetno zavajajoče. Če je diplomiral še ne velja da vse ve. Verjetno tisti ki šraufajo pa po možnosti še na Grobniku vozijo že vejo kako se tem stvarem streže.Pa še to strojna maziva imajo popolnoma druge aditive kot pa olja za motorje.Ne posploševat stvari, ker to ni dobro za denarnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteta olj je določena z aditivi, mineralno ali sint. je samo osnova olju ; tudi sint je v bistvu mineralno ... :krneki:

Aja? Daj malo bolj razloži no...Predvsem del, da je sintetično olje v bistvu mineralno... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Guzzi moj dragi,

pa kdaj boš spoznal? Na motosvetu pokažeš nos pa ti odbijejo glavo. Delaš na odpadu pa si že s trojan in tat. Postaviš praktično vprašanje/trditev in dobiš kup odgovorov, ki so vsak zase vredni Nobelove nagrade.

To, da znaš popraviti večino motorjev boljše kot večina prisotnih nobelovcev, tega pač oni še ne vedo.

Me pa zanima zakaj sprašuješ kar sprašuješ. Po sliderjih ne voziš, ker ..... bog ve zakaj je pravzaprav sploh treba voziti po sliderjih. Se ne da uživati brez tega?

Saj moj telefon pa še imaš?

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motilo me je edino to, da mi je prej nastavljen prosti tek iz nastavljenih 900 obratov padel po cca 2000 km na cca 500 pa se je motor malo zaganjal sem ga malo privil zopet nazaj na 900 obr/min. Morda je za to kakšna razlaga v katalizatorju ali pa mogoče v zračnem filtru.

Po mojem mnenju je kriv TPS senzor! Meni je isto nemirno lavfal v prostem teku in spreminjal obrate dokler mi niso zamenjali tega senzorja! Spomladi sem imel vpoklic (menjali so jih tudi na drugih modelih) za menjavo TPS - a in sedaj dela brez nihanja obratov in zaganjanja motorja! Prva verzija TPS ov ni bila dobra zato so se pri Yamahi odločili za vpoklic in menjavo teh senzorjev.

PS: moja mnenja niso zveličavna!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Še do včeraj sem bil privrženec Bandita 1200s, dokler se nisem usedel na FJR in jo malce prižgal. Res, da se nisem z njo peljal, pa vseeno mi je v trenutku zlezla pod kožo.

Sedaj se zanimam za nakup rabljenega FJR, nekje letnik 2002 -2003, s prevoženimi od 40 000 do 60 000 km. Je ta kilometrina velika za ta motor ali ne?

In kakšne je vaše mnenje FJR in Bandit?

Oz. FJR s 60 000km in Bandit s 15 000km?

LP, in hvala vsem za odgovore Ervin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno sem razmišljal tudi sam.........a sem takoj ugotovil, da bom kupil samo NOVA vozila!!!!!

Stari Bandit.......mah......novi je vodno hlajen.....pa močnejši.....pa.....

Stara FJR......mah......kaj pa veš, kako so delal z njo......pa menjalnik, ki grozno ropota.......

Sicer pa......odločitev je tvoja......sam dam raje še tistih nekaj Ojrov zravn......in vem kaj imam.

Danes pa dobim svojo novo igračko.......upam vsaj :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej.......

Nova igračka doma

Čist na kratko.........ne spominjam se, da bi kadarkoli v svojem ne tako kratkem lajfu.......vozil bolj presrano, kot včeraj prvih 10km.

No......sej potem je bilo že malček bolje.

BTW.......a se da prestavit potovalni računalnik, da kaže l/km.....saj me nekako ne zanima podatek......koliko km lahko naredim z litrom bencina????? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist na kratko.........ne spominjam se, da bi kadarkoli v svojem ne tako kratkem lajfu.......vozil bolj presrano, kot včeraj prvih 10km.

Haha, je res čuden ta moped... :) Tako veeelik, pa vseeno tako lahkoten za vozit.

BTW.......a se da prestavit potovalni računalnik, da kaže l/km.....saj me nekako ne zanima podatek......koliko km lahko naredim z litrom bencina????? :wacko:

Seveda se da...

The instantanious fuel consumption display can be set to either "km/L" or "L/100km".
  • To switch between the two instantanious fuel consumption displays, push the 'RESET' button for 1 second when either display is shown.
  • If traveling at speeds under 10 km/h, "__" wil be displayed.

lp, D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej.......

Nova igračka doma

Čist na kratko.........ne spominjam se, da bi kadarkoli v svojem ne tako kratkem lajfu.......vozil bolj presrano, kot včeraj prvih 10km.

No......sej potem je bilo že malček bolje.

BTW.......a se da prestavit potovalni računalnik, da kaže l/km.....saj me nekako ne zanima podatek......koliko km lahko naredim z litrom bencina????? :wacko:

Me je par dni nazaj nekdo izbrisal, (da mu vse kure s petelinom vred pocrkajo), :whistle: ko sem povpraševal zakaj, kako, kdaj.... (Ice, boljše, da nisi bil ti)!

Klimbra iz vsega srca čestitke! Pa varnih km nešteto ter obilico veselja z novo igračo.

Sem pa vseeno začutil malo grenkobe. Saj je res iz otoka, je dober, lep, ah, oh in sploh. Ampak ni iz tistega ta pravega otoka. Saj veš, "nekdanji" Triumphator.

Se veselim s teboj!!!!

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej.......

Nova igračka doma

Čist na kratko.........ne spominjam se, da bi kadarkoli v svojem ne tako kratkem lajfu.......vozil bolj presrano, kot včeraj prvih 10km.

No......sej potem je bilo že malček bolje.

Od 10 - 20km je bilo že mal bolje! Od 20 naprej se mu je pa odprlo in za forum nima več časa, ker je stalno na mopedu in prede od zadovoljstva..................

Vsi smo šli skozi to fazo!

Klimbra - poročaj, ko boš utegnil............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Mene zanima ali bi bila Yamaha Fjr prezahtevna za nekega začetnika?

Lp

Prezahtevna ne mogoče preteška,odvisno koliko si velik,kolega ima ca 170 cm in jo je imel pred mojimi očmi že 3X na tleh točno številko pa nebi vedel,ker se veliko vozi tudi sam. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prezahtevna ne mogoče preteška,odvisno koliko si velik,kolega ima ca 170 cm in jo je imel pred mojimi očmi že 3X na tleh točno številko pa nebi vedel,ker se veliko vozi tudi sam. :worship:

mam okol 175 pa 70kg

a je to kul??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej nimam kej rečt.........zadovoljen.......ni mi žal niti centa.

Edin.........vsaj na prvo vgradnjo bi lahko dal kake boljše gume........tele BT020........grrrrrrrrrrrr

Nekak mi ne sedejo najbolj........al pa se sam men zdi, da se hudičevo dolgo ne segrejejo

OK.......še mal, pa bo tisočak.......pa servis......pol pa kaj več

Zdele še mal pošihtam......pol pa se pelat.

Aja.......povprečna poraba??????????????????????

Zaenkrat sem na 6,4L/100.......vliko ali malo......no s TDM se ne more primerjat.......??????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TEŽAVA S FJR PROSIM ZA POMOČ

Torej, kupil sem čisto novo FJR. Težava se pojavi, ko se z motociklom peljem na kak konkretnejši hrib, v SLO vsaj Vršič ali višje. Motor začne nad določeno nadmorsko višino cukati. Ko sem šel v Dolomite je bilo to cukanje neznosno in v tunelu nekje na220 mnv sem se celo bal da ne bom prišel skozi. Zanimivo je to, da če motor ugasnem in znova prižgem zadeva deluje naprej normalno. Sumim, da je težava v zraku oziroma mešanici gorivo zrak. Ali je možno, da se vbrizg goriva kalibrira le ob zagonu in mi dela težave, ker so se pogoji zelo spremenili (sprememba zračnega tlaka?) Če bi se to kalibriralo sproti, bi moralo delovati normalno. Se mi pa zdi da je to nekoliko preveč zakomplicirano, da bi bilo res. Ko sem motor peljal na servis, se je mehanik peljal na Rakitno, kjer seveda ni bilo nič narobe. Priključil ga je tudi na računalnik, kjer ni nič pokazal. Mehanik mi očitno ni verjel kaj se dogaja, zato mi je skoraj cinično rekel, da naj motor pač ugasnem ko se to pojavi….

Jaz pa mislim, da moped za 3.200.000 SIT MORA DELAT. Pa če so vzponi moj fetiš, mora delat na vzponih, a ne?

Prevoženih imam pa 5.500 km

Še to: vozim precej počasi, večinoma na 2 do 3 tisoč vrtljajih, porabo imam okoli 4.8 litra

Hvala za koristne informacije

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TEŽAVA S FJR PROSIM ZA POMOČ

Torej, kupil sem čisto novo FJR. Težava se pojavi, ko se z motociklom peljem na kak konkretnejši hrib, v SLO vsaj Vršič ali višje. Motor začne nad določeno nadmorsko višino cukati. Ko sem šel v Dolomite je bilo to cukanje neznosno in v tunelu nekje na220 mnv sem se celo bal da ne bom prišel skozi. Zanimivo je to, da če motor ugasnem in znova prižgem zadeva deluje naprej normalno. Sumim, da je težava v zraku oziroma mešanici gorivo zrak. Ali je možno, da se vbrizg goriva kalibrira le ob zagonu in mi dela težave, ker so se pogoji zelo spremenili (sprememba zračnega tlaka?) Če bi se to kalibriralo sproti, bi moralo delovati normalno. Se mi pa zdi da je to nekoliko preveč zakomplicirano, da bi bilo res. Ko sem motor peljal na servis, se je mehanik peljal na Rakitno, kjer seveda ni bilo nič narobe. Priključil ga je tudi na računalnik, kjer ni nič pokazal. Mehanik mi očitno ni verjel kaj se dogaja, zato mi je skoraj cinično rekel, da naj motor pač ugasnem ko se to pojavi….

Jaz pa mislim, da moped za 3.200.000 SIT MORA DELAT. Pa če so vzponi moj fetiš, mora delat na vzponih, a ne?

Vsekakor, pri FJR pa se Yamaha še posebej hvali, da ima elektroniko, ki se prilagodi delovanju v višjih legah.

Še to: vozim precej počasi, večinoma na 2 do 3 tisoč vrtljajih, porabo imam okoli 4.8 litra

Kolikor sem se do sedaj vozil s FJR, se mi 2-3 tisoč vrtljajev zdi premalo, še posebej za vzpone... Poskusi raje s kakšno prestavo nižje in malo višjimi obrati (se mi zdi, da se ta motor najbolje počuti okoli 5 tisoč).

Navsezadnje ima FJR dokaj dolga prestavna razmerja in častitljivih 300+ kg (z voznikom in prtljago)....

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ MIKI MAUSS

A naj te jemljemo resno ali ne? To je poglavitno vprašanje!

Po moje si edini, ki ima takšne težave in tudi edini, ki vozi s tako nizkimi vrtljaji. Namesto, da tiščiš na Vršič(itak ne bom nikoli razumel kaj je tam lepega za motoriste), pojdi na Avstrijsko stran Jezerskega ali na Golico, tam se z nizkimi obrati ne da voziti, granita ni, asfalt je :worship: , ni problema do sliderjev, motor pa poje, zraven pa motoristovo srce.

Osebno mislim, da bi se moral motorja malo privaditi in ga malo bolj "prtisnt" , saj zmore več kot ti trenutno zahtevaš od njega!

Brez zamere in upam, da se kdaj vidimo na kaki skupinski vožnji.

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!