Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem FJR-jevcem

Namen imam kupiti FJR-ja, zanj sem pripravljen odšteti do 7k€, sedaj pa me zanima koliko omenjenega motorja dobim za ta denar in ali mogoče kdo od ves pozna kakšnega poštenega prodajalca, ker kupujem motor, ki bo siguren in me ne bo pustil za prvim ovinkom, ali bognedaj še kje dlje.

Vnaprej se vam zahvaljujem za informacije in konstruktivna mnenja. :rolleyes:

Informacije lahko na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem FJR-jevcem

Namen imam kupiti FJR-ja, zanj sem pripravljen odšteti do 7k€, sedaj pa me zanima koliko omenjenega motorja dobim za ta denar in ali mogoče kdo od ves pozna kakšnega poštenega prodajalca, ker kupujem motor, ki bo siguren in me ne bo pustil za prvim ovinkom, ali bognedaj še kje dlje.

Vnaprej se vam zahvaljujem za informacije in konstruktivna mnenja. :rolleyes:

Če želiš se lahko pri meni oglasiš (GSM v profilu).

Imam takega z malo manj kot 90.000 km, letnik 2006, redno servisiran.

Če ne bo šel, ga mislim še par sezon vozit, zaenkrat ne kaže, da bi šlo kaj proti koncu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če želiš se lahko pri meni oglasiš (GSM v profilu).

Imam takega z malo manj kot 90.000 km, letnik 2006, redno servisiran.

Če ne bo šel, ga mislim še par sezon vozit, zaenkrat ne kaže, da bi šlo kaj proti koncu :)

hm.... veliko kmjev :hmm: , koliko pa sploh ti motorji zdržijo in kakšna popravila lahko pričakujem pri teh kilometrih ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm.... veliko kmjev :hmm: , koliko pa sploh ti motorji zdržijo in kakšna popravila lahko pričakujem pri teh kilometrih ?

Ja, še sreča, da jih je bilo lani bolj malo :)

Zaenkrat so bili samo redni servisi vsakih 10.000 km.

Tudi za naprej ne računam na kake posebne posege, še posebej ker ga vozim na bolj turing način (niski obrati, dolge ture, ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm.... veliko kmjev :hmm: , koliko pa sploh ti motorji zdržijo in kakšna popravila lahko pričakujem pri teh kilometrih ?

Pri 1300 kubikih in 143 konjih ta motor ni ravno 'navit'. Vrti se do zmernih 9000 obratov (a se v glavnem niti ne rabi) in ob dobrem vzdrževanju pol miljona in več kilometrov ne bi smel bit problem.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 1300 kubikih in 143 konjih ta motor ni ravno 'navit'. Vrti se do zmernih 9000 obratov (a se v glavnem niti ne rabi) in ob dobrem vzdrževanju pol miljona in več kilometrov ne bi smel bit problem.

D.

Pa še teh 9000 praktično nikoli ne vidi, če se ne greš avtocestnega dirkača.

110km/h v peti prestavi, kolikor jih ima je tam nekih 3000 - 3500 obratov, malo nad štandgasom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm.... veliko kmjev :hmm:

Veliko? Lej, če je motor 2006 letnik, to pomeni 4 sezone vožnje... zdaj se pa vprašaj, a boš "bol verjel tistemu", ki ti bo prodajal isti letnik z 20000 prevoženimi? Realno, če človek kupi touring motor bo verjetno delal letno več kot 10.000... Ko sem jaz prodajal ER-6F je imel dve leti star 33000 km... in so me tudi čudno gledal... Lahko bi pa poskrbel, da bi ga prodal z 10.000 prevoženimi...closedeyes.gif

Bodi vesel, če boš našel prodajalca s poštemplano servisno knjigo, po možnosti računom od motorja, in po kmečki logiki realnimi kilometri... in pri teh četudi se ti jih zdi veliko, vsaj veš pri čem si...

Pa srečen nakup.trance_27_notworthy.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje,če dobro razmislim, imate prav. :notworthy:

@gody01- ali lahko na PM dobim kakšne sveže slike, da se bom lažje odločil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje,če dobro razmislim, imate prav. :notworthy:

@gody01- ali lahko na PM dobim kakšne sveže slike, da se bom lažje odločil

Bomo kaj poslikali, ko enkrat pridemo pri dnevu domov :)

Trenutno najbolj frišne "delovne" lahko vidiš tukaj:

http://www.motosvet.com/album/view.php?cid=106300#img

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za komentarje,če dobro razmislim, imate prav. :notworthy:

@gody01- ali lahko na PM dobim kakšne sveže slike, da se bom lažje odločil

Poglej na internetni strani Motohit Krško imajo enega FJR 1300 z ABS-om tremi kovčkiin z 44,900 Km lepo ohranjen cena 6,2K malo moraš še zglihat kajti vsak motor, ki je bil vošen 5 sezon je njegova max.vrednost 55% nabavne cene in NESME imeti več kor max.50K kil sicer se za več prevožene kilometre odšteje od te 55%-ne vrednosti motorja!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej na internetni strani Motohit Krško imajo enega FJR 1300 z ABS-om tremi kovčkiin z 44,900 Km lepo ohranjen cena 6,2K malo moraš še zglihat kajti vsak motor, ki je bil vošen 5 sezon je njegova max.vrednost 55% nabavne cene in NESME imeti več kor max.50K kil sicer se za več prevožene kilometre odšteje od te 55%-ne vrednosti motorja!!!

Reklamiran motor je prva generacija FJRja in stranski kovčki so kapa ali givi, v vsakem primeru neoriginalni, kar je pri FJR vse prej kot sprejemljivo :)

A izračun glede let in kilometrov je pa kar poprek narejen, za vse tipe motorjev enako ?

Me prav zanima kako se enako ocenjuje touring velikoprostorninska mašine in kak supersportak :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, danes sem malo potelefoniral po Yamahinih servisih in vsi so bili mnenja, da pri motorju s toliko km-jev, lahko pričakujem v kratkem menjavo diskov, zavornih cevi, sklopke, kar pa ni majhen strošek, npr. sprednji disk stane 120€ (x2), sklopka 120€, za cevi ne vem + delo. Tako, da me je minilo kupovati motor z veliko km-jev. Bom še malo počakal in mogoče ujel kaj bolj primernega. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, danes sem malo potelefoniral po Yamahinih servisih in vsi so bili mnenja, da pri motorju s toliko km-jev, lahko pričakujem v kratkem menjavo diskov, zavornih cevi, sklopke, kar pa ni majhen strošek, npr. sprednji disk stane 120€ (x2), sklopka 120€, za cevi ne vem + delo. Tako, da me je minilo kupovati motor z veliko km-jev. Bom še malo počakal in mogoče ujel kaj bolj primernega. :yea1:

Stroški 400€ pri 7000€ vnosu se ti zdi veliko? Potem pa imaš naslednjih 5 let spet mir? Če pa raje nabaviš motor, ki ima na števcu 18.000km in omenjenega velikega servisa "kao" še ni potrebno storiti 80.000km potem pa naj bo, a je kar velika verjetnost, da boš zaradi malih navideznih kilometrov plačal 1000€ več za motor in na koncu ravno tako ob tistih 400€ ali še kaj zraven, ker ne boš vedel nič o zgodovini motorja. Razmisli, nočem pametovat, da ne bo zamere, a tako razmišljam sam - meni je vedno zgodovina na prvem mestu, šele potem kilometri. Sem pa prepričan, da se tudi da dobiti super FJR z malo kilometri za normalno ceno, a zna se zavleči do sredi poletja, ko bo že precej pretečene sline zaradi dolgo visečega jezika :P hehe

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......bo že precej pretečene sline zaradi dolgo visečega jezika :P hehe

se strinjam steboj :notworthy: ,raje dam še kakega jurčka ili dva zraven in imam špica motor, kakor pa da dam za motor tolk in tolk denarja, pa takoj tolk in tolk za servis, če se bom hotel kaj časa BP vozit. Najbolj se mi zdi blesavo kupit motor, pa takoj ne vem kakšna popravila. Mah, sej je brez veze.... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reklamiran motor je prva generacija FJRja in stranski kovčki so kapa ali givi, v vsakem primeru neoriginalni, kar je pri FJR vse prej kot sprejemljivo :)

A izračun glede let in kilometrov je pa kar poprek narejen, za vse tipe motorjev enako ?

Me prav zanima kako se enako ocenjuje touring velikoprostorninska mašine in kak supersportak :)

Oprosti sem pozsabil !!! :devil: saj to je ja "elitna" konjenica, posebni kovčki + cene rabljenih VSAJ 20% večje od ostalih motorjev(extra izračun) samo :lol: -la treba najti ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da se ne bo preveč hude krvi prelivalo tule na forumu, po izračunu na sevisu (ne bom povedal katerem, je yamahin), glede letnika - cena v redu, če je res lep in nepoškodovan, glede kilometrov - predrag. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da se ne bo preveč hude krvi prelivalo tule na forumu, po izračunu na sevisu (ne bom povedal katerem, je yamahin), glede letnika - cena v redu, če je res lep in nepoškodovan, glede kilometrov - predrag. :?

He, he, tako si človek zagotovi, da ne gre od hiše :)

Od naštetih stvari ti bom povedal čez kak dober mesec, ko bo servis na 90k, kaj sem moral menjati.

Saj načeloma se strinjam s tabo, še posebej če nameravaš delati kilometre kot se za tak motor spodobi, je boljše vzeti takega, z malo kilometri.

Si pa lahko prej prideš pogledat mojega, da vidiš, kako zgleda motor z 90k, da boš lahko po obrabi ocenil realnost kilometrov pri drugih ponujenih :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, danes sem malo potelefoniral po Yamahinih servisih in vsi so bili mnenja, da pri motorju s toliko km-jev, lahko pričakujem v kratkem menjavo diskov, zavornih cevi, sklopke, kar pa ni majhen strošek, npr. sprednji disk stane 120€ (x2), sklopka 120€, za cevi ne vem + delo. Tako, da me je minilo kupovati motor z veliko km-jev. Bom še malo počakal in mogoče ujel kaj bolj primernega. :yea1:

Zavorne cevi - vsekakor. Te se menjajo ne zaradi kilometrov, ampak zaradi starosti - tako da te to čaka tudi na motorju z manj kilometri (ob enakem letniku).

Ostalo je bolj ali manj za lase privlečeno...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......bo že precej pretečene sline zaradi dolgo visečega jezika :P hehe

se strinjam steboj :notworthy: ,raje dam še kakega jurčka ili dva zraven in imam špica motor, kakor pa da dam za motor tolk in tolk denarja, pa takoj tolk in tolk za servis, če se bom hotel kaj časa BP vozit. Najbolj se mi zdi blesavo kupit motor, pa takoj ne vem kakšna popravila. Mah, sej je brez veze.... :headbang:

Vsak rabljen motor, ki ga boš kupil, moraš itak takoj peljati na servis. Vsaj menjava olja in oljnega filtra, pa pregled vseh vitalnih stvari motorja. Razen če si velik poznavalec in boš to naredil sam (ampak glede na tvoje pisanje dvomim o tem).

Original zavorne cevi naj bi se menjale na vsake 4 leta (torej je vseeno, ali ima motor 5.000 km ali 100.000 km). Najdražje komponente potrošnega materiala pri motorjih so veriga in zavore. Če imaš motor z 90.000 km, na katerem so bile ravno menjane zavore (diski + ploščice) in motor s 70.000 km, pri katerem so diski in ploščice bolj na koncu, bi jaz raje vzel prvega. Tudi set verige te pride cca 200 EUR, tako da je tudi to bistvenega pomena. Potem imaš pa še gume. Redko dobiš rabljen motor s popolnoma novimi gumami. Upam da veš, da gume stanejo set od 200 EUR naprej.

Torej ti v nekaj mesecih po nakupu ne uide servis za vsaj 500 EUR. Razen če kupiš motor, ki je imel pred kratkim vse zgoraj omenjeno obnovljeno.

Raje glej vse zgoraj omenjene stvari kot kilometre, če želiš dobro kupiti s čim manj stroški. Kilometri se dajo tudi "prirediti" na željeno številko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

90.000km za FJR ni nič:

- imel sem FJR 3 sezone, lani prodal zaradi potrebe po finančnih virih in pomanjkanja časa za dolge ture - prodal po zame dobri ceni, na avt0netu sem imel oglas 2 uri

- motor je masivno grajen, močan vendar ne navit,

- obrati so v vožnji med 2.500 in 4.500 obratov, kar je občutno manj od kakih 600-takov

- pri meni se je poraba na daljših izletih vrtela na cca 5 litrov, 1 tank sem imel tako za malo več kot 400 km. In to 2 na motorju in polni kufri. Na avtocesti pri hitrostih nad 150 km/h pa začne poraba naraščati na cca 6,5 - 7 litrov. Pred FJR sem imel FZ6 FAzerja, pa je bila poraba 6 litrov v vsakem primeru, tudi če sem šparal z gasom.

- zavore so potrošni material (konec koncev je tudi cena rabljenega motorja zaradi tveganj in obrabe nižja od nabavne)

- sklopka dvomim, da je že za zamenjati, razen če se je lastnik izživljal (po mojih izkušnjah to serviserji rečejo na blef, da bi se ti kot stranka odločil kar za menjavo - meni so za avto rekli, da bo treba takoj menjati, pa sem po tistem naredil že 50.000km, pa še 3x toliko bom). Motor ima sicer samo 5 prestav, zato pa je ob obilici navora potrebno zelo malo prestavljati. S 5 prestavo lahko kruzaš od 60km/h naprej.

- ima kardan, odpade strošek verige, menjava olja v kardanu je na 20.000 km, pa še to ga pride 0,5 litra, če se ne motim

- zavorne cevi bi moral menjati pri tej starosti pri kateremkoli motorju - ta strošek ne moreš šteti kot relevanten v tem primeru

- mene je redni servis (olje, filtri, olje v menjalniku - to zadnje le na vsakih 20.000km) pri pooblaščenem serviserju prišel povsem enako, kot servis Fazerja, to je malo čez 100 EUR.

- kako se piše tisti hrvat, ki je s predhodnico FJR, Yamaha FJ1200, naredil prek 1.000.000 km? Laboš? Labaš?

- če se ti gre za pravi touring motor, moraš vedeti, da za ta denar dobiš vso opremo, kar je možno in potrebno za touring + močno in zanesljivo mašino + kardan + potovalni računalnik. Lahko pa dobiš kaj drugega za manj denarja in potem opremljaš za touring, kar vsekakor ni poceni. Ko boš pa prodajal, pa ti dodatna vlaganja trg ne bo priznal.

- odpadejo tudi 3x preplačani servisi, menjava sklopk, diferencialov, zlomljenih kardanov, posedenega vzmetenja, stalno nalaganje novih softwerjev, ni skrbi odpovedi zavor, ni dolge liste dodatne opreme po 5x-nih cenah in za vsako malenkost...(sorry, mal pa moram)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, konec debate, motor sem kupil, sicer ni najnovejši model,je lepo ohranjen, kupljen v Lj, vsi računi od sevisov (Jure P.), potrjena servisna se ujema s km-ji in precej manj prevoženih kilometrov. Tako, da mislim, da mi ne bo žal, sicer bo pa pokazal čas. :010

Še to moram povedati, na probni vožnji sem ugotovil, da je motor zelo lepo vodljiv, na mestu malo težji za manevriranje kot sem navajen, in kar se mi zdi najlepše, res vleče ko strela že dejansko od nule. :notworthy:

No pa lep pozdrav, se kaj beremo v prihodnje.

Pa brez zamere, ker sem vam dal toliko dela, in hvala za vsa mnenja, ki ste jih napisali tukaj, mi je kar pomagalo pri odločitvi. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, konec debate, motor sem kupil, sicer ni najnovejši model,je lepo ohranjen, kupljen v Lj, vsi računi od sevisov (Jure P.), potrjena servisna se ujema s km-ji in precej manj prevoženih kilometrov. Tako, da mislim, da mi ne bo žal, sicer bo pa pokazal čas. :010

Še to moram povedati, na probni vožnji sem ugotovil, da je motor zelo lepo vodljiv, na mestu malo težji za manevriranje kot sem navajen, in kar se mi zdi najlepše, res vleče ko strela že dejansko od nule. :notworthy:

No pa lep pozdrav, se kaj beremo v prihodnje.

Pa brez zamere, ker sem vam dal toliko dela, in hvala za vsa mnenja, ki ste jih napisali tukaj, mi je kar pomagalo pri odločitvi. :grim

Dobrodošel med elito,pa srečno vožnjo! :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, konec debate, motor sem kupil, sicer ni najnovejši model,je lepo ohranjen, kupljen v Lj, vsi računi od sevisov (Jure P.), potrjena servisna se ujema s km-ji in precej manj prevoženih kilometrov. Tako, da mislim, da mi ne bo žal, sicer bo pa pokazal čas. :010

Je šla v tvoje roke ta iz Dolenjske ceste, 2007, zlata, 30kkm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!