Jump to content

Yamaha FJR 1300


elbarto

Recommended Posts

Eeeee! Takole tole z oljem ne bom komentiral. Nisem od foha. V temi o oljih so se eni medsebojno prepričevali o tem kaj je prav, kaj sprejemljivo in kaj narobe :ph34r: . Osebno sem na tem, da vgrajujem predpisana olja. O:-) Jaz njej olje, ona meni performance.

So me pa v Elisi hecali naj namesto predpisanega olja v motor dam cenejše, ki naj bi bilo prav tako dobro, le cenejše je.

LP

Link to comment
Share on other sites

Na včerajšnji klubski turi sva s kolegom malo menjala motorje oz. jaz sem se spet vsedel na moj ex. motor Varadero. Čeprav sem z Yamaho zvozil do zdaj samo 600km je bil občutek pri ponovni vožnji kot da sem se vsedel na popolnoma tuj motor oz.FJR mi je v tako kratkem času dobesedno zlezel pod kožo. Z Varo sem zvozil 25kkm pa je sploh nisem spoznal več, oz.FJR dominira v vseh pogledih. Togost vzmetenja in s tem vozne lastnosti 100:1, pri zaviranju je tog, doziranje veliko bolje kot Hondin CBS nekako imaš občutek kako grabijo pakne, zaradi nižjega težišča tudi boljši občutek pri full bremzanju. Motorja sta poglavje zase, dvocilindraš ne pride do gležnjev FJR štirivaljniku, ki vleče od nule konstantno ne glede na brzino. Vibracij na FJR sploh ni medtem ko Varin dvovaljnik kar "brenči" na belanci. Pri pospeševanju je Yamaha "hladna kot špricar" Vara se preveč gunca in je treba veliko več prestavljati, oz. pri FJR sploh ni "treba" prestavljati ker je motor dovolj močan ne glede na prestave. Edino zavetrje je boljše pri Hondi ob uporabi povišane šipe, tako da tudi sedaj razmišljam o povišanem steklu za FJR, saj nad 160 ni najbolj prijetna vožnja-morda tudi zato ker sem visok 192cm.

Zaenkrat lahko ocenim motor kot fantastičen, nisem si mogel misliti da so tako veliki preskoki med razredoma "potovalni enduro" in sport touring.

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

V zadnjem času videvam kar nekaj Fjr-c na cesti(mimogrede pozdrav tistemu, ki sem ga v nedeljo srečalna Godešiču okoli 14 45 min, oglasi se če si na forumu), zato naj dodam info o servisu na 20k km.

Motul 300V 4,5l 17329,5 sit

oljni filter 3272,64 sit

zračni filter 8052,20 sit

tesnilo 3x 554,58 1663,74 sit

olje kardana castrol taf-x 0,3l 5580,00 1674.00 sit

čep 446,40 sit

- popust 5% 1621,92 sit

TOTAL 30816,50 sit z DDV

Delo po normativu za servis na 20000km 12000,00 sit brez računa( delo je serviser opravil v 2 urah)

Torej sem se znebil 42000 k sit. :hmm:

Servis Štern v Kranju.

Prosim za komentarje.

LP

Link to comment
Share on other sites

Hi!

Veliki test klasičnih cestnih potovalnih športnikov (2)

Objavljeno: 11. marec 2004 @ 03:54

Yamaha FJR1300

............In že v prvem trenutku nas zmoti ropotajoč zvok verige, ki se pojavi ob prestavljanju v prvo prestavo...................??????????VERIGA?

Zoran

Link to comment
Share on other sites

Hi!

Veliki test klasičnih cestnih potovalnih športnikov (2)

Objavljeno: 11. marec 2004 @ 03:54

Yamaha FJR1300

............In že v prvem trenutku nas zmoti ropotajoč zvok verige, ki se pojavi ob prestavljanju v prvo prestavo...................??????????VERIGA?

Zoran

OK. Ne vem kaj si hotel povedati?

Mogoče namiguješ na nerodno povedano dejstvo, da je menjalnik ob prestavljanju v prvo glasen in se oglasi z *škljoc*. V ostalih prestavah tega zvoka ni. Test sem jasno prebral in ga vzel z rezervo. (vzporednica z Hondo VFR ?????)

Predlagam, da si zainteresirani preberete test o FJR ob prevoženih 100k km, objavljen v Motorradu v letu 2003.

Pa lep pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

OK. Ne vem kaj si hotel povedati?

Pozorno preberi - hotel je rečt, da FJR1300 nima sekundarnega prenosa z verigo ampak kardan.

Link to comment
Share on other sites

Ta test ti ne pove čisto nič, škoda debatirati o njem.

Nazadnje kaj sem zasledil pametnega je bil test ABS-ov v Motorradu kjer se je Yamahin sistem odrezal slabše od konkurence, oz.pojemki pri zaviranju(z ABS) so bili pod povprečjem, brez ABS pa med najboljšimi.

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Ta test ti ne pove čisto nič, škoda debatirati o njem.

Nazadnje kaj sem zasledil pametnega je bil test ABS-ov v Motorradu kjer se je Yamahin sistem odrezal slabše od konkurence, oz.pojemki pri zaviranju(z ABS) so bili pod povprečjem, brez ABS pa med najboljšimi.

fantje, spet pozabljata, da testi morda niso namenjeni najbolj zahtevnim bralcem, kot ste vi, ki že vse veste z interneta in oh in sploh, ampak morda kaki drugi ciljni publiki .... vi ste pač v stanju sami pretestirati motor, da vam je vse jasno ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Komentar na "eyes of god": pa kaj toti se v večni temi vozi al kaj. Na vseh testih hvalijo luči od FJR in ta tip gre gor montirat neke dodatne luči, pa se to ni Gold Wing.

LP Bajsi

o teh luceh dalje tukaj ice

Link to comment
Share on other sites

Amerikanosi so pahnjeni na dodatne luči na motociklih.

Ga skoraj ni RTja v USAju, ki ne bi imel gor PIAAjk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lep pozdrav!

Sem nov na forumu pa sem se odločil napisat par stavkov o FJR-a. Malce sem bral vaše članke in se kar strinjam. Pri nakupu športno-potovalnega motorja se je treba ozreti na mnogo stvari, saj takega motorja ne kupujemo za okras v garaži, temveč predvsem za vožnjo - veliko vožnje, hitre, varne, udobne za voznika in sopotnika, z dosti prtljage ali brez itn

Pred nakupom sem preizkusil K1200GT, Pan Europian, XX, kateri so približno ustrezali mojim potrebam in je vsak od teh motorjev imel več pomankljivosti kot FJR. Kot star BMWjaš sem se lansko zimo močno ogrel za K1200GT, pa me je dejstvo, da ni moč dokupiti org. top casea in da v l. bočno torbo ne gre čelada začelo še pred prvo vožnjo skrbeti, po vožnji pa mi je trd menjalnik in moč/kg in slabša vodljivost vzela ves pogum, Pan Europian mi je preprosto grd in predrag, pri vožnji pa povsem neprepričljiv - medel, glavna pomankljivost XX pa je bila veriga in pa nenastavljivo steklo - malce nepraktično za daljša potovanja v dvoje , v solo vožnji pa bp. Tako sem se na koncu zapeljal še s staro FJR(pred mod.l.03), in bil navdušen. Hotel sem motor z ABS-om, kar je novi model tako imel, mogoče bi bila lahko zaščita pred vetrom malo boljša (dal sem višje steklo), drugače pa več ali manj bp

Z motorjem sem v dobrem letu prevozil 25000km, nekje 1/2 skupaj z ženo, lahko rečem, da kar dinamično(saj drugače ne gre .) ), lega v kratkih in daljših zavojih je odlična, okretnost, lahkotnost vodenja, zavore :OK: ... pa nimam najmanjše resne pripombe...vožnja je neutrujajoča, navora je ogromno že pri nizkih vrtljajih, poraba je zelo zmerna(okrog 6/100), torbe so kvalitetne (vse tri+mag. tank torba), tudi žena se ne pritožuje preveč... Morda malce moti slabša veterna zaščita kljub višjem steklu (se pač še bolj izogibam avtocestam) pri večjih hitrostih in s tem v duelu tudi malce slabši občutek pri hitrostih nad 170. Malenkosti kot so nenastavljiv sedež, ni merileca zun. temp.(org), ni 12v vtičnice(org), nerodno postavljanje na glavno stojalo... so od začetka moteče, vendar pa so to nepomembne malenkosti, ki se jih z malo iznajdljivosti da rešiti.

Poleg vsega naštetega pa je pomembno še nekaj... ko je slečen je lep in tudi v vsej bojni opremi je lep...zelo pomembno, saj bi se težko vozil z motorjem, ki mi ne bi bil všeč.

Zaradi vsega naštetega vsakomur kdor se odloča za motor te vrste Yamaho FJR1300A toplo priporočam.

:yea2: :yea2: :yea2:

Lp!

Edited by loka
Link to comment
Share on other sites

Z motorjem sem v dobrem letu prevozil 25000km,

Malenkosti kot so nenastavljiv sedež, ni merileca zun. temp.(org), ni 12v vtičnice(org),

LP :D

Upam, da se kaj vidiva na cesti.

Mislim, da bi lahko pri FJR res poskrbeli za nastavljiv sedež, kako vtičnico, pa originalno navigacijo(opcija)

Sicer pa :OK: :OK: :OK:

LP Cvetoo.

Link to comment
Share on other sites

Za sedež ni takega problema saj imam srečo, da sem malce večji, kolega pa, ki je velik 170 cm pa ima ob ustavljanju kar nekaj težav. Vendar bi lahko dal narediti novega in bi tudi to rešil pa se mu izgleda ne zdi vredno. Kar se tiče vtičnice sem rešil, merilca zun. temp. pač nimam, ogrevane ročke sem dal naknadno (org), čeprav izgleda bolj češko, vendar so mi že večkrat prišle zelo prav, na cent. stojalo pa se tudi privadiš. Še največji problem, ki ga ne znam rešit je veterna zaščita pri veliki hitrosti in s tem občutek sigurnosti, predvsem, ko sva na motorju dva...no pa ni panike. Kar sem zasledil o pretiranem gretju v noge pri mod.l.03 ni več opaziti, no ja, vsaj jaz ne vidim nič posebnega. Ostalo pa je res bp. Vožnja je popoln užitek. Predvsem je prednost v tem, da ko se odločim, da grem s kolegi sam na športni dan v Alpe ali Dolomite lahko vozim, kot da imam normalen dokaj športen motor.

:yea2: :yea2: :yea2:

Tudi jaz upam, da se kje srečamo. :OK: :OK: :OK:

Lp!

Link to comment
Share on other sites

No poglej :hmm:

Eden od teh revežev s kratkimi nogami sem tudi jaz. Najbrž se bo našel kdo, ki bo rekel naj kupim manjši motor, pa so dejavniki o katerih pišeš(dokaj normalen športen motor) prevladujoči.

Najbrž me zeto tudi vetrna zaščita ne moti(manjša postava), hecno pa je to, da mi toliko vetra kot ga ima FJR prav paše. Steklo dvigam le ob dežju. Med vožnjo ga ne dvigam tudi zaradi povečanja šumenja v čeladi (Schubert concept).

Gretje v nogo, predvsem levo. (moja letnik 03) Vožnja v polni bojni opremi bp, pri vožnji po mestu v vročini v kavbojkah pa se pojavi pekoč občutek, ki ni prijeten. V kavbojkah se praktično ne vozim zato tudi skoraj ni vredno omembe.

Se vidimo!

LP. Cvetoo.

Link to comment
Share on other sites

LP!

Z mojo FJR-ko jih imava "za sabo" že 4500km in ne morem, da ne bi pohvalil motorja. Pripomba ki me osebno moti je prav tako vetrna zaščita, ki je v primerjavi z prejšnjim motorjem(Varadero+večja šipa) slabša. Tudi sam sem višje postave in z dvigovanjem šipe sicer dosežem razbremenitev toka na zgornji del, vendar se poveča bobnenje v čeladi. To me moti, ker mi je malo prevelika tudi čelada+integralna, tako da bom končno moral menjati čelado. Ampak vse to nekako razumem, navsezadnje gre za športni motor in kdor hoče še več udobja ima na voljo cestne križarke. Če bi te poste prebirali kakšni vozniki naked motorjev bi nam svetovali da gremo z avtom, tako da......

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

ravno zaradi tega sem lani raje vzel FZS1000 ki praktično pač nima zaščite, kot pa da bi vzel FJR1300, ki je lepa in hitra in vse.... kaj ti bo vetrna zaščita, če z njo nisi popolnoma zadovoljen :P No, bolj je prevagal odejstvo, da je FJR tudi nižja..., za višino cirka 194 cm manj primerna od fazerke. .. seveda ne enamčim teh dveh motorjev po razredu, saj je eden bistveno bolje opremljen od drugega, samo svoje razmišljanje priobčim ... :P

Link to comment
Share on other sites

Moram še nekaj povedat o veterni zaščiti pri FJR-a ("a" dopisujem ker je org steklo pri mod. l . 03 višje in z drugim naklonom). Lani sem na potepanju po Franciji govoril z možakom, ki je steklar in si je pleksi izdelal po svojih zamislih (višji,širši, z zrač. režami, netoniran-saj mora gledati skozi steklo...ga dal na novo FJR-a in se vozi z odprto čelado. Res, da ne paše na ta motor itd pa vseeno, visok je 190 in pravi, da motenj zaradi vetra z novim pleksijem ni več. Res pa je, da motor izgleda malo divje. To bi si najbrž lahko omislili tudi mi, vendar pa :wacko: bolje malo potrpet!!!

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa tole. Zadeva je original Laminar Lip, sicer po moje mal grda, samo, je pa kao super učinkovita.

lp

Rudi

post-4-1088029966.jpg

Link to comment
Share on other sites

ravno zaradi tega sem lani raje vzel FZS1000 ki praktično pač nima zaščite, kot pa da bi vzel FJR1300, ki je lepa in hitra in vse.... kaj ti bo vetrna zaščita, če z njo nisi popolnoma zadovoljen :P  No, bolj je prevagal odejstvo, da je FJR tudi nižja..., za višino cirka 194 cm manj primerna od fazerke. .. seveda ne enamčim teh dveh motorjev po razredu, saj je eden bistveno bolje opremljen od drugega, samo svoje razmišljanje priobčim ... :P

LP!

Težko se strinjam z tabo glede primernosti FJR za višje voznike. Tudi sam merim v višino 191cm in sem sedel na obeh motorjih, na Fazerju in FJR. Pri Fazerju 1000 sem imel problem z rezervoarjem, ki je na vrhu vgreznjen, tako da nisem "dobil nog noter" in lepo z koleni objeti motorja. Pri FJR sedim kot "car" in menim da tudi dvometraši ne bi smeli imeti problemov, vsaj kar se spodnjega dela motorja tiče, kjer oklep lepo opravlja svojo funkcijo. Za zgornji del z nastavljivo šipo pa je tako kot sem opisal, z opombo da imam sam letnik 01 se pravi nekoliko nižjo šipo.

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdravljeni, nekaj dni nazaj sem kupil nov FJR 1300A. Spadam sicer med bolj začetniške voznike, da ne bo pomote - zato sorry, če bo kakšen komentar bolj izkušenim smešen... :unsure:

Do sedaj sem naredil 200 km. Moje izkušnje so pa sledeče:

- visok sem 1.98 cm in sedim res precej udobno. Malce moti dejstvo, da pri vožnji navzdol in zaviranju "zlezem" povsem do tanka za gorivo in se tako moje golenice naslonijo oz. že kar tiščijo ob oklep, ki sicer nudi vetrno zaščito nogam.

- šipa: pri povsem spuščeni je vožnja precej tiha tja do 130 km, ko se začne veter že precej upirati vame. Če šipo dvignem, se že od 80 km dalje sliši bobnenje in občutek stabilnosti zaradi vetra mogoče ni najboljši, se pa povsem odpravi vpliv vetra na voznika, kar omogoča bolj sproščeno vožnjo. Vendar ostane pri moji višini (ocenjujem, da tudi pri vseh nad 190 cm) čelada zelo izpostavljena vetru, ki prihaja preko šipe in zato bobnenje.

Hitreje od 140 km/h se še nisem vozil, ker se motor še "ulaufava" (do 1000km), vendar se mi zdi, da bo za kaj takega edina možnost šipa dol in biti skrit za njo s čelado.

- pospeški so fenomenalni in kolikor lahko kot začetnik rečem, se motor zelo lepo drži ceste (kakšrnokoli zalaganje nad recimo 20 stopinj je zame le na televiziji)

- imam tri kovčke, in sopotnica sedi zadaj CARSKO, predvsem naslonjena na zadnjega

- ABS je enkratna zadeva, se počutim bistveno bolj varno.

- dvignit motor na centralni "štender" je pa prava mala znanost, ker je težak do boga

Toliko o mojih opažanjih, bom z veseljem spremljal vse v zvezi s tem motorjem.

- ah pa še to: gretje v levo nogo res obstaja, kar se tiče čelade imam Schubert S1

Edited by djlongy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!