Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Samo, da ne boš pretiraval!

Poglej sliko  - padel ni, je samo zalagal bi rekel!

saj s tem mopedom ni potrebno pretiravati :grrr

ima tako fantastično ciklistiko da te sam potegne na koleno :yea1:

Mare čist potiho Bemwjaši se štejejo.. :grim

kaj če se še mi :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj s tem mopedom ni potrebno pretiravati :grrr

ima tako fantastično ciklistiko da te sam potegne na koleno :yea1:

Mare čist potiho Bemwjaši se štejejo.. :grim

kaj če se še mi :OK:

Hotel sem pokazati, kaj nekateri prakticirajo - jaz tudi v sanjah ne pomislim na tako vožnjo! :nono:

Hiti počasi... :hmm:

Mislim, da jim bomo lahko samo elitna manjšina.... :kva2: .... :OK: Ne vem, če bi presegli št 10 - teh motorjev je vse več na cesti, samo niso vsi na forumu!

Drugače sem pa - ZA! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel sem pokazati, kaj nekateri prakticirajo - jaz tudi v sanjah ne pomislim na tako vožnjo!  :nono:

Hiti počasi...  :hmm:

Mislim, da jim bomo lahko samo elitna manjšina.... :kva2: .... :OK:  Ne vem, če bi presegli št 10 - teh motorjev je vse več na cesti, samo niso vsi na forumu!

Drugače sem pa - ZA!  :yea2:

ok ker si starejši član Ti dam priložnost da odpreš temo potem pa se ostali pofočkamo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite o tej opciji - predelava izpuha (original)! Vložke napraviti ni problema, težava je , kje dobiti kronski sveder dolžine 20 - 25 cm! Kakšen komentar! Možno je sicer kupiti, komplet vložke + sveder, samo vse to se lahko napravi doma!

Predelava izpuha!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite o tej opciji - predelava izpuha (original)! Vložke napraviti ni problema, težava je , kje dobiti kronski sveder dolžine 20 - 25 cm! Kakšen komentar! Možno je sicer kupiti, komplet vložke + sveder, samo vse to se lahko napravi doma!

Predelava izpuha!

jaz sem takoj za :OK:

sicer pa poglej na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Pa zakaj bi glede na to da je ta moped tako dober(sami superlativi) sploh menjali???

Eni imajo česar ti še imaš .)

Sicer pa enim ni tako dober.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, malo obudimo temo.

V Oglasniku sta dve FJR. Obe poškodovani. :(

Zadnji na skupinski furi ujamem od enega mladca:"mi ni všeč, kva pa vem pretežek motor. Fejzerca mi je bol ležala"

Vem tudi za enega podjetnika iz ......., ki si je kupil lepo igračko(beri FJR) in jo potem sesul na obali.

Kaj pa vaša mišljenja. Čudno se mi zdi, da po naših cestah vidim toliko FJR, tu na forumu pa nakladamo Mare, Bruno in moja malenkost. Kam je šel pa BOBO, pa še kdo?

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi motor prenizek in pretežek (zame in za ceste, po katerih se jaz vozim)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa vaša mišljenja. Čudno se mi zdi, da po naših cestah vidim toliko FJR, tu na forumu pa nakladamo Mare, Bruno in moja malenkost. Kam je šel pa BOBO, pa še kdo?

Pozdravljeni,

včeraj sem kupil FJR 1300. Lep dan za jo pripeljati iz Litije v Ajdovščino :grrr Lilo celo pot kod iz škafa. Namesto motoristične jakne sem imel jakno za jadranje.

Občutki so malo mešani glede na prejšnji motor, XJ 900 diversion, ki ga mimogrede prodajam.

Ko bom imel kakšen kilometer več in kakšen občutek več se javim. Izprobal samo zaradi želje zadnji ABS, dela mehko brez problemov, luči so izredno dobre, vodljivost se mi trenutno zdi malce težja kot pri xj 900. Težišče pa je kar nizko. Moč se mi zdi bolj brutalna z več treslajev, ki jih občutiš preko okvirja. Bomo videli v nedeljo če bo lepo vreme

Pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi motor prenizek in pretežek (zame in za ceste, po katerih se jaz vozim)...

Kaj ti razumeš pod pretežak - v kategoriji turingov je med najlažjimi! Prenizek - tudi tu mi ni nič jasno Sym, daj malo razloži... :grim !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, malo obudimo temo.

V Oglasniku sta dve FJR. Obe poškodovani.

LP Cvetoo.

Ena je šla na Ridah v franže.... je bilo objavljeno na MS!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti razumeš pod pretežak - v kategoriji turingov je med najlažjimi! Prenizek - tudi tu mi ni nič jasno Sym, daj malo razloži...  :grim !

Pač moj osebni pogled...

Prenizek - rad sedim udobno in predvsem nekoliko višje, kot mi to omogoča FJR...

Okoli teže - občutek v prednjem delu pač ... Čisto moje osebno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač moj osebni pogled...

Prenizek - rad sedim udobno in predvsem nekoliko višje, kot mi to omogoča FJR...

Okoli teže - občutek v prednjem delu pač ... Čisto moje osebno mnenje.

Povabim te na furo - se boš peljal ko paša.... :grim pa še s težo ne boš imel težav, sedel boš pa v podnu! Glej sliko :grim :grim

Yoke Sym!

FJR lahko zvišaš ali znižaš po želji! Nič ni nemogoče.... dodatna oprema pač!

post-6249-1128970696_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Kaj pa vaša mišljenja. Čudno se mi zdi, da po naših cestah vidim toliko FJR, tu na forumu pa nakladamo Mare, Bruno in moja malenkost. Kam je šel pa BOBO, pa še kdo?

LP Cvetoo.

No, zdi se mi, da poznam pravi odgovor na tole vprašanje?

Kaj bo zdaj, se bo kdo pohvalil? Kak BluFJRzoNdeR mogoče :blush: :devil:

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa se malo javimo. Z FJR imam 700 km. Občutki so bolj jasi, čeprav ko je bilo vreme lepo za vožnjo sem bil v službi ali pa službeno v tujini, tako, da najdaljša tura je bil v soboto ukraden pozni dopoldan in popoldan do Poreča.

Vožnjo lahko opisujem samo polno otovorjen, z vsemi tremi kovčki in z boljšo polovico. Vožnja po hladnem asvaltu, ponekod mokrem, ni prava ocena, za sposobnosti vendar moram priznati naslednje, moči motorju ne zmanjka, zavore so izredno zanesljive (ABS), težišče sorazmerno nizko.

Vožnja motorja zahteva malce "kontra sterca" za v ovinek, pri pospeševanju nad 7.500 obrati se pojavlja droben treslaj na okvirju, ko je tudi moč bolj brutalna. V dolgih ovinkih (avtocesta, nad 180 km/uro) postaja zahtevnejša za vodenje.

Drugače pa zaenkrat same pohvale razen že naštetih pomankljivosti turbolence pri višjem vizirju in sorazmerno težkega upravljanja pri počasni vožnji in v koloni.

Gume imam še originalne Metzeler Z4, spomladi bo treba kaj novega, ker s tem motorjem nimam izkušenj, na prejšnjem sem imel Pirelli Diabolo Strada, ki so bile kar v redu, kaj mi predlagate glede na vožnjo bolj turistično, no ja včasih ima vsak svojih pet minut, ko zadeva mora iti hitro skoraj do železja. .)

Srečno

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko tega smo pomodrovali v tej temi in temah Metzeler, Dunlop in Michelin.

Na kratko. Po 58000 km na FJR-u sem zvozil Bridgestonko Batlax 020, Dunlop 205, Dunlop 220(trenutno je gor že drugič), Metzeler Roadtec Z6(2 krat), Michelin Pilot Road.

Če imaš malo več denarja si privošči Z6, če ga imaš malo manj D220. Obe gumi sta zelo dobri in si lahko privoščiš tudi malo :devil: . Če si pa čisto priden in se te :devil: nikoli ne loti, potem je tudi Pilot Road zelo dobra izbira.

Koliko se da s katero na fjr narediti je pa zelo odvisno kje in kako se voziš.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cveto hvala,

verjetno bom vzel Z6.

No ja bomo videli takrat za kakšno ceno se bo kaj dobilo, pa malo po Italiji bom poškilil pred nakupom. :doze:

Mogoče se dobi kaj ceneje?!

Se slišimo.

Srečno

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap:

Oprosti sem pozabil še kakšno o sovdih dodati. Zadnji nakup gum me je spravil v slabo voljo. Profil na Michelinki je umiral bolj in bolj hitro, gum pa nikjer.

Zato sem skočil k Čarmanu v Soro in nabavil zadnjo D220(28600,00), Ker pa sem se načelom odločil, da se bom vozil na Z6 sem počakal, da mi jih je vulkanizer nabavil. Cena 65000,00 za obe. Sedaj mi nekaj časa ne bo treba iskati. .)

Če ti je kaj od tega všeč, povej.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da se tudi jaz "pohvalim":

Res je, v NASI garazi po novem pociva ex-bobotova FJR! A prav veliko se nimam za hvalit, saj je motor v vecinski lasti fotra, ki ga je tudi izbral in pripeljal domov (sam sem namrec na studiju v tujini in motorja sploh se nisem sprobal niti videl v zivo, tudi pri izbiri nisem imel veliko za povedat...ampak se sploh ne pritozujem :D :devil:) . Povem lahko le, da ko me je ata klical takoj po testni voznji je bil poln navdusenja; "Kaj naj naredim?" me je vprasal, "A smo ze prodal TDM-o?" sem odvrnil in pogovor se je zakljucil. No cez slabi dve uri prejmem ponovno klic: "Ej tamau, jez sm ga kar kupil!!!" :OK: :OK: :OK: (naj povem, da se je v ozadju nasmihala tudi mama, ki se bo odslej bolj udobno vozila na zadnjem sedezu). V pogovoru je bilo zaslediti tudi besedne zveze kot so: "NORO DOBRO", "TRGA GATE", "TO GA RAZGANJA OD MOCI", "VLECE K SVINA" :naughty: :D

Zdaj je treba samo se TDM-o v promet spravt, pa gume zamenjat....no nekje maja se pa ze lahko kje srecamo na skupni furi :yea1:

LP iz "gorece" Francije .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap:

Cena 65000,00 za obe. Sedaj mi nekaj časa ne bo treba iskati. .)

Če ti je kaj od tega všeč, povej.

LP Cvetoo.

Pogledal bom še v Italiji, v nasprotnem primeru ti kupim obe Z6. Se mi sicer ne mudi, ker imajo Z4, 7.000km vendar pred poletjem bom rabil nove gume.

Hvala

Srečno

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!