CaNaM Posted March 3, 2008 Report Posted March 3, 2008 Ja bomo vidl kaj se bo izcimilo z teh zim!Pomoje se ti tut bol splača 4-cikl kupit ko pa snake, sploh če si blizu pohorja doma!Apachi kit si lahk zmontiraš sam, ampak potem ni na njega garancije.Drugače ga montira Ski-Sea!Zadnič sem prašu sodelovca če ma kak motor pa je reku da ma neki sn pa reku kaj pa kej 4 cikl je pa reku da to ni zanimiv ko se lahk koma pjan tut furaš z 2 ciklom se pa ne moreš. :lol: Drugač se je pa res težje pelat z 4-ciklom ko pa 2-ciklom.Na 4-ciklu moreš velik več delat z telesom ko pa na 2-ciklu,sej za moje pojme! :P
yamahadriver Posted March 4, 2008 Author Report Posted March 4, 2008 Aja torej sm mel prav glede 4-cikla. No v ovinku naj bi bil nestabil-to sem sicer slišal. Če si kaj prebiru temo ATV-jev je tam ena tema o tem, da se ureja proga za 4cikle. Samo to ko jas omenjam 4cikl so lahko to le moje sanje zaenkrat! :rolleyes: Kaj Jure vozi tut 4cikl na kaki tekmi? Ker sem vidu sliko ko je tak lepo skoču z njim. LP
CaNaM Posted March 4, 2008 Report Posted March 4, 2008 Aja torej sm mel prav glede 4-cikla. No v ovinku naj bi bil nestabil-to sem sicer slišal. Če si kaj prebiru temo ATV-jev je tam ena tema o tem, da se ureja proga za 4cikle. Samo to ko jas omenjam 4cikl so lahko to le moje sanje zaenkrat! :rolleyes: Kaj Jure vozi tut 4cikl na kaki tekmi? Ker sem vidu sliko ko je tak lepo skoču z njim. LP Če maš kak Kitajski 4-cikl pa itq da je nestabiln ko majo končniki po 3mm lufta. :) Jure dirka samo z sankam nič drugega.Z 4-ciklom se vozi samo za hobi. :P
yamahadriver Posted March 5, 2008 Author Report Posted March 5, 2008 Samo če ga nažgeš v ovinek vrjetno ni noben najbolj stabiln. Ker pri dvociklu ga položiš in še vedno maš oprijem. :hmm: Tu pri 4ciklu pa se morejo vse gume držat podlage, če prav razmišljam. LP
CaNaM Posted March 5, 2008 Report Posted March 5, 2008 Lansko leto je bla dirka v Logacu, pa je pri v supermotu prehitel na krog prvega z 4-ciklom zgol za 1s na krog.Pri dvociklu je tako da ko se nagneš gre samo do ene meje, potem padeš.Pri 4-ciklu pa gume začnejo dokaj hmal drset ampak te to nič ne moti.Odvisno je pa tudi kakšnega voznika daš na dvo cikl pa na 4-cikl! :whistle:
yamahadriver Posted March 5, 2008 Author Report Posted March 5, 2008 Na srečo sem na motorju padu pri mali hitrosti, ker mi je zdrsnilo. Rajši ne bi probaval, do kere meje gre. Letos bi pa še lahk kaj organiziral za motorne sani, ker nekaj snega je napadlo. Kanin pa itak ma vedno največ snega. Ko se vozim v službo slišim okoli 2 metra snega. Tam bi pa lahko sankaško sezono podaljšal! :whistle: LP
CaNaM Posted March 5, 2008 Report Posted March 5, 2008 Na srečo sem na motorju padu pri mali hitrosti, ker mi je zdrsnilo. Rajši ne bi probaval, do kere meje gre. Letos bi pa še lahk kaj organiziral za motorne sani, ker nekaj snega je napadlo. Kanin pa itak ma vedno največ snega. Ko se vozim v službo slišim okoli 2 metra snega. Tam bi pa lahko sankaško sezono podaljšal! :whistle: LP Eh sej tak hodu tut ni mal odnese.Ja sam na Kaninu je nacjonalni park če jz prav vem.Tak da gor sankanje odpade, al pa težijo 15x bol ko na Rogli! :whistle:
snowman Posted January 30, 2009 Report Posted January 30, 2009 Malo pozno ampak vseeno... verjetno si zdaj že nabavil sani. Napačno je trditi, da so sani SKI-DOO daleč najboljše. Si poleg Polarisa mogoče že slišal za Arctic Cat? Po sedmih letih sankanja smo s kolegi prišli do ugotovitve, da je SKI-DOO žal na tretjem mestu, na drugem Arctic Cat in na prvem Polaris. Tudi sam že dalj časa vozim Polarisa in Arctic Cata in so sani res OK - zadeva ne crkava, čez sem dal že mnogo skokov in poligonov z velikimi kuclji... Razlika med načinom vožnje s POLARISom in ARCTICCATom niti ni tako velika, medtem, ko se na SKI - DOO to občuti. Ne me narobe razumet, tud SKI-DOO in LYNX so kvalitetne sani in velika prednost je, da imaš tu salon in servis. Za ArcticCata imaš zastopnika v Trzinu. Polarisa nekaj zastopa tud SKI&SEA - drugače pa v Italiji ali pa direkt z amerike - dele se splača kupovat prek e-baya, ker so deli v ameriki dobesedno zastonj proti našim cenam. Pri vsem tem upam, da si sam malo mehankarja in stvari popravljaš sam - saj ni ne vem kaj komplicirano. Tu boš privarčeval mnogo denarja. Ne glede na znamko, ko kupuješ nabavi sani, ki so čimlažje - zato ti odsvetujem 4 taktne motorje, ki so res da varčnejši ampak težki! Omenil si cel sneg, če imaš okorne in težke sani jih boš vsakih par metrov kopal iz snega. Nabavi si SKI-DOO renegade, arctic cat f7 ali crossfire, polaris switchback ali RMK 146. Karkoli od tega boš nabavil ima čez glavo moči, dokler stvari ne boš obvladal - cca 3 sezone. Priporočam ti, da za začetek kupiš nekaj rabljenega s 500 kubiki - ne glede na znamko. LP
hlasta Posted January 30, 2009 Report Posted January 30, 2009 (edited) Malo pozno ampak vseeno... verjetno si zdaj že nabavil sani. Napačno je trditi, da so sani SKI-DOO daleč najboljše. Si poleg Polarisa mogoče že slišal za Arctic Cat? Po sedmih letih sankanja smo s kolegi prišli do ugotovitve, da je SKI-DOO žal na tretjem mestu, na drugem Arctic Cat in na prvem Polaris. Tudi sam že dalj časa vozim Polarisa in Arctic Cata in so sani res OK - zadeva ne crkava, čez sem dal že mnogo skokov in poligonov z velikimi kuclji... Razlika med načinom vožnje s POLARISom in ARCTICCATom niti ni tako velika, medtem, ko se na SKI - DOO to občuti.Ne me narobe razumet, tud SKI-DOO in LYNX so kvalitetne sani in velika prednost je, da imaš tu salon in servis. Za ArcticCata imaš zastopnika v Trzinu. Polarisa nekaj zastopa tud SKI&SEA - drugače pa v Italiji ali pa direkt z amerike - dele se splača kupovat prek e-baya, ker so deli v ameriki dobesedno zastonj proti našim cenam. Pri vsem tem upam, da si sam malo mehankarja in stvari popravljaš sam - saj ni ne vem kaj komplicirano. Tu boš privarčeval mnogo denarja. Ne glede na znamko, ko kupuješ nabavi sani, ki so čimlažje - zato ti odsvetujem 4 taktne motorje, ki so res da varčnejši ampak težki! Omenil si cel sneg, če imaš okorne in težke sani jih boš vsakih par metrov kopal iz snega. Nabavi si SKI-DOO renegade, arctic cat f7 ali crossfire, polaris switchback ali RMK 146. Karkoli od tega boš nabavil ima čez glavo moči, dokler stvari ne boš obvladal - cca 3 sezone. Priporočam ti, da za začetek kupiš nekaj rabljenega s 500 kubiki - ne glede na znamko. LP To je res najboljše oz. priporočljivo je kupiti sani kot so (mxz renegade ali summit model). Z drugimi modeli bodo same težave pri čistem snegu! Za začetek ni slaba yamaha phazer 500 (je pa res če je globok sneg in rabiš malo moči je 4t motor boljša izbira)-je tudi phazer moutn elite (širše smučke,daljša ter višja gosenica).. Vsekakor je pa polaris rmk 900 ali summit 800 razred zase. Edited January 30, 2009 by hlasta
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now