Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Če te glupan spravi na svoj primitiven nivo, te zatolče, ker ga zelo dobro obvlada. S takimi prepotentnimi, umsko zaostalimi, zakompleksiranimi in nadutimi osebki imam mnogo izkušenj. V osnovi se jim zloži v življenju tak, da vse kar drugim želijo, dobijo vrnjeno večkratno. In prav je tak!!!

...se s tole tvojo izjavo prepoznaš v tvojem zadnjem postu?....mislim na tisti del o načinu razmišljanja (bolano-nebolano,itd...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

Ja to ti pa rade volje verjamem. Samo nekaj me zanima. A cepiva, da se ne nalezeš pa še niso odkrili, ali samo ti nisi cepljen?

Toplo ti priporočam, da prebereš tvojo pisarijo, preden pošlješ odgovor. Počasi in pazljivo. Večkrat. Mogoče boš ugotovil, da je med nama ena bistvena razlika, ki je osnova diametralno nasprotnega razmišljanja. Ti v vsakem drobnem prekrškarju gledaš najprej najslabše in potenciraš njegove napake na najvišje možne nivoje, samo da opravičiš svoje sovraštvo do vseh in vsakogar. Kdor ne mara ljudi, ne mara tudi sebe in obratno! No, moj značaj in moto življenja pa je ravno obratno. Ne jemljem si pravice želeti nekomu najslabše in celo kititi želje z besedami, kot je "čudovito"! Kako sploh upaš želeti nekomu najslabše danes samo zaradi možnosti, da bo tebi škodoval jutri??? Bolano!!!

Spremenil se ne boš, jaz tudi ne. S tem zaključujem debato s tabo, ker se ne mislim spuščati na tvoj podn nivo negativnega razmišljanja in napihovanja. Druži se z bedaki, boš pameten. Druži se z grdimi, boš lep. Druži se z revnimi, boš bogat. Druži se z malimi, boš velik. Jaz se s takimi kot si ti, ne družim. Nimam potrebe. Svoje komplekse si zdravi sam. Čas porabljen zate pa je namenjen v poduk drugim, da vidijo kakšni hudobni osebki tlačijo to zemljo. Tudi to je namen foruma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Spremenil se ne boš, jaz tudi ne. S tem zaključujem debato s tabo, ker se ne mislim spuščati na tvoj podn nivo negativnega razmišljanja in napihovanja. Druži se z bedaki, boš pameten. Druži se z grdimi, boš lep. Druži se z revnimi, boš bogat. Druži se z malimi, boš velik. Jaz se s takimi kot si ti, ne družim. Nimam potrebe. Svoje komplekse si zdravi sam. Čas porabljen zate pa je namenjen v poduk drugim, da vidijo kakšni hudobni osebki tlačijo to zemljo. Tudi to je namen foruma.

No, vidiš, pa se le enkrat popolnoma strinjava. :rolleyes:

In hvala za čudovit opis. Že dolgo si želim veljati za popolnega bad guy bikerja. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druga žrtev na pomurskih cestah.

Za posledicami poškodb prometne nesreče z dne 11. januarja je v bolnišnici Murska Sobota umrl 57-letni pešec.

11. januarja 2008 ob 18.50 se je namreč na krajevni cesti v naselju Stogovci zgodila prometna nesreča, v kateri je 22-letni voznik osebnega avtomobila z vozilom zadel pešca, ki se je sklanjal nad kolo, ki je ležalo ob desnem robu vozišča, in ga nameraval dvigniti.

Pešca je odbilo na njivo, kjer je obležal hudo poškodovan, voznik pa je zapeljal s ceste na njivo, kjer se je vozilo prevrnilo na bok.

To je že druga smrtna žrtev na pomurskih cestah v tem letu.

Info LINK

userbarei3.jpg

hondauserbarxo6.gif

cbrubdw4.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druga žrtev na pomurskih cestah.

Za posledicami poškodb prometne nesreče z dne 11. januarja je v bolnišnici Murska Sobota umrl 57-letni pešec.

Krasno, čudovito - en potencialni morilec HHV-ja manj! Jupi, trikrat hura! :slap: :SS

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minil je mesec dni

V lepem južnem mestecu je poba z BMVjem zapeljal iz križišča neprednostne ceste desno na prednostno cesto in takoj po gasu. Do tu vse OK, nato križišče in takoj zatem prehod za pešce. Tresk.....

Na zaznamovanem prehodu za pešce je povozil tri ljudi in š psa povrh. Težje telesne poškodbe, ki so še sedaj vprašljive za eno osebo. Zaustavil se je 15 m naprej z grenkim nasmehom na obrazu.

In to vse v pičlih 50 metrih in 5 sekundah.

Vir Dnevnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri se vsaj trudijo, da varno vozijo in se obnašajo primerno v prometu...za razliko od večine, ki pač vozijo kakor vozijo in delajo sranje na javnih cestah. Brez, da bi sploh pomislili na to kaj počnejo in do česa lahko to privede. Ko se pa enkrat zgodi slabo ali najslabše pa jok in stok :closedeyes: In še vedno ne vedo za kaj se gre...

Večina se trudi, da vozi varno in se obnaša primerno v prometu.

Nekateri pa izstopajo in delajo sranje po javnih cestah in še kje drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina se trudi, da vozi varno in se obnaša primerno v prometu.

Nekateri pa izstopajo in delajo sranje po javnih cestah in še kje drugje.

Pojdi en krog po Lj, boš dobil pravo predstavo o voznikih...kjer je trud voznika predvsem telefoniranje, šminkanje, gledanje v ogledalih (sebe, ne okolice, da ne bo pomote), spreminjanje pasov brez smerokazov (praviloma takrat, ko imajo vozilo vzporedno v mrtvem kotu), izsiljevanje po pravilu, opazovanje okolice, ki nima popolnoma nobene veze s cesto in vožnjo na njej, in še bi lahko našteval...

Realno je vsaj 50% kretenov v eni seansi vožnje po mestu. Pa tudi v okolici po regionalnih cestah ni dosti bolje, tu lahko spisku truda prišteješ še sekanje vsakega ovinka, nepreglednih pa sploh...iz tega izhaja, da očitno ljudje sploh ne vedo kje za boga vozijo in kje se v danem trenutku nahaja njihov avtomobil, motocikel...ali pa se nikomur ne ljubi obračat volana in reskirajo nalimek v nasproti vozeče vozilo...kar ne bi blo prvič v naših koncih.

Problem je v sami kulturi vožnje in v odnosu do vožnje pri nas (nekaterim je pač nujno zlo), in nič ne kaže, da bi se v prihodnosti zadeva kaj drastično izboljšala.

In da, vse zgoraj našteto lahko človek praviloma opazi v enem dnevu.

Glede večine...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi en krog po Lj, boš dobil pravo predstavo o voznikih...kjer je trud voznika predvsem telefoniranje, šminkanje, gledanje v ogledalih (sebe, ne okolice, da ne bo pomote), spreminjanje pasov brez smerokazov (praviloma takrat, ko imajo vozilo vzporedno v mrtvem kotu), izsiljevanje po pravilu, opazovanje okolice, ki nima popolnoma nobene veze s cesto in vožnjo na njej, in še bi lahko našteval...

Realno je vsaj 50% kretenov v eni seansi vožnje po mestu. Pa tudi v okolici po regionalnih cestah ni dosti bolje, tu lahko spisku truda prišteješ še sekanje vsakega ovinka, nepreglednih pa sploh...iz tega izhaja, da očitno ljudje sploh ne vedo kje za boga vozijo in kje se v danem trenutku nahaja njihov avtomobil, motocikel...ali pa se nikomur ne ljubi obračat volana in reskirajo nalimek v nasproti vozeče vozilo...kar ne bi blo prvič v naših koncih.

Problem je v sami kulturi vožnje in v odnosu do vožnje pri nas (nekaterim je pač nujno zlo), in nič ne kaže, da bi se v prihodnosti zadeva kaj drastično izboljšala.

In da, vse zgoraj našteto lahko človek praviloma opazi v enem dnevu.

Glede večine...

:slap:

Se vozi Vinko po avtocesti iz LJ proti Celju, pa sliši na VAL202: 'Voznike opozarjamo, da na štajerski avtocesti od Ljubljane proti Celju vozi voznik v napačno smer!'.

Vzame Vinko telefon, pokliče na radio, počaka, da ga dajo v eter in pravi: 'Rad bi samo povedal, da ni samo en tak voznik, ampak VSI vozijo v napačno smer!!'

:P

Morda pa ti kaj narobe počneš... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vozi Vinko po avtocesti iz LJ proti Celju, pa sliši na VAL202: 'Voznike opozarjamo, da na štajerski avtocesti od Ljubljane proti Celju vozi voznik v napačno smer!'.

Vzame Vinko telefon, pokliče na radio, počaka, da ga dajo v eter in pravi: 'Rad bi samo povedal, da ni samo en tak voznik, ampak VSI vozijo v napačno smer!!'

V mojem primeru jih potem vozi 50% v napačno smer :P

Ko boš med tednom praviloma okoli prometne konice v Lj malo opazuj voznike in njihovo vožnjo okoli sebe. Ti bo takoj jasno o čem govorim, lahko se pa še malo zapelješ po naši lokalni cesti, da doživiš še drugi del - sekanje ovinkov v taki meri, da človek zapelje na bankino na nasprotnem voznem pasu. Dvosmerna cesta klasične širine. Pa reči, da je to kontrolirana vožnja...

Morda zaradi srečevanja enih in istih osebkov pri nas, ampak načeloma je na našem koncu tako kot sem napisal :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne opravičujem voznikov, ki telefonirajo, šminkajo, opazujejo okolico, menjavajo pasove in spljoh ampak jih poskušam razumeti.

Večina se vozi zato, da nekam pride in se jim pri tem mudi, ne vedo točno kje se cilj nahaja in pač gledajo napise ob cesti, ko opazijo pravo tablo takoj menjajo vozni pas, imajo še kup opravkov, telefon jih neprestano kliče, ženske se poskušajo še urediti pred sestankom, zato je način vožnje pač tak kot je.

Mi pa se na motorjih vozimo pretežno za svoj užitek, običajno se nam ne mudi (divjamo samo zaradi adrenalina), telefona ne slišimo ali ga ignoriramo in pač imamo čas in možnost voziti po predpisih (pa ne počnemo tega).

Poskusite si predstavljati, da smo motoristi nebodigatrebe na cesti in tam delamo samo zmedo (dejansko uporabljamo delovno površino za svojo zabavo, redkokdaj se vozimo iz potrebe - kot bi na gradbišču otroci igrali nogomet in zahtevali, da delavci pazijo na njih). S takim stališčem postaneš takoj bolj skromen in potrpežljiv do ostalih. Res je, da imamo pravico voziti se po cestah ampak mi želimo še prednost pred ostalimi in privilegije, ker smo bolj občutljivi.

Prav lahko pa se tudi motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne opravičujem voznikov, ki telefonirajo, šminkajo, opazujejo okolico, menjavajo pasove in spljoh ampak jih poskušam razumeti.

Razumet in -predvsem- predvidet... :yes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne opravičujem voznikov, ki telefonirajo, šminkajo, opazujejo okolico, menjavajo pasove in spljoh ampak jih poskušam razumeti.

Večina se vozi zato, da nekam pride in se jim pri tem mudi, ne vedo točno kje se cilj nahaja in pač gledajo napise ob cesti, ko opazijo pravo tablo takoj menjajo vozni pas, imajo še kup opravkov, telefon jih neprestano kliče, ženske se poskušajo še urediti pred sestankom, zato je način vožnje pač tak kot je.

Razumet in -predvsem- predvidet... :yes:

D.

Pa smo spet pri večini...ki jo je treba predvidet...kajne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa smo spet pri večini...ki jo je treba predvidet...kajne?

Ne vem, kaj hočeš povedat s tem, da je 'večino treba predvidet'!?

Menda ne pričakuješ, da se boš v prometu lahko vozil brezskrbno in brez predvidevanja!?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj hočeš povedat s tem, da je 'večino treba predvidet'!?

Menda ne pričakuješ, da se boš v prometu lahko vozil brezskrbno in brez predvidevanja!?

D.

Tudi slučajno ne...hočem ti pa povedat, da še vedno velja tisto za kar se ti tolčeš po glavi. In da je kultura in odnos do vožnje totalno v qrcu..

Se vidi že, kako je bil sprejet predlog o obvezni šoli varne vožnje v avtošolah...ipd.

In vendar telefoniranje, šminkanje, vožnja z odporom ni nek odnos do vožnje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krasno, čudovito - en potencialni morilec HHV-ja manj! Jupi, trikrat hura! :slap: :SS

D.

Am....a so bile okoliščine prejšnje nesreče (na katere udeležence se je nanašal HHV-jev post) malce drugačne?

Razlika je bila vsaj v tem, da sta oba udeleženca vozila brez vozniškega dovoljenja, eden pa je bil celo pod vplivom alkohola?

Opaziš razliko?

Brez azmere, ampak tudi jaz smatram folk, ki vozi brez izpita in pod vplivom alkohola za bistveno bolj nevarne, kot pa ostale voznike. Čisto lahko bi lahko uporabila (na žalost) precej realne HHV-jeve besede, da so taki vozniki potencialni morilci.

In menim, da je do takih voznikov naša zakonodaja še kako premila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Prav lahko pa se tudi motim

Se motiš, se. Sam sem lani veliko večino kilometrov na enoslednem vozilu opravil ravno zaradi potrebe. Vožnje v službo in nazaj. In dnevno doživljam situacije, ki jih je lepo opisal Marduk. Voženj za užitek sem imel lani bore malo. Dopust in na prste ene roke preštete izlete na morje. In sedaj naj se smatram za otroka, ki se igra z žogo na delovišču? Ne bo šlo! Še sploh, ker sem s temi "nujnimi" vožnjami naredil vsaj enkrat več kilometrov kot tisti, ki se na cesti (delovišču) igrate z žogo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na nivo debate v tej temi in radikalne prijeme nekaterih lunatikov, me postaja utemeljeno strah. Strah za "boljši jutri". Mislim da večino kretenizmov na cestah povzročijo egomanijaki, ki s svojim JAZ LAHKO! sejejo teror. To početje je lastno vsem, ki imajo občutek, da se jim dela krivica, da so ogroženi, in prepričani, da svet nujno potrebuje več takih kot je on. v medicini temu rečejo tudi paranoja. Problem eskalira, ko tak osebek hote ali ne, sprovocira čredo ovac, da se spusti na njegov nivo. le tam ima "realno primerjavo" koliko "boljši" je od drugih. ker se ovce na njegovem terenu ne znajdejo, so rade žrtve lastnega pretiravanja. in ON, zmaga. Pa naj bo to v debati, ali na cesti. Ker je kretenov in radikalcev očitno vedno več, bo najbrž tudi na cetah bolj krvavo. očitno nekaterim v veselje.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am....a so bile okoliščine prejšnje nesreče (na katere udeležence se je nanašal HHV-jev post) malce drugačne?

Razlika je bila vsaj v tem, da sta oba udeleženca vozila brez vozniškega dovoljenja, eden pa je bil celo pod vplivom alkohola?

Opaziš razliko?

Saj nima veze - tudi ta nesrečnik bi lahko kdaj vozil pod vplivom alkohola in brez izpita - torej je potencialni HHV-killer. :slap:

Brez azmere, ampak tudi jaz smatram folk, ki vozi brez izpita in pod vplivom alkohola za bistveno bolj nevarne, kot pa ostale voznike.

Za alkohol se v principu strinjam, za 'brez izpita' pa ... No ja, recimo.

Naš avtošolski sistem je žal tako slab, da v glavnem ne producira niti voznikov, varnih voznikov pa še toliko manj. Zato je na cesti veliko takih, ki so kljub veljavnemu izpitu in popolni treznosti vozijo dosti slabše in dosti bolj nevarno kot nekdo, ki izpita nima in/ali pa je spil kakšno pivo.

Čisto lahko bi lahko uporabila (na žalost) precej realne HHV-jeve besede, da so taki vozniki potencialni morilci.

Če gledaš skozi HHV-jevo paranojo, smo vsi potencialni morilci. Eni bolj, drugi manj, a s tem se je pač treba sprijaznit...

In menim, da je do takih voznikov naša zakonodaja še kako premila.

Celo s tem se strinjam - še več, prepričan sem, da se naša zakonodaja (ZVCP) loteva varnosti na napačnih koncih in daje prevelik povdarek napačnim stvarem.

Če lahko nevarnost oz. 'težo' prekrškov ocenjujemo na podlagi predvidene kazni, je obračanje v tunelu MANJ nevarno od 30km/h prekoračitve na avtocesti. :slap: Pa to je možno samo v Butalah...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za alkohol se v principu strinjam, za 'brez izpita' pa ... No ja, recimo.

Naš avtošolski sistem je žal tako slab, da v glavnem ne producira niti voznikov, varnih voznikov pa še toliko manj. Zato je na cesti veliko takih, ki so kljub veljavnemu izpitu in popolni treznosti vozijo dosti slabše in dosti bolj nevarno kot nekdo, ki izpita nima in/ali pa je spil kakšno pivo.

Točno tako..

HHV deloma se strinjam, ampak brez zamere, privoščit nekomu, da je bil "iztrebljen" samo zato ker ni imel tiste roza knižice je pa kretensko.

Primer iz prakse.. Imaš mulota, ki se ni nikoli vozil z motorji, ampak si je pri 18 zapičil v glavo, da bo imel motor, ker je to kul in imajo njegovi kolegi in gre pač narest izpit, očka pa mu kupi CBRko.. V tistih par urah na avto šoli se ne bo naučil NIČ.. Ok peljat motor za silo to je pa to. In ker so muloti takega kalibra ponavadi tudi predrzni, takoj na cesto pa do daske. Ogroža vse po dolgem in počez, ampak slučajno se enkrat pripelje v ovinek celo po svojem pasu in ga zbije pijan voznik tovornjaka.

Potem pa je tu osebek št 2. Umirjen, premišljen mladenič, ki je že od 12 leta na mopedih.. Najprej seveda po njivah in po gmajni, ko je pa dopolnil 14 let izpit za H kategorijo in potem lepo na cesto. Vožnja premišljena, nikoli pizdarije, ampak ni bilo finančnih sredstev, da bi šel delat izpit A kategorije in si kupil motor. Ima pa z ATXom že 20k km po vseh cestah, še na morje se je peljal s tistimi jajci, ipd.. Pri 18 naredil izpit z avto, prevozil še z avtom 50k km. Skratka voznik, ki je seznanjen s predpisi, vajen prometa, vajen tudi vožnje dvokolesnika, pa čeprav manjšega. No in potem počasi konča šolo, dobi službo in tudi finančno stanje se spremeni, tako da si lahko kupi motor in se odloči, da bo šel delat izpit. PO oglasniku najde motor, kupi ter se odloči, da bo izpt naredil takoj spomladi. Ampak ker je želja prevelika se gre tudi sedaj kdaj pa kdaj malo zapeljat, previdno in odgovorno. Pride pijan voznik tovornjaka po njegovem pasu in ga zbije..

Če uporabim tvoj pogled in tvoje ocenjevanje, je na prvi pogled prvi osebek revež, imel izpit in vse, pa ga zbije pijan voznik tovornjaka.. Drugi je pa grd grd kriminalec in potencjalni morilec, ker ni imel tiste roza knjižice.. Pa čeprav je bil v realnosti 100x manjša grožnja za ostale udeležence kot prvi..

In zakaj to pišem? Vem, da to zgoraj spisano pretiravanje in vse, ampak hočem ponazorit, da izpit ni nujno merilo.. Seveda močno zagovarjam, da ga mora vsak imet in zagovarjam, da se kršitelje tudi kaznuje.. Ampak, da pa na podlagi tega nekomu privoščuš smrt, je pa bolno!! :headbang: Sploh zato, ker tista roza knjižica ne pomeni, da bo potem nekdo manj ogrožujoč do drugih, ko jo bo pridobil. Izpit lahko dobi vsaka budala in pri opravljanju le tega se ne nauči skoraj nič.. In če nima poštimano v glavi je veliko večji potencialni morilec kljub temu, da izpit ima, kakor nekdo, ki ga zaradi kakršnega koli razloga nima, pa je drugače premišljen voznik.

Celo s tem se strinjam - še več, prepričan sem, da se naša zakonodaja (ZVCP) loteva varnosti na napačnih koncih in daje prevelik povdarek napačnim stvarem.

Če lahko nevarnost oz. 'težo' prekrškov ocenjujemo na podlagi predvidene kazni, je obračanje v tunelu MANJ nevarno od 30km/h prekoračitve na avtocesti. :slap: Pa to je možno samo v Butalah...

D.

Točno tako.. Edino glede Butal se ne bi strinjal, kot čistokrvni Cerkničan prihajam iz samega centra Butal, pa ti lahko garantiram, da kljub temu, da sejemo sol in podobne neumnosti, kaj takega tudi pri nas ni možno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi slučajno ne...hočem ti pa povedat, da še vedno velja tisto za kar se ti tolčeš po glavi. In da je kultura in odnos do vožnje totalno v qrcu..

Se vidi že, kako je bil sprejet predlog o obvezni šoli varne vožnje v avtošolah...ipd.

In vendar telefoniranje, šminkanje, vožnja z odporom ni nek odnos do vožnje...

Poglej, 90% voznikov, ki peljejo normalno sploh ne opaziš. Grejo mimo svojo pot.

Tisti, ki delajo nor(č)ije so pa toliko bolj opazni.

In potem se ti zdi, da je takih 50% ali več.

Dovolj se vozim tako po naših cestah, mestih, kot v tujini in si upam trditi da tukaj nekih bistvenih razlik ni.

Ne nazadnje tudi statistike niso tako sila drugačne, da bi lahko opravičil posploševanje o VSEH in o splošno

zanič vozniški kulturi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne opravičujem voznikov, ki telefonirajo, šminkajo, opazujejo okolico, menjavajo pasove in spljoh ampak jih poskušam razumeti.

Večina se vozi zato, da nekam pride in se jim pri tem mudi, ne vedo točno kje se cilj nahaja in pač gledajo napise ob cesti, ko opazijo pravo tablo takoj menjajo vozni pas, imajo še kup opravkov, telefon jih neprestano kliče, ženske se poskušajo še urediti pred sestankom, zato je način vožnje pač tak kot je.

Mi pa se na motorjih vozimo pretežno za svoj užitek, običajno se nam ne mudi (divjamo samo zaradi adrenalina), telefona ne slišimo ali ga ignoriramo in pač imamo čas in možnost voziti po predpisih (pa ne počnemo tega).

The way I see it...

no.1:

1. Telefon, ki omogoča brezžično povezavo (bluetooth)... od 50 € naprej

2. Predpriprava za prostoročno telefoniranje + radio z bluetoothom + inštalacija... od 200 € naprej

3. 15 min časa (gremo prej na pot), ki nam omogoča, da vozimo normalno... od 1 € naprej

4. 15 min časa za urejanje in osebno higieno.... od 1 € naprej

5. tečaji različnih veščin, ki pomagajo pri koncentraciji, optimiziranju časa... od 100 € naprej

6. tečaji varne vožnje, treniranje varne vožnje... od 100 € naprej

7. razno...

vs.

neto vrednost človeškega telesa (glede na osnovne elemente)...4,5 $ oz 3,3 €

preventivni stroški vs. vrednost telesa= 450 € ali več : 3,3 € ali več (odvisno od števila udeležencev v nesreči)

no. 2

preventivni stroški vs. tržna vrednost komponent telesa = 450 € ali več : 33,43 mio € ali več (odvisno od števila udeležencev v nesreči)

no.3

preventivni stroški vs. subjektivna vrednost človeškega telesa* = 450 € ali več : ???

* koliko je vredno človeško telo (ali del le tega) za žrtve, njihovo družino in prijatelje?

____________________________________________________________________________

Menim, da se lahko vsak najde v vsaj eni primerjavi in se potem tudi ravna temu primerno, ko sodeluje v prometu.

just my 5 cents

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, bulshit pa umirjen mladenič, odgovoren in podobne klanfe....

Kršenje predpisov je kaznivo. Basta. In za udeležbo v prometu predpisi zahtevajo tisto roza knjižico z potrdilom, da je voznik vsaj formalno pokazal dovolj znanja, da lahko vozi vozilo za katero ima štempelj.

Kar pa na žalost res ne pomeni, da nekdo dejansko obvlada vožnjo.

Ampak tukaj je pa potem lastna pamet tista in vozna kultura tista, ki odloča. Samo, to je pa žal stvar vse preveč nekritičnih posameznikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že komentiramo avtošole pol bi še jaz nekaj dodal. Sem imel pred kratkim obisk iz švedske. Pa sem pobaral malo strica kako majo kaj tam urejeno. Pa je rekel da ko greš delat izpit za avto pod obvezno spada spretnostna vožnja na poligonu, obladovanje avtomobila na zelo spolzkih podlagah (olje, voda, led) in podobno. Ko opraviš ta del pred komisijo lahk greš šele pokazat kaj znaš na cesti. In ko narediš izpit, lahko sicer voziš avto sam kolikor hočeš ampak čez 2 leti imaš še enkrat izpit! A boš šel pred drugim izpitom potrenirat še enkrat v avtošolo je tvoj problem ampak izpit moraš še enkrat naredit!

Pa še moja izkušnja: Jeseni sem šel delat izpit za a neomejeno. Pred tem sem imel izkušnje 4 leta z atx-om in okol 10.000km. Pridem na prvo uro. Inštruktor reče, sej to je isto ko atx sam tist je melo 1KM to jih ima pač 100KM. Sam malo bolj pazi z gasom. Ok prva ura da se sploh motorja privadim, da me ne cuka ko norca ko ob počasni vožnji v 1. dodajam in spušam gas. potem še 2 urci po poligonu in 6 urc na cesti da povadima tiste osnovne stvari... razvrščanje in podobno. In to je to. Pa imam izpit za neomejeno. Zej pa od tej kakšno leto nebom še imel motorja (sem pač sam prvo opremo kupil). In koliko bom obvladal motor ko se bom v jeseni usedel na njega? Bojim se da bolj malo. A sem primeren za vožnjo z motorji, ki imajo 100KM +? I don't think so. Sam vozniško mam pa vseeno. In kdo mi lahk prepreči, da si kupim eno zverino in se razpacam v prvem ovinku, ker se nem znal pravilno skoz ovinek zapelat? Nekdo bi mi moral ... ampak mi vseeno ne ... in tukaj je neki narobe. Meni to preprečuje edino zdrava pamet in si bom raje za začetek kupil kakšnega kle-ja al pa transalpko preden da si kupim kakšen motor z 100KM+. Problem je, da nekdo pa navali na kakšno 900ccm cbr-ko takoj ko je mogoče.

Če sem preveč :topic: se opravičujem.

LP

Popravljeno . Popravil gusti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!