Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
NikolaTesla

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine

Recommended Posts

Sam dePihlja
NAKUP (UVOZ), HOMOLOGACIJA IN REGISTRACIJA RABLJENEGA MOTORJA IZ TUJINE, EU

Opis je narejen na podlagi proučitve zakonodaje in praktičnih izkušenj.

Za registracijo v Sloveniji potrebujete sledeče dokumente.

1. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD FIZIČNE OSEBE KJERKOLI V EU POTREBUJETE:

- Pri notarju overjeno pogodbo!!! Izpolnite pogodbo katero mora prodajalec OBVEZNO overiti pri notarju. V tujini za ponovno registracijo motorja ne potrebujejo pri notarju overjene pogodbe ampak samo podpisano, zato vas bodo prodajalci na vse kriplje prepričevali, da tega ne rabite. Vztrajajte drugače ne boste mogli motorja registrirati v SLO! Notar overi podpis prodajalca na podlagi njegovega osebnega dokumenta z sliko. Postopek traja nekaj minut stane pa cca25€, kar (ponavadi) plača prodajalec.Pogodbo v Nemškem jeziku najdete tu: <a href="http://"http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf"" target="_blank">http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf </a>

- COC (Certificate Of Conformiti) Za dvo in trikolesna vozila imamo popolnoma harmonizirane predpise z EU. Na kratko, kar je registrirano kjer koli v EU je lahko tudi pri nas.

- Odjavljeno prometno dovoljenje Zakon pravi, da namesto COC lahko prinesete tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar boste imeli v praksi probleme, saj nimajo vsi računalniškega dostopa do homologacijskih podatkov v tujini. Vsekakor zahtevajte od prodajalca oboje (COC in odjavljeno-prometno). Prometno lahko odjavi lastnik že dan preden pridete po motor. Včasih potrebuje lastnik za odjavo tudi vaše osebne podatke (ime priimek, popoln naslov, datum rojstva)

2. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD PRAVNE OSEBE (podjetja) KJER KOLI V EU POTREBUJETE:

Rabljen motor je tudi, če ima prevožen samo 1km edini pogoj je, da je že bil predhodno registriran. Torej potrebujete:

- Račun Prodajalec mora izdati račun opremljen z natančnim (svojim in vašim) naslovom, svojo davčno številko, navedbo blaga z OBVEZNO navedenimi številkami šasije podpisom, datumom in štampiljko.

- COC (Certificate Of Conformiti)

....

A to za rabljene tudi velja? Do sedaj sem mislil, da samo za nova oz. še neregistrirana vozila rabiš COC. V primeru, da od prodajalca ne moreš dobit COC, kakšna je procedura za pridobitev oz.duplikat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NikolaTesla

COC rabiš nujno. Brez njega ni homologacije v SLO.

- Lahko ga prineseš sam. Kar pospeši postopek.

- ali pa ga poiščejo v sistemu s pomočjo podatkov iz prometne.

V prvi točki sem pojasnil, da zakon pravi, da lahko namesto COCja prineseš tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar so v praksi lahko problemi, če COCja ne najdejo v sistemu ali če podatki niso vpisani ali pa če so vpisani napačni. To je pomembno še posebej za redke motocikle izdelane v majhnih serijah. Vsekakor zahtevajte oboje, COC in odjavljeno ORIGINALNO prometno dovoljenje.

LP

Nikola Tesla

Share this post


Link to post
Share on other sites
xr800

Za vse tiste, ki uvažate iz Italije, zna biti tudi ta link sila, sila uporaben........da ne bo potem kakšnih negativnih presenečenj (Schengenski inf.sistem-SIS) na UE ali tehničnem pregledu http://coordinamento.mininterno.it/servpub...erca_targhe.htm :naughty: Targe so tablice, telaio je šasija, Ricerca pa mislim da veste kaj pomeni.....

Edited by xr800

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

A lahko malo bolj podrobno, kakšen sistem obstaja za iskanje COCja. A se kot COC šteje tudi "Ausnahmegenemigung"?

Edited by Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
NikolaTesla

Pozdravljen

COC ja sam kot kupec niti ne moreš iskat, ker ga lastnik preprosto mora imeti. Nekje sem zasledil, da le lastnik lahko v domači državi zaprosi za duplikat v primeru izgube. Ob homologaciji imajo vpogled v bazo podatkov, kjer to lahko preverijo. Pokliči v AVTOPLUS za več informacij.

Več ne vem, ker to ni moja profesija. Z več stotin prebranih strani sem namreč le izluščil seme in Vam to posredoval v obliki, kot sem jo jaz pričakoval in jo bil vajen iz drugih forumov o elektroniki, modelarstvu, letalstvu, radioamaterstvu, navtiki...

Kadar kaj napišem ali naredim se vedno za to tudi potrudim. Kadar bi rad čvekal grem raje na pivo kot pa, da bi nabijal poste v smislu "da, ne, jutri, to, čestitam, vau...".

Lep pozdrav

Nikola Tesla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja
COC ja sam kot kupec niti ne moreš iskat, ker ga lastnik preprosto mora imeti. Nekje sem zasledil, da le lastnik lahko v domači državi zaprosi za duplikat v primeru izgube. Ob homologaciji imajo vpogled v bazo podatkov, kjer to lahko preverijo. Pokliči v AVTOPLUS za več informacij...

Tnx za odgovor.

COC certifikata lastniki nimajo :grrr , ta dokument izda proizvajalec uvozniku v EU samo na izrecno zahtevo kupca (ob nakupu, če gre za novo vozilo, ki bo registrirano izven države nakupa v drugi državi znotraj EU). V primeru registracije v državi nakupa oz uvoza v EU se homologacija oz. registracija vrši na podlagi tipske homologacije uvoznika, zato je COC v tem primeru brezpredmeten in ga lastnik ne zahteva, ker ga v bistvu ne rabi.

Torej zadeva z COC certifikatom za rabljena vozila se mi zdi, da ne pije vode :hmm:

Na Avtoplusu sem dobil informacijo, da COC zahtevajo samo v primeru novega vozila.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakabmwdrei

....Za motor namreč ne morete dobiti preizkusne tablice kjer koli na tehničnih pregledih, ampak samo tam, kjer imajo računalniški dostop do tujih homologacijskih listin. Na večini tehničnih pregledov Vam ne bodo niti svetovali, da lahko dobite preizkušnjo kje drugje, ampak vsi molčijo, da ne bi šle stranke slučajno h konkurenci in zatrjujejo, da ni možno izdati preizkusnih tablic brez opravljene homologacije v SLO. Najprej sem obiskal ....

Ob uvozu rabljenega dučeta iz italije v Novi Gorici na Autocommercu ni bilo težav s pridobitvijo preizkušnje in 5-dnevnega zavarovanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gorazd11

V Ljubljani na AMZS sem te stvari urejal konec novembra. Pridem na šalter in dialog poteka nekako takole:

Jaz:"Dober dan, potrebujem preizkusno tablico za motorno kolo."

Gospodična:"Ja, potrdilo o lastništvu prosim."

Ji dam original račun, ki je bil seveda narejen v Munchnu in je zato v Nemščini.

Gospodična:"Potrebujem račun v slovenščini."

Jaz:"Z veseljem, vendar jih v Nemčiji ni možno dobiti."

Gospodična:"Potem pa homologacijski kartonček, prosim."

Jaz:"Gospodična, če bi homologacijski kartonček imel, ne bi rabil preizkusnih tablic."

Seveda sem potreboval tablice za do Kopra in nazaj, na vlogo, ki sem jo izpolnil sem tudi napisal razlog za tablice.

Gospodična me malo pisano pogleda in izgine v ozadnje. Pride čez nekaj minut nazaj, s seboj je imela tablico, prosi za COC, ki ga seveda dobi, dokončava papirje in veselo odskakljam domov. V srcu seveda prešerna radost, saj je to pomenilo, da greva z novo pridobitvijo naslednji dan na izlet na morje.

Zaključek: Pridobiti preizkušnjo, ni bil noben problem.

Lep pozdrav,

Gorazd

Edited by Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
flight69

V Kranju na AMZS tehnicni bazi je bil dovolj racun v italijanscini in odjavljeno prometno.

Brez kompliciranja.

Lp!

Flight

Share this post


Link to post
Share on other sites
NikolaTesla

Pozdrav

ZAKAJ NE IZDAJO NA VSEH TEHNIČNIH BAZAH PREIZKUSNIH TABLIC ZA ŠE (v SLO) NEHOMOLOGIRANO MOTORNO KOLO?

Preveril sem in vsi še nimajo novejšega programa "AutoPeer" z katerim bi imeli vpogled v homologacijske listine (ali kar koli že), da bi lahko sklenili zavarovanje.

Torej na tehničnih pregledih so me imeli res za bedaka, ker so me prepričevali, da sploh ni možno NIKAKOR izdati preizkusnih tablic za še nehomologirano vozilo pa ceprav jih rabis da bi uredil prav to. NE MOREJO GA IZDATI LE SLABO OPREMLJENI CENTRI!

V kolikor tega ne priznajo in poleg tega še LAŽEJO, da zahtevam nemogoče, potem je to namerno zavajajoče, izredno nesramno in skrajno neposlovno.

Po nesramnosti in nepripravljenosti pomagati sta še najbolj izstopala Center za tehnične preglede na Vodovodni cesti in Tehnični pregledi v Trzinu. Slednje sem klical celo nekaj ur pa se niti oglasili niso. Ko sem jim to povedal, ko sem jih obiskal, pa so rekli, da kličem verjetno napačno številko. Klical sem številko objavljeno na njihovi internetni strani 01/ 5623333. Brez komentarja.

LP

Nikola Tesla

Share this post


Link to post
Share on other sites
NikolaTesla

DAJATVE PRI UVOZU MOTORNEGA KOLESA IZ ZDA?

1. Nakupna cena novega ali rabljenega

2. Prevozni stroški do EU (vsi)

3. Carina 6% na (1+2)

4. Na VSE SKUPAJ (1-3) 20% DDVja

5. Okoljska taksa cca 0,1€/ kg

Primer: na dan 20.2.08, 1USD=0,69€

1. NAKUP; 4.000 USD= 2.750,00€

2. PREVOZ; cca 800€

3. Carina 6% = 213€

4. DDV (1+2+3)20% = 3763€ x0,2= 752,60€

5. Taksa okoljska za 250kg= cca 25€

VSE SKUPAJ- (1+2+3+4+5)= 4.540,60€

Če ima še kdo kaj podatkov ali izkušenj naj javi.

LP

Nikola Tesla

Share this post


Link to post
Share on other sites
e_boy

kolikor vem, je do zdj blo mozno motor pelat na ogled na AvtoPlus u Kp. sam ob torkih in cetrtkih - je se vedno tako, ali po novem izvajajo preglede cel teden (pon-pet)??

Share this post


Link to post
Share on other sites
lmperator

od ponedeljka do petka od 8ih do 12ih.

Danes sem pripeljal motor. Zdej se pa začne zafrkancija s papirji.

Imam ACI, odjavljeno prometno in na hitr skp spacano kupoprodajno pogodbo. Fakturo mi bo poslal prek e-maila. Ali bo to vredu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lmperator

Certificate of Conformity ni potreben pri uvozu!

To velja le za nova vozila! Za rabljenega se ga tudi dobit ne da, ker se nahaja pri ministrstvu za promet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NikolaTesla

Pozdrav

POGODBO LAHKO OVEROVIŠ:

- pri notarju. Tarifa v Nemčiji je cca 20-25€

- na upravni enoti. Tarifa v Nemčiji je cca 2-4€

Ta podatek je posredoval BMW in stvar deluje sicer pa je logično saj tudi pri nas lahko pogodbo overovimo na občini.

Lep pozdrav

Nikola Tesla

PS: Hvala za prestavitev teme v "sticky".

Share this post


Link to post
Share on other sites
GULI
Ni več potrebno voziti v Koper, kar nekaterim, ki niso tako blizu, pride zelo prav. Recimo pri nas imaš v Mariboru na Teznu možnost opravljanja teh pregledov...

KLIK1

KLIK2

Jest na njihovi strani nisem nikjer zasledil da opravljajo pregled tudi za motorna kolesa :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čamac
Jest na njihovi strani nisem nikjer zasledil da opravljajo pregled tudi za motorna kolesa :?

Saj sem prilepil dva linka, ki si ju tudi citiral. Ti še enkrat povem, da opravljajo za motorna kolesa, ker sem tudi sam tukaj opravil pregled. Pokliči in boš izvedel vse iz prve roke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thor

Sli obstajajo kakršnekoli omejitve glede starosti motorja? To da recimo ne bi smel pripeljati motorja starejšega od 10 ali 15 let. Glede na to da je schengen...pa vseeno je nekaj glede izpušnih plinov ali ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer

Pozdravljeni,

povsod piše da rabim ODJAVLJENO prometno dovoljenje zanima pa me če je to kakšno POTRDILO da je odjavljeno ali je dovolj da oni vidijo da je prometno že POTEKLO (pač piše gor datum kdaj poteče) ali rabijo ta dokument?

+ Kje v Sloveniji imajo to da bi lahko preko računalnika izseldili in potem oni sami uredili (kako pa to izgleda)?

Najlepša hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
lmperator

Če je poteklo ne pomeni, da je odjavljeno.

Pri meni je en tak štempelj ANNULLATO čez celo prometno dovoljenje večkrat poštempljano. Zraven piše da je motor pripravljen za izvoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer

Evo vam mojo končno sodbo glede dokumentov:

-te stvari so za enkrat še nepreverjene-

1.) Kzf-Brief = Fahrzeugbrief NE obstaja za moj motor- Ker je 125ka in ima napisani končno 80 km/h- za druge motorje Kzf-Brief = Fahrzeugbrief obstaja

2.) Do leta 2005 si moral imeti dokument im. Abmeldebescheinigung- ta dokument je potrjeval da je vozilo odjavljeno iz prometa-

sedaj za to skrbi štemelj ungültig = NEVELJAVEN na Kzf-Schein = Fahrzeugschein

ungultiglj0.jpg

3.) Rabim tudi EURO potrdilo ker imajo v DE nižje predpise

3.) Meni torej zadostuje Kzf-Schein = Fahrzeugschein z štemplom ungültig = NEVELJAVEN + overjena kupoprodajna + Betriebserlaubnis + EURO potrdilo iz COC dokumenta

Če bo še kdo uvažal 125ko iz DE naj si tole prebere in vse mu bo jasno!

LP,

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zivnorc
      ... Tut žarilna peč v službi pride prow...     
    • Snečer
      bodo table postavili, nič bat, eno sem že videl... evo "našeg" adriana, bmwjaš inaće    
    • jskrablin
      AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.   Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.
    • VS800
    • jskrablin
      Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:   Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!