Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

NAKUP (UVOZ), HOMOLOGACIJA IN REGISTRACIJA RABLJENEGA MOTORJA IZ TUJINE, EU

Opis je narejen na podlagi proučitve zakonodaje in praktičnih izkušenj.

Za registracijo v Sloveniji potrebujete sledeče dokumente.

1. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD FIZIČNE OSEBE KJERKOLI V EU POTREBUJETE:

- Pri notarju overjeno pogodbo!!! Izpolnite pogodbo katero mora prodajalec OBVEZNO overiti pri notarju. V tujini za ponovno registracijo motorja ne potrebujejo pri notarju overjene pogodbe ampak samo podpisano, zato vas bodo prodajalci na vse kriplje prepričevali, da tega ne rabite. Vztrajajte drugače ne boste mogli motorja registrirati v SLO! Notar overi podpis prodajalca na podlagi njegovega osebnega dokumenta z sliko. Postopek traja nekaj minut stane pa cca25€, kar (ponavadi) plača prodajalec.Pogodbo v Nemškem jeziku najdete tu: <a href="http://"http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf"" target="_blank">http://www.mobile.de/_pdf/kaufvertrag.pdf </a>

- COC (Certificate Of Conformiti) Za dvo in trikolesna vozila imamo popolnoma harmonizirane predpise z EU. Na kratko, kar je registrirano kjer koli v EU je lahko tudi pri nas.

- Odjavljeno prometno dovoljenje Zakon pravi, da namesto COC lahko prinesete tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar boste imeli v praksi probleme, saj nimajo vsi računalniškega dostopa do homologacijskih podatkov v tujini. Vsekakor zahtevajte od prodajalca oboje (COC in odjavljeno-prometno). Prometno lahko odjavi lastnik že dan preden pridete po motor. Včasih potrebuje lastnik za odjavo tudi vaše osebne podatke (ime priimek, popoln naslov, datum rojstva)

2. ČE KUPITE RABLJEN MOTOR OD PRAVNE OSEBE (podjetja) KJER KOLI V EU POTREBUJETE:

Rabljen motor je tudi, če ima prevožen samo 1km edini pogoj je, da je že bil predhodno registriran. Torej potrebujete:

- Račun Prodajalec mora izdati račun opremljen z natančnim (svojim in vašim) naslovom, svojo davčno številko, navedbo blaga z OBVEZNO navedenimi številkami šasije podpisom, datumom in štampiljko.

- COC (Certificate Of Conformiti)

....

A to za rabljene tudi velja? Do sedaj sem mislil, da samo za nova oz. še neregistrirana vozila rabiš COC. V primeru, da od prodajalca ne moreš dobit COC, kakšna je procedura za pridobitev oz.duplikat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

COC rabiš nujno. Brez njega ni homologacije v SLO.

- Lahko ga prineseš sam. Kar pospeši postopek.

- ali pa ga poiščejo v sistemu s pomočjo podatkov iz prometne.

V prvi točki sem pojasnil, da zakon pravi, da lahko namesto COCja prineseš tudi SAMO originalno odjavljeno prometno dovoljenje, vendar so v praksi lahko problemi, če COCja ne najdejo v sistemu ali če podatki niso vpisani ali pa če so vpisani napačni. To je pomembno še posebej za redke motocikle izdelane v majhnih serijah. Vsekakor zahtevajte oboje, COC in odjavljeno ORIGINALNO prometno dovoljenje.

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse tiste, ki uvažate iz Italije, zna biti tudi ta link sila, sila uporaben........da ne bo potem kakšnih negativnih presenečenj (Schengenski inf.sistem-SIS) na UE ali tehničnem pregledu http://coordinamento.mininterno.it/servpub...erca_targhe.htm :naughty: Targe so tablice, telaio je šasija, Ricerca pa mislim da veste kaj pomeni.....

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko malo bolj podrobno, kakšen sistem obstaja za iskanje COCja. A se kot COC šteje tudi "Ausnahmegenemigung"?

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

COC ja sam kot kupec niti ne moreš iskat, ker ga lastnik preprosto mora imeti. Nekje sem zasledil, da le lastnik lahko v domači državi zaprosi za duplikat v primeru izgube. Ob homologaciji imajo vpogled v bazo podatkov, kjer to lahko preverijo. Pokliči v AVTOPLUS za več informacij.

Več ne vem, ker to ni moja profesija. Z več stotin prebranih strani sem namreč le izluščil seme in Vam to posredoval v obliki, kot sem jo jaz pričakoval in jo bil vajen iz drugih forumov o elektroniki, modelarstvu, letalstvu, radioamaterstvu, navtiki...

Kadar kaj napišem ali naredim se vedno za to tudi potrudim. Kadar bi rad čvekal grem raje na pivo kot pa, da bi nabijal poste v smislu "da, ne, jutri, to, čestitam, vau...".

Lep pozdrav

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

COC ja sam kot kupec niti ne moreš iskat, ker ga lastnik preprosto mora imeti. Nekje sem zasledil, da le lastnik lahko v domači državi zaprosi za duplikat v primeru izgube. Ob homologaciji imajo vpogled v bazo podatkov, kjer to lahko preverijo. Pokliči v AVTOPLUS za več informacij...

Tnx za odgovor.

COC certifikata lastniki nimajo :grrr , ta dokument izda proizvajalec uvozniku v EU samo na izrecno zahtevo kupca (ob nakupu, če gre za novo vozilo, ki bo registrirano izven države nakupa v drugi državi znotraj EU). V primeru registracije v državi nakupa oz uvoza v EU se homologacija oz. registracija vrši na podlagi tipske homologacije uvoznika, zato je COC v tem primeru brezpredmeten in ga lastnik ne zahteva, ker ga v bistvu ne rabi.

Torej zadeva z COC certifikatom za rabljena vozila se mi zdi, da ne pije vode :hmm:

Na Avtoplusu sem dobil informacijo, da COC zahtevajo samo v primeru novega vozila.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Za motor namreč ne morete dobiti preizkusne tablice kjer koli na tehničnih pregledih, ampak samo tam, kjer imajo računalniški dostop do tujih homologacijskih listin. Na večini tehničnih pregledov Vam ne bodo niti svetovali, da lahko dobite preizkušnjo kje drugje, ampak vsi molčijo, da ne bi šle stranke slučajno h konkurenci in zatrjujejo, da ni možno izdati preizkusnih tablic brez opravljene homologacije v SLO. Najprej sem obiskal ....

Ob uvozu rabljenega dučeta iz italije v Novi Gorici na Autocommercu ni bilo težav s pridobitvijo preizkušnje in 5-dnevnega zavarovanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Ljubljani na AMZS sem te stvari urejal konec novembra. Pridem na šalter in dialog poteka nekako takole:

Jaz:"Dober dan, potrebujem preizkusno tablico za motorno kolo."

Gospodična:"Ja, potrdilo o lastništvu prosim."

Ji dam original račun, ki je bil seveda narejen v Munchnu in je zato v Nemščini.

Gospodična:"Potrebujem račun v slovenščini."

Jaz:"Z veseljem, vendar jih v Nemčiji ni možno dobiti."

Gospodična:"Potem pa homologacijski kartonček, prosim."

Jaz:"Gospodična, če bi homologacijski kartonček imel, ne bi rabil preizkusnih tablic."

Seveda sem potreboval tablice za do Kopra in nazaj, na vlogo, ki sem jo izpolnil sem tudi napisal razlog za tablice.

Gospodična me malo pisano pogleda in izgine v ozadnje. Pride čez nekaj minut nazaj, s seboj je imela tablico, prosi za COC, ki ga seveda dobi, dokončava papirje in veselo odskakljam domov. V srcu seveda prešerna radost, saj je to pomenilo, da greva z novo pridobitvijo naslednji dan na izlet na morje.

Zaključek: Pridobiti preizkušnjo, ni bil noben problem.

Lep pozdrav,

Gorazd

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Kranju na AMZS tehnicni bazi je bil dovolj racun v italijanscini in odjavljeno prometno.

Brez kompliciranja.

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav

ZAKAJ NE IZDAJO NA VSEH TEHNIČNIH BAZAH PREIZKUSNIH TABLIC ZA ŠE (v SLO) NEHOMOLOGIRANO MOTORNO KOLO?

Preveril sem in vsi še nimajo novejšega programa "AutoPeer" z katerim bi imeli vpogled v homologacijske listine (ali kar koli že), da bi lahko sklenili zavarovanje.

Torej na tehničnih pregledih so me imeli res za bedaka, ker so me prepričevali, da sploh ni možno NIKAKOR izdati preizkusnih tablic za še nehomologirano vozilo pa ceprav jih rabis da bi uredil prav to. NE MOREJO GA IZDATI LE SLABO OPREMLJENI CENTRI!

V kolikor tega ne priznajo in poleg tega še LAŽEJO, da zahtevam nemogoče, potem je to namerno zavajajoče, izredno nesramno in skrajno neposlovno.

Po nesramnosti in nepripravljenosti pomagati sta še najbolj izstopala Center za tehnične preglede na Vodovodni cesti in Tehnični pregledi v Trzinu. Slednje sem klical celo nekaj ur pa se niti oglasili niso. Ko sem jim to povedal, ko sem jih obiskal, pa so rekli, da kličem verjetno napačno številko. Klical sem številko objavljeno na njihovi internetni strani 01/ 5623333. Brez komentarja.

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

DAJATVE PRI UVOZU MOTORNEGA KOLESA IZ ZDA?

1. Nakupna cena novega ali rabljenega

2. Prevozni stroški do EU (vsi)

3. Carina 6% na (1+2)

4. Na VSE SKUPAJ (1-3) 20% DDVja

5. Okoljska taksa cca 0,1€/ kg

Primer: na dan 20.2.08, 1USD=0,69€

1. NAKUP; 4.000 USD= 2.750,00€

2. PREVOZ; cca 800€

3. Carina 6% = 213€

4. DDV (1+2+3)20% = 3763€ x0,2= 752,60€

5. Taksa okoljska za 250kg= cca 25€

VSE SKUPAJ- (1+2+3+4+5)= 4.540,60€

Če ima še kdo kaj podatkov ali izkušenj naj javi.

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem, je do zdj blo mozno motor pelat na ogled na AvtoPlus u Kp. sam ob torkih in cetrtkih - je se vedno tako, ali po novem izvajajo preglede cel teden (pon-pet)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od ponedeljka do petka od 8ih do 12ih.

Danes sem pripeljal motor. Zdej se pa začne zafrkancija s papirji.

Imam ACI, odjavljeno prometno in na hitr skp spacano kupoprodajno pogodbo. Fakturo mi bo poslal prek e-maila. Ali bo to vredu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Certificate of Conformity ni potreben pri uvozu!

To velja le za nova vozila! Za rabljenega se ga tudi dobit ne da, ker se nahaja pri ministrstvu za promet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav

POGODBO LAHKO OVEROVIŠ:

- pri notarju. Tarifa v Nemčiji je cca 20-25€

- na upravni enoti. Tarifa v Nemčiji je cca 2-4€

Ta podatek je posredoval BMW in stvar deluje sicer pa je logično saj tudi pri nas lahko pogodbo overovimo na občini.

Lep pozdrav

Nikola Tesla

PS: Hvala za prestavitev teme v "sticky".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni več potrebno voziti v Koper, kar nekaterim, ki niso tako blizu, pride zelo prav. Recimo pri nas imaš v Mariboru na Teznu možnost opravljanja teh pregledov...

KLIK1

KLIK2

Jest na njihovi strani nisem nikjer zasledil da opravljajo pregled tudi za motorna kolesa :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest na njihovi strani nisem nikjer zasledil da opravljajo pregled tudi za motorna kolesa :?

Saj sem prilepil dva linka, ki si ju tudi citiral. Ti še enkrat povem, da opravljajo za motorna kolesa, ker sem tudi sam tukaj opravil pregled. Pokliči in boš izvedel vse iz prve roke :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sli obstajajo kakršnekoli omejitve glede starosti motorja? To da recimo ne bi smel pripeljati motorja starejšega od 10 ali 15 let. Glede na to da je schengen...pa vseeno je nekaj glede izpušnih plinov ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

povsod piše da rabim ODJAVLJENO prometno dovoljenje zanima pa me če je to kakšno POTRDILO da je odjavljeno ali je dovolj da oni vidijo da je prometno že POTEKLO (pač piše gor datum kdaj poteče) ali rabijo ta dokument?

+ Kje v Sloveniji imajo to da bi lahko preko računalnika izseldili in potem oni sami uredili (kako pa to izgleda)?

Najlepša hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je poteklo ne pomeni, da je odjavljeno.

Pri meni je en tak štempelj ANNULLATO čez celo prometno dovoljenje večkrat poštempljano. Zraven piše da je motor pripravljen za izvoz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo vam mojo končno sodbo glede dokumentov:

-te stvari so za enkrat še nepreverjene-

1.) Kzf-Brief = Fahrzeugbrief NE obstaja za moj motor- Ker je 125ka in ima napisani končno 80 km/h- za druge motorje Kzf-Brief = Fahrzeugbrief obstaja

2.) Do leta 2005 si moral imeti dokument im. Abmeldebescheinigung- ta dokument je potrjeval da je vozilo odjavljeno iz prometa-

sedaj za to skrbi štemelj ungültig = NEVELJAVEN na Kzf-Schein = Fahrzeugschein

ungultiglj0.jpg

3.) Rabim tudi EURO potrdilo ker imajo v DE nižje predpise

3.) Meni torej zadostuje Kzf-Schein = Fahrzeugschein z štemplom ungültig = NEVELJAVEN + overjena kupoprodajna + Betriebserlaubnis + EURO potrdilo iz COC dokumenta

Če bo še kdo uvažal 125ko iz DE naj si tole prebere in vse mu bo jasno!

LP,

P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!