Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Mogoče lahko kdo pomaga, sem bral strani nazaj pa ne najdem odgovora.

V Nemčiji imam ogledam nov motor v avtohiši, ki je bil registriran za 1 dan(torej Tageszulassung). Zdaj me pa zanima, ker ima motor zdaj prometno dovoljenje, je bil verjetno plačan v Nemčiji ddv 19%. Na mobile-de imajo ceno navedeno brutto in netto. Če grem jaz po motor,  ali plačam gor brutto ceno ali netto? Ker ko se tak motor v Slovenijo pripelje je tretiran kot nov (manj kot 6 mesecev ali manj kot 6000km) in moraš plačat ddv v SLO (22%) in potem še na to ceno dmv.

Ali razmišljam prav, da je v tem primeru ddv plačan 2x, če ga jaz kot privat oseba kupim po brutto ceni.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč je to bilo tako, da si v Nemčiji plačal bruto ceno, izvozil motor iz države in z izvoznim papirjem dobil nemški davek vrnjen. 

Če je sedaj zaradi EU kaj drugače pa ne vem ...

... a se to sploh splača, glede na to, da te pri nas upalijo še z DMV?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Tomaž1 pravi:

Mogoče lahko kdo pomaga, sem bral strani nazaj pa ne najdem odgovora.

V Nemčiji imam ogledam nov motor v avtohiši, ki je bil registriran za 1 dan(torej Tageszulassung). Zdaj me pa zanima, ker ima motor zdaj prometno dovoljenje, je bil verjetno plačan v Nemčiji ddv 19%. Na mobile-de imajo ceno navedeno brutto in netto. Če grem jaz po motor,  ali plačam gor brutto ceno ali netto? Ker ko se tak motor v Slovenijo pripelje je tretiran kot nov (manj kot 6 mesecev ali manj kot 6000km) in moraš plačat ddv v SLO (22%) in potem še na to ceno dmv.

Ali razmišljam prav, da je v tem primeru ddv plačan 2x, če ga jaz kot privat oseba kupim po brutto ceni.

Hvala

Niso Nemci neumni in so vedeli, zakaj so samo za 1 dan registrirali motor, naši pa tudi niso neumni, da ne vedo, zakaj so Nemci samo za 1 dan registrirali ... ravno zaradi preprečevanja takih goljufij, so dali določene pogoje...

Tukaj je problem, ker, ko morajo naročiti motorje pri proizvajalcu in jih plačati .. ker v njihovi državi ni več povpraševanja, se potem odločijo za tak ukrep ...

čudi me, da Japonci nimajo zopet centralnega skladišča za Evropo in bi lahko od tam odpoklicali motorje za prodajo, ne glede za katero državo gre..

to je moje mnenje, kar se tiče enodnevnih registracij in kupovanje v tujini, predvsem mislim iz EU.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, hvala za mnenje.

Zakaj so nemci registrirali vozilo, zaradi kvot ali zato, ker ga ne morejo prodat? Če ga pa registrirajo mu pa lahko znžajo ceno. Samo, če ga registrirajo, potem je verjetno ddv enkrat že plačan v Nemčiji.

Zdaj če bi potemtakem kupil motor po brutto ceni, kot vsako drugo stvar, enako plačaš po brutto ceni. To sedaj pomeni da sem plačal 2x ddv,(1x na neto ceno 19% in potem še enkrat v slo na to brutto nemško ceno 22% ), kar pa dvomim, da je to možno v EU. Tako se mi potem ne bi več splačalo uvažat motorja, razen če bi mi potem vrnili nemšik ddv 19%.

 

Ali bi lahko tak motor uvozil prodajalec,  ki ima registrirano dejavnost uvoz vozil, kupil po netto ceni od te avtohiše? In se potem plača v Sloveniji ddv in dmv. Tako bi potem šlo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, boych said:

Nekoč je to bilo tako, da si v Nemčiji plačal bruto ceno, izvozil motor iz države in z izvoznim papirjem dobil nemški davek vrnjen. 

Če je sedaj zaradi EU kaj drugače pa ne vem ...

... a se to sploh splača, glede na to, da te pri nas upalijo še z DMV?

Nemški davek se lahko povrne, če je prodajalec pravna oseba, če kupiš od fizične se ne da.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Tomaž1 said:

OK, hvala za mnenje.

Zakaj so nemci registrirali vozilo, zaradi kvot ali zato, ker ga ne morejo prodat? Če ga pa registrirajo mu pa lahko znžajo ceno. Samo, če ga registrirajo, potem je verjetno ddv enkrat že plačan v Nemčiji.

Zdaj če bi potemtakem kupil motor po brutto ceni, kot vsako drugo stvar, enako plačaš po brutto ceni. To sedaj pomeni da sem plačal 2x ddv,(1x na neto ceno 19% in potem še enkrat v slo na to brutto nemško ceno 22% ), kar pa dvomim, da je to možno v EU. Tako se mi potem ne bi več splačalo uvažat motorja, razen če bi mi potem vrnili nemšik ddv 19%.

 

Ali bi lahko tak motor uvozil prodajalec,  ki ima registrirano dejavnost uvoz vozil, kupil po netto ceni od te avtohiše? In se potem plača v Sloveniji ddv in dmv. Tako bi potem šlo.

 

Nemški dilerji vozilo registrirajo in odjavijo, ker lovijo kvote za superrabate ob koncu prodajnega obdobja. Največ jih je konec leta in ta vozila se potem prodajajo v začetku januarja za nižnjo ceno. Problem pri teh vozilih je, da je z dnem prve registracije začel teči rok za garancijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, motolover pravi:

Nemški davek se lahko povrne, če je prodajalec pravna oseba, če kupiš od fizične se ne da.

 

V Nemčiji imam ogledam nov motor v avtohiši, ki je bil registriran za 1 dan(torej Tageszulassung) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, boych said:

V Nemčiji imam ogledam nov motor v avtohiši, ki je bil registriran za 1 dan(torej Tageszulassung) ...

Firma lahko vrne DDV. Če gledaš na Mobile, potem ti zraven piše ali prodaja pravna (händler) ali fizična oseba (privatanbieter). Vsekakor jih vprašaj, da ni slučajno registriral na fizično osebo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motolover pravi:

Firma lahko vrne DDV. Če gledaš na Mobile, potem ti zraven piše ali prodaja pravna (händler) ali fizična oseba (privatanbieter). Vsekakor jih vprašaj, da ni slučajno registriral na fizično osebo. 

Jaz nič ne gledam, to je citat uporabnika  @Tomaž1 :D ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajnetagevagn motorje (in avtomobile) so pred leti v Sloveniji ponujali kao poslovni najem, pa so pol večini pobrali motorje (tudi avtomobile), in so vsi morali davek plačati v RS ...

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, maus said:

ajnetagevagn motorje (in avtomobile) so pred leti v Sloveniji ponujali kao poslovni najem, pa so pol večini pobrali motorje (tudi avtomobile), in so vsi morali davek plačati v RS ...

 

Poslovni najem nima zveze z enodnevno registracijo. Če imaš podjetje lahko enostavno najameš avto v Nemčiji in ga uporabljaš kjerkoli. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, motolover pravi:

Poslovni najem nima zveze z enodnevno registracijo. Če imaš podjetje lahko enostavno najameš avto v Nemčiji in ga uporabljaš kjerkoli. 

bil je "kao" poslovni najem .. če bi blo po reglcih, jih ne bi zaprl in pobral motorje in avtomobile ... nekje na Vrhniki je blo ...

vsi motorji in avtomobili so bili iz neških poslovnih hiš, ki se jih je "kao" lahko uvozilo in so bili vsi prvič registrirani v Nemčiji .. drugič pa na firmo v Sloveniji ... lej .. samo povem, kar sem slišal, saj v preiskavi nisem sodeloval, niti nisem nasedel takemu poslovnemu najemu ...

zakaj pa registrirajo za en dan, sem pa jaz povedal in tudi ti ... zaradi kvot, dodatnih popustov pri novih naročilih .. s tem so zajebali nekatere kupce v drugih državah, ki bi motor kupili pa ga niso mogli ... ravno tak primer je ZX10RR, ki so jih za Evropo naredili 500, Italijani in Nemci so jih zakupili, jaz sem edino dobil, poznam pa še vsaj enega, ki jo je želel imeti, pa je ni mogel kupiti, zdaj so pa ene 5 v Italiji neprodane, pa mislim da v Nemčiji ene 4 ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, maus said:

bil je "kao" poslovni najem .. če bi blo po reglcih, jih ne bi zaprl in pobral motorje in avtomobile ... nekje na Vrhniki je blo ...

vsi motorji in avtomobili so bili iz neških poslovnih hiš, ki se jih je "kao" lahko uvozilo in so bili vsi prvič registrirani v Nemčiji .. drugič pa na firmo v Sloveniji ... lej .. samo povem, kar sem slišal, saj v preiskavi nisem sodeloval, niti nisem nasedel takemu poslovnemu najemu ...

zakaj pa registrirajo za en dan, sem pa jaz povedal in tudi ti ... zaradi kvot, dodatnih popustov pri novih naročilih .. s tem so zajebali nekatere kupce v drugih državah, ki bi motor kupili pa ga niso mogli ... ravno tak primer je ZX10RR, ki so jih za Evropo naredili 500, Italijani in Nemci so jih zakupili, jaz sem edino dobil, poznam pa še vsaj enega, ki jo je želel imeti, pa je ni mogel kupiti, zdaj so pa ene 5 v Italiji neprodane, pa mislim da v Nemčiji ene 4 ...

 

Si malo zamešal. Pri missing traderjih gre za neplačevanje DDV v kompletu s prenosom blaga med podjetji med katerimi je tudi eno, ki se vmes zapre preden plača ddv. Nima zveze z dnevno registracijo in oddajanjem v najem. To je čisto legalen posel in dokler imamo Pahorjev DMV in višji DDV se bo take legalne luknje izkoriščalo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, motolover pravi:

Si malo zamešal. 

Lahko da sem zamešal, ampak se velikokrat izkaže, da imam prav .... ampak ... vseeno .. veliko sreče in popustov pri nakupu iz druge roke enodnevno registriranega vozila ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, maus said:

Lahko da sem zamešal, ampak se velikokrat izkaže, da imam prav .... ampak ... vseeno .. veliko sreče in popustov pri nakupu iz druge roke enodnevno registriranega vozila ;)

 

Se vidi, da nisi poročen. Šele takrat izveš kolikokrat nimaš prav :)

Misliš, da je enodnevno registriran motor kaj slabši od tistega, ki ni bil? Če je nekomu računica iti po tak motor v tujino, se v naši prometni ne bo nikoli videlo, da je bil že prej kje registriran. Podatki o prvi registraciji in o lastniku bodo popolnoma enaki, kot, če kupiš novega v Sloveniji. 

Osebno še nisem kupil motorja na ta način, vedno pri nas, nimam pa nič proti in čisto razumem, da vsak prihranjen evro prav pride. 

Bolj se splača kupiti pol leta starega z več kot 6.000km, pri takem plačaš samo DMV in homologacijo. Tu je verjetno večji prihranek. Spet ne morem kaj dosti komentirati, ker imam fetiš na nove motorje in dokler lahko, kupujem take. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, motolover pravi:

Se vidi, da nisi poročen. Šele takrat izveš kolikokrat nimaš prav :)

Misliš, da je enodnevno registriran motor kaj slabši od tistega, ki ni bil? Če je nekomu računica iti po tak motor v tujino, se v naši prometni ne bo nikoli videlo, da je bil že prej kje registriran. Podatki o prvi registraciji in o lastniku bodo popolnoma enaki, kot, če kupiš novega v Sloveniji. 

Osebno še nisem kupil motorja na ta način, vedno pri nas, nimam pa nič proti in čisto razumem, da vsak prihranjen evro prav pride. 

Bolj se splača kupiti pol leta starega z več kot 6.000km, pri takem plačaš samo DMV in homologacijo. Tu je verjetno večji prihranek. Spet ne morem kaj dosti komentirati, ker imam fetiš na nove motorje in dokler lahko, kupujem take. 

Se vid, da si poročen, ker hočeš imet na vsak načini vsaj na MS prav :P

nč ne mislim, da je kaj slabši, pa tudi boljši ne .... ampak .. dovoli, da imam vsaj svoje mnenje, ti imaš pa svojega ... tlele ga imaš lahko, za doma pa ne vem kako imaš poštimano ;) 

tudi jaz nisem kupil ne enodnevnega, ne dvodnevnega, ampak zadnjih cca 15 let ničdnevnega ;) in to ene 5  komada :P 

tudi sam se strinjam, da je bolje kupiti pol letnega oziroma z več kot 6.000 km, ker pri enodnevnem je zihr kakšna caka, ker sem se že kdaj navadil, da je zastojn ponavadi najdražje ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem ti razložil v čem je caka. Superrabati, ki jih dilerji dobijo, ko dosežejo kvote. Dodatnih recimo 5% (teoretiziram) na vse, kar je prodal v zadnjem letu je kar velika cifra. Če zato proda par motorjev pod ceno ima še vedno veliko več, kot če jih ne bi vzel in ne dosegel kvote. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred mesecem je žena kupila dober leto dni star avto, ki je bil pripeljan iz Španije. Cena je bila cca 65% novega. V Španiji je bil registriran 4 mesece. Verjetno ni bil davek dvakrat plačan, glede na ceno.

Avto je bil od našega kolega, motorista, pripeljal mu ga je kolega, ki se ukvarja s takimi posli.

Če rabiš, ti lahko posredujem njegov telefon, da te poveže. Vseeno je bolje dati malo provizije, kot da se zajeb....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

54 minutes ago, Kaldu said:

Pred mesecem je žena kupila dober leto dni star avto, ki je bil pripeljan iz Španije. Cena je bila cca 65% novega. V Španiji je bil registriran 4 mesece. Verjetno ni bil davek dvakrat plačan, glede na ceno.

Avto je bil od našega kolega, motorista, pripeljal mu ga je kolega, ki se ukvarja s takimi posli.

Če rabiš, ti lahko posredujem njegov telefon, da te poveže. Vseeno je bolje dati malo provizije, kot da se zajeb....

 

Samo v opozorilo. Taki ‘posli’ te lahko dohitijo tako da prosi moderatorja da ta post izbrise, vidva se pa to zmenita osebno na kafetu... brez heca.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 11. 2017 ob 10:20, maus pravi:

Lahko da sem zamešal, ampak se velikokrat izkaže, da imam prav .... ampak ... vseeno .. veliko sreče in popustov pri nakupu iz druge roke enodnevno registriranega vozila ;)

 

In pol motor kasneje izdelan na japonskem kot pise letnica v prometni...

Pri 3 registraciji v Sloveniji zasek avta..so ga kasneje vrnili...Avto je prijatelj v sekundi pol prodal...seveda veliko preklel,odvetniki itd..

To dozivel...ne osebno (takih prevar veliko le na drazjih vozilih)

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, ukica pravi:

Samo v opozorilo. Taki ‘posli’ te lahko dohitijo tako da prosi moderatorja da ta post izbrise, vidva se pa to zmenita osebno na kafetu... brez heca.

 

Jaz se s takimi "posli" ne ukvarjam, pa tudi avto sem preveril preko CARFAX-a. Ima pa avto veliko dodatne opreme, ki v SLO dvigne ceno do nerazumljivih zneskov. Kar nekaj dodatne opreme ima, ki jih prejšnji lastnik ni niti vedel niti uporabljal. Kilometrov pa ni naredil toliko, da bi bil prvi servis sploh potreben.

Se spraviti v nakup rabljenega vozila iz tujine brez izkušenj zna biti riskantno, če gre kaj narobe pa tudi drago. Sam bi to prepustil nekomu, ki to pozna in zna delati, raje nekaj plačam za storitev kot sam zajeb.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38 minutes ago, Kaldu said:

Jaz se s takimi "posli" ne ukvarjam, pa tudi avto sem preveril preko CARFAX-a. Ima pa avto veliko dodatne opreme, ki v SLO dvigne ceno do nerazumljivih zneskov. Kar nekaj dodatne opreme ima, ki jih prejšnji lastnik ni niti vedel niti uporabljal. Kilometrov pa ni naredil toliko, da bi bil prvi servis sploh potreben.

Se spraviti v nakup rabljenega vozila iz tujine brez izkušenj zna biti riskantno, če gre kaj narobe pa tudi drago. Sam bi to prepustil nekomu, ki to pozna in zna delati, raje nekaj plačam za storitev kot sam zajeb.

 

 

Ce jaz pravilno zastopim, se pri uvozu rabljenega vozila ki je starejsi od 6 mesecev in ima vec kot 6000 placa samo DMV. Ce en od teh pogojev ni izpolnjen se placa se DDV.

Problem nastane da ce je prislo do utaje davka(ti verjetno sploh neves), ga nasrkas ti - ti ga mors placat v nasprotnem primeru ti avto lahko zasezejo... pa sej je to blo povsod po tvju.. ze nekaj casa nazaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A jaz prav razumem da za motor Husqvarna 701 Enduro Euro 4 placam DMVja 3.5% (torej 3% na kw in 0.5% genericnega) ce ga uvozim iz Nemcije? Je se kak drug strosek poleg homologacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj 2x sem že napisal:

1% do 50kW
3% med 50kW in 75kW
5% nad 75 kW

+

5% če ima motor več kot 999 ccm, 999 in manj 0%

+

5% če je motor pod EURO3 normo, EURO3 in več 0%

+

100 do 120 EUR homologacija, odvisno kje delaš ... :rolleyes:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam sledečo situacijo.
Motor v Nemčiji stane 8.800 eur letnik 2015 in ima 19.000 km - ostali istega letnika do 9.900 eur pri nas še ceneje, samo jih ni.
Na Eurotax sem preveril piše notri, da je motor vreden 11.900 eur če ima prevoženih 70.000 km ?!?!?!
Motor ima prako tistih 75 kw in preko 1000 ccm in EURO 3, se pravi je v top šit extra luksuz rangu.
Kar pomeni 10 % po evrotaks znese plenilskih 1.190 eur samo davka.

Ali morajo dacarji upoštevati Eurotax (ki je povsem nerealen) ali ceno ki jo dejansko plačam pri uradnem prodajalcu v Nemčiji z uradnim računom.

Če se pritožiš baje moraš pridobiti sodnega cenilca. Kako gre pa to in kdo ga plača?

Hvala, LP

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!