Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Zdej sem v službi boma doma pigledal če imam kje zapusani, sem SP brez DDV, in dikler ni stranka tuje pidjetje ki hiče vrnjen ddv ni panike. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, smasher pravi:

Zdej sem v službi boma doma pigledal če imam kje zapusani, sem SP brez DDV, in dikler ni stranka tuje pidjetje ki hiče vrnjen ddv ni panike. 

kako zahteva vračilo ddv, če nisi zavezanec in ga ne zaračunavaš? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snečer said:

kako zahteva vračilo ddv, če nisi zavezanec in ga ne zaračunavaš? :)

Ne prehitevaj, torej, ja če dam račun fisični isebi ni problem. Problem nastane če dam račun podjetju v tujini, če hoče imet tako podjetje ločeno DDV. Je treba delat malce birokratske telovadbe, še najhuje je z italjani ker ne poznajo te oblike, vsi poslovni sunjekti imajo "partito iva". (tako da vsi ki delajo s tujimi podjetji pač obračunavajo DDV ločeno) 

Če se vrnemo na ta primer, o avtu mislim da ga davčna rahlo zeza, ker kaj je s tistim dogovorom med država da mi dvojne obdavčitve? Morda mora le njegov prodajalec dodat papir da ni zahteval vračilo ddvja v avstriji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, smasher pravi:

Ne prehitevaj, torej, ja če dam račun fisični isebi ni problem. Problem nastane če dam račun podjetju v tujini, če hoče imet tako podjetje ločeno DDV. Je treba delat malce birokratske telovadbe, še najhuje je z italjani ker ne poznajo te oblike, vsi poslovni sunjekti imajo "partito iva". (tako da vsi ki delajo s tujimi podjetji pač obračunavajo DDV ločeno) 

Če se vrnemo na ta primer, o avtu mislim da ga davčna rahlo zeza, ker kaj je s tistim dogovorom med država da mi dvojne obdavčitve? Morda mora le njegov prodajalec dodat papir da ni zahteval vračilo ddvja v avstriji. 

za tujino dobiš ddv id kot atipični davčni zavezanec, ddv pa jasno ne obračunaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snečer, pa kaj me pol zezaš, če veš vse, jaz sem se sedaj samo spomnil da bi moral nek dodatni papir od davčne zrihtat.

Ampak itak smompol s tem šli rahlo oftopic. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni lepo, odlocam se za uvoz starodobnika letnik 1982, Honda iz Belgije. Ali je mogoč in kaj potrebujem poleg spodaj nevedenih točk. Ker motor ni vozen bi ga sel iskat z kombijem. Potrebujem pa:

1. Dokument: Prometno ?
2. Dokument: Odjava ?
3. Kupoprodajna pogodba: Ali moa biti v slovenskem jeziku oz. je OK v angleškem?
4. ?

Hvala za vaso pomoc.
Lp. A.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Par vprasanj imam, na razne prebrane vodice... Drug teden imam dopust, do par prodajalcev grem se v SLO drugace pa DE.

Prvo kot prvo zakaj taki, ki se ukvarjajo z uvozom, ne zelijo pripeljat avta, ki ga prodaja fizicna oseba? Kaj ni ok ce fizicna oseba od fizicne kupi? Provizije imajo tud lepe zato sem bolj za lastno rezijo.

Kako je v tem primeru z DDV in mwst ce kupujem zase? V DE se verjetno ne placa, kaj pa SLO potem naredi?

Kako je s placilom preko NLB. Na NLB kliku bi prenakazal in poklical takoj na banko, da je urgentno. Kako so hitri in ali gre za visoke provizije 100eur+? Osebne izkljucno NLB izkusnje me zanimajo tu.

Kako je pa z osebnim dokumentom kupca. Je dovolj vozniska in osebna izkaznica ali se zahteva potni list?

Hvala za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,

mogoče za začetek prebereš nekaj od tega, sicer je veliko, ampak se splača. Glede tvojih vprašanj pa na hitro takole: zakaj uvozniki nočejo kupovat od fizičnih oseb ne vem, morda prav zaradi davka kot so iva, mwst in wat. Fizična oseba na račune ne izkazuje davka posebej, njim pa to ne pride prav, ker kupujejo brez davka in ga zaračunajo ob prodaji. Za tiste, ki zunaj kupijo vozilo zase in nimajo prijavljene neke dejavnosti, je vseeno kako je specificiran račun ali pogodba, če bivši lastnik ni v sistemu davkov. Naredita pogodbo, uredita prepis, naložiš motor ali vzameš začasne tablice in z vsemi papirji domov. Potem  pri pooblaščencu narediš prijavo za homologacijo, ki jo z ostalimi papirji odneseš na FURS in počakaš na sklep. Tam ti obračunajo dajatve (DMV) po znesku na računu, če se jim zdi, da je navedena cena primerna - drugače pa po njihovem kriteriju. Koliko boš plačal je odvisno prostornine motorja, euro norme in izpustov. Zunaj boš plačal njihov davek v vsakem primeru, če kupiš zase kot fizična oseba, kar je zate čisto vseeno.  Plačilo preko banke ni problem, najbrž pa nakupa ne boš mogel izpeljati dokler nima prodajalec denarja na svojem računu. NLB kar hitro sprovede plačilo, kako hitro pa to gre bi moral vprašati tam, po moje težko v enem dnevu. Za urejanje dokumentov v EU ne rabiš potnega lista, gre z veljavno osebno izkaznico. 

https://www.recar.si/zmorem-sam/uvoz-avtomobila

Popravljeno . Popravil markII
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok super, hvala. Sicer gre za avto, BMW F30 LCI, ne vem pa cisto niti sam ali zaupati nekemu privat prodajalcu ali prekupcevalcu Semir Gerkhanu s firmo... Vsekakor  grem jutri se do par nasih whitelistanih probat sreco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom pa tega Hansa poklical kaj mu ni jasno. Za 83' letnik hoče met 11k. Dva jurčka mu dam, briga mene dodatna oprema. Zih je bil paden, ker tole ni original barva. Pa še vprašanje, če ga pri nas čez homologacijo spravim z unimi majhnimi lučkami. No, razen, če ne bo kak sixpack al pa dvajsetka v prometni. Res ne vem no.... 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275106180&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=k100&pageNumber=5&scopeId=MB&sfmr=false&searchId=e7337ac7-63a1-a5a3-2922-319ac73b20a4

  • Haha 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Resni (pre)prodajalci ne kupujejo od fizičnih oseb, ker nekaj dajo na svoj "ugled" in raje kupujejo od preverjenih (pre)prodajalcev.

Nek povprečen slovenski preprodajalec "vtakne v žep" kakšnih 500€ več kot jih lahko sam iztržiš (večina pozablja priračunati stroške, pot... ) . S tem, da ti je prihranjena nepotrebna pot, če se izkaže, da je prodajalec nategun, nimaš poti z urejanjem dokumentov... Plačaš in voziš.

Ve pa vsak za sebe kaj se mu splača.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Informativno sem spraseval te, ki po narocilu vozijo. 1200 z DDV samo storitev plus vse ostalo posebej, tko da dodatna 2k k ceni za avto iz Münchna... 

S tem da mi gre na zivce, kako je hisa nad mojimi najdbami navdusena vedno in ne predlaga nic svojega, pa so samo primeri, kaj priblizno bi mel od opreme, pa nima veze al kljuko al sportni menjalnik al radar tempomat, dost je en bomboncek...

In se vprasam res, zakaj pa nebi mogu sam

Popravljeno . Popravil zan0088
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Bmflar pravi:

Ekola, simpl k pasulj, nikol  več mi to ne bo delal nihče drug 

če mi bo kdo to delal, mi boš ti to storu :ras: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Bmflar pravi:

 

Davek plačaš v DE, pri nas te bo to stalo 2 % več in še papirologije je preveč.

 

Lahko tole malo razlozis, kako si mislil, da davek placas v DE? Ne stekam teh kombinacij ? Se pogovarjamo za nov, ali rabljen motocikel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, compaq pravi:

Lahko tole malo razlozis, kako si mislil, da davek placas v DE? Ne stekam teh kombinacij ? Se pogovarjamo za nov, ali rabljen motocikel?

Rabljen, za novega se moraš prepričati kako in kaj...

Popravljeno . Popravil Bmflar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Dr_Jakob pravi:

Prevoz: mene poklic, se usedes zadaj na Grisa, pa greva skp iskat jajco v Ita. Bas problem zabi v vodo ane.

Je varianta, da se lahko kar pripelješ z njim gor...avto sem moral s prikolico pripeljat?

A niso včasih v Italiji policaji take Guzzije na dražbah prodajali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Je varianta, da se lahko kar pripelješ z njim gor...avto sem moral s prikolico pripeljat?

A niso včasih v Italiji policaji take Guzzije na dražbah prodajali?

Dokler v Sloveniji ne sprožiš homologacijskega postopka (in s tem uradno dokažeš, da je vozilo dejansko odpeljano iz države), vozilo ostaja prijavljeno v Italiji. Če ima zraven še veljavno registracijo in zavarovanje, se da z bivšim lastnikom zmenit, da ti registracijo pusti kar na vozilu. Odjavit ga itak ne more, dokler se ti ne zapelješ na homolo, od takrat naprej pa se zadeve urejajo same.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni res, lahko napišeš CMR.. neki avto klubi v italji jih prau boli K.. majo nek papir poštemplajo in komaj čakajo da spizdiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Dr_Jakob said:

Dokler v Sloveniji ne sprožiš homologacijskega postopka (in s tem uradno dokažeš, da je vozilo dejansko odpeljano iz države), vozilo ostaja prijavljeno v Italiji. Če ima zraven še veljavno registracijo in zavarovanje, se da z bivšim lastnikom zmenit, da ti registracijo pusti kar na vozilu. Odjavit ga itak ne more, dokler se ti ne zapelješ na homolo, od takrat naprej pa se zadeve urejajo same.

Napacni, morda stari podatki. Ko gres na agencijo uredit/overit prepis, med 50 in 200€, tam pustis svoje dokumente*, prometno in tablico. Ker so dokumeti le redko kdaj urejeni isti dan, dobis potrdilo/papir za prevoz. Na prkoli/v kombiju. Ko taljani uredijo, jih gres lahko iskat, al se zmenis, de posljejo po posti. Iz italije, Legalno po cesti ne mors pripeljat nic. 


*valda ne puscas svoje osebne, jo pa skopirajo. 

5 hours ago, thumper said:

sem primerjal cene pri nas in v italiji.. tam-tam.. če bi mi v italiji ratalo kaj zdilat bi dal to za pot in naše papirje.. 

potem pa povrhu vsega najdeš tak oglas ko prodajajo pod 8v 2016 dejansko 2008 prvič registriran 2016 - pa še 4v je..

https://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/norge-1200/norge-1200-gt-8v-2011-16/7815635

Lahko bi rekli, drobni tisk. 
 

 Il prezzo dedicato ai privati con garanzia 12 mesi è di 6200 euro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda kdo ve, ali je se neka fora s tem, da moa bit motor toliko pa tolik star, oz. met xy prevozenih km. Ce kupim rabljen motor, ki je kao samo za en dan registriran, a je to ze rabljen za nase birokrate, ali ne? Se pravi, da pri nas placam le dmv in homologacijo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, compaq pravi:

Morda kdo ve, ali je se neka fora s tem, da moa bit motor toliko pa tolik star, oz. met xy prevozenih km. Ce kupim rabljen motor, ki je kao samo za en dan registriran, a je to ze rabljen za nase birokrate, ali ne? Se pravi, da pri nas placam le dmv in homologacijo? 

pol leta mora bit registriran in (kokr se spomnem 5000 km), da se smatra kot rabljen motor

govorim na pamet... ampak tko je bilo

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Dr_Jakob pravi:

Dokler v Sloveniji ne sprožiš homologacijskega postopka (in s tem uradno dokažeš, da je vozilo dejansko odpeljano iz države), vozilo ostaja prijavljeno v Italiji.

To ne drži (več), razen če se v zadnjih 2 letih kaj spremenilo.

Greš na ACI, kjer motor odjavijo iz prometa in tudi iz njihovega registra (tega mi nimamo), kjer zapišejo, da je motor šel v izvoz. Zato pa je potrebno priložiti prevozni list, da gre motor res v tujino. To so storili zato, ker je v Italiji vozilo obdavčeno, tudi če ni prijavljeno, zato so ljudje množično odjavljali vozila in jih uradno izvažali ali uničili na odpadu, dejansko pa so jih imeli na vrtu za kose ali za v hosto. S tem ukrepom (prilaganje prevoznih listov) se je to zajezilo. 

S prodajalcem podpišeš pogodbo in vse ostalo urediš na ACI uradu v dobre pol ure. Btw, v Italiji je prepovedano poslovanje v gotovini nad neko določeno vsoto €, zato je povsem mogoče, da bo prodajalec zahteval nakazilo. Jaz sem to rešil tako, da sva šla s prodajalcem na njegovo banko in jaz sem mu na okencu pač položil gotovino na njegov račun in navedel, da gre za plačilo motorja.

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, maus pravi:

pol leta mora bit registriran in (kokr se spomnem 5000 km), da se smatra kot rabljen motor

govorim na pamet... ampak tko je bilo

Napačno tolmačiš ali se slabo spomniš!

 

Citat:

Nakup novega vozila iz EU

Kot novo EU vozilo je smatrano tisto, ki je staro manj kot 6 mesecev in ima manj kot 6000 prevoženih kilometrov. Večina držav ne zaračuna nobenega davka na uvoz v tem primeru, izjemi sta le Ciper in Portugalska.

Vir:https://www.carfax.eu/sl/uvoz-avtomobila/iz-tujine

Torej je rabljeno vozilo starejše od 6 mesecev in ima prevoženih vsaj 6000 km

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!