Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiM

Suzuki GSF 600 Bandit (N)

Recommended Posts

SiM

Alo gospoda!

Bandit uff...

* zračno hlajen :?

* 78KM/10500 o/min

* 54Nm/9500 o/man

* 6 brzin 8)

Bandit- vizualno zelo zelo privlačen bajk. Glede zgornjih podatkov pa imam občutek da ga je treba kr dost "vrtet", da se lahka tk bol dinamično peleš :?: Pri katerih obratih se že da lepo pelat?

Ali je motor primeren za vožnjo v dvoje po bolj hribovitih vaških cestah (ala Kozjansko)?

Zanimajo me predvsem izkušnje lastnikov.. poraba, stroški vzdrževanja, servisa, ktere gume se najbolš obnesejo,.... karkol

Če bi izbirali med ZR7 in Banditom bi izbrali _____- to me sam tk mal zanima k sn itak bol čustveno navezan na Suze :oops: . LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

...Moj prejšn bajk, brez poloklepa, torej N...

Zelo zadovoljen, mogoče mičkeno švoh (to šele sedaj vidim, ko mam R6), sploh s sopotnico...Cena zelo ugodna, poraba majhna, brez problemov kakršnihkoli....Sploh ne vem, kakšne posebnosti naj opišem, jih praktično ni, suvereno se vozi, vizualno lep (moj metalik temno zelen), navora dovolj...

Predvsem pa precej lepši kot ZR 7, za moje okice.... 8)

Mi je pa žal sedaj, ko vidim kakšne dodatke se da dobiti (manjše dvojne luči, nižja balanca..), deluje z njimi pa sploh superca!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Moj prejšnji je bil Bandit 600N. Ne, da bi mu kej manjkalo, ampak pričakoval sem več. Še pred tem sem vozil KLE 500 in zato sem pričakoval nekaj hudo boljšega. Motilo me je, da sem ga moral kar precej priganjat v visoke vrtljaje (zato tista o navoru???... ne bi se čist strinjal), da se je kej zgodilo, sploh, če sem vozil še sopotnico. Imam pač tak način vožnje, da ne vozim ravno na 11.000 obratih, zato sem sedaj tudi pristal na dvovaljniku.

Sicer večjih problemov ni bilo (razen strgane gas zajle), le za rezervne dele sem moral kar parkrat malo počakat (al pa sem imel smolo). Če ga boš nabavil, vzemi raje "S" izvedbo s poloklepom, ker bo sicer upor vetra nad 130/h zelo moteč.

lp, Pjotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lindau

Za Sim-a in vse ostale Bandit fane. Tudi sam to postajam pocasi :oops: :lol:

V aktualni stevilki Motorrada-18 stevilka(16.8.2002) je objavljen top test bandita 600 N.

Ce koga zanima se bom potrudil, pa zadevo poskeniral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
Za Sim-a in vse ostale Bandit fane. Tudi sam to postajam pocasi :oops: :lol:

V aktualni stevilki Motorrada-18 stevilka(16.8.2002) je objavljen top test bandita 600 N.

Ce koga zanima se bom potrudil, pa zadevo poskeniral.

V imenu vseh banditarjev bi te prosu, če lahka kr tule nardiš kratko obnovo iz Motorrada, k jaz tut če bi dobu te kopije mi ne bi kej dost koristle k ne znam nemško!... prooosim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Killroy

Servus

Ker je tema o Banditu že odprta,bom kr sm not napisov.

Glede na to,da se bo ta butast zakon spet spremenu na slabš,me zanima nekaj stvari:

1.) Bandit 600 z 25 Kw in 0.16 Kw/Kg.Ali obstaja? Da/Ne?

2.) Če obstaja,ali se ga da "odblokirat" na originalne nastavitve,brez omejitev?

3.) Če ne obstaja,ali se da normalno verzijo zablokirat na 25 Kw in 0.16 Kw/Kg?

Hvala lepa za odgovore

Lp Matej

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

Kaksna je razlika med banditi npr 96 letnikom in 2000 k vidm da so bli majckeno spremenjeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

razlika je bla v obliki plastik in tanka

pa tudi na mašini je nekaj sprememb....

zdej pa je že 650..... tudi kr dodelan

post-1823-1103104077_thumb.jpg

post-1823-1103104091_thumb.jpg

post-1823-1103104099_thumb.jpg

post-1823-1103104109_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
pa tudi na mašini je nekaj sprememb....

zdej pa je že 650.....  tudi kr dodelan

Zakaj niso dali kar 750ccm mašine not? :hmm:

Saj jo vendar že imajo (GSX750, GSX750F). :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

rebel, ti si nalepil sliko od modela 2005. razlika med modeli pre-2000 in post-2000 je prevsem v okvirju in obliki maske. nekaj so spremenili tudi v masini sami. bistvenih razlik ni. vsaj ne tako velikih kot pri B12 pre- in post-2001.

oblika maske je pri obeh (B6 in B12) enaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

a se mogoče že kaj ve cena za nov model...ker v avto/moto katalogu je napisana okvirna cena 1.34x.xxx sit...a je mogoče da bo tako nizka... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AleksG

Pozdravljeni!

Jst bi pa prosu vse lastnike banditov 600, da napišete vse o servisiranju (npr. na koliko prevoženih km, cena,...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare

od letošnjega maja sem ponosni lastnik bandita 650S. vse super...razen zvoka. se najde kakšen pameten nasvet, na koga naj se obrnem razen akrapoviča (ni všeč denarnici) in wigsa (meni ni kaj preveč všeč). vesel bom vsakega nasveta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

lažje ti bo kdo lahko pomagal, če boš napisal, kaj hočeš... da bolj rohni al da bolj žvižga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

morda LeoVince, dobil sem ga zelo ugodno v Trstu - Moto Charlie, Via Valmaura (na obalni obvoznici označen izvoz za to ulico), seveda pa tudi pri nas, mislim da ima naš vrli kletar veze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare

lažje ti bo kdo lahko pomagal, če boš napisal, kaj hočeš... da bolj rohni al da bolj žvižga?

žvižga zdej, tak da bi rajše imel rohnenje.

Hola!

morda LeoVince, dobil sem ga zelo ugodno v Trstu - Moto Charlie, Via Valmaura (na obalni obvoznici označen izvoz za to ulico), seveda pa tudi pri nas, mislim da ima naš vrli kletar veze...

če ni skrivnost, na koliko EUR lahko računam?

Edited by mare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

od letošnjega maja sem ponosni lastnik bandita 650S. vse super...razen zvoka. se najde kakšen pameten nasvet, na koga naj se obrnem razen akrapoviča (ni všeč denarnici) in wigsa (meni ni kaj preveč všeč). vesel bom vsakega nasveta.

JJS dela tudi produkte kateri bi te zanimali.....

sicer pa iskalnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
MRKIJEV

:hmm: Pozdravljeni.

Mene zanima, če pozna kdo kakšno koristno stran o predelavi (beri šminki) motorjev.

Imam sicer že 3 leta bandita in moram povedati, da sem z njim zelo zadovoljen, kar se tiče glede voznih lastnost - mogoce malo švoh ko se peljeva dva ampak to se ne dogaja pogosto.........

Imam pa sledeč problem....imam 600 S varianto `97....in sem se naveličal oblike - ta pol oklep in to.....

Ali je možno brez večjih komplikacij in ne predrago sprednji del zamenjati z navadno okroglo lučjo itd...in mogoče še kakšen nasvet glede zadka (ta nosilec tablice se mi zdi ogromen) in bug spojlerja.......

Se v naprej najlepše zahvaljujem za odgovore in mnenja.......

LP

P.S.: Če ima kdo še kakšen drug nasvet oz. idejo predelave bandita - vse bo dobrodošlo.......

od letošnjega maja sem ponosni lastnik bandita 650S. vse super...razen zvoka. se najde kakšen pameten nasvet, na koga naj se obrnem razen akrapoviča (ni všeč denarnici) in wigsa (meni ni kaj preveč všeč). vesel bom vsakega nasveta.

Jaz sem nabavil wingsa in sicer ne standardni fi(premer cevi) kot je 48 in 52 ampak sem rekel človeku če mi lahk naredi cev s premerom 60 in ti povem zame in moja ušesa je zvok bomba........ :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ce znas nemsko -> banditforum.de. VSE okoli banditov - novih, starih, predelanih, itd.

dobra stran v anglescini je sukbog.co.uk.

zamenjava poloklepa z eno lucjo ni noben problem. snames plastike in nosilno konstrukcijo in zamenjas z lucjo/lucmi in stevci. tudi ce si dvojno levi ne bi smel imeti tezah pri zamenjavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdenkoK

Pozdravljeni!

Pišem kar v to temo, in sicer se zanimam za nakup rabljenega Bandita 600S s prevoženimi 23000km, zanima me ali je kakšna stvar na katero naj bom pri tem motorju posebej pozoren - kaj lahko pričakujem, lastnik pravi da je redno servisiran ipd.

Ali ga mogoče kdo pozna:

Bandit

Za usak odgovor bom zelo hvaležen.

Lp,

Z

Share this post


Link to post
Share on other sites
avro

Pozdravljeni!

Pišem kar v to temo, in sicer se zanimam za nakup rabljenega Bandita 600S s prevoženimi 23000km, zanima me ali je kakšna stvar na katero naj bom pri tem motorju posebej pozoren - kaj lahko pričakujem, lastnik pravi da je redno servisiran ipd.

Ali ga mogoče kdo pozna:

Bandit

Za usak odgovor bom zelo hvaležen.

Lp,

Z

Jaz sem z svojim zadovoljen. Servisiram ga pri Barboriču v Žuženberku, ki velja za enega najboljših serviserjev v Slo. Jaz sem tud pozoren na to (pri vseh motorjih) kdaj je naslednji servis. Da se ne zgodi, da ga treba opravt takoj. Pa gre kakšnih 40k(ojle, vsi filtri,zavorne ploščice). Ponavad že tako ves dnar damo za moped pol pa še to. Vzam enga se sabo, ki se razume v motorje. Najbolj pametno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
    • Nightmare
      Vrhunsko, čestitke.   Lp, Samo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!