Jump to content

Suzuki GSF 600 Bandit (N)


Recommended Posts

Alo gospoda!

Bandit uff...

* zračno hlajen :?

* 78KM/10500 o/min

* 54Nm/9500 o/man

* 6 brzin 8)

Bandit- vizualno zelo zelo privlačen bajk. Glede zgornjih podatkov pa imam občutek da ga je treba kr dost "vrtet", da se lahka tk bol dinamično peleš :?: Pri katerih obratih se že da lepo pelat?

Ali je motor primeren za vožnjo v dvoje po bolj hribovitih vaških cestah (ala Kozjansko)?

Zanimajo me predvsem izkušnje lastnikov.. poraba, stroški vzdrževanja, servisa, ktere gume se najbolš obnesejo,.... karkol

Če bi izbirali med ZR7 in Banditom bi izbrali _____- to me sam tk mal zanima k sn itak bol čustveno navezan na Suze :oops: . LP

Link to post
Share on other sites
  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Gloga

    10

  • Ice

    6

  • Ktr1sk

    6

  • simonsi

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hola! morda LeoVince, dobil sem ga zelo ugodno v Trstu - Moto Charlie, Via Valmaura (na obalni obvoznici označen izvoz za to ulico), seveda pa tudi pri nas, mislim da ima naš vrli kletar veze...

da. ce ni bila masina sestavljena kot mora biti.... simpl k´pasulj.

Posted Images

...Moj prejšn bajk, brez poloklepa, torej N...

Zelo zadovoljen, mogoče mičkeno švoh (to šele sedaj vidim, ko mam R6), sploh s sopotnico...Cena zelo ugodna, poraba majhna, brez problemov kakršnihkoli....Sploh ne vem, kakšne posebnosti naj opišem, jih praktično ni, suvereno se vozi, vizualno lep (moj metalik temno zelen), navora dovolj...

Predvsem pa precej lepši kot ZR 7, za moje okice.... 8)

Mi je pa žal sedaj, ko vidim kakšne dodatke se da dobiti (manjše dvojne luči, nižja balanca..), deluje z njimi pa sploh superca!

Link to post
Share on other sites

Moj prejšnji je bil Bandit 600N. Ne, da bi mu kej manjkalo, ampak pričakoval sem več. Še pred tem sem vozil KLE 500 in zato sem pričakoval nekaj hudo boljšega. Motilo me je, da sem ga moral kar precej priganjat v visoke vrtljaje (zato tista o navoru???... ne bi se čist strinjal), da se je kej zgodilo, sploh, če sem vozil še sopotnico. Imam pač tak način vožnje, da ne vozim ravno na 11.000 obratih, zato sem sedaj tudi pristal na dvovaljniku.

Sicer večjih problemov ni bilo (razen strgane gas zajle), le za rezervne dele sem moral kar parkrat malo počakat (al pa sem imel smolo). Če ga boš nabavil, vzemi raje "S" izvedbo s poloklepom, ker bo sicer upor vetra nad 130/h zelo moteč.

lp, Pjotr.

Link to post
Share on other sites

Za Sim-a in vse ostale Bandit fane. Tudi sam to postajam pocasi :oops: :lol:

V aktualni stevilki Motorrada-18 stevilka(16.8.2002) je objavljen top test bandita 600 N.

Ce koga zanima se bom potrudil, pa zadevo poskeniral.

Link to post
Share on other sites
Za Sim-a in vse ostale Bandit fane. Tudi sam to postajam pocasi :oops: :lol:

V aktualni stevilki Motorrada-18 stevilka(16.8.2002) je objavljen top test bandita 600 N.

Ce koga zanima se bom potrudil, pa zadevo poskeniral.

V imenu vseh banditarjev bi te prosu, če lahka kr tule nardiš kratko obnovo iz Motorrada, k jaz tut če bi dobu te kopije mi ne bi kej dost koristle k ne znam nemško!... prooosim

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Servus

Ker je tema o Banditu že odprta,bom kr sm not napisov.

Glede na to,da se bo ta butast zakon spet spremenu na slabš,me zanima nekaj stvari:

1.) Bandit 600 z 25 Kw in 0.16 Kw/Kg.Ali obstaja? Da/Ne?

2.) Če obstaja,ali se ga da "odblokirat" na originalne nastavitve,brez omejitev?

3.) Če ne obstaja,ali se da normalno verzijo zablokirat na 25 Kw in 0.16 Kw/Kg?

Hvala lepa za odgovore

Lp Matej

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
pa tudi na mašini je nekaj sprememb....

zdej pa je že 650.....  tudi kr dodelan

Zakaj niso dali kar 750ccm mašine not? :hmm:

Saj jo vendar že imajo (GSX750, GSX750F). :unsure:

Link to post
Share on other sites

rebel, ti si nalepil sliko od modela 2005. razlika med modeli pre-2000 in post-2000 je prevsem v okvirju in obliki maske. nekaj so spremenili tudi v masini sami. bistvenih razlik ni. vsaj ne tako velikih kot pri B12 pre- in post-2001.

oblika maske je pri obeh (B6 in B12) enaka.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 9 months later...

od letošnjega maja sem ponosni lastnik bandita 650S. vse super...razen zvoka. se najde kakšen pameten nasvet, na koga naj se obrnem razen akrapoviča (ni všeč denarnici) in wigsa (meni ni kaj preveč všeč). vesel bom vsakega nasveta.

Link to post
Share on other sites

Hola!

morda LeoVince, dobil sem ga zelo ugodno v Trstu - Moto Charlie, Via Valmaura (na obalni obvoznici označen izvoz za to ulico), seveda pa tudi pri nas, mislim da ima naš vrli kletar veze...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites

lažje ti bo kdo lahko pomagal, če boš napisal, kaj hočeš... da bolj rohni al da bolj žvižga?

žvižga zdej, tak da bi rajše imel rohnenje.

Hola!

morda LeoVince, dobil sem ga zelo ugodno v Trstu - Moto Charlie, Via Valmaura (na obalni obvoznici označen izvoz za to ulico), seveda pa tudi pri nas, mislim da ima naš vrli kletar veze...

če ni skrivnost, na koliko EUR lahko računam?

Edited by mare
Link to post
Share on other sites

od letošnjega maja sem ponosni lastnik bandita 650S. vse super...razen zvoka. se najde kakšen pameten nasvet, na koga naj se obrnem razen akrapoviča (ni všeč denarnici) in wigsa (meni ni kaj preveč všeč). vesel bom vsakega nasveta.

JJS dela tudi produkte kateri bi te zanimali.....

sicer pa iskalnik

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

:hmm: Pozdravljeni.

Mene zanima, če pozna kdo kakšno koristno stran o predelavi (beri šminki) motorjev.

Imam sicer že 3 leta bandita in moram povedati, da sem z njim zelo zadovoljen, kar se tiče glede voznih lastnost - mogoce malo švoh ko se peljeva dva ampak to se ne dogaja pogosto.........

Imam pa sledeč problem....imam 600 S varianto `97....in sem se naveličal oblike - ta pol oklep in to.....

Ali je možno brez večjih komplikacij in ne predrago sprednji del zamenjati z navadno okroglo lučjo itd...in mogoče še kakšen nasvet glede zadka (ta nosilec tablice se mi zdi ogromen) in bug spojlerja.......

Se v naprej najlepše zahvaljujem za odgovore in mnenja.......

LP

P.S.: Če ima kdo še kakšen drug nasvet oz. idejo predelave bandita - vse bo dobrodošlo.......

od letošnjega maja sem ponosni lastnik bandita 650S. vse super...razen zvoka. se najde kakšen pameten nasvet, na koga naj se obrnem razen akrapoviča (ni všeč denarnici) in wigsa (meni ni kaj preveč všeč). vesel bom vsakega nasveta.

Jaz sem nabavil wingsa in sicer ne standardni fi(premer cevi) kot je 48 in 52 ampak sem rekel človeku če mi lahk naredi cev s premerom 60 in ti povem zame in moja ušesa je zvok bomba........ :OK:

Link to post
Share on other sites

ce znas nemsko -> banditforum.de. VSE okoli banditov - novih, starih, predelanih, itd.

dobra stran v anglescini je sukbog.co.uk.

zamenjava poloklepa z eno lucjo ni noben problem. snames plastike in nosilno konstrukcijo in zamenjas z lucjo/lucmi in stevci. tudi ce si dvojno levi ne bi smel imeti tezah pri zamenjavi.

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Pozdravljeni!

Pišem kar v to temo, in sicer se zanimam za nakup rabljenega Bandita 600S s prevoženimi 23000km, zanima me ali je kakšna stvar na katero naj bom pri tem motorju posebej pozoren - kaj lahko pričakujem, lastnik pravi da je redno servisiran ipd.

Ali ga mogoče kdo pozna:

Bandit

Za usak odgovor bom zelo hvaležen.

Lp,

Z

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni!

Pišem kar v to temo, in sicer se zanimam za nakup rabljenega Bandita 600S s prevoženimi 23000km, zanima me ali je kakšna stvar na katero naj bom pri tem motorju posebej pozoren - kaj lahko pričakujem, lastnik pravi da je redno servisiran ipd.

Ali ga mogoče kdo pozna:

Bandit

Za usak odgovor bom zelo hvaležen.

Lp,

Z

Jaz sem z svojim zadovoljen. Servisiram ga pri Barboriču v Žuženberku, ki velja za enega najboljših serviserjev v Slo. Jaz sem tud pozoren na to (pri vseh motorjih) kdaj je naslednji servis. Da se ne zgodi, da ga treba opravt takoj. Pa gre kakšnih 40k(ojle, vsi filtri,zavorne ploščice). Ponavad že tako ves dnar damo za moped pol pa še to. Vzam enga se sabo, ki se razume v motorje. Najbolj pametno

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!