Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiM

Suzuki GSF 600 Bandit (N)

Recommended Posts

SF

Ti raje dobro preberi temo "vse o vzmetenju" ker mehanik ne bo vozil namesto tebe, torej ti tudi ne more povedat, kaj tebi paše...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gloga

Mogoce za koga se kaksen nasvet, ker je zelo malo napisan o "starem" modelu gsf-a (94-99')

Poraba:

Povprecje tam med 5-7l, moja poraba zadnje tri tanke 5.7, 6.9 in 5.6L /100km..

Olje? Po 2000km se mi zdi da je nivo olja se vedno na max.

Voznja:

Udobna, in ni pretirane utrujenosti tudi po 300km (vecina se vozim samo gorski prelazi, At koroska, S primorska, Gorenjska.)

Do 4k rpm je voznja zelo zelo umirjena, motor res lepo prede, tam nekje na 5.5k rpm pride v cudno resonanco ki prinese motece tresljaje. Potovalna hitrost imam tam nekje pri 6k rpm (110km/h) ko pride ven iz resonance in se ne piha prevec brez prednjega sirma.

Pri voznji z dvema, se mi se vseeno zdi da moc motorja zadosca mojim potrebam, edino malenkost me moti to, da zacnem dosti prej po fußtrasterju pajsat.

Zanesljivost:

Po prevozenih 3000km nimam zaenkrat nic za napisat, bom dodal konec sezone.

Servis:

Kpl zavorne ploscice, motul 5100 10w50, org. oljni filter, pa se ena malenkost 180e na nepooblascenem servisu.

Rezervni deli:

V Sloveniji(uradn servis) je treba vcasih cakat na en butast kljuc po 14dni, po drugi strani se pa da iz ebay.de narocit in imate doma v nekaj dneh, so stvari ceneje, ampak je treba zraven pristet tudi postnino.

Serijske napake:

:whistle:

Ce sem prav prebral je imela ena serija probleme z relejem zmigavcev, pa ventile je treba malce bolj pogosto nastavljat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gloga

Ne morem urejat svojih postov, pa bom novega napisal.

Kar nekaj casa sem iskal podatek o velikosti (oz. litrazi) rezervnega bencina v tanku, ker me je zmeraj firbec matral, ko nimam lucke ne stevca za bencin.

Podatki so za letnik 94'-99'.

Torej tank ima 19L, od tega je rezerva 4.5L in z rezervo se naredi BP ob normalni voznji 80km.

Letnik 00'-04' pa ima velikost tanka 20L.

Se koristen link po letnicah, ce znate kaj nemsko ;)Wikipedia.de

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharona05

pozdravljeni :)

prosila bi nekoga, da mi napiše, kje na štajerskem je kakšen dober serviser teh motorjev (Bandit, l. 99), saj sem ga pred kratkim pripeljala domov :010 , ampak ker ima rahlo "nejasno" preteklost bi ga dala na en pregled :rolleyes:

Motor bi naj bil pred kratkim v celoti servisiran (menjan blok motorja :unsure: ... zakaj pride do tega?)..

Poleg tega je naenkrat nehal delat sprednji žmigavec (led), zamenjani so bili pa vsi naenkrat.. je potrebno kupiti novega oz. kaj je tu narobe?

Je že kdo probal (če se seveda sploh da) zamenjati standardna ogledala (ker kroma več ni prav za videt :) ) z ogledali z vgrajenimi lučmi?

Sprednja šipa: kolikšna je optimalna višina, da je pri normalni hitrosti na avtocesti še koliko toliko znosno?

ok, bo dovolj zaenkrat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gloga

Poisci samo dobrega serviserja, ker prav posebnega serviserja ki se ukvarja samo z banditi, mislim da ni v sloveniji, ce pa se pripeljes na gorenjsk, ti ga pa moj mehanik zastonj pregleda.

Menjan blok motorja? Zaenkrat se nisem videl tako zaribanega bandita da je blo treba blok menjat, tako da predvidevam po ostalem opisu, da je bil motor enkrat grdo paden, seveda najprej pade na blok motorja, mogoce si omislis zascito bloka ki stane tam nekje okoli 40e na e-bay.de, da v prihodnosti ne pride do podobnih nevsecnosti.

Glede led zmigavcev, pa mozno da niso kontakti dobri, ali pa je enostavno ledica crknla, sicer naj bi veliko vec zdrzala kot navadna zarnca. Nkol ne ves pr tej cang slang robi s kitajske.

Ogledala se da cist enostavno zamenjat, sicer nevem kaj si mislila z "vgrajenimi lucmi", imas v Louisu dokaj ugodne in vec oblik in variant.

Okoli prednje sipe pa mislim da ti lahko @Ice pomaga, jst jo zaenkrat se nimam.

Lep pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ice lahko pomaga samo, ce ima sharona S-verzijo. na mojem B12 je montirana MRA-touring sipa, celada schuberth S1, sem ~185 cm visok in 100 kg tezek.

je pa visina/sirina/oblika (dodatne) sipe precej odvisna od gabaritov motorcikla, voznice/ka in osebnih preferenc slednje/ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharona05

ni S :)

drugače pa lepa hvala za odgovor.

glede bloka motorja - a je lahko kaj narobe, če je bil menjan? v primeru padca ali če je bil zariban... ker zadnje leto se ga ni nekaj "šparalo".... :krneki:

aja, kje pa je ta tvoj mehanik točno?

Edited by Sharona05

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
glede bloka motorja - a je lahko kaj narobe, če je bil menjan? v primeru padca ali če je bil zariban... ker zadnje leto se ga ni nekaj "šparalo".... :krneki:

da. ce ni bila masina sestavljena kot mora biti.... simpl k´pasulj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gloga

@Sharona05: Mehanik je iz Begunj na Gorenjskem. Ce rabis mojo telefonsko, jo dobis na pm(ali raje na mail, ker nisem prav pogosto tukaj). Drugace pa mehanik kot mehanik, meni je zaenkrat vse zrihtal tako kot se zagre in mu tud zaupam. Sicer pa sem 100% da mate kksnga dobrga mehanika tudi v vasem koncu.

Lep pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sharona05

@Sharona05: Mehanik je iz Begunj na Gorenjskem. Ce rabis mojo telefonsko, jo dobis na pm(ali raje na mail, ker nisem prav pogosto tukaj). Drugace pa mehanik kot mehanik, meni je zaenkrat vse zrihtal tako kot se zagre in mu tud zaupam. Sicer pa sem 100% da mate kksnga dobrga mehanika tudi v vasem koncu.

Lep pozdrav.

mehaniki so že, mehaniki, ampak če si že tak svojega ponujal... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gloga

Ob koncu letosnje sezone moram mal pohvalt svoj motor :)

Stanje na stevcu je nekje malce cez 37tkm, od tega je letosnjih 12000km, in v tem casu ni bilo niti enega izrednega servisa oz. okvare na motorju. No ce odstejem zarnico v zmigavcu, in zarnico v armaturi.

Na zadnjem servisu mi je serviser nastavil se ventile, ki se nastavljajo na 12tkm, to pa je pravzaprav edina t.i. "hiba" tega motorja.

Edina stvar, ki me po vseh teh kilometrih na svete case zmoti je to, da ima motor premalo navora v nizkih obratih, ampak glede na vse ostale pozitivne kariteristike ni tako zelo moteca zadeva. Sicer pa za moj lagano sportski nacin voznje ga ima pretezno cisto dovolj.

@Sharona: Sem sicer malce pozen, ampak ce ti ni problem naredit 300km+ zato da ti nekdo pregleda motor, se vedno cakam na tvoj pm oz. mail, tako kot sem ti v prejsnem postu napisal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SV rider

Da potegnem tole temo iz naftalina... :rolleyes:

TALE BANDITEK se prodaja....

Aja, pa nisem jaz prodajalec.

Če pa koga moti, da sem dal link do oglasa sem, pa lahko tud briše tale post. :P

Edited by SV rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
SV rider

Prvič, ne prodajam jaz zato tudi cene nisem določil.

Drugič, če pogledaš ostalo ponudbo, je cenovno nekje na sredini glede na ostalo ponudbo, ohranjenost motorja je pa odlična.

Verjetno se pa da za ceno še kaj zmenit! :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaTe34

  • Ewo , pa še eno vprašanje od mene. A ima kdo kaj izkušenj z predelavo n bandita v s varijanto?Letnik 2003. :mellow:
  • Baje se da, sm slisu nekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeco

Zdravo,

Imam eno vprašanje. Imam suzuki bandit 600 S letnik 2004, prevoženih 33000km. Kupil sem ga pred kratkim in ne vem še vsega o motorju, zato se obračam na vas. Včasih se z njim odpeljem v službo (Trebnje - Ljubljana). Na splošno motor vžiga super, sploh zjutraj, daš malo čoka in vžge v prvo. Ko pa mi stoji v službi ves dan na soncu in grem domov, imam težave z vžigom,. Včasih lepo vžge, ampak potem po cca. 300m mi cuka ali pa celo crkne in ga moram potem cca. 5x vžgat da vžge normalno in da je gas aktiven. Včeraj se pa mi je zgodilo, da sem ga vžigal večkrat (čeprav sem se že peljal cca. 500m), pa je vžgal. Ko pa sem stisnil gas je crknil. In to približno 5-7 krat. Potem pa je delal normalno.

Moje laično mišljenje: nekaj je narobe z dotokom goriva? Ker je na vročini, mogoče kje izhlapeva in potem rabi nekaj časa da pride bencin v motor??? Če ga imam doma parkiranega pod nadstreškom (ni direkt na soncu) je vžig in delovanje motoa brezhibno, tudi če ga ne laufam 5 dni.

Hvala za vaša mnenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Frgazerje za očistit dobro bi jih blo pa tud nastavit pa sinhronizirat, glede na to, da je nov/rabljen motorček. Če hočeš ti lahko porihtam zadevo dokaj ugodno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeco

Frgazerje za očistit dobro bi jih blo pa tud nastavit pa sinhronizirat, glede na to, da je nov/rabljen motorček. Če hočeš ti lahko porihtam zadevo dokaj ugodno.

Od kod pa si? iz Ljubljane? v petek grem z motorjem v službo in bi se po službi mogoče oglasil. daš mogoče kak telefon?

lp,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ktr1sk

Mene zanima, če mogoče kdo zamenja oz proda sedež za Suzuki Bandit-a 2000letnik?

 

Sem fotografiral in tole so fotke sedeža na mojem Suzukiju
img2422.jpg

img2424.jpg

 

Zraven je moj prejšni motor Yamaha xj600N Diverson in le-tega sem bil zelo navajen, zelo udobno sem se peljal (verjetno ker sem bil navajen)

ta zdajšni na Suzukiju mi je pa preširok in zelo drsi, nekako se mi zdi prevelik naklon ali je to normalno?

 

Ker sem majhne rasti mi bolj ustreza manjši sedež, če kdo mogoče zamenja ali proda?

 

Pa še nekaj me zanima, moj Suzuki je 2000letnik in ima analogne števce, po internetu pa sem gledal da imajo od letnik-a 2000 spodaj digitalni prikaz kilometrov...ve kdo od kdaj so zamenjali števce?

hvala vam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija  Huacachina     
    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!