Jump to content

Suzuki GSF 600 Bandit (N)


Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Gloga

    10

  • Ice

    6

  • Ktr1sk

    6

  • simonsi

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hola! morda LeoVince, dobil sem ga zelo ugodno v Trstu - Moto Charlie, Via Valmaura (na obalni obvoznici označen izvoz za to ulico), seveda pa tudi pri nas, mislim da ima naš vrli kletar veze...

da. ce ni bila masina sestavljena kot mora biti.... simpl k´pasulj.

Posted Images

  • 5 weeks later...

Mogoce za koga se kaksen nasvet, ker je zelo malo napisan o "starem" modelu gsf-a (94-99')

Poraba:

Povprecje tam med 5-7l, moja poraba zadnje tri tanke 5.7, 6.9 in 5.6L /100km..

Olje? Po 2000km se mi zdi da je nivo olja se vedno na max.

Voznja:

Udobna, in ni pretirane utrujenosti tudi po 300km (vecina se vozim samo gorski prelazi, At koroska, S primorska, Gorenjska.)

Do 4k rpm je voznja zelo zelo umirjena, motor res lepo prede, tam nekje na 5.5k rpm pride v cudno resonanco ki prinese motece tresljaje. Potovalna hitrost imam tam nekje pri 6k rpm (110km/h) ko pride ven iz resonance in se ne piha prevec brez prednjega sirma.

Pri voznji z dvema, se mi se vseeno zdi da moc motorja zadosca mojim potrebam, edino malenkost me moti to, da zacnem dosti prej po fußtrasterju pajsat.

Zanesljivost:

Po prevozenih 3000km nimam zaenkrat nic za napisat, bom dodal konec sezone.

Servis:

Kpl zavorne ploscice, motul 5100 10w50, org. oljni filter, pa se ena malenkost 180e na nepooblascenem servisu.

Rezervni deli:

V Sloveniji(uradn servis) je treba vcasih cakat na en butast kljuc po 14dni, po drugi strani se pa da iz ebay.de narocit in imate doma v nekaj dneh, so stvari ceneje, ampak je treba zraven pristet tudi postnino.

Serijske napake:

:whistle:

Ce sem prav prebral je imela ena serija probleme z relejem zmigavcev, pa ventile je treba malce bolj pogosto nastavljat.

Link to post
Share on other sites

Ne morem urejat svojih postov, pa bom novega napisal.

Kar nekaj casa sem iskal podatek o velikosti (oz. litrazi) rezervnega bencina v tanku, ker me je zmeraj firbec matral, ko nimam lucke ne stevca za bencin.

Podatki so za letnik 94'-99'.

Torej tank ima 19L, od tega je rezerva 4.5L in z rezervo se naredi BP ob normalni voznji 80km.

Letnik 00'-04' pa ima velikost tanka 20L.

Se koristen link po letnicah, ce znate kaj nemsko ;)Wikipedia.de

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

pozdravljeni :)

prosila bi nekoga, da mi napiše, kje na štajerskem je kakšen dober serviser teh motorjev (Bandit, l. 99), saj sem ga pred kratkim pripeljala domov :010 , ampak ker ima rahlo "nejasno" preteklost bi ga dala na en pregled :rolleyes:

Motor bi naj bil pred kratkim v celoti servisiran (menjan blok motorja :unsure: ... zakaj pride do tega?)..

Poleg tega je naenkrat nehal delat sprednji žmigavec (led), zamenjani so bili pa vsi naenkrat.. je potrebno kupiti novega oz. kaj je tu narobe?

Je že kdo probal (če se seveda sploh da) zamenjati standardna ogledala (ker kroma več ni prav za videt :) ) z ogledali z vgrajenimi lučmi?

Sprednja šipa: kolikšna je optimalna višina, da je pri normalni hitrosti na avtocesti še koliko toliko znosno?

ok, bo dovolj zaenkrat :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Poisci samo dobrega serviserja, ker prav posebnega serviserja ki se ukvarja samo z banditi, mislim da ni v sloveniji, ce pa se pripeljes na gorenjsk, ti ga pa moj mehanik zastonj pregleda.

Menjan blok motorja? Zaenkrat se nisem videl tako zaribanega bandita da je blo treba blok menjat, tako da predvidevam po ostalem opisu, da je bil motor enkrat grdo paden, seveda najprej pade na blok motorja, mogoce si omislis zascito bloka ki stane tam nekje okoli 40e na e-bay.de, da v prihodnosti ne pride do podobnih nevsecnosti.

Glede led zmigavcev, pa mozno da niso kontakti dobri, ali pa je enostavno ledica crknla, sicer naj bi veliko vec zdrzala kot navadna zarnca. Nkol ne ves pr tej cang slang robi s kitajske.

Ogledala se da cist enostavno zamenjat, sicer nevem kaj si mislila z "vgrajenimi lucmi", imas v Louisu dokaj ugodne in vec oblik in variant.

Okoli prednje sipe pa mislim da ti lahko @Ice pomaga, jst jo zaenkrat se nimam.

Lep pozdrav.

Link to post
Share on other sites

ice lahko pomaga samo, ce ima sharona S-verzijo. na mojem B12 je montirana MRA-touring sipa, celada schuberth S1, sem ~185 cm visok in 100 kg tezek.

je pa visina/sirina/oblika (dodatne) sipe precej odvisna od gabaritov motorcikla, voznice/ka in osebnih preferenc slednje/ga.

Link to post
Share on other sites

ni S :)

drugače pa lepa hvala za odgovor.

glede bloka motorja - a je lahko kaj narobe, če je bil menjan? v primeru padca ali če je bil zariban... ker zadnje leto se ga ni nekaj "šparalo".... :krneki:

aja, kje pa je ta tvoj mehanik točno?

Edited by Sharona05
Link to post
Share on other sites
glede bloka motorja - a je lahko kaj narobe, če je bil menjan? v primeru padca ali če je bil zariban... ker zadnje leto se ga ni nekaj "šparalo".... :krneki:

da. ce ni bila masina sestavljena kot mora biti.... simpl k´pasulj.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@Sharona05: Mehanik je iz Begunj na Gorenjskem. Ce rabis mojo telefonsko, jo dobis na pm(ali raje na mail, ker nisem prav pogosto tukaj). Drugace pa mehanik kot mehanik, meni je zaenkrat vse zrihtal tako kot se zagre in mu tud zaupam. Sicer pa sem 100% da mate kksnga dobrga mehanika tudi v vasem koncu.

Lep pozdrav.

Link to post
Share on other sites

@Sharona05: Mehanik je iz Begunj na Gorenjskem. Ce rabis mojo telefonsko, jo dobis na pm(ali raje na mail, ker nisem prav pogosto tukaj). Drugace pa mehanik kot mehanik, meni je zaenkrat vse zrihtal tako kot se zagre in mu tud zaupam. Sicer pa sem 100% da mate kksnga dobrga mehanika tudi v vasem koncu.

Lep pozdrav.

mehaniki so že, mehaniki, ampak če si že tak svojega ponujal... :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Ob koncu letosnje sezone moram mal pohvalt svoj motor :)

Stanje na stevcu je nekje malce cez 37tkm, od tega je letosnjih 12000km, in v tem casu ni bilo niti enega izrednega servisa oz. okvare na motorju. No ce odstejem zarnico v zmigavcu, in zarnico v armaturi.

Na zadnjem servisu mi je serviser nastavil se ventile, ki se nastavljajo na 12tkm, to pa je pravzaprav edina t.i. "hiba" tega motorja.

Edina stvar, ki me po vseh teh kilometrih na svete case zmoti je to, da ima motor premalo navora v nizkih obratih, ampak glede na vse ostale pozitivne kariteristike ni tako zelo moteca zadeva. Sicer pa za moj lagano sportski nacin voznje ga ima pretezno cisto dovolj.

@Sharona: Sem sicer malce pozen, ampak ce ti ni problem naredit 300km+ zato da ti nekdo pregleda motor, se vedno cakam na tvoj pm oz. mail, tako kot sem ti v prejsnem postu napisal.

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Prvič, ne prodajam jaz zato tudi cene nisem določil.

Drugič, če pogledaš ostalo ponudbo, je cenovno nekje na sredini glede na ostalo ponudbo, ohranjenost motorja je pa odlična.

Verjetno se pa da za ceno še kaj zmenit! :hmm:

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Zdravo,

Imam eno vprašanje. Imam suzuki bandit 600 S letnik 2004, prevoženih 33000km. Kupil sem ga pred kratkim in ne vem še vsega o motorju, zato se obračam na vas. Včasih se z njim odpeljem v službo (Trebnje - Ljubljana). Na splošno motor vžiga super, sploh zjutraj, daš malo čoka in vžge v prvo. Ko pa mi stoji v službi ves dan na soncu in grem domov, imam težave z vžigom,. Včasih lepo vžge, ampak potem po cca. 300m mi cuka ali pa celo crkne in ga moram potem cca. 5x vžgat da vžge normalno in da je gas aktiven. Včeraj se pa mi je zgodilo, da sem ga vžigal večkrat (čeprav sem se že peljal cca. 500m), pa je vžgal. Ko pa sem stisnil gas je crknil. In to približno 5-7 krat. Potem pa je delal normalno.

Moje laično mišljenje: nekaj je narobe z dotokom goriva? Ker je na vročini, mogoče kje izhlapeva in potem rabi nekaj časa da pride bencin v motor??? Če ga imam doma parkiranega pod nadstreškom (ni direkt na soncu) je vžig in delovanje motoa brezhibno, tudi če ga ne laufam 5 dni.

Hvala za vaša mnenja.

Link to post
Share on other sites

Frgazerje za očistit dobro bi jih blo pa tud nastavit pa sinhronizirat, glede na to, da je nov/rabljen motorček. Če hočeš ti lahko porihtam zadevo dokaj ugodno.

Link to post
Share on other sites

Frgazerje za očistit dobro bi jih blo pa tud nastavit pa sinhronizirat, glede na to, da je nov/rabljen motorček. Če hočeš ti lahko porihtam zadevo dokaj ugodno.

Od kod pa si? iz Ljubljane? v petek grem z motorjem v službo in bi se po službi mogoče oglasil. daš mogoče kak telefon?

lp,

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Mene zanima, če mogoče kdo zamenja oz proda sedež za Suzuki Bandit-a 2000letnik?

 

Sem fotografiral in tole so fotke sedeža na mojem Suzukiju
img2422.jpg

img2424.jpg

 

Zraven je moj prejšni motor Yamaha xj600N Diverson in le-tega sem bil zelo navajen, zelo udobno sem se peljal (verjetno ker sem bil navajen)

ta zdajšni na Suzukiju mi je pa preširok in zelo drsi, nekako se mi zdi prevelik naklon ali je to normalno?

 

Ker sem majhne rasti mi bolj ustreza manjši sedež, če kdo mogoče zamenja ali proda?

 

Pa še nekaj me zanima, moj Suzuki je 2000letnik in ima analogne števce, po internetu pa sem gledal da imajo od letnik-a 2000 spodaj digitalni prikaz kilometrov...ve kdo od kdaj so zamenjali števce?

hvala vam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!