Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SiM

Suzuki GSF 600 Bandit (N)

Recommended Posts

Ktr1sk

sedež je bil preoblečen +dodana pena, zato je bil tako čuden

img2438.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ktr1sk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Ne šparaj na svečkah "se neobnese" kupi iridium malo namaži navoj z bakreno mastjo in jih menjaj na 30-40 K kil..

Iridijum je boljša kajti pri njej nikoli nepoči porcelan, kar se zelo rado zgodi pri cenejših svečkah in ne misli,če imma svečka več jezičkov saj so vsi minus zgori samo notranja + elektroda, iskro vrže vedno samo eno in to na - elektrodo tja kjer je manjiši razmak(manj izgoren jeziček) !

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Zgolj v vednost: par mescev nazaj sem za kros motor od tamauga narocil NGK svece preko ibeja in je delala vsaka tretja, pa se ta je crknla v parih dneh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Jst bi ti svetoval navadno NGK z dvema jezičkoma, sicer niamm bandita in sem na motorju šele 1krat menjal svečke, ampak pri avto na plin mi lepo delujejo te svečke na dva jezička tudi po 30k km čeprav naj bi plin kuril precej hitro svečke te lepo delajo. In skor sigurno jih majo u Adelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ktr1sk

Zgolj v vednost: par mescev nazaj sem za kros motor od tamauga narocil NGK svece preko ibeja in je delala vsaka tretja, pa se ta je crknla v parih dneh.

Si naročil s kitajske ali drugje? Kajti jaz sem pri prejšnem motorju na Diverson Yamahi kupil iz ebaya svečke pravtako iz Anglije in sem ji imel 13000km (navadne svečke) in ni blo težav, pravim pa če je bilo iz kitajske, zato ker tam imam tudi sam slabe izkušnje z drugimi artikli, ki so slabše kakovosti ali ponaredki

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazek

Pozdravljeni,

Kupil sem bandita 600 N letnik 2000. Pa me zanima zakaj ko se peljem lahko dam plin samo do 7000 obratov, ce pa dam plin ko motorja nimam v prestavi pa do konca (13k obratov). Ali ni nastavljena dobro zmes zrak in gorivo ali pa je dodana kaka blokada na obrate not ter kako bi to odstranil. 

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

Stručkoti imam uprašanje. 

Sem nov lastnik starega bandita 600 s letnik 2000.....trenutno je na čakanju ma vozniško in ga fletno počas mal rihtam in sem naletel na težavo z lučmi. Zdej ne vem a je kakšna fora ali pa enostavno nekaj ne dela. Vgrajene ima led žarnice baje je prejšnemu lastniku delal. Ko prižgem luči se prižgejo samo pozicijske kratke pa ne, edino če prestavim na dolge in potem poblendam takrat se pa prižgejo tudi kratke.... In potem nekaj časa delajo pol pa ponavadi spet ugasnejo, če jih ugasnem in ponovno prižgem spet nič. Sem probal zamenjat žarnice za navadne pa je isto. 

Upam da vam je saj malo jasno kaj hočem povedat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simon-s

No zdej luči sem zrihtal........ Sedaj ko imam tudi vozniško pridno nabiram kilometre in izkušnje sem pa opazil da mi je nekajkrat sdrsnila sklopka pri prehitevanju ko mal bolj pohodim. Ne naredi se to vedno ampak ugotavljam da predvsem takrat ko je še bolj hladen prvih cca 5km.Gre za bandita letnik 00 600 s. Sklopka pa prime zlo na začetku prvo je mal prostega hoda cca 1~2 cm potem pa prec prime. Zdej ne vem kakšna sklopka ali je kaj podobnega kot pri avtu ali......... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Preveri da nimas prevec nasponane zajle zgoraj na rocki in spodaj pri zobniku. Drugace pa so verjetno lamele obrabljene. Zamenjas in gasa naprej 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr.SPEED
      Končno, suho in 30 stopinj😁tisti cik-cak, je zgledal dobro, sem moral probati... v tem mestu, se začne vzpon štirje razbojniki, Kolumbija, Venezuela ter 2x Brazilija... 1x Slovenija  Huacachina     
    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!