Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tripod

KTM EXC 250 2T

Recommended Posts

tripod

pozdravljeni,

no dejte kej od tega motorja povedat, če ma kdo kake izkušnje. na terenu sm skori 100% da se obnese, kako pa kej po cesti? a je mašina prehuda za kakšne daljše vožnje? kolko kej pije? cena kolko je? a je mašina zablokirana na 25 kw? kolko se kej kvari in to? dejte se malo razpisat no uglawnem :OK:

post-17758-1203770425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

tale motor nikakor ni za po cesti. pije pa kolikor želiš. mašina je zablokirana, menda na 12 kw. za ceno najdi cenik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma kaj če bi pelu počasi se prow ne da al kaj? mislim sej jst z vožnjo po cesti mislim kako u izi vožnjo do šole in to, ne pa fur po avtocesti. in kaj za kšno enduro furo tudi ni al kaj? praktično je samo za rit. ne najdem nikjer cene...dej če kdo slučajno ve nej napiše

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky

Če ima luči in vse potrebno za cestno rabo,potem se lahko pelješ.Je pa res, da je narejen več ali manj za na teren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma to že, ampak tko k je BRANE napisu, kot da se ne bi dalo. sej je logično, da je motor za po terenu, ampak ne vem zakaj bi blo tko grozno za na cesto. sej mam tudi jst zdej endura z grobimi gumami, pa se da furat prow uredi. res da ma pow manj moči ampak useeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci
tale motor nikakor ni za po cesti. pije pa kolikor želiš. mašina je zablokirana, menda na 12 kw. za ceno najdi cenik.

kolega je mel EXC 125, in je bil z papirji, homologiran za cesto uporabo........res pa je da je moral sam delat homologacijo v kopru in to preko vez in poznanstev

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma kaj u sloveniji se ne da kupit, da bi mew že homologacijo? mislim, čene bi ga iz italije prpelu, samo pol ne vem kako dobit homologacijo če je kao ful zajebano :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jerry_exc

za kakšno dalšo furo? ma ne se hecat. to je motor ki je praktično kross in trga tko da se reče. zahtave pa tud tako vzdrzvanje. glede menjave batov je za 4t exc-ja nekje okol 80ur voznje. tko da bi moglo bit za 2T se mn ur. je pa to motor za mehanika. ne da bi se kvaru alpa krkol. ampak ze samo vzdrzevanje za dnavno rabo zahteva neki tehnicnga znanja. tko da ce nisi saj ksnga tomosa na prafaktorje dav in te ni strah it sravbat na vecji motor je to seen -

motor je nrjen striktno za teren in se po cest ne obnese dobr in tud ni dobr za masino. s tem da je udobje tud nekje tako kot če bi sedel na 10cm debelmu drog ki stalno vibrira...

aja pa kok pije? to se sploh ne prasa za tak motor. to je isto ko ce bi prasov zensko kok vaga... pije kr pije in tud mal ker bi znov povedat kok... ker nebi dobu odgovora jaaaa ene 7l/100km ampak ja kuru mi je ene 6l na dvourni furi po zmernem terenu in mal cakanja nad skalnimi previsi? in zej ves kok kur :)

Edited by Jerry_exc

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

samo kurc, kaj ti pole ostane od hard endurov za naprej? ta ktm se kvari oz. je praktično kros in ma s cesto tolko k R1 z offroad, yamaha 450 je grda, honde 450 se ne da homologjrat, 250 4T so itak k 125 2T, razn spet ktm-ja, ki pa je spet praktično kros in šrawfaš usake 14 dni. edino ktm če obstaja 450 alpa tagka ka maš si jerry. oz. še najbulš če si kupiš enga kurčevga 50 ccm skuterja, tolko da se lahko po mestu frkaš in enga 450ccm krosa pa si ga prvoščiš za vikend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tabo

ce hoces se tudi po mestu peljat pozabi na hard enduro in cross, saj ta dva nimata luči in homologacji.

preostane ti samo enduro.

recimo:

KTM 625 SXC

Husqvarna Te 250

Husqvarna TE 450

.

.

.

.

Več imaš na katalogu

klik

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

hm...dobro spet bom reku... niso mi lih najbol ušeč :) če pa se ne motim, je po novem (niti ne tolko po novem no) italjanska, kar mi tudi ne ugaja preveč. joj zdej sm pa res že obupan :wacko: prow res ne vem kaj bi? res da mam še eno leto do 18 samo useeno. keri motor?!?!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tabo

Povej kaj bi rat od motorja:

4t al 2t

po cesti in po offroudu al oboje

homologacija ali brez.

Pejd pogledat na bolho al pa avto,net pa boš vidu različne modele

Edited by tada

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer
hm...dobro spet bom reku... niso mi lih najbol ušeč :) če pa se ne motim, je po novem (niti ne tolko po novem no) italjanska, kar mi tudi ne ugaja preveč. joj zdej sm pa res že obupan :wacko: prow res ne vem kaj bi? res da mam še eno leto do 18 samo useeno. keri motor?!?!?!?

niso ti lepe?

misliš novega kupit? ker dobiš zravn 2 let garancije pa jebi-ga če je italjan al pa ne

HusqvarnaTE250.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod
Povej kaj bi rat od motorja:

4t al 2t

po cesti in po offroudu al oboje

homologacija ali brez.

Pejd pogledat na bolho al pa avto,net pa boš vidu različne modele

kot sm že napisu, bi rad neki tazga, da bi se dalo pelat tudi po cesti. Ne dirkat ampak pelat normalno, da nrdiš kako furo u izi, pa da se ne motor neki bolj kvari zaradi tega, ker ga voziš po cesti, čene pa off-road valda. skori sm razmišlju bol 2T ampak kot so povedli, kar se tiče 2T hard endurov, so nekolko skregani s cesto tko, da kr 4T. čene sm pa praktično pregledu use možne motorje (nism gledu nekih levih znamk, bol te glavne: honda, aprilia, yamaha...) aja pa s homologacijo

hm...ni slaba ta Husqvarna :) zgleda da sm jst starejše modele gledu :blush: pa če je še dve leti garancije pol pa kr ql. samo potem če maš zablokirano na 25 kw, ti vrjetno spet mehaniki poberejo garancijo, če ti jo odblokjrajo. kolk je kej cena? aja, pa spet vrjetno ni to lih najbol za cesto ne? se po možnosti spet kej pretirano kvari al kej podobnega ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo

Ce hoces eno allround varianto k se uredu pelje po cesti in tud po terenu je se najbolsa izbira LC4....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jerry_exc

sm lih hotu napisat... lc4... je pa to kompromis... je mal težji za teren ( se da navadt in nabrat kondicijo... pozam folk k jih noro dobr po terenu pele) je pa zato tok bl prijazn na cest pa supr glede vzdrzevanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma ja no, sej mogoče sm malo prezahtevn, ma ne!!!! dej to je cew traktor :) jst bi rabu neki u stilu yamahe dt-ja, z večjo močjo. kaj menite o ktm-ju 450 exc-r?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma doro niti malo al kaj? zakaj pol sploh delajo te motorje in ne samo krosov, če se ne da nč po cesti. tablca in luč sta ti samo v balast potem, če je res samo za off-road. kaj se spet pretirano kvari al kaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tasel

najprej razjasni pojme in razlike med hard enduro, dual sport, cross,..in ne, popoln motor ne obstaja.

hard enduro ni kot kros, samo okvir pa plastike so enake, ralika je v podajanju moči, prestavnih razmerjih, nastavitvah vzmeti,..

ti hočeš dual sport motor s karakteristikami hard endurota. ne obstaja. yamaha dt ima manj kilogramov na račun lahke mašine. glej suzuki drz400 yamaha wr250r.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

vem jst kakšne so razlike med cross in hard enduro motorji ampak ne vem zakaj bi delali hard enduro motorje, če so samo za offroad. čemu so pol namenjene use razlike med cross in hard endurom? oba morš tako kot pravijo drugi vozit samo po terenu. aja pa če se hard endurom kao bol kvari motor na cesti, zakaj majo iste motorje kot super moto motorji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JFinK
vem jst kakšne so razlike med cross in hard enduro motorji ampak ne vem zakaj bi delali hard enduro motorje, če so samo za offroad. čemu so pol namenjene use razlike med cross in hard endurom? oba morš tako kot pravijo drugi vozit samo po terenu. aja pa če se hard endurom kao bol kvari motor na cesti, zakaj majo iste motorje kot super moto motorji?

kaj pa gume??....a jih boš skos menu?? :unsure: ker če se boš več fozu po offroad menim da boš imeu gume za krosko, k se ti pa bodo u trenutku potrgali "zobje" na gumi na cesti in obratno...mislim da je bolš, da izbereš motor samo za en način...ni ga idealnega motorja, k bi obe podlagi dobr prenašov... :krneki:

Edited by JFinK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jskrablin
      AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.   Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.
    • VS800
    • jskrablin
      Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:   Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.
    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!