Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tripod

KTM EXC 250 2T

Recommended Posts

tripod

pozdravljeni,

no dejte kej od tega motorja povedat, če ma kdo kake izkušnje. na terenu sm skori 100% da se obnese, kako pa kej po cesti? a je mašina prehuda za kakšne daljše vožnje? kolko kej pije? cena kolko je? a je mašina zablokirana na 25 kw? kolko se kej kvari in to? dejte se malo razpisat no uglawnem :OK:

post-17758-1203770425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

tale motor nikakor ni za po cesti. pije pa kolikor želiš. mašina je zablokirana, menda na 12 kw. za ceno najdi cenik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma kaj če bi pelu počasi se prow ne da al kaj? mislim sej jst z vožnjo po cesti mislim kako u izi vožnjo do šole in to, ne pa fur po avtocesti. in kaj za kšno enduro furo tudi ni al kaj? praktično je samo za rit. ne najdem nikjer cene...dej če kdo slučajno ve nej napiše

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roky

Če ima luči in vse potrebno za cestno rabo,potem se lahko pelješ.Je pa res, da je narejen več ali manj za na teren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma to že, ampak tko k je BRANE napisu, kot da se ne bi dalo. sej je logično, da je motor za po terenu, ampak ne vem zakaj bi blo tko grozno za na cesto. sej mam tudi jst zdej endura z grobimi gumami, pa se da furat prow uredi. res da ma pow manj moči ampak useeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci
tale motor nikakor ni za po cesti. pije pa kolikor želiš. mašina je zablokirana, menda na 12 kw. za ceno najdi cenik.

kolega je mel EXC 125, in je bil z papirji, homologiran za cesto uporabo........res pa je da je moral sam delat homologacijo v kopru in to preko vez in poznanstev

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma kaj u sloveniji se ne da kupit, da bi mew že homologacijo? mislim, čene bi ga iz italije prpelu, samo pol ne vem kako dobit homologacijo če je kao ful zajebano :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jerry_exc

za kakšno dalšo furo? ma ne se hecat. to je motor ki je praktično kross in trga tko da se reče. zahtave pa tud tako vzdrzvanje. glede menjave batov je za 4t exc-ja nekje okol 80ur voznje. tko da bi moglo bit za 2T se mn ur. je pa to motor za mehanika. ne da bi se kvaru alpa krkol. ampak ze samo vzdrzevanje za dnavno rabo zahteva neki tehnicnga znanja. tko da ce nisi saj ksnga tomosa na prafaktorje dav in te ni strah it sravbat na vecji motor je to seen -

motor je nrjen striktno za teren in se po cest ne obnese dobr in tud ni dobr za masino. s tem da je udobje tud nekje tako kot če bi sedel na 10cm debelmu drog ki stalno vibrira...

aja pa kok pije? to se sploh ne prasa za tak motor. to je isto ko ce bi prasov zensko kok vaga... pije kr pije in tud mal ker bi znov povedat kok... ker nebi dobu odgovora jaaaa ene 7l/100km ampak ja kuru mi je ene 6l na dvourni furi po zmernem terenu in mal cakanja nad skalnimi previsi? in zej ves kok kur :)

Edited by Jerry_exc

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

samo kurc, kaj ti pole ostane od hard endurov za naprej? ta ktm se kvari oz. je praktično kros in ma s cesto tolko k R1 z offroad, yamaha 450 je grda, honde 450 se ne da homologjrat, 250 4T so itak k 125 2T, razn spet ktm-ja, ki pa je spet praktično kros in šrawfaš usake 14 dni. edino ktm če obstaja 450 alpa tagka ka maš si jerry. oz. še najbulš če si kupiš enga kurčevga 50 ccm skuterja, tolko da se lahko po mestu frkaš in enga 450ccm krosa pa si ga prvoščiš za vikend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tabo

ce hoces se tudi po mestu peljat pozabi na hard enduro in cross, saj ta dva nimata luči in homologacji.

preostane ti samo enduro.

recimo:

KTM 625 SXC

Husqvarna Te 250

Husqvarna TE 450

.

.

.

.

Več imaš na katalogu

klik

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

hm...dobro spet bom reku... niso mi lih najbol ušeč :) če pa se ne motim, je po novem (niti ne tolko po novem no) italjanska, kar mi tudi ne ugaja preveč. joj zdej sm pa res že obupan :wacko: prow res ne vem kaj bi? res da mam še eno leto do 18 samo useeno. keri motor?!?!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tabo

Povej kaj bi rat od motorja:

4t al 2t

po cesti in po offroudu al oboje

homologacija ali brez.

Pejd pogledat na bolho al pa avto,net pa boš vidu različne modele

Edited by tada

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer
hm...dobro spet bom reku... niso mi lih najbol ušeč :) če pa se ne motim, je po novem (niti ne tolko po novem no) italjanska, kar mi tudi ne ugaja preveč. joj zdej sm pa res že obupan :wacko: prow res ne vem kaj bi? res da mam še eno leto do 18 samo useeno. keri motor?!?!?!?

niso ti lepe?

misliš novega kupit? ker dobiš zravn 2 let garancije pa jebi-ga če je italjan al pa ne

HusqvarnaTE250.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod
Povej kaj bi rat od motorja:

4t al 2t

po cesti in po offroudu al oboje

homologacija ali brez.

Pejd pogledat na bolho al pa avto,net pa boš vidu različne modele

kot sm že napisu, bi rad neki tazga, da bi se dalo pelat tudi po cesti. Ne dirkat ampak pelat normalno, da nrdiš kako furo u izi, pa da se ne motor neki bolj kvari zaradi tega, ker ga voziš po cesti, čene pa off-road valda. skori sm razmišlju bol 2T ampak kot so povedli, kar se tiče 2T hard endurov, so nekolko skregani s cesto tko, da kr 4T. čene sm pa praktično pregledu use možne motorje (nism gledu nekih levih znamk, bol te glavne: honda, aprilia, yamaha...) aja pa s homologacijo

hm...ni slaba ta Husqvarna :) zgleda da sm jst starejše modele gledu :blush: pa če je še dve leti garancije pol pa kr ql. samo potem če maš zablokirano na 25 kw, ti vrjetno spet mehaniki poberejo garancijo, če ti jo odblokjrajo. kolk je kej cena? aja, pa spet vrjetno ni to lih najbol za cesto ne? se po možnosti spet kej pretirano kvari al kej podobnega ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fabo

Ce hoces eno allround varianto k se uredu pelje po cesti in tud po terenu je se najbolsa izbira LC4....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jerry_exc

sm lih hotu napisat... lc4... je pa to kompromis... je mal težji za teren ( se da navadt in nabrat kondicijo... pozam folk k jih noro dobr po terenu pele) je pa zato tok bl prijazn na cest pa supr glede vzdrzevanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma ja no, sej mogoče sm malo prezahtevn, ma ne!!!! dej to je cew traktor :) jst bi rabu neki u stilu yamahe dt-ja, z večjo močjo. kaj menite o ktm-ju 450 exc-r?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

ma doro niti malo al kaj? zakaj pol sploh delajo te motorje in ne samo krosov, če se ne da nč po cesti. tablca in luč sta ti samo v balast potem, če je res samo za off-road. kaj se spet pretirano kvari al kaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tasel

najprej razjasni pojme in razlike med hard enduro, dual sport, cross,..in ne, popoln motor ne obstaja.

hard enduro ni kot kros, samo okvir pa plastike so enake, ralika je v podajanju moči, prestavnih razmerjih, nastavitvah vzmeti,..

ti hočeš dual sport motor s karakteristikami hard endurota. ne obstaja. yamaha dt ima manj kilogramov na račun lahke mašine. glej suzuki drz400 yamaha wr250r.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tripod

vem jst kakšne so razlike med cross in hard enduro motorji ampak ne vem zakaj bi delali hard enduro motorje, če so samo za offroad. čemu so pol namenjene use razlike med cross in hard endurom? oba morš tako kot pravijo drugi vozit samo po terenu. aja pa če se hard endurom kao bol kvari motor na cesti, zakaj majo iste motorje kot super moto motorji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JFinK
vem jst kakšne so razlike med cross in hard enduro motorji ampak ne vem zakaj bi delali hard enduro motorje, če so samo za offroad. čemu so pol namenjene use razlike med cross in hard endurom? oba morš tako kot pravijo drugi vozit samo po terenu. aja pa če se hard endurom kao bol kvari motor na cesti, zakaj majo iste motorje kot super moto motorji?

kaj pa gume??....a jih boš skos menu?? :unsure: ker če se boš več fozu po offroad menim da boš imeu gume za krosko, k se ti pa bodo u trenutku potrgali "zobje" na gumi na cesti in obratno...mislim da je bolš, da izbereš motor samo za en način...ni ga idealnega motorja, k bi obe podlagi dobr prenašov... :krneki:

Edited by JFinK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ftp
      Ljudje so neodgovorni in pri temu nobena aplikacija ne pomaga.   primer 1 Po zabavi se izve, da je eden od udeležencev okužen s korono, ko začnej NJIZ poizvedovat kdo je bil prisoten, eden od prisotnih prosi ostale da ne povejo da je bil tam, ker bi mu karantena škodila na delu. primer 2 okužena oseba ne pove da je pozitivna in dela v kafiču   V primeru obvezne aplikacije... V obeh primerih nabaviš predplačniško številko, na katero vežeš aplikacijo in pustiš telefon doma.   Neodgovornost ne pozna meja.
    • DAMI34
      Al je za odzračit, al je kak večji problem (ne poznam GSXRa, so pa nekateri agregati, ki vklopijo ventilator nad 100C), torej ventilator dela, žal pa ne shladi. Ko je motor hladen je koliko hladilne v ekspanzijski? Običajno je malce nad minimum, če je hladen. Prav tako ne vem, katero hladilno tekočino moraš uporabiti ampak običajno se uporablja roza barva za alu hladilnike. Drugače pa lahko isto vprašanje postaviš tudi v temi: sam svoj mehanik
    • DAMI34
      bom drugače zapisal.  Kaj ti pomaga vodenje temperature hladilnika sladoleda (da tudi to se vodi) vsakih par ur, kot predpisuje HACCP, če ni nikogar, ki bi birokaracijo preveril. Sem prepričan, da v kolikor bi okuženi bil tako neumen in pribit u glavo, da ma željo trosit virus (tudi taki obstajajo) ne bi mel founa s sabo. To pomen, vsi ostali bi mel foun (nekritični) samo kritični ga neb imel. Torej popolnoma neuporabno. Bolje bi bila GPS zapestnica okol noge. Al pa vsake 30 minut javljane s stacionarca, al pa redni nadzor a je doma. Saj mamo kup služb, naj si zaslužijo plačo Mal pretiravam, dejstvo je, da app ne rešuje problema. Ker v kolikor bi ljudje bili odgovorni, app ne bi rabili.  Se pravi, analiziram dalje: kje si potem nekdo, ki noče bit okužen lahko pomaga? Ja simpl, namest aplikacije, naj pazi na socialno distanco in ko je ne more vzdrževati, mora skrbeti za higieno. Problem rešen.
    • Snečer
      Lej, vedno so anomalije, ampak večina jih nosi, ker so odvisni od socialnih omrežij.  Tega ne bi bilo, če bi bili ljudje bolj odgovorni, se držali higiene itd. Tako pa je veliko packarije.
    • DAMI34
      mal se skalmiraj, saj ti privoščimo GSa
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!