Jump to content

KTM EXC 250 2T


tripod

Recommended Posts

pozdravljeni,

no dejte kej od tega motorja povedat, če ma kdo kake izkušnje. na terenu sm skori 100% da se obnese, kako pa kej po cesti? a je mašina prehuda za kakšne daljše vožnje? kolko kej pije? cena kolko je? a je mašina zablokirana na 25 kw? kolko se kej kvari in to? dejte se malo razpisat no uglawnem :OK:

post-17758-1203770425.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jerry_exc

    10

  • NejcZ

    8

  • Tabo

    3

  • tripod

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma kaj če bi pelu počasi se prow ne da al kaj? mislim sej jst z vožnjo po cesti mislim kako u izi vožnjo do šole in to, ne pa fur po avtocesti. in kaj za kšno enduro furo tudi ni al kaj? praktično je samo za rit. ne najdem nikjer cene...dej če kdo slučajno ve nej napiše

Link to comment
Share on other sites

ma to že, ampak tko k je BRANE napisu, kot da se ne bi dalo. sej je logično, da je motor za po terenu, ampak ne vem zakaj bi blo tko grozno za na cesto. sej mam tudi jst zdej endura z grobimi gumami, pa se da furat prow uredi. res da ma pow manj moči ampak useeno.

Link to comment
Share on other sites

tale motor nikakor ni za po cesti. pije pa kolikor želiš. mašina je zablokirana, menda na 12 kw. za ceno najdi cenik.

kolega je mel EXC 125, in je bil z papirji, homologiran za cesto uporabo........res pa je da je moral sam delat homologacijo v kopru in to preko vez in poznanstev

Link to comment
Share on other sites

za kakšno dalšo furo? ma ne se hecat. to je motor ki je praktično kross in trga tko da se reče. zahtave pa tud tako vzdrzvanje. glede menjave batov je za 4t exc-ja nekje okol 80ur voznje. tko da bi moglo bit za 2T se mn ur. je pa to motor za mehanika. ne da bi se kvaru alpa krkol. ampak ze samo vzdrzevanje za dnavno rabo zahteva neki tehnicnga znanja. tko da ce nisi saj ksnga tomosa na prafaktorje dav in te ni strah it sravbat na vecji motor je to seen -

motor je nrjen striktno za teren in se po cest ne obnese dobr in tud ni dobr za masino. s tem da je udobje tud nekje tako kot če bi sedel na 10cm debelmu drog ki stalno vibrira...

aja pa kok pije? to se sploh ne prasa za tak motor. to je isto ko ce bi prasov zensko kok vaga... pije kr pije in tud mal ker bi znov povedat kok... ker nebi dobu odgovora jaaaa ene 7l/100km ampak ja kuru mi je ene 6l na dvourni furi po zmernem terenu in mal cakanja nad skalnimi previsi? in zej ves kok kur :)

Edited by Jerry_exc
Link to comment
Share on other sites

samo kurc, kaj ti pole ostane od hard endurov za naprej? ta ktm se kvari oz. je praktično kros in ma s cesto tolko k R1 z offroad, yamaha 450 je grda, honde 450 se ne da homologjrat, 250 4T so itak k 125 2T, razn spet ktm-ja, ki pa je spet praktično kros in šrawfaš usake 14 dni. edino ktm če obstaja 450 alpa tagka ka maš si jerry. oz. še najbulš če si kupiš enga kurčevga 50 ccm skuterja, tolko da se lahko po mestu frkaš in enga 450ccm krosa pa si ga prvoščiš za vikend.

Link to comment
Share on other sites

hm...dobro spet bom reku... niso mi lih najbol ušeč :) če pa se ne motim, je po novem (niti ne tolko po novem no) italjanska, kar mi tudi ne ugaja preveč. joj zdej sm pa res že obupan :wacko: prow res ne vem kaj bi? res da mam še eno leto do 18 samo useeno. keri motor?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

hm...dobro spet bom reku... niso mi lih najbol ušeč :) če pa se ne motim, je po novem (niti ne tolko po novem no) italjanska, kar mi tudi ne ugaja preveč. joj zdej sm pa res že obupan :wacko: prow res ne vem kaj bi? res da mam še eno leto do 18 samo useeno. keri motor?!?!?!?

niso ti lepe?

misliš novega kupit? ker dobiš zravn 2 let garancije pa jebi-ga če je italjan al pa ne

HusqvarnaTE250.jpg

Link to comment
Share on other sites

Povej kaj bi rat od motorja:

4t al 2t

po cesti in po offroudu al oboje

homologacija ali brez.

Pejd pogledat na bolho al pa avto,net pa boš vidu različne modele

kot sm že napisu, bi rad neki tazga, da bi se dalo pelat tudi po cesti. Ne dirkat ampak pelat normalno, da nrdiš kako furo u izi, pa da se ne motor neki bolj kvari zaradi tega, ker ga voziš po cesti, čene pa off-road valda. skori sm razmišlju bol 2T ampak kot so povedli, kar se tiče 2T hard endurov, so nekolko skregani s cesto tko, da kr 4T. čene sm pa praktično pregledu use možne motorje (nism gledu nekih levih znamk, bol te glavne: honda, aprilia, yamaha...) aja pa s homologacijo

hm...ni slaba ta Husqvarna :) zgleda da sm jst starejše modele gledu :blush: pa če je še dve leti garancije pol pa kr ql. samo potem če maš zablokirano na 25 kw, ti vrjetno spet mehaniki poberejo garancijo, če ti jo odblokjrajo. kolk je kej cena? aja, pa spet vrjetno ni to lih najbol za cesto ne? se po možnosti spet kej pretirano kvari al kej podobnega ne?

Link to comment
Share on other sites

sm lih hotu napisat... lc4... je pa to kompromis... je mal težji za teren ( se da navadt in nabrat kondicijo... pozam folk k jih noro dobr po terenu pele) je pa zato tok bl prijazn na cest pa supr glede vzdrzevanja.

Link to comment
Share on other sites

ma doro niti malo al kaj? zakaj pol sploh delajo te motorje in ne samo krosov, če se ne da nč po cesti. tablca in luč sta ti samo v balast potem, če je res samo za off-road. kaj se spet pretirano kvari al kaj?

Link to comment
Share on other sites

najprej razjasni pojme in razlike med hard enduro, dual sport, cross,..in ne, popoln motor ne obstaja.

hard enduro ni kot kros, samo okvir pa plastike so enake, ralika je v podajanju moči, prestavnih razmerjih, nastavitvah vzmeti,..

ti hočeš dual sport motor s karakteristikami hard endurota. ne obstaja. yamaha dt ima manj kilogramov na račun lahke mašine. glej suzuki drz400 yamaha wr250r.

Link to comment
Share on other sites

vem jst kakšne so razlike med cross in hard enduro motorji ampak ne vem zakaj bi delali hard enduro motorje, če so samo za offroad. čemu so pol namenjene use razlike med cross in hard endurom? oba morš tako kot pravijo drugi vozit samo po terenu. aja pa če se hard endurom kao bol kvari motor na cesti, zakaj majo iste motorje kot super moto motorji?

Link to comment
Share on other sites

vem jst kakšne so razlike med cross in hard enduro motorji ampak ne vem zakaj bi delali hard enduro motorje, če so samo za offroad. čemu so pol namenjene use razlike med cross in hard endurom? oba morš tako kot pravijo drugi vozit samo po terenu. aja pa če se hard endurom kao bol kvari motor na cesti, zakaj majo iste motorje kot super moto motorji?

kaj pa gume??....a jih boš skos menu?? :unsure: ker če se boš več fozu po offroad menim da boš imeu gume za krosko, k se ti pa bodo u trenutku potrgali "zobje" na gumi na cesti in obratno...mislim da je bolš, da izbereš motor samo za en način...ni ga idealnega motorja, k bi obe podlagi dobr prenašov... :krneki:

Edited by JFinK
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!