Jump to content

KTM EXC 250 2T


tripod

Recommended Posts

no odloči se, možnosti: 110-120kg, neudoben sedež, brez ključavnice, visoka poraba, servisni intervali na 800-1000km, pogosta menjava gum(fim/cross), krhek agregat, velik užitek na terenu, srednja žalost na cesti zaradi gorbih gum(šparanje z gasom zaradi porabe gum) ktm exc, yamaha wr, husqvarna te(vsi 250-450 4t) ali bratje (125-250-300) 2t,..

ali 140-150kg, udoben, ključavnica, luč ki dejansko sveti kot mora, možnost sopotnice ter daljših relacij, ključavnica za kontakt, manj pogosti servisni intervali, daljša življenska doba mašine, na terenu še vedno vredu dokler ni težkega terena. ktm lc4, husqvarna te610, suzuki drz400, yamaha wr250(130kg), honda xr 650, yamaha ttr..

Edited by tasel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jerry_exc

    10

  • NejcZ

    8

  • Tabo

    3

  • tripod

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

kaj pa gume??....a jih boš skos menu?? :unsure: ker če se boš več fozu po offroad menim da boš imeu gume za krosko, k se ti pa bodo u trenutku potrgali "zobje" na gumi na cesti in obratno...mislim da je bolš, da izbereš motor samo za en način...ni ga idealnega motorja, k bi obe podlagi dobr prenašov... :krneki:

kolkr jst vem poznamo tudi enduro gume, ki s kompromis med terenom pa cesto :) pol če maš namen res samo rit pa kakem blatu, daš za kros, če maš namen vozit samo po cesti si enostavno kupiš super moto motor :)

no odloči se, možnosti: 110-120kg, neudoben sedež, brez ključavnice, visoka poraba, servisni intervali na 800-1000km, pogosta menjava gum(fim/cross), krhek agregat, velik užitek na terenu, srednja žalost na cesti zaradi gorbih gum(šparanje z gasom zaradi porabe gum) ktm exc, yamaha wr, husqvarna te(vsi 250-450 4t) ali bratje (125-250-300) 2t,..

ali 140-150kg, udoben, ključavnica, luč ki dejansko sveti kot mora, možnost sopotnice ter daljših relacij, ključavnica za kontakt, manj pogosti servisni intervali, daljša življenska doba mašine, na terenu še vedno vredu dokler ni težkega terena. ktm lc4, husqvarna te610, suzuki drz400, yamaha wr250(130kg), honda xr 650, yamaha ttr..

ja no, lej jst bi se takoj zadovoljil s kako husqvarno te 610 ampak mam s svojimi skori 17 leti še malo premajhno mišično maso oz. bi mogu začet hodit kr pogosto v fitneš če bi hotu usake tolko vlečt tak motor s 150 kilogrami s kakega blata... husqvarno sm pa omenu, zato ker je edini od spodi naštetih motorju še kr lep :)

aja pa tega, ku maš ti jerry...ktm exc 520...a maš tudi ti stalno probleme in to? aja pa a nimajo exc-ji tudi ključavnice pa teh pizdarij?

Link to comment
Share on other sites

Pa sej ni problemov zarad mašine. On ma tudi felne in gume druge, supermoto. Tisti motorji katere si ti omenil in prilepil slike so vsi bolj na hard al pa cross.. sej pa ja vidiš kašne gume so gor :whistle: Če greš z tistim na cesto bo počasi potrgalo čepke oz se bo guma zlo hitr znucala :) Trgajo pa res pošteno, ti 2t 250 cc k majo po 60 konjev so res zverine, ampak pač niso za na cesto :rolleyes: Kupi hard enduro pa felne za supermoto, pa se boš povsod vozil :)

Link to comment
Share on other sites

Zate bi bilo torej nekaj takega, kot prodaja naprimer na forumu ČrniVran v temi VOR supermoto 500 :) Po moje ne boš falil, če narediš tako kot Jerry EXC ali pa če kupiš rabljen, lepo vzdrževan cross motor in kakšen supermoto :) Z dvema motorjema, ki se ju oba da najti dokaj poceni si torej rešil stvar. :)

Link to comment
Share on other sites

am... ja exc kljucavnice ne sploh :) odvecna teza... glede vozne pa... vsak let mam polet ksn mesc gor suprmoto in v tistmu casu nrdim recmo 500km po cest. sledi servis in menjava feltn poj pa po terenu pa podobn đumbus cez ostalo leto... ni to za po cest vozt... je skoda....

pa nek prej si napisov da isces neki v stilu yamahe dt... se prav soft enduro... in to pade lih na lc4 med ktmi...

Link to comment
Share on other sites

ma lej, jst bi takoj uzew kej tazga, kot je lc4 alpa kej u tem stilu, ma majo mašine 150 kg!!! kaj bom jst s tem? ko eni nonoti, ku se furajo tam 50 km/h. sej greš s tem po makedamu, ma ku prideš na kako blato alpa malo težji teren, nimaš za burek. lahko samo obrneš in greš domow. jst bi rabu neki tazga ku je tvoj, jerry alpa nevem husqvarna te 450 samo da bi mew malo manj navit motor. neki tazga uglawnem, da nimaš usak tedn na servisu. ne vem zakaj ne morejo nrdit neki u tem stilu :headbang:

aja glede dveh motorjev...najdi mi dva spodobna pa za spodobno ceno, enka krosa, pa enga super moto, pa da nista zjebana pa uzamem :)

Link to comment
Share on other sites

zakaj ne nrdijo takga motorja? zato ker ni mozno... lahko nardis lahk motor. ampak na racun teze izgubis vzdrzlivost ker je treba iz lahke masine dobit cim vec. lc4 gre pa tud dobr po hudmu terenu ce ga znas vozt. pa ce poberes par stvari dol ma lih ene 15kil vec k DT kar je sekr velik... samo...ni izbire...

Link to comment
Share on other sites

kako izgubiš vzdržljivost :blink: da bi bil enak okvir, gume, usa uglawnem no, samo da bi mel manj navit motor. glede lc4...ja se moreš prvo fajn navadit dobro vozit ja da si boš prvošču še kej več kot samo kak makedam :) samo kaj moreš zmetat use dol, da prideš na 130 kg? in tudi če ti uspe...je še vedno ogabnega videza :( jst mam občutek, da so ti motorji bolj za kake 50-letnike, ku se jim ne da več kej dosti, pa da peljejo bol na izi...

Link to comment
Share on other sites

no ok da povem po pravici...ta mi niti ni tko grd oz. ne, priznam da mi je še kr ušeč samo a obstaja tudi enduro take oblike al samo super moto, ker kot sm že na začetku napisu bi jst neki za po trernu in cesti ne pa samo po cesti...po malo pogledanih filmčkih pa še vedno ne bom spremenil mnenja, da je ta motor precej neokretn kar se tiče endura na terenu :closedeyes:

Link to comment
Share on other sites

kako izgubiš vzdržljivost :blink: da bi bil enak okvir, gume, usa uglawnem no, samo da bi mel manj navit motor. glede lc4...ja se moreš prvo fajn navadit dobro vozit ja da si boš prvošču še kej več kot samo kak makedam :) samo kaj moreš zmetat use dol, da prideš na 130 kg? in tudi če ti uspe...je še vedno ogabnega videza :( jst mam občutek, da so ti motorji bolj za kake 50-letnike, ku se jim ne da več kej dosti, pa da peljejo bol na izi...

Niti sedel nisi na motorju pa pravis da je za penzioniste...no pa niti ne rabis tok velik dol zmetat da prides na 130kg, moj jih ma 135 original, res pa da nima elektro starta, kljucavnice in tega sranja gor... Ko se ga navadis se pelje ko moped...res da bos rabu mal vec moci v hosti(beri svoje moci-->motor je ma zadost :whistle: ) , ma moc bos itak rabu cim zapeljes na offroad... :rolleyes: Za povsod zapeljat cesta/teren mislm da trenutno nimas bolsga kompromisa kot je LC4.. ;) Ce si pa res zahtevn in bos potem ko bos naredu kak krog z LC4 se vedno mnenja da je za penzioniste, pol mors pa Husaberga 650 nabavt... :P

Edited by Fabo
Link to comment
Share on other sites

to s husabergom je bla zajbancja al si mislu resno, ker mi je kr ušeč :) ma kar sm jst gledu od lc4 kar se folk vozi po terenu, so usi bol napeti, mislim da si ga noben ne prvošči kej bol u stilu krosa. mogoče se motim o njegovih zmogljivostih, ampak kar sm takih težjih motorju vozu, mi ni biw noben neki prow fajn tako da...

Link to comment
Share on other sites

Lej, ugotovil smo že da ni motorja zate. Nikoli neboš zadovoljen, razen če kupiš 2 motorja. Ker nas je takih veliko in si 2 premičnin pač ne mormo privoščit se morš odločit kaj maš raje in nabaviš tisto. Nek kompromis pač :)

Link to comment
Share on other sites

joj sm jst en brezupn primerek :) kurc, če bo ratalo doma nažicat za dva motorja bo odlično, čene se bo treba pa pač sprjaznt z eno slabšo mašino :) hvala usem za pomoč, samo dejte useeno še kej pisat pa poročat o kašnih motorjih :)

ajt LP

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@tripod

evo nekaj idealnega za tebe, bolj idealno stvar, za to kaj hočeš, boš težko dobil...

KLIK

(podčrtaj ( _ ) med avto in net spremeni v piko, da bo link funkcioniral.

Tega sem že jaz predlani mislil kupit, ko sem kupoval 125-ko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!