Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
maggio

Gume cestne na enduro

Recommended Posts

maggio

ker se z mojo enduro mislim voziti pretežno po cesteh sem začel malo študirati da bi zamenjal komplet gumi zadnjo in sprednjo za bolj cestno varijanto

in sem našel nekaj takega od save-invader mc 30 zadaj 130/80/17 in spredaj 90/90/21

post-18702-1204961700_thumb.jpg

ali ima kdo izkušnje z takimi gumami in kako se vozne lastnosti enduro motorja spremenijo a lahko pol kaj bolj ovinke polagaš ipd

ker sedaj imam pol kramparce pa je to bolj tko

ali priporčate še kakšne podobne gume- ne predrage

--- lahko pa tudi kakšna ponudba pade če ima kdo kakšne podobne rabljene (ampak dobre)ugodno za prodat..

lp

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
stenere

Vzami Michelin Anakee ali Metzeler Tourance, s temi nimaš kaj zgrešit. Tourance v S hitrostnem razredu (kar je za arizono več kot dovolj) so dokaj poceni.

Če hočeš pa cestne (touring) gume, pa recimo Pirelli MT75, Metzeler Lasertec.

Eden od moderator pa naj prestavi tole v kakšno obstoječo temo o gumah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

hvala ti za odgovor,

ne me narobe razumet, ampak zanima me zakaj te moti tale moja tema tu kjer je, ker če se premakne v kakšno obstoječo temo z gumami se je v prašanje v zvezi z "mojimi gumami" avtomatsko zapečatilo z tvojim odgovorom.

mogoče bi jo pa raje predstavili v temo kjer so vsa kompletna vprašanja v zvezi z mojim motorjem, kjer je tema takoj zaključena ker se ljudem ne da brati vse od začetka do konca da bi sploh vedeli zakaj se gre. malo olja malo gum malo filtrov.ipd

čao

Vzami Michelin Anakee ali Metzeler Tourance, s temi nimaš kaj zgrešit. Tourance v S hitrostnem razredu (kar je za arizono več kot dovolj) so dokaj poceni.

Če hočeš pa cestne (touring) gume, pa recimo Pirelli MT75, Metzeler Lasertec.

Eden od moderator pa naj prestavi tole v kakšno obstoječo temo o gumah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jegrmajstr

jaz sem dal na svojo xt-jko bolj cestne gume: spredaj Michelin Sirac, zadaj pa Michelin Pilot Activ. res da ni najboljše imeti dveh različnih gum, vendar se zelo dobro obnesejo, na mariji reki drsaš tačke brez problemov :D samo za teren pa res niso več te gume :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio
jaz sem dal na svojo xt-jko bolj cestne gume: spredaj Michelin Sirac, zadaj pa Michelin Pilot Activ. res da ni najboljše imeti dveh različnih gum, vendar se zelo dobro obnesejo, na mariji reki drsaš tačke brez problemov :D samo za teren pa res niso več te gume :rolleyes:

kakšne dimenzije si pa dal gor

jaz imam zdaj zadaj 120/90/17 spredaj pa 3.5X21

kolk pomeni tale širina 3.5 v drugi meri ?? npr 90/90/21

kje bi zvedel če bi šla zadaj gor 130?

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

sem že ugotovil 3.5 = 90

kako je pa za zadaj ki je sedaj guma visoka 90 kolk lahko vzamem najnižjo da bo še izpadla na enduri??

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

moja zadnja feltna je dimenzije 2.15X17

se pravi da po tej tabeli ni mogoče gor spraviti širše gume gor kot 120????

post-18702-1205002885_thumb.jpg

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
_LuX_

post-15736-1205003679_thumb.jpg

evo jest mam tole pa morm rečt da ful dobr drži in je tud za ovinke dobra

Edited by _LuX_

Share this post


Link to post
Share on other sites
joshi

Dobri dve leti sem na Kawi KLR 650 uporabljal gume MITAS E-8. Češka zadeva, mislim da slabo poznana oziroma podcenjena. Za dimenzijo 90/90-21 in 120/90-17 skupno cca. 85 EUR, z montažo. Za teren ne veljajo nič, na cesti pa gredo do roba. Nikoli se mi ni zgodilo, da bi mi guma zdrsnila. Seveda so bile predhodno primerno ogrete. PRIPOROČAM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jegrmajstr
kakšne dimenzije si pa dal gor

jaz imam zdaj zadaj 120/90/17 spredaj pa 3.5X21

kolk pomeni tale širina 3.5 v drugi meri ?? npr 90/90/21

kje bi zvedel če bi šla zadaj gor 130?

dimenzije mam 3.00/21 spredi pa 110/80-18... sicer so bolj podobne gumim kake 125-tke kot pa 350-tke, držijo pa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

mal me je razočarala tale razpredelnica da gre na mojo feltno 2.15X17 največ 120 široka guma

kaj gre pa lahko narobe če daš 130 na 2.15 feltno ali se sploh, da in, če se sploh pozna ta razlika ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

takšne gume mam pa zdaj gor, saj imajo krasen profil za mešano vožnjo in po mestu za čez robnike ampak na krivinah in preden grem v ovink pa bremzam ko hudič da ga zvozim :D

post-18702-1205015518_thumb.jpg

post-18702-1205015637_thumb.jpg

post-18702-1205015769_thumb.jpg

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

a ma kdo za prodat kake rabljene ampak še dobre gume za cesto

sp 90/90/21 zad. 120ali130/80ali90/17 samo da gre zadnja na 2.15 obroč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Če je predpisana največja širina 120 za na 2.15 je to 120 in konec.. Brezveze dajat širšo gumo, ker ti jo bo samo bolj stisnilo in bodo vozne lastnosti kljub bolj primerni gumi slabe zaradi tega, ker guma ne bo prav uvita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

ja sej se mi je zdelo da to ni kar tko, pol pa če ma kdo 90/90/21 in 120/90/17 za prodat naj javi

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
du-le
Dobri dve leti sem na Kawi KLR 650 uporabljal gume MITAS E-8. Češka zadeva, mislim da slabo poznana oziroma podcenjena. Za dimenzijo 90/90-21 in 120/90-17 skupno cca. 85 EUR, z montažo. Za teren ne veljajo nič, na cesti pa gredo do roba. Nikoli se mi ni zgodilo, da bi mi guma zdrsnila. Seveda so bile predhodno primerno ogrete. PRIPOROČAM.

Tudi jaz se podpišem pod tole trditev.Sam sem te gume več let uprabljal na XT 600 in moram priznati da sem imel same pozitivne iskušnje,tako s ceno kot voznimi lastnostmi.Vedno sem jo zrabil do skrajnega roba,toliko kot to pač dopuščajo stopalke.Kar se pa dimenzije tiče pa na platišča samo PREDPISANO širino gum,drugače boš samo poslabšal vozne lastnosti motorja in tudi profil na robovih gum bo ostal nedotaknjen. :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

Danes sem klicaril okol za te Klinčeve gume (same spletne trgovine in pol vsak pravi te pokličem in nazadnje sem popizdil se vsedel v avto direkt v Kranj in kupil čisto po dimenzijah in predpisih (Sava invader MC 30) za moj motor in moje feltne -čeprav mi je rekel nek "višji prodajalec" v trgovini da bi komot dal na feltno 2.15 dimenzijo 130/90/17, ampak sem vseeno raje kupil 120/90/17, ker se mi je zdelo da nima pojma kaj sploh prodaja

post-18702-1205164376_thumb.jpg

spredaj 90/90/21

zadaj 120/90/17

obe skup 147EUR z 5% popustom

za premontažo brez centriranja sem pa dal 10 eur

zdaj pa samo še vreme pa, da se razlepim na 1 ovinku :worship:

in seveda še vprašanje ali ima že kdo take gume na enduro motorju in kako se obnesejo???

in še to če koga zanimajo moje stare pol-kramparce (za terensko vožnjo prva liga)

sprednja 3.0/90/21

zadnja 120/90/17

firme mitas cena:50 eur

so na slikah nekaj postov nazaj -slikane še na motorju

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?s=...t&p=1304790

lp

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

Danes sem šel malo na cesto tko na izi do zbilj pa nazaj, da bi malo ulavfal nove gume - moram priznat da je razlika sedaj in prej kot dan in noč zdaj lahko tudi kak ovinek tudi lepo založim ampak nisem preveč pretiraval, ker sem včeraj preveč bral post o šmirglanju,brušenju in mazanju z medom, novih še neutečenih gum haha :D

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...5391&hl=gum

Share this post


Link to post
Share on other sites
igr

Končno sem dočakal temo o gumah za cestne endurote.

Nimam nič proti temi ki je že na motosvetu in je zelo poučna...seveda če voziš cestaka.

Torej moje izkušnje:

jaz sem z Pirelli MT90 naredil dobrih 10.000 km - večinoma v dvoje, pa sem bil kr zadovoljen.

Sedaj bom montiral Bridgestone BW 502 - in upam, da se nisem nategnil.

Iskal in iskal sem kaki test o teh gumah, pa nič našel

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

kolk pa naj zdaj pumpam cestne enduro gume da jih ne bom prehitro uničil

90/90/21

120/90/17

zdaj ima spredaj 1.8 zadaj 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio
kolk pa naj zdaj pumpam cestne enduro gume da jih ne bom prehitro uničil

90/90/21

120/90/17

zdaj imam spredaj 1.8 zadaj 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

1. Toliko kot predpisuje Sava

2. Toliko kot predpisuje proizvajalec motorja

3. V sili toliko kot piše max. pritisk na gumi -10%

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maggio

že samo na motorju ne najdem nobenih oznak razen nalepke ki je na tanku (ampak je za BMW).

sava pa itak nikjer nič ne napiše ali pa ne najdem

danes sem jih pa dofilal in sicer 2.0-2.2

Edited by maggio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • solorider
      https://www.facebook.com/groups/222733990679/permalink/10157972203245680/ 
    • Snečer
    • Zivnorc
      ... Tut žarilna peč v službi pride prow...     
    • Snečer
      bodo table postavili, nič bat, eno sem že videl... evo "našeg" adriana, bmwjaš inaće    
    • jskrablin
      AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.   Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!