Skoči na vsebino

Yamaha XVS 650 Dragstar vs. Honda VT 750 Shadow


Black Knight

Priporočene objave

Čeprav me vsi kolegi prepričujejo da so custom motorji iz mode,sem se odločil da ostanem še naprej čoperist.

Rabim pa vašo pomoč pri odločitvi med yamaho Drag Star 650 in hondo Shadow 750.

Yamaha ima kardan in mogoče malo lepši design.Honda pa vodno hlajenje,nekaj konjev več in večji navor.

Če ma kdo kakšne izkušnje s tem dvema modeloma,bi prosil za kakšen nasvet. :idea:

lp bošti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel DS 650 kolega pa shadow 750. prevozila sva italijo francijo spanijo portugalsko + aut, ne,..... on pa posebaj se maroko in tunizijo.

oba nikoli nobenih problemov, oba motorja vzdrzljiva tudi pri 40+ z dvema in prtljago. meni je bil DS bolj vsec in boljsi za vozit , shadow pa je imel vec konjev in vecjo hitrost ampak to niti ni pomembno ker je vse nad 120 km/h mucenje pri dolgi turi.

vglavnem tezko bi ti svetoval ker neke razlike niti ni bilo videt, vsaj v tistih 25.000 kolikor sem jih jaz z DS naredil, on pa jih je okoli 35.000 do tragicne smrti :cry: (ne ne motorju - ta se vozi nekje).

ceprav ce bi zdaj kupoval bi probla DS 1100, ki ima glih dovolj konjev tudi za prehitevanja. z DS650 in S750 sva morala polno nalozena kar pazit ker nad 100 ni vec dobro vleklo.

nevem odlocitev je tvoja, odloci se z srcem za tistega kjer ti bo "zacelo pospeseno utripat". :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oblikovna vprašanja so stvar okusa, pri DS pa bi me poleg kardana prepričalo prav zračno hlajenje. To je dovolj zmogljivo, ne potrebuje nobenega vzdrževanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel Shadowko ca 2 leti, super motor, ampak bremze.... :evil: :evil: Če imaš slučajno še sopotnico-ka gor se boš bolj teško ustavljal. DS 650 je glede tega na istem. Če že res hočeš choperja, kupi DS 1100, se boš vsaj ustavil ko bo to potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je lepo povedal kako je kupoval intruderja...

600 je rekel, da je premalo.... bo on lepo vzel 800. Ampak kaj, ko se bo ustavil na semaforju, pa bo nekdo zraven s 1400... pa ga bi imelo, da bi kupil 1400... pa se je potem odločil za slednjega.

No ja, on je imel ogromno prevoženih km že prej, kako je pa s tvojimi izkušnjami, pa ne vem.

Drugemu kolegu je na DS650 sredi francije crknil kardan... par dni pred iztekom garancije. Ker mu tam garancije niso priznali, je šlo iz njegovega žepa. Se mi pa zdi dokaj čudno, da crkne kardan, če je normalno vzdrževan (njegov je bil). Ampak naj te to ne odvrne od nakupa :D

Spet tretji kolega ima že 4 leta shadow 750, pa je blazno zadovoljen. Samo original ogledala moraš zamenjat, ker so grda ko hudič... sploh ne pašejo na ta motor.

Nekoč je bil na motorcycle online test middleweight cruiserjev, pa so primerjali vn800, virago 750, HD sportster 883, shadow 750 ace, marauder 800 (se mi zdi)... seveda je zmagala shadowka.. :D

Če imaš že kej več kot dve leti izkušenj, DS 1100, sicer pa mislim da se lahko odločiš samo glede na to, kateri ti je vizualno bolj všeč... oba motorja sta vzdržljiva, padeta v isti razred za registracijo pa na oba lahko privesiš še kup kroma in torb :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav me vsi kolegi prepričujejo da so custom motorji iz mode,sem se odločil da ostanem še naprej čoperist.

Rabim pa vašo pomoč pri odločitvi med yamaho Drag Star 650 in hondo Shadow 750.

Yamaha ima kardan in mogoče malo lepši design.Honda pa vodno hlajenje,nekaj konjev več in večji navor.

Če ma kdo kakšne izkušnje s tem dvema modeloma,bi prosil za kakšen nasvet. :idea:  

lp bošti

No vsaj en, ki ima jajca, da ne podleže vsem, ki pravijo, da so čoperji ven iz mode. Bravo! 8) . Ups, pazi Rocky, sedaj se bo vsul plaz.... Eye, te čisto razumem in vem kaj ob vseh teh komentarjih (dobronamernih) doživljaš. Sam imam iste probleme. Vendar je čoperstvo nekaj svojevrstnega pa naj reče kdo kaj hoče. Res pa je, da bi bil že med plastičarji -touring, če bi imel dovolj cekinov.

Odločitev med tema dvema motorjema naj bo kar tvoja. V tem primeru mi je bolj pri srcu Shadow. Če pa bi kupoval zase pa ne pride v poštev drugega kot Kawa VN800. Zagotovo najboljši costum v svojem razredu. Tudi s strani revije Motorad.

Obilo veselja!

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja nekaj sem se pozabil dodat glede DS650:

meni so se zrahljale spice zadnjega kolesa ampak sem pravocasno opazil in ni blo problema, kolegu jih je par polomilo. to je baje hiba prvih letnikov (97), ki so jo pozneje odpravili.

glede zracnega hlajenja: kot sem rekel mi je zdrzalo vse gorske prelaze in napore z dvema in prtljago za 1 mesec, le enkrat je malo olja vn vrglo ampak nic opaznega in nikoli nisem rabil olja dolivat ceprav sem ga na dolgih turah sabo nosil.

CE KDO RABI OKRASNI TRAK, KI GA IMA DS650 MED VOZNIKOVIM IN SOVOZNIKOVIM SEDEZEM NAJ MI JAVI, MENI JE OSTAL KO SEM MOTOR PRODAL PA NEVEM KDO GA JE KUPIL (NEKJE V MB JE - PA CRNE TORBE IMA KI NISO NETANE AMPAK PRESITE PA KAWASAKI NASLONJALO).

ce kdo pozna kak tak motor pol naj javi ker imam se vedno rezervni kljuc :wink: - sem ga obdrzal ce bi hotel motor nazaj :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
Čeprav me vsi kolegi prepričujejo da so custom motorji iz mode,sem se odločil da ostanem še naprej čoperist.

Rabim pa vašo pomoč pri odločitvi med yamaho Drag Star 650 in hondo Shadow 750.

Yamaha ima kardan in mogoče malo lepši design.Honda pa vodno hlajenje,nekaj konjev več in večji navor.

Če ma kdo kakšne izkušnje s tem dvema modeloma,bi prosil za kakšen nasvet. :idea:

lp bošti

zdej bom hvalu shadow k jo mam sam

tud jst sm meu podobno dilemo k sm kupovou dokler obeh motorjev nism vidu skupi... shadow je tolk večji motor da se ti zdi kt da gledaš en 250 ko maš dragstar zraven... strinjam se glede designa predvsem pri zadnjem blatniku k xvs650a ma res lepo zaključenega ampak tud za shadow se da za mal denarja kupt kake zaključke oz ti jih nekdo naredi in to je to... vodno hlajenje definitivno je prednost... pravijo vsi, za kardan so pa mnenja deljena in sier eni pravijo da je kul k pač ni vzdrževanja tko kt pr ketni ampak je pa prestavljanje pri ketni zato bolj tekoče.

39KM - 45KM tuki se pa sam odloč kolk ti 6KM pomeni... men osebno bi k mojim 45KM pasal še ene 10 da bi mal lažje se vozu v višjih prestavah in sopotniku v klance, pospešek ma shadow soliden (mislm da celo pod 8s ampak ne dam roko v ogenj ker sm to samo nekje brau in nism nikol štopou ;) )

odloči se pravilno... velik sreče in se vidmo na cesti :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole objavo sem napisal leta 2002...sedaj vozim Diversionko 600 in jo mislim še kakšno leto, ker mi finance ne dopuščajo menjave. Mogoče drugo leto presedlam nazaj na čopperja ali pa na sport turerja s polnim oklepom.

Konec druge sezone mi bo bolj jasno, ko bom upam naredil malo več km kot letos...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz svetujem večjo kubaturo. Razmisli o DS1100, ker ima boljše zavoje (DS 650 ima porazne zavore) in vsaj sprejemljiv motor.

Še boljše pa je če se odločiš za Californio (Motoguzzi). Pa imaš motor, ki nikoli ni iz mode, ima odlične zavore in vzmetenje. Poleg tega pa tudi odličen motor s sanjskim zvokom že s standardnimi izpuhi in kočno okoli 200 km/h. Motor omogoča veliko nagiba, tako da se lahko odlično pelješ ovinke ne da bi na vsakem ovinku drsal po tleh. Pa še legedo kupiš z več kot 80 letno tradicijo in več kot 3000 zmagami na moto dirkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po duši sem čoperist. Imel sem Viragota 1100 potem Dragstar 1100,sedaj imam BMW R1200C. Povem ti BMW zakon tako glede bremz kot voznih lastnosti.Imam prevoženih 40000 km brez problemov in stroškov razen rednih servisov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
tip kva si pol kupu??

Če misliš mene sm tole:

Naslednji bo pa sportturer...

BTW to temo sem odprl leta 2002 .)

post-870-1112656011_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Black Knight
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...

pri nas se tudi odločamo me DS650 in shadow 750. menda da honda bolje drži ceno in se jo lažje proda, ko jo hočeš zamenjati. pa da je pri DS vellika ponudba rabljenih na tržišču. mi kupujemo novega in je v ceno razlike okoli 80 000 sit....toliko je dražja honda. torej.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Naj opozorim, da je pri TC Motoshop HONDA VT 750 C SHADOW trenutno (november 2005) v akciji, cena znižana za 150.000 SIT. Pač malo spremljam, ker je to tudi moj sanjski motocikel. V bližnji do srednji prihodnosti. Zdaj pa hitro na bicikel pa v mesto :)

Še povezava: http://tc-motoshop.si/shop/page/detail/gitm/495

Popravljeno . Popravil MistaEGOISTA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Mene pa zanima kakšna je poraba goriva pri DS 650 in pri shadow750 in ostali stroški vzdrževanja(servisi...)?

Lahko ti povem za HONDO shadowko 750 ACE, pri zmerni vožnji ..kar ji najbolj odgovarja 4,5 L bilo že tudi manj ampak nikdar čez 5L, stroški ..redni servis olje, filtri, 1x gume, veriga prva(redno mazanje in pranje) do sedaj, stara šest let laufa brez ene napake ...beri dela ko ura :worship: sicer pa vsake oči imajo svojega malarja :rolleyes:

Idi na kakšen zbor postavi obe skupaj pa boš videl razliko :naughty:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Znova načinjam staro temo.. sem pred nakupom cruiserja pa se ne morem odločiti, kateri je boljši... Honda C 750 Shadow ali pa DS 650... Po obliki mi je DS dosti bolj všeč, sedel sem tudi na Shadowki in mi je kar precej neudobna. Zanima me, kakšne izkušnje imate s tema dvema motorjema? Kolikšne so končne hitrosti pri DS in Shadowu? Kako je z voznimi lastnostmi (pospešek, udobje med vožnjo...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

končna DS po števcu okoli 140-150 km/h, končna shadowke okoli 170-180 km/h. shadowka dosti bolj vleče, kar se tiče agregata bi definitivno vzel shadow pa še vodno hlajena je DS pa zračno čeprav se tudi mi ni pregrel pa je bil lepo naložen z dvema preko prelazov. edini plus DS je kardan, shadow ima verigo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha.. nisem vedel, da je takšna razlika pri končni hitrosti med tema dvema cruiserjema, čeprav je razlika v moči ˝le˝ 6 KM. Sicer pa vprašanje, kako je sedeti na čoperju pri 180km/h.. Nova Shadowka ima že tudi kardan, tako da.. nevem no, Shadow mi po obliki ni najbolj všeč.. se obm vseeno verjetno odločil za DSja, ker mi je po obliki svetoven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... kako je sedeti na čoperju pri 180km/h..

mucno. ce to prakticiras dlje casa se lahko zgodijo dve stvari: odnehas, ali postanes dovolj utrjen, da ti rata vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Znova načinjam staro temo.. sem pred nakupom cruiserja pa se ne morem odločiti, kateri je boljši... Honda C 750 Shadow ali pa DS 650... Po obliki mi je DS dosti bolj všeč, sedel sem tudi na Shadowki in mi je kar precej neudobna. Zanima me, kakšne izkušnje imate s tema dvema motorjema? Kolikšne so končne hitrosti pri DS in Shadowu? Kako je z voznimi lastnostmi (pospešek, udobje med vožnjo...)

Če ti je DS bolj všeč in kateri je bolj udoben,imaš odgovor na dlani....debate o končni hitrosti pri teh motorjih so debata najstnikov, pač niso namenjeni dirkanju, če pa hočeš to,si kupi cestaka ali kakšnega potovalnika. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha.. hvala! Sicer sem zaenkrat še na Hyosungu 125ccm, jeseni pa nameravam kupiti enega izmed naštetih cruiserjev. Glede na moj način vožnje in mojo naravo mislim, da mi je DS 650 boljša izbira. Dirkat po cesti itak ne nameravam, zame je umirjena voćnja še vedno zakon. Edino me malo moti in muči to, da eni pišejo, da ima DS 650 preslab agregat in da je potovanje z dvema na motorju oteženo (prehitevanje...)? Kako je s tem?

Torej, če na koncu potegnemo črto.. tako okvirno...

DragStar 650 ali Shadow 750?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragstar ima kardan, lepše zadnje vzmetenje,...

Shadowka pa je večja, pa še Honda je...

Kolega je imel Hondo 10 let,- mašina niti odprta ni bila, samo redno vzdrževanje. Pa je ni samo v garaži gledal, -je precej čez 100 tisoč naredil.

Pa saj ti motorji se ne gonijo v neke iberture, tako da, kar se mašin tiče, mora držati.

Če bi jaz izbiral, bi vzel Hondo. Pač vsake oči imajo svojga malarja. Odločitev je pa tvoja. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino me malo moti in muči to, da eni pišejo, da ima DS 650 preslab agregat in da je potovanje z dvema na motorju oteženo (prehitevanje...)? Kako je s tem?

zdej ne vem kolk maš težko sopotnico

men uspeva tut z mojim DS 125 prehitevat :naughty: (sam zlo počas :unsure: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!