Skoči na vsebino

Hitrost - Počasneje je varneje


master 007

Priporočene objave

Morm pa se glede skuterskega stalisca povedat Zablokiran je bolj nevaren kot odblokiran. Zakaj? Ker je bolj newarno ce se po mestni upadnici vozs 45kmh mimo tebe pa vozijo 70kmh kot ce peljes isto kot tekoci promet. Lohk bi umisll da bi se prodajal odblokirani skuterji!

Delno imaš prav. Vendar v tem primeru tak, hitrejši skuter, sodi v drugo kategorijo motornih koles, zanj potrebuješ drugačno kategorijo A, potrebne so konstrukcijske spremembe in na koncu ga spet ne moreš voziti, ker si premlad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

REVOLUCIJA!!!!!

vile,lopate,traktoje,samokolnice,puške...kar pride pod roko

pa pred parlament jim j........ :krneki:

le pazi, da si nauš kaj naredu z vso to opremo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Kako lahko dobiš - (minus) pred 1 (cvekom) ??? ..

:topic:

Zahtevano pojasnilo

Bežigrajska

Gimnazija 1966- 1. letnik/1.dan šole - prof. Štalc - matematika:

"Bog zna matematiko za 5, ys za 4, vi pa v najboljšem primeru za 3. Torej bodo moje ocene vašemu znanju:

3 .. dobro

2 .. zadostno

1 .. nezadostno (lahko popravljaš ob konferenci - četrtletju)

1 .. nezadostno - zagotovljen popravni izpit .. lahko se nehaš učiti

I (rimska ena).. nepopravljivo nezadostno - moraš se prepisati na drugo gimnazijo, ker popravnega izpita pri meni ne boš nikoli naredil. Ocene z vsemi vmesnimi plusi in minusi veljajo pri meni od prvega do zadnjega dne vašega obiskovanja Bežigrajske Gimnazije."

Ta sistem ocenjevanja je takrat prevzelo kar nekaj profesorjev.

Moj

sošolec se je zaradi ene same take napake (slovenija)

pri Slovenščini moral prepisati na Viško Gimnazijo.

Samo

toliko, da boš vedel, kaj je nekoč pomenilo hoditi v šolo. O tem koliko jih je frčalo na cesto zaradi neprimernega obnašanja pa raje ne bi - kar je danes absolutno nemogoče in mi sploh verjew ne boš.

Seveda

je bila posledica takega šolstva to, da smo se Slovenci v Evropi res lahko šteli med samo smetano izobraženih srednješolcev.

;)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Drugače,

pa - da se vrnem na tematiko - so kazni v SLO veliko premile in je vse skupaj navadna bedarija.

Kaj se to pravi 50% popusta če plačaš takoj oz. v osmih dneh?

Tako se dela na konjskem sejmu - baranta za ceno - ne pa v penologiji.

Ys

bi rad videl tistega junaka, ki bi še vozil prehitro ali pod vplivom česarkoli že, če bi mu upilili minimalno 30.000€ kazni. 2 v celi SLO bi plačala kazen, potem bi pa vsi vozili kot PP (pridne pupike) ... ampaaaaak .. država bi izgubila velik dotok denarja. Zato morajo biti kazni ravno prow visoke, da ljudje še delajo prekrške in država aksira .. koliko je pa mrtvih na cesti je pa tako ali tako stvar zavarovalnic in ne države/policije. Take akcije so pa zato, da politiki zamaskirojo svojo pravo naravo in uresničujejo finančne cilje.

:ninja: :ninja: :ninja: :ninja: :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morm pa se glede skuterskega stalisca povedat Zablokiran je bolj nevaren kot odblokiran. Zakaj? Ker je bolj newarno ce se po mestni upadnici vozs 45kmh mimo tebe pa vozijo 70kmh kot ce peljes isto kot tekoci promet. Lohk bi umisll da bi se prodajal odblokirani skuterji!

najmanj problemov imaš če si najhitrejši .) ker vsaj nazaj v špegle ni treba gledat .) tako kot na smučanju je isto na motorju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Zahtevano pojasnilo

- prof. Štalc - matematika:

"Bog zna matematiko za 5, ys za 4, vi pa v najboljšem primeru za 3.

Ja, ja, pokojni Ivan Grozni. Je bil tudi moj razrednik.

Poznal je tudi DVAKRAT podčrtano 1, ta je bila med enkrat podčrtano in rimsko.

Pa njegov slavni izrek (kadar je bil dobre volje): 'Jebem ti tursku sablju', hehe.

Sorry za :topic: , se nisem mogel premagati.

Popravljeno . Popravil andi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najmanj problemov imaš če si najhitrejši ..

... ti pa nawš dowg ..

O:-)

@ Andi ..

:slap:

.. ys sem rawno maturiral,

ko si se ti wpisow .. enkrat

bo treba eno rečt tut na to

temo

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delno imaš prav. Vendar v tem primeru tak, hitrejši skuter, sodi v drugo kategorijo motornih koles, zanj potrebuješ drugačno kategorijo A, potrebne so konstrukcijske spremembe in na koncu ga spet ne moreš voziti, ker si premlad.

no to ravno ne drži....

skuter je blokiran samo zaradi zakona (če ne bi bilo zakona do 45km/h, bi skuterji prišli iz tovarne neblokirani), za kar pa niso potrebne nikakršne konstrukcijske spremembe

se pravi da je skuter v osnovi konstrukcijsko zasnovan tako, da se brez problema pelje in ustavi pri hitrosti cca. 80km/h (brez blokad)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja, pokojni Ivan Grozni. Je bil tudi moj razrednik.

Poznal je tudi DVAKRAT podčrtano 1, ta je bila med enkrat podčrtano in rimsko.

Pa njegov slavni izrek (kadar je bil dobre volje): 'Jebem ti tursku sablju', hehe.

Sorry za :topic: , se nisem mogel premagati.

vem da je offtopic... sam se nism mogu vzdržat...na bežigradu so ŠE ZMERAJ take budale...naprimer vsi biologi so zelo čudaški ne bi preveč omenju da ne bo karkol narobe...sam da se učiš 12ur pa ti reče jah sej ubistvu znaš sam boš pol popravu pa boš še več znou ane...dejansko znanje je blo pa za 5 ;)

glede kazni je treba pa sam v glavi razčistit..mojmu fotru bi mogl izpit uzet ker je tok pik nabil k je v pol leta same kazni dobivu(no to da se je mt pizdila zarad denarja je itak jasno)...pač zdej se pa POVSOD pelje tok k je omejitev...verjamete ali ne...2 leti ni dobil nobene kazni...tud pele se dost varnejše...pa ni noben penzionist sam pač razčistu si je v glavi...omejitve hitrosti nej bi ble zaradi varnosti...no ja posledično pa zaradi denarja...

in veliiiik nesreč se ne bi zgodi če bi se vsi pelal tok k je omejitev...aja nočmo bit "ta počasni"...to je pa drugo ja :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Drugače,

pa - da se vrnem na tematiko - so kazni v SLO veliko premile in je vse skupaj navadna bedarija.

Kaj se to pravi 50% popusta če plačaš takoj oz. v osmih dneh?

Tako se dela na konjskem sejmu - baranta za ceno - ne pa v penologiji.

Se strinjam Kazni v SLO so za nekatere preniske.

Recimo da mamica sinčku kupi kupi cestni istrelek s katerim kasneje uganja po cestah raznorazne vragolije (primer is Kokrice pri Kranju, ko obdarovanec ustvari video mislim, da ima naslov 299 km na uro).

Ob posredovanju policajev pa se hodi dotična mamica kregat in zmerjat na policijo. To se je zgodilo, ko je bil fant še mladoleten in je brez ispita vozil kombi, katerega mu je mati pustila voziti.

Seveda so bili gostilničarji in je bilo denarja pri hiši dovolj tako da so bile za njih kazni smešno niske, pa tudi denar za odvetnike ni bil problem.

Obstoječe kazni so za nekatere zares smešno niske in zato se lahko bres skrbi policajem v brk smejejo.

Pa še tem niskim kaznim se z uporabo vez in odvetnikov nemalokrat izognejo.

Za nekoga drugega pa je ista vsota lahko velika obremenitev družinskega proračuna.

Zato mislim, da bi se kaznovalna politika morala ravnati po finančnem stanju kršitelja, če je mladoleten pa po prejemkih in imetju staršev.

Kaznovanje bi morali urediti na ta način saj nekatere države to že prakticirajo in baje se obnese.Zagotovo bi na ta način rešili marsikatero življenje saj bi ljud streznila denarnica ali pa starši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najraje bi si odgriznil jezik. Pa moram vseeno reči, da se strinjam z Nr 1. Prvič.Primere kot so 50% casasconto, če plačaš za prekršek v 8 dneh bi bilo trebna takoj opustiti. Drugič. Dosledno zagotoviti izterjavo kazni za prekrške, kot so prekoračitev hitrosti in alkoholiziranost med vožnjo.

Kar nekaj scen na naših cestah bi se razpočilo kot milni mehurček, policaji pa bi v prometu mogoče spet z veseljem opravljali svoj poklic.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh

bi pa extremne primere oz. povzročitelje nesreč,

katere so posledica alkoholiziranosti ali brezobzirnega divjanja,

posebej nesreč, kjer so potem žrtve trajni invalidi ali celo mrtve ..

na sodiščih obravnavati prednostno .. ne pa da se postopki

vlečejo po deset let in več tako, da je povzročitelj, ki je pijan

ubiw 3 otroke, kateri so se igrali na travniku ob cesti (primer

iz moje širše družine) ... torej morilec je normalno živel,

s tem, da je moral parkarat na sodišče, kjer je izjavil, da slabo spi od tega ..

šel v pokoj, in ko je biw v penziji obsojen na 6 let zapora,

odsedel 3 leta od tega polovico doma na kao "dopustu" ..

Peeesda,

fantje in punce .. ko to človek doživi .. to je res sranje.

Ali

bi bilo kaj čudnega, če bi to nekdo storil mojemu otrokcu ..

da bi ga fentow - po kratkem postopku s kuglo v tilnik.

:fredy:

Potem,

naj se pa država jebe z mano in me vlači

po sodiščih 15 let predno me ftekne v luknjo.

Ys

vam rečem samo to:

tako qrčevo nesposobne države slofenceljni še niso imeli ..

niti pod italjansko okupacijo ne ..

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato mislim, da bi se kaznovalna politika morala ravnati po finančnem stanju kršitelja, če je mladoleten pa po prejemkih in imetju staršev.

Kaznovanje bi morali urediti na ta način saj nekatere države to že prakticirajo in baje se obnese.Zagotovo bi na ta način rešili marsikatero življenje saj bi ljud streznila denarnica ali pa starši.

Tudi jaz sem nekaj časa sedel na rokah, zdaj pa ne morem več...

Žal konstantno opažam radarje na recimo začetku ali koncu avtoceste, tam kjer je omejitev 60km/h. Ni da bi bil modri dirkač, ampak zakaj so tam omejitve 60 mi pač ni jasno (primer Ljubljana-Trebnje, konec avtoceste pred Trebnjim). Tam je očitna inkasantska točka, ki nima neposredne povezave z varnostjo na cesti. Je pa pretekle veliko vode odkar sem opazil kakšen radar v bližini vrtca, šole, zdravstvenega doma,... točk, kjer pa je res velika koncentracija ljudi (da ne omenjam otrok) in prometa, kjer je omejitev res na mestu.

Žal bodo fantje in dekleta v modrem deležni tretmaja kakršnega si zaslužijo. Na normo delajo inkasanti in tile so pač uniformirani inkasanti. Žalostno, ampak na to so jih obsodili njihovi nadrejeni, z načinom funkcioniranja policije.

Da zaključim: takoj dam 1000EUR samoprispevka za stacinarne kamere, če jih bodo postavili okrog šol in vrtcev. Vse, vključni s tisto inkasantsko točko pod golovcem pa naj lepo postavijo tja, kjer bodo povišale stopnjo varnosti. Klavrna je izjava policaja, ko je razložil, da se je kamera pod golovcem "že izplačala". To je miselnost profitne ustanove, ne sme pa biti v ustanovi, ki je namenjena zagotavljanju varnosti in se financira iz proračuna.

Lep pozdrav,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je miselnost profitne ustanove ..

Še enkrat - čitaj pazljivo:

Naša država je profitna ustanova, zato morajo biti kazni ravno take, da ljudje še delajo prekrške in prinašajo profit državi - koliko je pa zaradi tega mrtvih, invalidow, wdow, otrok brez staršev ..

to si je pa tale svinjska država skinulasqrca in prenesla na zavarovalnice. Danes lahko vsaka polpismena opica odpre avto šolo in izobražuje bodoče morilce - kvaliteta šolanja je pa brezveze, saj je važno, da jih čimveč čimprej gre skozi in da so dobički in davki zadovoljujoči. Mislim (kar malo glej po cesti) če inštruktor ne ve, kje mora prižgati smerokaz .. :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal konstantno opažam radarje na recimo začetku ali koncu avtoceste, tam kjer je omejitev 60km/h. Ni da bi bil modri dirkač, ampak zakaj so tam omejitve 60 mi pač ni jasno (primer Ljubljana-Trebnje, konec avtoceste pred Trebnjim).

Kar se tiče izvozov iz avtocest,se strinjam da občasno preverjajo hitrost. Točka večje možnosti, da se prepeti prometna nesreča. Očitno še nisi videl/doživel, kaj se je znalo zgoditi tam, če je kdo vletel v izvoz z 130+ in se mu ni izšlo. Zaradi tega sem tudi že po 2 ure stal.

Pač je konec avtoceste,zožanje,po možnosti še kakšna šikana (recimo konec avtoceste NM smer LJ,KK-Otočec inp.)

Če bi se ljudje držali omejitev hitrosti na takšnih mestih,radarji ne bi bili potrebni.

za stacinarne kamere, če jih bodo postavili okrog šol in vrtcev. Vse, vključni s tisto inkasantsko točko pod golovcem pa naj lepo postavijo tja, kjer bodo povišale stopnjo varnosti. Klavrna je izjava policaja, ko je razložil, da se je kamera pod golovcem "že izplačala". To je miselnost profitne ustanove, ne sme pa biti v ustanovi, ki je namenjena zagotavljanju varnosti in se financira iz proračuna.

Pod tole se podpišem

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Klavrna je izjava policaja, ko je razložil, da se je kamera pod golovcem "že izplačala".

...saj ne, da jih ljubim :grrr , ampak, če me spomin ne vara, ta izjava "že izplačala" se je nanašala na to, da na tem odseku od uvedbe kamere ni bilo nesreč s smrtnimi žrtvami. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...rečeno je bilo, da so pred uvedbo radarja tam bile kar tri nesreče s smrtnim izidom. Sicer ne vem več ali je bilo to v zadnjem letu ali dlje, ampak namen (umirjanje prometa) je bil dosežen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil nekaj dni na poti, zato dogovarjam šele sedaj.

Kar se tiče onejitev na izvozih, so principielno seveda nujne, le po pameti jih je treba postaviti. 60km/h na ravni cesti, kjer je edino to, da od neke točke naprej ni več avtocesta se mi osebno zdi malo močna. Ob teh omejitvah se pogosto spomnim na navedek iz Ljubljanskega zvona, ob novopečenem lastniku avta, baronu Codelliju, ki gre nekako takole:"Po mestnih ulicah je divjal celo z 20km/h, mestna mularija pa se je podila za njim." Seveda navedek vidim skozi današnje oči in časovna distanca razkrije marsikaj. Včasih se mi zdi, da so znake planirali leta 1955.

Drugi razlog je dejstvo, da se omejitve in ostale prometne znake nabija malo pošrek, malo pa počez. Dolga leta na je cesti, ki v Lj. iz južne obvoznice izvoz center pelje proti križišču s Cesto v mestni log stal znak za delo na cesti. Z izjemo letnega košenja tam nisem videl žive duše "v akciji", pa sem se po tej cesti vozil vsaj 2x dnevno. Menda je bil razlog v tem, da cesta ni imela uporabnega dovoljenja. Kako je možno, da reden promet teče dolga leta, cesta pa nima urejenih papirjev, se raje ne vprašam; res pa bi rad vedel, kaj me kot voznika briga "papirološki status" ceste. Prometna signalizacija se mora nanašati na okoliščine na cesti, ne okoliščine v občinskem predalu nekega referenta. Podobno situacijo lahko opazite pri med avtocesto in Novim mestom (prvi izvoz, kadar se peljete iz Ljubljane) tudi danes.

Da ne izzveni narobe, seveda so omejitve nujne, seveda se jih je potrebno držati, kljub vsemu pa bi bilo veliko omejitev potrebno malo pogledati ali imajo rep in glavo ali bi jih bilo potrebno malo preurediti. Če bi se znaki nahajali na mestih, kjer so dejansko potrebni, bi se jih skoraj vsakdo držal, ker pa jih streljajo malo počez, se jih prej ali slej navadimo ignorirati. Seveda masaker sledi, navkljub primerni signalizaciji...

Tisto basen o psu, ki je stalno lajal in ga potem ni nihče več upošteval poznamo vsi, ko bi se le česa naučili iz nje. Zaključil bom z mislijo, ki sicer v osnovi ni moja, paše pa v kontekst mojega razmišljanja.

Zakon mora biti opora zdravi pameti, ne pa njeno nasprotje.

Še eno seme za polemiko: Kdo mi lahko pove katera oseba (po službeni funkciji) je pristojna za določanje potrebne prometne signalizacije in kakšno izobrazbo mora le ta imeti, ter seveda kakšne je odgovornost za, ki jo mora oseba prevzeti za svoje delo? To vprašanje sem pred nekaj leti že zastavil na takratnih BBS-ih, vendar odgovora nisem dobil. Mogoče bo sedaj bolje. Drugič bom pa morda vprašal kakšno o čredi, ki se je morala podpisati pod projekt prulskega krožišča v Lj.

Še kar se tiče teorije umirjanja prometa: 80 ali še manj mimo radarja, potem pa po gasu naprej ni moja ideja umirjanja prometa, na odseku okog tunela se spomnim pa samo "nesreče", ko je bizgec peljal jadrnico in je bila višja kot znaki v tunelu... kolona za znoret. Seveda nisem ravno statistični urad, zato je možno da za kakšno tudi ne vem. Se mi je pa tam nedavno nasproti pripeljal en avto. Verjetno ga radar ni zaznal...

Upam, da ne boste jezni ker sem malo daljši.

Lep pozdrav,

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

na odseku okog tunela se spomnim pa samo "nesreče", ko je bizgec peljal jadrnico in je bila višja kot znaki v tunelu... kolona za znoret. Seveda nisem ravno statistični urad, zato je možno da za kakšno tudi ne vem. Se mi je pa tam nedavno nasproti pripeljal en avto. Verjetno ga radar ni zaznal...

Tunel pod Golovcem: vsaj ena nesreča na mesec.

Sicer pa pel se mal iz naše države pa boš vidu kako je drugod. Danska na primer, ti hitrost merijo na avtocesti na nadvozih, po cesti pa policaji na motorju pa ustavljat. Kazni, da ne govorim :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasna ležerna vožnja je smrtno nevarna, saj ti da lažen občutek varnosti in zmanjšuje zbranost voznika.

Sranja so se mi vedno dogajala ko sem se vozil počasi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasna ležerna vožnja je smrtno nevarna, saj ti da lažen občutek varnosti in zmanjšuje zbranost voznika.

Sranja so se mi vedno dogajala ko sem se vozil počasi...

POTRJENO! :grim Pa ne zagovarjam divjanja!!! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim ..

:hmm:

.. fantje - extremi nikjer niso dobri.

Pa če namesto vožnje vzamemo NaCl (sow)

bomo ugotovili popolnoma isto :

najbolj zdrava je prava mera, ki

glede na posameznike nekoliko odstopa

(preveč ali premalo pa vedno škoduje).

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!