Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marting

BMW R 1150 GS

Recommended Posts

marting

Zdravo!

Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.

Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče

www kjer je to prikazano.

Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?

Oblika, pritrditev, načrt...?!?

MartinG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

www.touratech.de

www.daerr.de

www.jfmotorsport.de

vsaj kaksno sliko bi moral najdit tukaj.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Vprešanje pa je ali se izdelava dodatne opreme vedno tudi izplača!In pa kvaliteta-ter predvsem uporabnost se pokažeta šele med rabo!Tako da je najbolje kupit original dodatno opremo če je seveda v ponudbi!

Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo!

Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ahem.....BTW touratech ima tudi "zastopnika" pri graz-u.vsaj bil je se lani oktobra.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Zaščita motorja pred padcem pa je ena od najpomembnejših kosov dodatne opreme!Bi jo mogu kr vsak met oz. jo ma k mu je kej do motorja!Jest jo bom tudi letos monteru na Hondo TA(za zaščitne bare dal 16ksit-nih)!Ugodno glede na možne cene popravil plastike z nalepkami!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw

imam BMW R1200C in sem dal originalno zaščito za cilindre.Stane okoli 78000,00 sit, vendar se mi zdi da stane cilinder z glavo in ostalo drobnarijo mnogo mnogo več...............

Prijateljski nasvet:......kupi zaščito.......

lp.,

bmw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

quote: Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo!

Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!!

Ko jih sam stestiraš, ti garancija pomaga ravno toliko kot tistemu angležu potrdilo, da nima AIDS-a, v vicu o madžarski prostitutki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
borissuper

Ker nisem hotel odpirat nove teme, mislim, da te besede najbolj sem pasejo.

V soboto so imeli pri Selmarju preizkus BMW motocilklov.

Peljal sem se z 1150gs-om in ugotovil, da nisem nič zamudil, ker ga nimam. Ima presenetljivo za mene nizko tezisce glede na svojo velikost. Kar je pa bila edina dobra stvar na njemu poleg moči motorja (Navora). Trese pa ga tako, kot, da mu bo vsak čas prišlo, pa se sedel nisem glih udobno na njem.

Peljal pa sem se tudi z BMW K 1200LT, ki me je pa prevzel tako, da se ne da povedat. Pojem udobnosti. Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj.

LP Boriss

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj.

LP Boriss

Še dobro da nisi sred avtoceste dol stopu!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

quote:

Vprešanje pa je ali se izdelava dodatne opreme vedno tudi izplača!In pa kvaliteta-ter predvsem uporabnost se pokažeta šele med rabo!Tako da je najbolje kupit original dodatno opremo če je seveda v ponudbi!

Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo!

Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!!

Ciao,by Pero

Izplača se praktično zmeraj.

Za primer vzemimo nosilce top-case zadev. Max. obremenitev 3kg. Ja, za kruh je OK.

Če lahko, si izdelaj sam. Potem pa še neseš speskat pa kromirat, pa je.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

quote:

Ker nisem hotel odpirat nove teme, mislim, da te besede najbolj sem pasejo.

V soboto so imeli pri Selmarju preizkus BMW motocilklov.

Peljal sem se z 1150gs-om in ugotovil, da nisem nič zamudil, ker ga nimam. Ima presenetljivo za mene nizko tezisce glede na svojo velikost. Kar je pa bila edina dobra stvar na njemu poleg moči motorja (Navora). Trese pa ga tako, kot, da mu bo vsak čas prišlo, pa se sedel nisem glih udobno na njem.

Peljal pa sem se tudi z BMW K 1200LT, ki me je pa prevzel tako, da se ne da povedat. Pojem udobnosti. Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj.

LP Boriss

Glede tresenja, pri BMW boxerjih je zelo pomembna kalibracija cilindrov, ki jo opravijo na vsaken servisu (vsakih 10000km). Če je to opravljeno kot se spodobi, je motor kar miren, če ne pač več trese. To je zelo odvisno od serviserja.

Kar se pa tiče zaščit za BMW pa takole. Plastične drsalke na cilindrih (R1150GS serijsko) dovolj dobro poskrbijo pri manjših zdrsaih, pa tudi zamnjava ni draga. Pri kromiranem okvirju pa že samo ko se motor zvrne se grdo pozna na cevi (popraskano, vdrta cev), pri hujšem padcu pa ne pomaga prav dosti. Priporočam namestitev zaščitnega okvirja samo če bi radi spremenili izgled motorja, neke večje uporabnosti pa nima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drekavac

Kasti :oops: me je pooblastil, da v njegovem imenu vprašam, če kdo ve kakšne slabosti ali tovarniške napake za omenjeni agregat. :?:

Kako vzdržljivi pa so ti agregati? No, glede na to, da je to BMW, potem najbrž zelo dolgo... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Pravjo da pije olje do 15.000km !!!!!!!!!!!! Ja je slišat da nekatere moti sunkovito odzivanje na ročico za gas pri stoječem motorju in pri vožnji!No jaz sem peljal že večino bokserjev 1150 in morem reč da bi takoj mel enega v garaži!!!No kar se pa napak in pomankljivosti tiče pa mislim da ni blemov pa sej veš tako k delaš z motorjem tako ti vrača!!TUT HONDE, KAWASAKIJI, YAMAHE,TRIUMPHI SE PELJEJO ZELLOOO DOLGO ČE Z NJIMI LEPO RAVNAŠ!!!Ni vse Bmw ampak mel bi ga mel!!! :D :shock:

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Ko sem enkrat probal "bavarca", sem takoj vedel da bo to moj naslednji motor - nori občutki!!! Sunkovito pospeševanje, minimalni nose dive pri zaviranju (teleliver!!!), super lega na cesti, razmeroma nizka poraba za 1000 ccm,......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

menjalnik no comment.

@ pero: smo ze predebatirali,zakaj so BMW-ji pili olje do cca.15k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

meni je motor vsec edino "cukanja" v desno se mores navadit. edino za sportno voznjo ni ker pri hitrem prestavljanju navzdol kolo blokira (kardan). no sicer pa tako ali tako ni narejen za divjo voznjo ceprav se da hitro peljat. je pac bmw in se ga mores navadit. edina napaka za katero sem slisal in ki naj bi se pojavljala pri novih RT in R modelih je da neka objemka ali nekaj takega v menjalniku crne (se iztakne al nekaj takega) in menjalnik zasteka oz ne gre prestavljat. se je zgodilo na prvih novih modelih tako da so verjetno to ze odpravili.

ja menjalnik pa zahteva malo trso nogo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

Tudi menjalnik od K1200LT se lahko zašteka. Mogoče je težava podobna. Znancu se je tako zataknil, da je šel samo v prevo prestavo. Zato je moral od Celovca do Kranja peljati v 1. prestavi + sopotnica. Na Tehnunionu so rekli naj ga kar sam pripelje na servis, zato je šel motor čez nekaj dni še do Ljubljane v 1.prestavi. Potem jim je pa baje jebal mater.

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazekw8

Jst pa mislm, da je BMW superca, za furat.

Jst mam sicer BMW-ja R1100RS, letnik 94, sam vam povem, da se pele k bi bil nov. Pa tut zgleda tko. Ma sicer prevoženih 67000 km, ampak res, nimam pripomb. Morš se ga pa navadt, ker na mestu, ko priviješ gas, ga res nagne na desno stran, sam pri vožnji pa se to ne občuti ravno. Ima pa svojo tehniko vožnje, ki jo morš osvojit.

Torej, BMW je za ljudi, ki vedo kaj želijo.

Lp Blaž

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Moj trenutno za 6000 km porabil 1 l olja.

Ni ravno treznjakovič, pijanec pa tudi ne.

Giroskopskega učinka ne čutim več, očitno se hitro navadil in ga podzavestno kompenziram.

Do sedaj zadnje kolo še ni zablokiralo, pa vozim več na menjalnik kot pa na zavore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAN

Do sedaj zadnje kolo še ni zablokiralo, pa vozim več na menjalnik kot pa na zavore.

Večkrat sem mislil že vprašat pa se pol nikoli nisem spomnil, sedaj ko je Brrrm to napisal pa sprašujem,

a je omenjena praksa v redu ?

Jaz tud kjer imam čas, pa vem da bom moral ustaviti (pred semaforji) prestavljam navzdol in zaviram z mašino.

:?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Ogret motor, posebej poleti ko je topleje, pri polnem gasu malo klenka, velja za 1150, serviser je rekel da to na vseh in še ne vejo točno zakaj.

Porabi pa tudi do 3 litre na 10000km.

Menjalnik zahteva malo močnejšo nogo.

Drugih težav nimam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
  • Similar Content

    • zigaturkster@gmail.com
      By zigaturkster@gmail.com
      Zdravo,

      Odlocam se za nakup "novega" motorja, trenutno gledam dva, BMW R1100GS in R1150GS. Motor bi zelel predvsem za potovanja v dvoje na daljse relacije mogoce tudi v bolj samotne kraje.

      V oci sta mi padla oba modela, vendar se mi zdi da je R1100GS bolj vzdrzljiv, oziroma se manj kvari kot R1150GS. Ravno tako je cena kasne 2000€ nizja.

      Kasno je vase mnenje o obeh motorjih, o R1150GS je na forumu napisanega kar nekaj, vendra pa nisem nic nasel o drugem.

      Vseh nasvetov in izkusenj z motorjem bom hvalezen.

      Ziga
    • mk-r
      By mk-r
      Zanima me vaše mnenje o možnosti predelave tega motorja oz katero dodatno opreme je dobro nabavit.
      Zanimajo me izkušje v zvezi z:

      -zamenjavo izpušnega loca (sem slišal da je tudi akrapovič naredil izpuh za ta motor) Ali se mu kaj poveča moč oz poraba goriva.

      -zamenjava prednega stekla z večjim

      -centralni kovček (ali originalen, ki je majhen in po mojem neuporaben ali npr klasičen givi ki zgleda malo čudno na temu motorju) Originalen je narejen tako da je oblikovan po prednjem steklu in je tako v liniji z zračnim tokom...

      -GPS... do pomladi bom zagotovo nabavil pa ne vem kam ge je najboljše montirat. Original je predvideno na sredini krmila, kar pa je neugodno če imaš na rezervarju tank torbo...

      -najbolj pa me zanima predelava sedeža. Sem bil lani na BMW srečanju v Garmischu in sem opazil da ima veliko RTejev predelan sedež. Vem da te predelave izvaja wunderlich pa me zanima če kdo ve kaj več.

      Wunderlich ima veliko dodatne opreme za BMW . Se vam zdi ta oprema vredu ali imate kakšno boljšo varijanto.

      http://www.wunderlich.de/

      Hvala...
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Lep pozdrav!

      Zanimajo me naslednje informacije:
      1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo..
      2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)?
      3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja?
      4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo?
      5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane?
      6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{
      7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..)
      8.) Matr, je dober!!

      Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc!


      Spilferderber

      P.S.


      www.R1150R.net

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!