Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Ob 20. 9. 2019 ob 20:38, Greyhound pravi:

Evo, motor popravljen. Bil je semering, nič hujšega. Za Tomija samo pohvale, naredil je tako kot je treba, uredil še neke malenkosti, račun tudi zmeren. Čeprav mi je od rok, bom motor vozil kar k njemu. 

Zakaj je bil pa olje tako črno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 9. 2019 ob 14:57, solorider pravi:

Zakaj je bil pa olje tako črno

Točnega odgovora ne vem, bil pa je defektni semering napačno montiran (pregloboko). Upam, da je to vzrok za črno olje. Bom pa vsekakor olje sedaj malo pogosteje kontroliral. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
pred 2 urami, ftp pravi:

:D

 

DSCN3694.thumb.jpg.95c80f1644b156cbd53a1e6a3433de3e.jpg

 

Dela še vse normalno?

Moj je mlajši, 08 letnik, zamenjana sklopka in amortizerji, popravljen ABS modulator, drugače kar solidno

20200507_135451.thumb.jpg.86f0bd6f591fe2aaeb334f0ff7f4b89b.jpg

...kje ste Kawasakijevci s podobnimi kilometri? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, vandrovec said:

Dela še vse normalno?

Zaenkrat dela...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Dela še vse normalno?

Moj je mlajši, 08 letnik, zamenjana sklopka in amortizerji, popravljen ABS modulator, drugače kar solidno

20200507_135451.thumb.jpg.86f0bd6f591fe2aaeb334f0ff7f4b89b.jpg

...kje ste Kawasakijevci s podobnimi kilometri? ?

nočemo smetit te teme, pa tut kaj je bilo zamenjano nimamo kaj napisat :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, ftp pravi:

Saj ni tako hudo. V 20 letih in 190.000km je bilo:

50.000 ventili (prepihal en ventil, pa sem dal zamenjat vse ventile). Zgodilo se je na poti z uradnega servisa na 50.000 km proti domu, servis ni hotel priznati svoje napake.

70.000 menjana pumpa goriva (preventiva)

80.000 kabli svečk

100.000 amortizerji

150.000 sklopka, ležaj v menjalniku, zavorne cevi, zajle od gasa

160.000 hal senzor, kabli svečk

20x olje

13x gume

3x zadnje zavorne ploščice

5x prednje ploščice

dosti bencina

Vožnja pa večinoma v dveh s prtljago

določene zadeve vožnja v dvoje krepko bolj troši. In pohvale za kmje. Moj kolega na GS1200 se je lani fural po južni Ameriki skupaj z ženo s preko 200000km na števcu. Je pa tak, da recimo, ko je prišel dol, je crknil ležaj alternatorja in bi ga čakal (tam ga ni za dobit) cca 2 meseca, pa so potem z nekom rešili, da je svojega odmontiral al nekaj v tem stilu, da sta lahko sploh začela potovat.

Sem pa mnenja, da ob pravilnem vzdrževanju lahko z večino motorjev visokih kubatur, če niso agregati preveč naviti in zlorabljani narediš krepke kmje.

Moj bivši SX (ker že Vandrovec prca :P) je opisan in popisan v njegovi temi. Bivši lastnik je povedal, kaj vse je bilo na njem narejeno in razen rednega dela, obnove prvega vzmetenja in menjave zadnjega, ni šaril po motorju nič, pa tut problemov ni imel. Trenutno ima preko 120.000km in še leti.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 27. 5. 2020 ob 20:55, ftp pravi:

Saj ni tako hudo. V 20 letih in 190.000km je bilo:

50.000 ventili (prepihal en ventil, pa sem dal zamenjat vse ventile). Zgodilo se je na poti z uradnega servisa na 50.000 km proti domu, servis ni hotel priznati svoje napake.

70.000 menjana pumpa goriva (preventiva)

80.000 kabli svečk

100.000 amortizerji

150.000 sklopka, ležaj v menjalniku, zavorne cevi, zajle od gasa

160.000 hal senzor, kabli svečk

20x olje

13x gume

3x zadnje zavorne ploščice

5x prednje ploščice

dosti bencina

Vožnja pa večinoma v dveh s prtljago

 ftp, vem, da je od tega že zelo dolgo pa vendar. Si ob menjavi bencinske črpalke to zamenjal z originalno oz. od katerega drugega ponudnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, PURPLE said:

 ftp, vem, da je od tega že zelo dolgo pa vendar. Si ob menjavi bencinske črpalke to zamenjal z originalno oz. od katerega drugega ponudnika?

neoriginalno, paše, če se ne motim, od Audi 100 2.6 cca 70€ proti 400€ originalne. Je pa neoriginalna za 4 bare tlaka (original 3 bare), samo regulator to brez težav odpravi in deluje brez težav do sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Gledam po netu, da je kar nekaj ponudbe pod 100 evrov. Cena originalne te pa sezuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil slab mesec nazaj na Selmarju. Šel po cev za goriva iz rezervoarja 8x13. Mislim da je cena 40€/1m. V GMTju 4.7 €/m, se mi je kr nasmejalo.

MiNa, hvala za št., bom šel en dan vprašat. Mam notr še prvo pumpu, brni pa že kar nekaj let...

Te pokličem drug teden en dan in kakšno rečeva, če boš doma ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vprašaj na Voza d.o.o. Koper

Za 1150 so imeli (proizvajalec Bosch) in še ceneje kot na uradnem servisu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pogledal po katalogu, našel tegale :

CYHME301 -Hall-efekt Drehlzahlgeber

Versorgungsspannung Voltage/Input:4,5v/>9mA Output:NPN(OC), Alternativefur:HKZ101,HKZ101S, HKZ121(Simens)

in ne boš verjel, paše, Potem pa samo še mal žičenja in spajkanja pa zmontiral, ja koj kresnil.

Sem pa bral po tujih forumih, ha največkrat senzor ne crkne, pač pa je tečava v kablnih. In tudi pri meni sem pri demohtaži plošče to ugotovil in ker so bili senzorji že na poti sem zamenjal vse komplet.

Naj ti uspe!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ste nekateri predvideli. Ni crknil senzor ampak so bile žičke fuč. Skoraj vso izolacijo je požrlo. Malo novega ožičenja, spajkanje in kresnil u prvo. Strošek je bil pol ure dela z demontažo popravilom in montažo vred. Mogoče kako minuto več.

20200811_174554.jpg

20200811_180009.jpg

20200811_180155.jpg

20200811_180500.jpg

20200811_212047.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Glede črpalke. Pri meni je pred leti se ustavila. Sem jo razdrl in ugotovil da odpovedale ščetke. Oče mi zastružil novo ohišje iz aluminija, zamenjal ščetke in še sedaj deluje zadeva, po 10 letih.

Tak da se da marsikaj popravit. Je pa res da so določeni deli če veš kje poiskat precej cenejši kot original, Isto je bilo z vžigalnimi tuljavami. Original so bile takrat čez 100€ po kosu, berujeve pa sem dobil za 90€ obe. Tak da se da.

 

Lp

Dušan

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...
On 7/28/2018 at 10:48 AM, kitekatus said:

 

Zdravo

Nujno iščem nekoga, ki si lasti bmw r 1150 gs adventure.

Imam eno vprašanje.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 12. 10. 2018 ob 16:03, Kawl pravi:

Moj ma mal manj. Ravno par dni nazaj menjal komplet sklopko, bi se bila za ene 20-30kkm pa kaj ko je semering spuščal na menjalniku pa me je tok tiščal da sem mogu podret ;) rocka sklopke je zdaj kot puter ;)

20181012_131933.jpg

Oj, imam prošnjo o GSu na tej fotki lahko objaviš še sliko celega motorja, je letnik 2000 in ima nedelujoč (pobran) ABS, se mi dozdeva da sem novi  lastnik tega motorja.

Hvala in lep pozdrav.

Ljubo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ljubo63 pravi:

Oj, imam prošnjo o GSu na tej fotki lahko objaviš še sliko celega motorja, je letnik 2000 in ima nedelujoč (pobran) ABS, se mi dozdeva da sem novi  lastnik tega motorja.

Hvala in lep pozdrav.

Ljubo

Če je rumen potem je to to. Pa če si ga v Kočevju kupil potem je to to. Kupil si odličen motor. Samo olje preverjaj, ker pije pa ga. 

 

Lp R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!